Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nuorempi mies, vanhempi nainen ?

Vierailija
13.03.2007 |

.

Kommentit (145)

Vierailija
81/145 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kostuu todellakin, jos ei, voi olla estrogeenit sekaisin..

Vierailija
82/145 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä ikäinen olet? minkä ikäinen nainen on sinulle "vanhempi"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/145 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 37-vuotias mies, olen suhteessa 54-vuotiaan naisen kanssa. Emme asu yhdessä, mutta tapaamme aina viikonloppuisin, koska asumme eri paikkakunnilla. Tätä on nyt jatkunut vähä alle 4 vuotta. Olemme molemmat tyytyväisiä järjestelyyn, meillä on seksiä joka viikonloppu. Naiseni on aivan ikäisensä näköinen, sanoo itse itseään ylipainoiseksi eikä hän mikään hoikka olekaan. Minä olen mies, jota saa laihaksi sanoa. Naiseni on hyvin itsevarma ja oloonsa ja ulkonäköönsä tyytyväinen. Ja mikä tärkeintä, hän on hyvin eroottisesti latautunut ja seksuaalisesti halukas.

Kun saavun hänen luokseen perjantai-iltana, hän on yleensä pukeutunut kylpytakkiin. Pian hän aukaisee sen ja antaa pudota lattialle. Riisuudun itsekin ja sitten olemme lähes koko viikonlopun alasti. Anteeksi naturistit, mutta meille alastomuus on seksiin liittyvää.

Vierailija
84/145 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli 21-vuotiaana suhde 36-vuotiaan naisen kanssa. Muistelen sitä edelleen suurella mielihyvällä nyt miltei 40 vuotta myöhemmin. En ollut seurustellut kenenkään kanssa, minulla oli vain 2 irtoseksikokemusta ennen tätä. Niimpä olinkin sitten superhalukas, kun lopultakin sain tyttöystävän. Nainen oli toisesta maasta, piti välivuoden työstään ja tuli Suomeen opiskelemaan aivan muuta, kuin omaa alaansa. Suhde ei tietenkään ollut tasavertainen, kun toinen oli täysin kokematon ja toinen eronnut rouva. Mutta koskaan en unohda sitä. Lähettelemme edelleen syntymäpäivä onnitteluja ja joulutervehdyksiä toisillemme.

Vierailija
85/145 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse myös ihastunut - tai jopa rakastunut - itseäni 14 vuotta nuorempaan... hän 19, minä 33..... yhdessä ollessamme ikäero unohtuu, se on vain se uskomaton kemia, mikä vetää meitä yhteen.... vähitellen ystävämme alkaneet hyväksyä tilanteen, mutta ympäristön paineet on tietysti kovat... mutta tunteet ratkaisee, ei se mitä muut ajattelevat.... Joten "ikä todellakin on vain numeroita".... tsemppiä! :)

Hirveetä hyväksikäyttöä! Ei tuon ikäinen ole vielä oikeasti kypsä aikuinen. Jättäkää nyt vaan ainakin ne alle 25-vuotiaat rauhaan.

Vierailija
86/145 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän parikymppisten kundien kullit seisoo komeina ja kovina, kun vertaa jo oman ikäisiinkin (36v) miehiin, saati vanhempiin. Toki kaikenikäisissä poikkeuksia on, suuntaan ja toiseen. Eikä noi nuoremmat kundit tarvitse kovinkaan paljoa aikaa palautumiseen, jos sattuvat tulemaan nopeastikin.

Seurustelemaan en alkaisi, mutta satunnaispanoina ja vaikka säännöllisempänäkin seksiseurana just sitä mitä itse yleensä kaipaan.

Vierailija
87/145 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei halua seuraa etsiä netissä, niin mistä olette nuorempaa miesseuraa löytäneet livenä? Baarista oletettavasti, mutta kumman aloitteesta? Kiinnostaisi kuulla tarinoita, ehkä hiukan omakin lehmä ojassa. :)

N44

Vierailija
88/145 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei halua seuraa etsiä netissä, niin mistä olette nuorempaa miesseuraa löytäneet livenä? Baarista oletettavasti, mutta kumman aloitteesta? Kiinnostaisi kuulla tarinoita, ehkä hiukan omakin lehmä ojassa. :)

N44

Näppäilyvirhe. Piti olla M44. Sorry

Vierailija
89/145 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N44

Näppäilyvirhe. Piti olla M44. Sorry

Lol, keksi parempi. Miksei nainen voi olla kiinnostunut tästä asiasta?

Terveisin N44, eli 44-vuotias NAINEN

Vierailija
90/145 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tää kymmenen vuoden ikäero nyt vähän kismittää. Itse olen viisikymppinen mies ja kuusikymppisellä vaimollani halut kirjaimellisesti kuivuivat pois pari vuotta sitten.

Panetus on valtava, mutta pettämään en halua ryhtyä.

Vierailija
91/145 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mande kirjoitti:

Kyllähän parikymppisten kundien kullit seisoo komeina ja kovina, kun vertaa jo oman ikäisiinkin (36v) miehiin, saati vanhempiin. Toki kaikenikäisissä poikkeuksia on, suuntaan ja toiseen. Eikä noi nuoremmat kundit tarvitse kovinkaan paljoa aikaa palautumiseen, jos sattuvat tulemaan nopeastikin.

Seurustelemaan en alkaisi, mutta satunnaispanoina ja vaikka säännöllisempänäkin seksiseurana just sitä mitä itse yleensä kaipaan.

Mites paljon nuoremmat kundit kiinnostaa?

Vierailija
92/145 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse myös ihastunut - tai jopa rakastunut - itseäni 14 vuotta nuorempaan... hän 19, minä 33..... yhdessä ollessamme ikäero unohtuu, se on vain se uskomaton kemia, mikä vetää meitä yhteen.... vähitellen ystävämme alkaneet hyväksyä tilanteen, mutta ympäristön paineet on tietysti kovat... mutta tunteet ratkaisee, ei se mitä muut ajattelevat.... Joten "ikä todellakin on vain numeroita".... tsemppiä! :)

Hirveetä hyväksikäyttöä! Ei tuon ikäinen ole vielä oikeasti kypsä aikuinen. Jättäkää nyt vaan ainakin ne alle 25-vuotiaat rauhaan.

Ei jätetä!

Mama57

Vierailija
93/145 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän noita joskus mutta harvoin näkee.

Homman nimihän on että nuori mies kärsii mielenterveysongelmista ja vanhempi täti on kovasti perverssi.

Tervettähän tuollainen ei tietenkään ole.

Vierailija
94/145 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen valitsee sen joka itseä miellyttää. Terveyden diagnosoi lääkäri.

Vierailija
95/145 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen puuma ja hyväksynyt sen.

Mieheni ei pysty eikä jaksa enää tyydyttää mua tarpeeksi.

Puhuimme vieraasta miehestä, ja mieheni sanoi että pitää sitten olla nuori mies.

Ravintolasta se sitten löytyi.

Kivat ja komeat kaverukset.

Se on tosi että nuoret miehet jaksaa ja kykenee.

Kun minulla on ovis halut on käsittämättömät.

Käymme mökillä ja aika äänekkäitä on tapaamiset.

Joskus kokeiltu ja nuorilta miehiltä loppuu kunto ennen kun minulta.

Olen yli40 ja nuoret miehet päälle 20 joten ikäeroa on.

Vierailija
96/145 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen puuma ja hyväksynyt sen.

Mieheni ei pysty eikä jaksa enää tyydyttää mua tarpeeksi.

Puhuimme vieraasta miehestä, ja mieheni sanoi että pitää sitten olla nuori mies.

Ravintolasta se sitten löytyi.

Kivat ja komeat kaverukset.

Se on tosi että nuoret miehet jaksaa ja kykenee.

Kun minulla on ovis halut on käsittämättömät.

Käymme mökillä ja aika äänekkäitä on tapaamiset.

Joskus kokeiltu ja nuorilta miehiltä loppuu kunto ennen kun minulta.

Olen yli40 ja nuoret miehet päälle 20 joten ikäeroa on.

Sitten heräsin ja päästin kissan ulos.

Vierailija
97/145 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla (N58) on hiljattain ja yllättäen alkanut suhde kuusitoista vuotta nuorempaan mieheen. Olen eronnut muutama vuosi sitten, ensimmäisen vuoden ajan eron jälkeen kasailin itsetuntoani ja mietin, mitä oikeasti haluan. Seksuaalisuus elämänvoimana on aina ollut minulle tärkeää, mutta pitkässä henkisesti kuormittaneessa liitossa ja lopuksi dumpattuna en enää tiennyt, miten miehet minut naisena kokevat ja kiinnostuuko minusta enää kukaan siinä mielessä.

Sitten tapasin ikäiseni miehen, jonka kanssa mentiin saman tien sänkyyn. Tajusin, että vielä virtaa... Tuli pari muutakin lyhyttä suhdetta, sitten helkutin korona romutti tapaamismahdollisuudet ja ehdin jo ajatella, että tähän se sitten tyssäsi tämän lyylin eroottinen elämä.

Kunnes tänä keväänä sitten ilmestyi tämä (minuun verrattuna) nuori mies.  Aluksi en edes tajunnut tai uskaltanut ajatella, että hän olisi kiinnostunut minusta siinä mielessä. Oli kuitenkin. Tapaamme viikon parin välein puhtaasti seksin merkeissä. Yhtä kuumaa meininkiä minulla ei ole ollut sitten 80-luvun. :) Mies on komea (vaikka se ei ole tässä tärkeintä) ja himokas, itse en ole mikään kaunotar, hyvässä kunnossa ja formussa kuitenkin, ja himokas minäkin. Nautin jokaisesta sekunnista jonka vietän hänen kanssaan ja olen tästä fyysisestä onnesta kiitollinen.

Vierailija
98/145 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon sinulle. Upeaa, että löysit kunnon rakastajan. Olen itsekin ollut nelikymppisenä tuollainen mies, jolla on ollut reilusti yli viisikymppinen seksikumppani. Nyt yli kuusikymppisenä muistelen mielihyvällä noita aikoja ja naisia. Ja alkaa ukolla seistä edelleen niitä muistellessa. Eräs nainen salli jopa valokuvaamisen, ne kuvat ovat salaisia kätkettyjä aarteitani. Niitä ei voi vaimolle näyttää.

Vierailija
99/145 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollessani 18, minut iski yöjunasta ehkä 35v. eronnut nainen. Varmaan kymmenen yön aikana tuo nainen opetti minulle miten annetaan nautintoa naiselle niin kalulla, suulla, sormilla ja puhumalla oikein. Näytti myös esim. kuinka nainen voi ottaa suihin niin, että taju lähtee nautinnosta. Nyt hän olisi jo reilu 60v. mutta olisin heti valmis vaikkakaan en niin montaa kertaa yössä kuin aikaisemmin.

Vierailija
100/145 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollessani 18, minut iski yöjunasta ehkä 35v. eronnut nainen. Varmaan kymmenen yön aikana tuo nainen opetti minulle miten annetaan nautintoa naiselle niin kalulla, suulla, sormilla ja puhumalla oikein. Näytti myös esim. kuinka nainen voi ottaa suihin niin, että taju lähtee nautinnosta. Nyt hän olisi jo reilu 60v. mutta olisin heti valmis vaikkakaan en niin montaa kertaa yössä kuin aikaisemmin.

Ei sen ikäinen kaunotar päälle 45 ukkoa kaipaa. Haluaa nautintoa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan