Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nuorempi mies, vanhempi nainen ?

Vierailija
13.03.2007 |

.

Kommentit (145)

Vierailija
21/145 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 30 mies ja nainen 44 akateeminen ylempi toimihenkilö. Olemme sopineet, että seksi on suhteen kantava rakenne. Parempaa seksiä en ole sanut koskaan.

Nainen on avioliitossa minä olen vapaa. Tapaamme luonani yleensä päivällä, mutta joskus nainen on " illalla ystävätterensä kanssa ulkona" .

Ihania alusasuja, seksi on halukasta ja kekseliästä.

Vierailija
22/145 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä m39 , olen huomannut matkallani että vanhempi haluu joka päivä ja mieluusti monesti kuin nuoriso??? n.20 vee ehkä joka kolmas - viides päivä jos ei silloinkaan... ja ne rutisee milloin mistäkin...? On ilo naiskennella vähän vanhempaa....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/145 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ihan alkaa olla kevättä ilmassa... nyt täytyykin heittää taas " verkot vesille" jospa tarttuisi pitkästä aikaa kokeneempaa naista haaviin.... voi sitä kiimaa..

Vierailija
24/145 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se vanhempi nainen joka verkot heittää ja sinä jäät kiinni ;) Ollaan niin taitavia et miehet ei tajuakkaan kuka ketä " käyttää" ...

Vierailija
25/145 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta täytyy uida sit ulapalle että tartun verkkoon....

Pääasia että saa hyvää..

Vierailija
26/145 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhempien naisten käytettävänä... suorastaan hyväksikäytettävänä ;-)

En laita yhtään kampoihin..

Vierailija
27/145 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka odotankaan,että saa kiusoittelevan pienissä vaatteissa kulkea ;) Olen mielestäni PARHAASSA iässä, tyttömäinenkin vielä. Vkloppu fiiliksissä johonkin on tänään lähdettävä... T. Verkon heittävä ;)

Vierailija
28/145 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole kiehtovampaa kun itsensä kanssa sinut oleva aikuinen nainen...

Toivottavasti sotkeudun verkkoosi....

Vierailija
29/145 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet on parasta tällaiselle 44-vuotiaalle, daamille... naminami

Vierailija
30/145 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja saitko saaliiksi Naminamia?

Vierailija
31/145 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksvitosia on kiva kiusata, mutta parasta seksiä kyllä oon saanut itseäni vanhemmalta urokselta... mut ei kai se oo ikä vaan ne taidot...

kyl mäkin niitä verkkoja voisin heitellä paremman puutteessa, mutta ne pikkukalat ui liiveihin muutenkin... ;) eli ei ne kaikki fisut oo kakskymppisten biccaajien perään... :D

nainen 40-

Vierailija
32/145 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sytyttänyt kukaan ja verkko jäi heittämättä. En siis tainnut törmätä suhun.... ;) T.20

Vierailija
33/145 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootkos jostain saanut päähäsi että seksi olisi jotenkin parempaa jonkun muun kuin 39vuotiaan kanssa ja jos niin msitä?

Vierailija
34/145 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ootkos jostain saanut päähäsi että seksi olisi jotenkin parempaa jonkun muun kuin 39vuotiaan kanssa ja jos niin msitä?

Vierailija
35/145 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan jaksa ruveta opettamaan ketään sängyssä. MIehen pitää todellakin tietää mitä tekee. Sen takia en kelpuuta ketään miestä joka ei ole vähintään kaks vuotta mua vanhempi. Ja vaikka oliskin hyvä sängyssä niin älyllisesti miehet on aina naisia pari vuotta jäljessä. Joten miehen pitää aina olla se pari vuotta naista vanhempi jotta pääsis edes samalle aaltopituudelle.

Vierailija
36/145 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen heille psykoterapiaa. Äiti-suhteessa on jotain vikaa.

T.M25

Vierailija
37/145 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttää ainoastaam miehistä. Vrt. oidipuskompleksi.

Vierailija:

Ainoastaan oidipaaliset naiset haluavat huomattavasti vanhempia miehiä. Suosittelen terapiaa.

Vierailija
38/145 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on ihan elämän halu mikä ajaa näihin mahtaviin kokemuksiin!... yhtälailla sitä täytyy kokeilla nuoria naisia kun vanhempiakin... näkökulma jää vajaaksi jos vain toisesta on kokemuksia. Ja jos ei ole kokemuksia niin ei kannattais arvostella ...

Vierailija
39/145 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

käyttää ainoastaam miehistä. Vrt. oidipuskompleksi.

Vierailija:

Ainoastaan oidipaaliset naiset haluavat huomattavasti vanhempia miehiä. Suosittelen terapiaa.

Vierailija
40/145 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toiset nauttii :-)

Kokeilisitte joskus ettekä pohtisi vain teoria tasolla..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi