Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nuorempi mies, vanhempi nainen ?

Vierailija
13.03.2007 |

.

Kommentit (145)

Vierailija
41/145 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa yleensä aina paremmin kuin nuori. Ne on kypsempiä ja itsensä tuntevia eikä mukana ole enää sitä pihtaajaprinsessaa joka kuvittelee antavansa NIIN suuren palkinnon armollisesti miehelle kun nyt siihen suostuu. Nuorissa ei ole muuta parempaa kuin tiukempi tavara, jos edes sekään. ja tyhmempi nainen on aina parempi sängyssä kuin liian fiksu, koska seksi on tunne laji ja liian älykkäillä naisilla energia menee tyhjänpäiväisyyksin miettimiseen. Tosin kauheen fiksuista naisista ei ole edes kokemusta. Nainen ei nimittäin anna minulle jos sillä on edes jonkin verran älyä.

mies

Vierailija
42/145 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret, kokemattomat naiset jännittää ja pohtii lähinnä miltä he mahtaa nyt näyttää ja siitä seuraa se että kiihottuminen jää vajaaksi eikä kunnollista kostumista tapahdu...

Kun taas vanhempi, kokeneempi nainen jo tietää mitä haluaa(ja mitä saa) eikä vaivaa päätä epäolennaisella.. seurauksena valtava kiihoittuminen ja märkyys...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/145 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Nuoret, kokemattomat naiset jännittää ja pohtii lähinnä miltä he mahtaa nyt näyttää ja siitä seuraa se että kiihottuminen jää vajaaksi eikä kunnollista kostumista tapahdu...

Kun taas vanhempi, kokeneempi nainen jo tietää mitä haluaa(ja mitä saa) eikä vaivaa päätä epäolennaisella.. seurauksena valtava kiihoittuminen ja märkyys...

Vierailija
44/145 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta yleensä vanhemmalla naisella on jo sitä kokemuksen tuomaa itsevarmuutta

Vierailija
45/145 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mitä väliä kun molemmat sitä haluavat?

Vierailija
46/145 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kypsän naisen (35-55) kanssa seksi on todella loistavaa. Siinähän ei välttämättä ole kuka saa ja kuka antaa. Todellisuudessa siinä SAA takuuvarmasti molemmat, säälipanosta ei puhettakaan. Jos joku ei tunne vetoa vanhempiin naisiin niin tyytykööt aivan rauhassa nuorempii. Tietäisitppevä mistä jäätte paitsi.

MIES 32v

Vierailija
47/145 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on kiiinnostunut ja kuka ei??? kORJAUS Kuka haluaa seksiä ja kenen kanssa. Seurustelu, avoliitto, avioliitto, ovat asioita ihan erikseen. Ruoka??? jollei sitä oo saatavilla kotona niin mitä teen?? Meen Mäkkäriin tai Donalsiin vai ostanko kaupastasta ja syötyäni oon tyytyväinen, jonkin aikaa. Aivan sama pätee seksiinkin, molemmat ovat ihmisen perustarpeita. Jollei SEKSIÄ oo saatsavilla kotona niin sitä pitänee hakea jostain muualta, sillä ilman sitä ei toimeen tule.

Vierailija
48/145 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jollei SEKSIÄ oo saatsavilla kotona niin sitä pitänee hakea jostain muualta, sillä ilman sitä ei toimeen tule.

Vierailija
49/145 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en baarissa tajunnut, että sälli on niin nuori eikä sekään, että mä oon melkein nelikymppinen.

Aamulla ihmeteltiin kummatkin tilannetta, mutta tultiin siihen lopputulokseen, että ihan helvetin kivaa oli. Mä nautin tietystä vallan tunteesta, joka muodostuu kokemuksesta ja itsevarmuudesta ja tietenkin miehen ihastuttavasta innostuneisuudesta. Eikä tasan ollut tunnetta, että jees, kiva kun jollekin kelpaa niin kuin joku aiemmin viittasi.

Kerroin miehelle aamulla miehelle ikäni ja sen, että olen kolmen lapsen äiti. Otin miehen numeron, mutten aio kuitenkaan soittaa hänelle. Ehkä joskus jotain fuck-buddy-juttua, mutta seurustelemaan en varmaan alkaisi noin paljon nuoremman kanssa.

Vierailija
50/145 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

etukäteen toisen ikää. Ikä on vain numeroita,ei muuta! t. n 39v

Vierailija
51/145 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minkäslaisia vonkaleita on verkkoon tarttunut?

Vierailija
52/145 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kaksvitosia on kiva kiusata, mutta parasta seksiä kyllä oon saanut itseäni vanhemmalta urokselta... mut ei kai se oo ikä vaan ne taidot...

kyl mäkin niitä verkkoja voisin heitellä paremman puutteessa, mutta ne pikkukalat ui liiveihin muutenkin... ;) eli ei ne kaikki fisut oo kakskymppisten biccaajien perään... :D

nainen 40-

Parasta seksiä olen saanu 42-v:ltä ja huonointa entisiltä poikakavereilta jotka oli sillon alle 30v. Ei se riitä että seisoo ja sitä sohii johonkin, sitä pitää osata käyttää.

Vierailija
53/145 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

28-vuotiaalta mieheltä ihan vasta ja itse olen 41-vuotias

Mutta noin yleensä, enpä mieti miehen ikää jos kosketus ja suudelmat vie jalat alta niin sitten se on menoa

Vierailija
54/145 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on 2 lasta ,meihela ei oo sen lasta mies, miehella ei oo lasta mutta itseäni 13-vuotta vanhenpimman nainen kanssa ja meillä on oikein hauskaa yhdessä

Vierailija
55/145 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja 20-25 v. ovat rakastajani. Näytän nuorelta ja olen erittäin treenatussa kunnossa, eipä ole ollut ongelmia kumppaneiden saannissa...

Yli kolmekymppisillä miehillä alkaa olla jo sitä painolastia, ja muuallakin kuin vatsan seudulla. ;D Ruvetaan valittamaan kuinka vaimo ei anna, tai kuinka lapsia on yritetty x vuotta yms. Ei niitä tilityksiä jaksa kuunnella! Parikymppisten kanssa vehdatessa molemmat tietää tasan tarkkaan, mikä on homman nimi.

Vierailija
56/145 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nelikymppinen mies ja sekstailen mieluiten varttuneempien naisten kanssa. He osaavat homman ilman turhia estoja tai (raskauden) pelkoja, sen kun antaa palaa ja kunnolla....

Vierailija
57/145 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys!

Teemme juttua TV 1:n PRIIMA-ohjelmaan ikäerosta parisuhteessa. Etsin haastateltavaksi naista, joka elää parisuhteessa nuoremman miehen kanssa. Näkökulmana suhteen vetovoima ja sen kipupisteet.

Pikaiset yhteydenot

Esa Viherä

Toimittaja

0408302907 tai esa.vihera@yle.fi

Vierailija
58/145 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on oikein mukavaaa!

Vierailija
59/145 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. haaveilija

Vierailija
60/145 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeestä se johtuu että nainen (vanhempi) stressaa sitä miltä muut ajattelee siitä jos hänellä on nuorempi mies? Meillä siis 10v ikäeroa ja yhdessä tosi hyvä olla, hänkin on myöntänyt sen, Mutta alkaa aina stressaamaan ikäeroa ja ei oikeen päästä asiassa eteenpäin? Miten saisin naisen tajuamaan, että ajattelisi vain omaa hyvinvointiaan eikä sitä mitä muut ajattelee???

Että sä lähdet nuoremman perään, eikä tajua että omalla käyttäytymisellään aiheuttaa juuri ton

Mulla on ollut jo kolme nuorempaa miesystävää viimeisen 4-vuoden sisällä, eka oli 17-vuotta nuorempi, seuraava 9-vuotta nuorempi ja nyt on menossa 8-vuotta nuorempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi