Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nuorempi mies, vanhempi nainen ?

Vierailija
13.03.2007 |

.

Kommentit (145)

Vierailija
61/145 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempi oli 26 ja vanhempi 45. Itse olen 37.

Nuorempi oli kypsän oloinen, osasi sytyttää minut. Ihana seksikokemus.Mutta varmaan minun elämäntilanteeni ei ole hänelle sopiva (eronnut, 2 lasta). Olisin itse hänestä hyvin kiinnostunut.

Vanhempi huumorintajuinen, mukava, ja huomioonottava sängyssä. Mutta hänellä tämä seiskokki oli todella huono. Hän siis tyydytti minut useaan otteeseen saamatta itse vastineeksi mitään.

Pitänee katsoa miten tilanteet kehityy;)

Vierailija
62/145 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikähän toisaalta vain numeroita? Paitsi siltä osalta että tiettyjä fyysisiä asioita tuo numeroiden vaihtuminen tuo mukanaan.

Henkinen puoli taas voi olla täysin numeroista riippumatonta.

Itsellä ollut vuosien varrella kaikenlaisia juttuja itseäni vanhempien naisten kanssa, niitäkin jotka olisi voinut erittäin mielellään jättää tekemättä, siis näin jälkikäteen. Mutta toki ollut loistavia maata järisyttäviä kokemuksiakin.

Tähän haluaisin yhden niistä huonommista laittaa.

Tapasin aikoinaan laivalla seminaarin yhteydessä vanhemman ( +40v minä olin 10vuotta nuorempi) perheellisen naimisissa olevan naisen jonka kanssa kemiat toimi, risteilyllä ei kuitenkaan sänkyyn ajauduttu vaan juttelimme ja nautimme seurastamme muutoin.

Ilta päättyi käytävällä suht. kunnialliseen hyvän yön suudelmaan.

Aamulla kun laiva oli satamassa ja olin keräämässä kamojani hytissäni niin oveeni koputti joku, ja kun avasin oven niin hän kävi kiinni kun sika limppuun. Oli kuulemma ollut hänellä "levoton yö" hytissä hyvän yön súudelman jälkeen.

Tämän jälkeen rupesimme tapailemaan kiihkeän seksin merkeissä, hetken päästä huomasin että tekstareita, meiliä, meseä lähes kaikkea viestintä muotoa pukkasi suuntaani pitkin jokaista päivää. Hän jopa rupesi soittelemaan minulle vaikka hänen miehensä oli kotona. Siinä vaiheessa olisi minun viimeistään pitänyt vetää käsijarrua + kaikkia muita hätäpysäytyksen tapoja, kun hän kahden lapsensa kanssa rupesi ilmestymään kaupassa tai bensa asemalla samaan aikaan naamakkain paikalle. Innoissaan esitteli muksunsa ja äidin uuden työn kautta olevan tutun toisilleen. "eikä tässä vielä kaikki" Eräs päivä olin gigantissa ja lapset tulivat vastaan miehen kanssa joka oli viranomainen univormu päällä ja lapset iloisesti esittelivät minut ja miehen toisilleen, oli hieman tuskainen tilanne kun mies kyseli minulta minun ja hänen vaimon työjutuista. Onneksi olen myyntimies joten ei mennyt "purkka jumiin",

Autossa sen jälkeen kun haukoin happea ja kiroilin niin voin sanoa että oli lievä tunteiden sekamelska, joka oli korjattava väkijuomilla.

Tämän jälkeen sain kuulla miten hän on ruvennut miettimään eroa ja ei voi enää sietää miehensä läsnäoloa edes samassa rakennuksessa. Sanomattakin on selvää että minun mielipiteitähän ei kyselty.

Tämän jälkeen nähtiinkin sitten tapahtumia maan ja taivaan väliltä, kuten että mies soitti minulle eräs ilta + paljon muuta jotka jätän tähän nyt kirjoittamatta sillä pitää lähteä treenaamaan ja en voi käyttää koko iltaa kirjoittamiseen. Mutta nainen jolla menee kuppi nurin vain sen takia että on päässyt hekuman huipulle ja siitä syystä halua laittaa koko elämän remonttiin on VAARALLINEN!

Koska kun se juna lähtee "sille" raiteelle niin sitä ei mikään pysäytä, ja ruumiita tulee matkalla helposti, voi olla että yksi raadoista kiskoilla on minä.

Thin'k before you act.!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/145 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on kovaa, tosi kovaa.

Päteekö tähän se toteamus

Kyr*ä ja järki ei sais koskaan seistä samaan aikaan?

Tai kaikki muu kuin seksi on aina vaarallista?

Vierailija
64/145 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikähän toisaalta vain numeroita? Paitsi siltä osalta että tiettyjä fyysisiä asioita tuo numeroiden vaihtuminen tuo mukanaan.

Henkinen puoli taas voi olla täysin numeroista riippumatonta.

Thin'k before you act.!

Pakkomielle toi nyt ois voinut tapahtua nuoremmankin naisen kanssa, jos vain sopivasti sekaisin oleva tyyppi ois kohdallesi eksynyt

Vierailija
65/145 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkomielle toi nyt ois voinut tapahtua nuoremmankin naisen kanssa, jos vain sopivasti sekaisin oleva tyyppi ois kohdallesi eksynyt

Harvalla parikymppisellä on teini iässä olevia muksuja ja toistakymmnentä vuotta avioliittoa takana. Eli romutettavaa on kertynyt enemmän jos pitää laittaa elämä täys remonttiin.

Vierailija
66/145 |
18.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuore rakkauteni on minua vuosikymmenen nuorempi, minä (nainen) olen 43v ja hän (mies) 33v. Ikäeroa ei huomaa missään.

Vierailija
67/145 |
19.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hakeutua vanhainkotiin töihin niin saisi kerrankin kypsää lihaa.

Vierailija
68/145 |
26.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on todella herkkua. Tutustuin itseäni vanhempaan naiseen jo armeijan jälkeen kun menin opiskelemaan. Asuntoa ei löytynyt helpolla ja pääsin omakotitalon yläkertaan vuokralle. Talossa asui 60-kymppinen leskirouva, joka oli juuri päässyt eläkkeelle äidinkielenopettajan virasta. Hän tarjosi mulle apua opiskelutöissä ja olinkin hänen luonaan monia iltoja. Yhtenä iltana joimme viiniä ja siitä seurasi että menimme sänkyyn, minä 21 ja hän 60. Sen jälkeen ei tarvinnut huolehtia vuokranmaksusta eikä olla puutteessa. Aina sai kun halusi ja vaikka ei olis halunnutkaan. Pieni, hoikka ja ikäisekseen erittäin hyvännäköinen nainen. Kaikki onnistui, suihiotot, kaikki asennot ja kaikki paikat. Jopa yhtenä syksyisenä iltana puutarhassa naitiin.

No se loppui siihen kun opiskelut loppuivat tai muutaman kerran kävin vielä sen jälkeen.

En ole kovin montaa kertaa saanut niin hyvää kyytiä kun häneltä.

Vierailija
69/145 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mites on saalista saatu? on tarttunut verkkoon nuorempaa tai vanhempaa

Vierailija
70/145 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla oli 42v rakastajatar. Järjettömän upeaa seksiä.

Mies

Vierailija
71/145 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseäni vanhemmat naiset... ihan kokemuksen kannalta. Tietäspähän ainakin sitten onko ne maineensa veroisia

Pitäisikö ihan alkaa kalastelemaan salaseuraa...

Vierailija
72/145 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itseäni kiihottaa suunnasti ajatus 15-20 vuotta vanhemmasta rakastajattaresta, jolla itsellään olisi useita nuorempia rakastajia ja joka väliajat pitäisi meitä nuorepia poikia siveysvöissä; Olisimme tarvittaessa vain hänen käytössään ja varmasti innokkaina :)

Vierailija
73/145 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeestä se johtuu että nainen (vanhempi) stressaa sitä miltä muut ajattelee siitä jos hänellä on nuorempi mies? Meillä siis 10v ikäeroa ja yhdessä tosi hyvä olla, hänkin on myöntänyt sen, Mutta alkaa aina stressaamaan ikäeroa ja ei oikeen päästä asiassa eteenpäin? Miten saisin naisen tajuamaan, että ajattelisi vain omaa hyvinvointiaan eikä sitä mitä muut ajattelee???

Vierailija
74/145 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä hakee. Minä teen töikseni usein reissuhommia. Aina silloin kun olen muilla mailla töissä, etsin seksiseuraa iltojen iloksi. Vanhemmat naiset ovat aina kiehtoneet minua, joten reissussa ollessa on oiva tilaisuus ollut toteuttaa mielihalujani.

Olen tätä nykyä 32-vuotias ja tälläkin hetkellä arkiheilanani toimii reilu 50v eronnut neljän lapsen äiti. Kaikki hänen muksut ovat jo maailmalla, joten illat ovat olleet hyvin hempeitä ja kiihkeitä.

Jos jostain syystä joskus eroan vaimostani, niin etsin kyllä kumppanikseni vähintään parikymmentä vuotta itseäni vanhemman naisen. Olen nyt viimeisen viiden vuoden aikana ollut yhdeksän eri naisen sängyssä, ikähaarukassa 50-68 vuotta. Kaikki kokemukset olleet erittäin positiivisia ja en voi kuin suositella vanhempaa naista, jos hyvää ja vilkasta seksielämää mies kaipaa

Vierailija
75/145 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelin ja viestittelin 12 vuotta vanhemman naisen kanssa , kysyin haittaako ikäero. Sanoi ettei haittaa kun ei varmankaan tavata. Kahden viikon kuluttua oltiin samassa sängyssä

Vierailija
76/145 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juttelin ja viestittelin 12 vuotta vanhemman naisen kanssa , kysyin haittaako ikäero. Sanoi ettei haittaa kun ei varmankaan tavata. Kahden viikon kuluttua oltiin samassa sängyssä

Samanlaista ollut itselläni. Juttelin chatissa noin 55-vuotiaan rouvan kanssa. kysyin häneltä haittaako ikäeromme, hän vastasi ettei tietenkään, koska onhan hän naimisissa emmekä edes tapaa.

Kuukauden päästä sain elämäni parasta seksiä...häneltä

M 36

Vierailija
77/145 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi kieltää lailla moinen hyväksikäyttö

Vierailija
78/145 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat naiset ovat elämän suola. Reissutöitä tehdessäni etsin aina seksiseuraa vanhemmista naisista. Tälläkin hetkellä minulla on 51 vuotias fuckbuddy. Hänen lisäksi etsin myös muuta vaihtelua aktiivisesti. Sunnuntaina onkin treffit 55-vuotiaan neidon kanssa. Käymiemme keskustelujen pohjalta uskon, että pääsen hänen pikkuhousuihin.

Yleensä etsin hieman vielä vanhempaa seuraa. Parhaimmat varvit ovat olleet yli 60 vuotiaita.

Vierailija
79/145 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten noi kuuskymppiset ladyt, kostuuko yhä hyvin, vai onko yksilöstä kiinni, kun osa ei kostu nuorenakaan.

Vierailija
80/145 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, mulla oli sama juttu... Sain opiskeluaikana huoneen noin 55v tosi kuumalta naiselta. Mennessäni katsomaan paikkaa huomasin seksikkyyden ja hän uteliaan tuijotuksen. Hän kysyi mitä tuijotan ja sanoin vahingossa suoraan, että vanhempikin nainen voi näköjään olla kaunis. Sillä oli tosi vahvat meikit ja tykkään sellaisesta, edelleen. Hän tuli ja suuteli ja se suudelma kestikin pitkään... sänkyyn saakka. Otin huoneen ja homma jatkui 6v. Meinasi jopa haitata opiskelua. Oltiin kuin pariskunta. Pantiin joka päivä. Usein aamulla ja illalla. En hommannut edes tyttöystävää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän