Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!
Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…
Kommentit (55669)
Onko siellä kaasugrilli? Siellä vuokrapuljussa? Lämmintä vettä ja pihavalot?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä Mikko Koivu hommaa Helenalle asunnon? Eikö tätä ole ehdotettu instassa? 🤭
Eronneet hakevat tai ostavat ihan itse asuntonsa. Helenaa ei tarvi enää hyysätä yhtään.
Mikko voi hänelle asunnon kyllä ostaa. Onhan Helena sentään synnyttänyt 3 lasta ja nyt ne siellä Helenan kodissa leikkii perhettä. Helenan makkarissa! Natalien kuvien ympäröimänä.
Helena olisi voinut ihan itse ostaa asunnon. Naurettavan vanhanaikaista kommentointia.
Vierailija kirjoitti:
Mikko on häpeäksi kaikille kunnon isille, että tämmöinenkin löytyy.
Kyllä. Moni tavallinen iskä kykenee hoitamaan eron hyvin. Puhumattakaan rikkaista miehistä, joilla on vara hoitaa kaikki hyvin jokaisen kannalta. Mikko on monimiljonääri. Eksän jätti rahattomaksi ilman asuntoa, missä viettää äitiaikaa. Traumatisoi 4 ihmistä. Ja sitten hykertelee Natin kanssa Kakskerrassa tyytyväisenä tämän jälkeen. Normaali-ihminen ei kykenisi tuonne edes menemään näin rumien temppujen jälkeen. Miltähän lapsista tuntuu, kun tuolla äidin kanssa olleet. Äitiä ei siellä enää ole ja kuulevat, että poliisit vei äidin. Edes tavaroitaan ei saanut mukaansa. Koskaan en näin julmasta ukosta ole kuullut lapsiaan ja ekaäänsä kohtaan.
Minä olen kuullut julmemmista miehistä monta juttua.Mutta en montaan juttua miehestä, joka tarjoaa viittä miljoonaa erossa vaimoll
Eihän tarjonnut. Tuo oli keksitty juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaakohan hellu, että joku lahjoittaa hänelle kämpän ilmaiseksi käyttöön? Vai miksi ei itse etsi netistä vuokrakämppää?
Asia ei sinulle kuuluu mitenkään. Lopeta paskan jauhanta!
Mikä sinua riepoo? Helena kerjäsi polttopuutkin ilmaiseksi, miksi ei sitten asuntoa?
Meinaatko että lasun pitäisi ilmoittaa vaikka Seiskassa mikä se Helenan fyysinen sairaus on?
Ainakin todella paksut ja poikkeuksellisen lyhyet sormet ja länkisääret. En sitten tiedä mihin nuo liittyvät.
Kai se nyt länkisääret tulee vähemmästäkin, kun joutuu vuosikausia noin kieron miehen patajana olemaan.
Kai Mikko vuokran maksaa? Vai kuka sen maksaa, kun elaritkin loppuu, Mikko hakenut yksinhuoltajuuden. Ja saa sen. Helenalla 30 päivää aikaa ja menettää lapset. 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eronneet hakevat tai ostavat ihan itse asuntonsa. Helenaa ei tarvi enää hyysätä yhtään.
Mikko voi hänelle asunnon kyllä ostaa. Onhan Helena sentään synnyttänyt 3 lasta ja nyt ne siellä Helenan kodissa leikkii perhettä. Helenan makkarissa! Natalien kuvien ympäröimänä.
Ai, mä en tiennyt että avioliitossa syntyy omistusoikeus toisen omaisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Koskaan en näin julmasta ukosta ole kuullut lapsiaan ja ekaäänsä kohtaan.
Minulle tuli ihan sama ajatus mieleen ja piti ihan miettiä, että kuvittelenko vaan. Heti erojen jälkeen on kyllä monenlaisia ylilyöntejäkin tullut nähtyä, mutta ei mitään vastaavaa ja varsinkin lasten kannalta yhtä tuhoisaa ei.
EROSTA 5 VUOTTA AIKAA, Ilmaiseksi oleskeli mökillä johon oli murtautunut. Noin häikäilemätöntä ja tunteetonta äitiä ei toista ole olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän fyysinen sairaus Helenalla on? Nyt on Turun lastensuojelussa tapahtunut ilmeinen virkavirhe ja aika vakavassa asiassa.
Meinaatko että lasun pitäisi ilmoittaa vaikka Seiskassa mikä se Helenan fyysinen sairaus on?
Ainakin todella paksut ja poikkeuksellisen lyhyet sormet ja länkisääret. En sitten tiedä mihin nuo liittyvät.
Hellulla kauniit sirot sääret ja kädet. Naisellinen kroppa, leveä lantio, sirot kasvot. Nati poikamainen, kapea lantio, ei tissiä, pallonaama. Vaikuttaa ettei hedelmällinen. Poikamainen on Nati harrastuksia myöden.
Vierailija kirjoitti:
Helena tarvitsis rauhallisia tukijoita eikä sellaisia jotka sanoo nyt tapahtuneen virkarikoksen tai jotka toivoo M:n välien olevan huonot lapsiin myöhemmin.
Niinhän se tarvitsisi, tuossa on nyt mukana ehkä sellaisiakin jotka vähän yllyttävät häntä hölmöilemään. Voi olla että osalla on takanaan oikeasti perheväkivaltaa ja traumaattinen ero jne ja samaistuvat siksi Helenaan, eivätkä tajua että tilanne on tässä vähän toinen.
Paras olisi jos Helenan oma perhe nyt puhuisi hänelle järkeä (kuten asunnonhausta voisi ehkä päätellä) ja hän alkaisi työskentelemään saadakseen asiansa kuntoon. Oikeasti lasten ja Helenan itsensäkin kannalta olisi parasta jos kaikki tulisivat myös keskenään toimeen. Aikuisten osalta se on ehkä pitkässä puussa, mutta hyvä olisi.
Avioliittolain 2 luvun 34 :n mukaan se omaisuus, mikä puolisolla on avioliittoon mennessään, kuuluu edelleen hänelle. Niin ikään on hänen omaisuuttaan, mitä hän avioliiton aikana saa. Avioliiton solmiminen ei siis luo oikeudellisesti yhteistä pesää eikä synnytä yhteisomistusta.
Vierailija kirjoitti:
Koskaan en näin julmasta ukosta ole kuullut lapsiaan ja ekaäänsä kohtaan.
Minulle tuli ihan sama ajatus mieleen ja piti ihan miettiä, että kuvittelenko vaan. Heti erojen jälkeen on kyllä monenlaisia ylilyöntejäkin tullut nähtyä, mutta ei mitään vastaavaa ja varsinkin lasten kannalta yhtä tuhoisaa ei.
Väsynyttä, tosi väsynyttä kommentointia.
Ketä näitä muutamat Hellu-fanit on, jotka näyttää tuuttavan tänne ihan koko ajan pas#aa? Ja miksi? Tähänkö Hellun rahat menee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valtavan kaunis tämä uusi vaimo. Toivon paljon onnea heille kaikille.
On joo. Tekohiukset Natilla, pallonaama, iso nokka, pojan kynänkapea lantio, ei tissejä ja harrastuksena jääkiekko. Kykeeneekö kohtukasn kantamaan hedelmää. Eipä ihme, jos amerikkalaiselle miehelle ei kelvannut. Ikää jo 37v.
Siis kuinka sekaisin saa ihminen olla että kirjoittelee tällaisia tuntemattomasta ihmisestä? Miksi?
Se on Helena. Sen kännyköistä nuo kaikki Natalieta haukkuvat viestit. Niin monta kertaa, kun H on todistettavasti ollut jossain valvovan silmän alla, esim. oikeudessa, niin täällä ei ole ollut YHTÄKÄÄN vastaavaa viestiä.
No niinpä. Ja kuka muu hermostuisi niin kauheasti kun Natalieta sanotaan kauniiksi :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paska äiti taas vauhdissa. Julkaissut taas videon. Uhriutuu onko lapset muka vaarassa ja samaan aikaan kuvaa LIIKKUVASSA autossa takapenkkiä ja huudattaa musiikkia niin että korviin sattuu. Lapsiparat taas pistetty esiintymään.
helena on hirviöäiti.
Video näyttää olevan kuvattu Helsingissä (taustalla menee helsinkiläinen bussi, jos näin oikein) keskellä viikkoa, jollloin lasten pitäisi olla koulussa Turussa. Kyllä, lasten pitäminen toistuvasti pois koulusta vaarantaa kehityksen.
Ne semmoset kun jotkut koulunkäynnit nyt on ihan höpö höpö juttuja. Sen kun kirjoittaa Linkediniin, että on käynyt Lincolnin ja Haaga-Helian ja Harvardin ja sillä sipuli!
Vierailija kirjoitti:
Menepä itse. Luuletko, että jotkut NDA:t on normaaleja Suomessa noissa tilanteissa?
Ei sellaisia tarvitse normaaleille ihmisille laittaa, kun he eivät kenenkään yksityisasioita somessa jauha vaikka ei olisi mitään sopimuksiakaan.
Juuri niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän fyysinen sairaus Helenalla on? Nyt on Turun lastensuojelussa tapahtunut ilmeinen virkavirhe ja aika vakavassa asiassa.
Hellulla kauniit sirot sääret ja kädet. Naisellinen kroppa, leveä lantio, sirot kasvot. Nati poikamainen, kapea lantio, ei tissiä, pallonaama. Vaikuttaa ettei hedelmällinen. Poikamainen on Nati harrastuksia myöden.
Hellu kelpaisi ulkoisesti minulle vallan mainiosti. Mutta tuo itsepäinen luonne arveluttaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, mä en tiennyt että avioliitossa syntyy omistusoikeus toisen omaisuuteen.
Jotkut kokee että yhteiset lapset tekevät korvausvelvolliseksi loppuiäksi ilmeisesti koska noita lapsia tarjotaan syyksi joka asiaan. Joo, heillä on yhteisiä lapsia ja Mikko huolehtii niistä lapsista. Lasten äidin tarvitsisi vaan huolehtia itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Mikko heitti lapsetkin ulos kodistaan ?
Käyppä välillä teidän päiväsalissa katsomassa olisiko siellä mitään kehitysvammaisten kivaa viriketoimintaa meneillään? Pääsiäisaskarteluja vaikka!
Vain muovi voi halveerata kehitysvammaisia näin. Yhtä ala-arvoinen kuin esikuvansa Mikko ja Nati. Aina sortaa heikompia ja tekee heille pahaa. Miljoonat tekee ihmisestä pahan.
Mikko ja Natalie sortavat heikompiansa ja tekevät heille pahaa? Aika paksua pajunköyttä yrität nyt syöttää. Muuten olen kanssasi samaa mieltä, ala-arvoista ja ihan turhaa käyttää kehitysvammaisia pilkkaamiseen.
Helena ei ole koskaan asunut Mikon asunnossa Turun keskustassa.