Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seiska: Jippu avioitui itseään lähes 30 vuotta vanhemman miehen kanssa - Bess häät 30 vuotta vanhemman rakkaan kanssa saa vielä odottaa

Vierailija
21.08.2026 |

https://www.seiska.fi/kotimaa/laulaja-jippu-avoimena-poikkeuksellisesta…

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/bess-ja-30-vuotta-vanhempi-danny-r…

On täysin luonnollista että nuori nainen rakastuu itseään huomattavasti vanhempaan mieheen ja toisinpäin. Näin luonto on meidät tarkoittanut.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin odotan että mua 30 vuotta vanhemmat gubbet kuolee. Kaikki mieheni ovat olleet minua nuorempia, myös nykyinen.

N

Vierailija
2/6 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysämuna ei tunnu miltään. Vaikka sen kenkälusikalla sisälle saisikin, nainen ei edes tunne sitä kun mitään puristusvastusta ei löllykästä saa. 

Älä ota vaaria, ota itseäsi nuorempi. Paitsi jos haluat 24/7 omaishoitajaksi 300 euron kuukausipalkalla.

N

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bess eroaa jossain vaiheessa. 

Vierailija
4/6 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysämuna ei tunnu miltään. Vaikka sen kenkälusikalla sisälle saisikin, nainen ei edes tunne sitä kun mitään puristusvastusta ei löllykästä saa. 

Älä ota vaaria, ota itseäsi nuorempi. Paitsi jos haluat 24/7 omaishoitajaksi 300 euron kuukausipalkalla.

N

Joo, kyllä vanhojen ukkojen heilastelijat herättää epäilyksiä. 

Vierailija
5/6 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bess eroaa jossain vaiheessa. 

No yleensä jos pihtaa naimisiinmenoa, yhteen muuttoa tai vanhempien tapaamista, kuten minä aina tein, niin ero on tulossa. 

Vierailija
6/6 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ymmärrän kyllä rakkauden, tulee kuitenkin se hetki kun olette 45+ ja 75+. Kävelette jossakin ja huomaat yhtäkkiä, että toinen liikkuu kuin vanha ihminen ja et itse vielä ole siinä kohtaa elämässä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme