Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pärjäisit seuraavat 10 vuotta

Vierailija
21.08.2026 |

A) Jos et saisi ostaa yhtään kodinkonetta tai kodin elektroniikkaa ? Esim. jos prakaa pesukone tai TV? 

B) Jos et saisi ostaa yhtään huonekalua? 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

A) Kirjasto, yhdistysten vapaa-aikatilat, pesulat, kertakäyttövaatteet 

B) Isompi asunto ja kämppis samalla sopimuksella kuin ennenkin eli minä ostin elektroniikan, kämppis huonekalut.

Vierailija
2/9 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonekalujentarvetta ei ole. Kodinkoneet on kuitenkin aika vanhoja 25-20v)  ja joku niistä prakaa aika varmasti 10 vuoden sisään sellaisella tavalla, että ei enää ole korjattavissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

A voisi olla hankala, sillä useimmat kodinkoneet eivät kestä noin kauan ja vaikka varaosia pitäisi periaatteessa olla saatavilla 10 vuotta, niitä ei käytännössä ole saatavilla noin kauan.

B on helppo, huonekalut voivat kestää vuosikymmeniä, parhaat vuosisatoja.

Vierailija
4/9 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole ostanut mitään noista viimeiseen kymmeneen vuoteen. Hyvin on pärjätty. Pyykinpesukone pelittää vieläkin.

Vierailija
5/9 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin, 24/7 pesula on lähellä, uusia huonekaluja en tarvii enkä muutakaan elektroniikkaa.

Vierailija
6/9 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti. En ole voinut kymmeniin vuosiin ostaa huonekaluja. Kodinkoneita uusi joku muu, kaikkia ei. Ja tuolin. 

Vierailija
7/9 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole ostanut mitään noista viimeiseen kymmeneen vuoteen. Hyvin on pärjätty. Pyykinpesukone pelittää vieläkin.

Pyykkiä voi pestä kerrostalon pyykkituvassa. 

Vierailija
8/9 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin juuri, ja ostin uusia huonekaluja. Aika hyvin uskoisin pärjääväni. Jos pyykkikone hajoaisi, se olisi suurin tragedia. Kävisin varmaan pesemässä pyykit miesystävän luona. 

Vierailija
9/9 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonosti. En ole voinut kymmeniin vuosiin ostaa huonekaluja. Kodinkoneita uusi joku muu, kaikkia ei. Ja tuolin. 

Itse olen ns. työtä vastaan saanut isot ja kalliit huonekalut koko aikuiselämän ja olen itse ostanut tosi vähän mitään huonekaluja tai sitten olen ne löytänyt ihan ilmaiseksi jonkun poiston kautta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän