Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!
Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…
Kommentit (55669)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko nää Hn kannattajat yhtä hölmöjä kun H itse. Kyllä ovat. Mikko syytetään taas kiireellisestä huostaanotosta. Ja yksinkertaisesti syy on se, että HELENALLA EI OLE ASUNTOA missä asua lasten kanssa. Kun on niin saamaton ettei ole sitäkään saanut hommattua.
Se ole mikään syy kiireelliseen sijoitukseen. Onhan hänellä asunto ja lapset olivat siellä ihan normaalisti kun heidät haettiin. Että noin mietin vaan kukahan on tyhmä.
Ai no sittenhän ei mitään hätää. Sinä tiedät näköjään paremmin nämä asiat. Mitäs me lasuilla ja poliiseilla mitään tehdään, kun on sinun kaltaisia ihmisiä.
Mitähän ihmettä taas 😂 Kyllä, tiedän paremmin selvästi, sinä voit vaikka googlata niin ei hämmennä noin paljon. Minä en lasua tai poliisia edusta, heille on paikkansa. Susta en olisi niin varma, kun tuollaista kommenttia heität.
Vierailija kirjoitti:
Helena sanoo että jenkkien oikeuden päätös koskien kakskertaa ei voi pitää suomessa paikkaansa...mutta sitten kun kyse on huoltajuudesta niin sitten jenkkien oikeuden päätös pitäisikin olla paikkaansa pitävä😅
Tää on helena in a nutshell. Päätöksistä poimitaan osiot jotka sopii siihen kohtaan helenan edun mukaisesti. Nää saattaa myös vaihdella päivän mukaan. Lopuista taistellaan ja syytetään mikkoa tuomion ostamisesta. Hullun touhuja mutta valitettavasti totta.
Vierailija kirjoitti:
Tämä tarina ei lopu hyvin. Joku kuolee. Helena on psykoottinen ja kuuluu pakkohoitoon pakkolääkitykselle ja lapset täytyy pitää turvassa. Ex ja uusi vaimo myös vaarassa.
LASU JA TERVEYDENHUOLTO, EHKÄISKÄÄ TRAGEDIA NYT!
T. psyk sh
Tämä!
Vierailija kirjoitti:
Sitä on saanut ihmetellän tuota Helenan räntttäystä ja lapset videoilla, tehdään ruokaa myöhään jne jne. Mitä lie muuta tapahtunut ke sos.työntekijä ja poliisit bhakee lapset Hgistä turvatalosta isälleen. Kiireellinen.
Niin eli sekö on normaalia että lapset viedään toisen kaupungin turvataloon kesken kouluviikon ja lapset jää koulua käymättä muutamana päivänä? Hellu sanoo että arki saatu rullaamaan. Tuossa kikassa ei ollut mitään järkeä. Viranomaiset soittanut helsinkiin ja yrittänyt ylipuhua takaisin turkuun. Näin ei tapahtunut joten viranomaiset hakenut lapset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä olisi parasta laittaa tämäkin lanka lukkoon.
Sitähän tässä ainakin minä olen yrittänyt, ei vaan näytä onnistuvan.
Kuulostaa siltä, että sinulla on jotain peiteltävää.
Ja kun yksi lanka sulkeutuu, toinen aukeaa.
Minulla ei ole mitään peiteltävää. En vain voi sietää sitä törkeää keskustelua ja haukkumista, jolla ketjussa käsitellään lapsia sekä täysin sivullista Mikon vaimoa. Ilmiannan kaikki sellaiset viestit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei uskoisi, että näiden erosta on tosiaan kuusi vuotta. Aivan maanista tää Helenan touhu, loppuneeko silloinkaan kun lapset ovat joskus täysi-ikäisiä?
Kerro ihmeessä tarkemmin. Mikä Helenan touhuissa nyt on maanista tai vikana?
Tää on hyvä tää tyyppi joka jokaiseen faktaan kirjottaa saman lauseen. Kerro ihmeessä tarkemmin. Tääkin joku aivan sekopää ja asuu täällä palstalla. Tää on niin trolli ku voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko nää Hn kannattajat yhtä hölmöjä kun H itse. Kyllä ovat. Mikko syytetään taas kiireellisestä huostaanotosta. Ja yksinkertaisesti syy on se, että HELENALLA EI OLE ASUNTOA missä asua lasten kanssa. Kun on niin saamaton ettei ole sitäkään saanut hommattua.
Se ole mikään syy kiireelliseen sijoitukseen. Onhan hänellä asunto ja lapset olivat siellä ihan normaalisti kun heidät haettiin. Että noin mietin vaan kukahan on tyhmä.
Ei Helenalla mitään asuntoa ole ollut. Punkannut exänsä asunnossa eikä ole hommannut omaansa. Sanoo sitä kodiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
lasu tehnyt kiireellisen päätöksen lasten isälle, onko sev 30 pv
Kiireellinen sijoitus päättyy kun sen perusteet lakkaa olemasta. Tässä tapauksessa perusteita on Helenan mukaan 10 sivua.
Käytäntöä en tiedä mutta kun lasu on päätöksen tehnyt niin ei sitä viikossa tai kahdessa pureta. Nyt lasten paras on että tilanne rauhoittuu.
Helenan lukemissa perusteissa olikin sitten todella paljon asiaa. Tuskin puretaan ennenkuin ne on hoidettu. Ekana listalla voisi olla äidin asenne lastensuojelua kohtaan. Yhteistyö on ainoa vaihtoehto.
Minulla ei ole mitään peiteltävää. En vain voi sietää sitä törkeää keskustelua ja haukkumista, jolla ketjussa käsitellään lapsia sekä täysin sivullista Mikon vaimoa. Ilmiannan kaikki sellaiset viestit.
Mikä sivullinen se sellainen sivullinen on, joka näkyy lapsia koskevissa videoissakin. Milloin missäkin nurkassa ihmettelemässä ääneen milloin mitäkin.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva tietää mitä Kakskerrasta poistamisen aikana todella tapahtui, ei vain Helenan kertomus. Sieltäkin voi löytyä osasyy lasten kiireelliseen sijoittamiseen isälle?
Kunpa Joonas ja poliisit julkaisisivat haalarikameroiden tallenteet
Näin Helenan tarinan/tarinat aiemmin tänään, mutta olin bussissa ja ajattelin katsoa ne myöhemmin. Miksi nyt saan ilmoituksen, että tarina tai tarinat eivät ole saatavilla.. Mitä on tapahtunut? Näkyi olevan taas parikymmentä stooria siellä.
Vierailija kirjoitti:
Oudolta tuntuu että hän arveli turvakodin Helsingissä olevan sopivampi paikka sen sijaan että olisi vaikka hommannut vuokra-asunnon Turusta.
No mutta sehän olisi maksanut! Pois apinaviini ja rilluttelurahoista.
Vierailija kirjoitti:
Mikä sivullinen se sellainen sivullinen on, joka näkyy lapsia koskevissa videoissakin. Milloin missäkin nurkassa ihmettelemässä ääneen milloin mitäkin.
Ootko tyhmä vai esitätkö vaan? Natalie ei todellakaan ole vapaaehtoisesti Hellun sekoiluvideoilla!!!!!
Tämä on kyllä kamala tapaus, mutta mua kyllä naurattaa tuo Helena. Kelle tulee ihan oikeasti mieleen mennä turvakotiin ja vieläpä ilman syytä. Mitä se on sinne valehdellut, että ne on sinne sen ottanu? Eihän tämä ole edes tottakaan. Turvakotiin. Helena ei ole kyllä yhtään valmis hankkimaan itse mitään. Ei edes asuntoa. Valittaa ja mustamaalata se osaa, mutta ei kyllä mitään muuta.
Vierailija kirjoitti:
Menee kovaa Mikolla penkoo Helenan kodin tavaroita, häätö kodista huppumiehineen, merkilliset lausunnot Lasuun .....onko tämä normaalia käytöstä. Ei todellakaan!
Helenalla ei ole kotia. Tutustuhan ensin asiaan mitä kommentoit niin et kuulosta niin tyhmältä!
Vierailija kirjoitti:
Tämä hakkaaminen oli ennen turvakotia
Joo mutta tiesi jo sinne menevänsä. Kertoi maanantai aamuna kertoneensa lasulle menevänsä turvakotiin ja siitä oli kiukkuinen kun tämä oli Mikolle kerrottu. Oven takana oltiin käyty kun vanhimman koulu on päättynyt. Ilmeisesti siis kaksikin kertaa käyty oven takana maanantaina kun osasi kertoa, ettei tavaroita oltu pakattu valmiiksi aamulla ja tästä oli arvannut, että jotain on meneillään. Uskon että on laittanut Mikolle miljoona viestiä maanantaina ja ainakin vihjannut vievänsä lapset Viroon. Jos tosiaan ovat turvakodissa Helsingissä, niin lapset tuskin olleet koulussa ma-ke ja paljon mahdollista että Helena ei ole suostunut kertomaanaan missä turvakodissa ovat, jolloin lasu on voinut hakea lapset vasta ke kun Turvakodin pakollinen lastensuojeluilmoitus on saapunut sinne. Tämä selittäisi hyvin kiireellisen sijoituksen tarpeen tietysti sen lisäksi, että Helena harrastaa vakavaa psyykkistä väkivaltaa selittämällä mielipiteitään tilanteista lapsille jotta kääntyvät isää vastaan. Tuo pahoinpitely ja pelkojuttu on oikeesti aika pohjakosketus tän suhteen..
Miljonäärin vaimosta turvakotiin lasten kanssa. Aikamoinen muutos. Kattohuoneisto Majakkarannassa oli tarjolla, mutta ei kelvannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännästi nyt maalitetaan nimellä lasun työntekijää. Joku sankari jopa tutkinut Mikon äidin kaverit läpi ja löytänyt jonkun jolla sama sukunimi. Ja Koivu- mafia jutut saa uutta virtaa. Tätä taustaa vasten en ihmettele että Crocks-sedillä oli "naamiot". Nehän olisi lynkattu.
Taitaa olla niin että kun hänen elämässä menee jotain huonosti niin osalliset tuhotaan somessa. Ja mikään ei ole oma vika, mistään ei opita.
Mikkoa ja perhettään käy sääliksi koska niin kovaa heitä nyt nettikiusataan. Siksi että yksi henkilö ei suostu noudattamaan sopimuksia.
Toivoisin että jotenkin heille sellaisen viestin saisi menemään perille että suurin osa suomalaisista on heidän puolellaan.
Olen laittanut sellaisen viestin Natalien instaan yv:nä. Laittakaa muutkin!
Ootko tyhmä vai esitätkö vaan? Natalie ei todellakaan ole vapaaehtoisesti Hellun sekoiluvideoilla!!!!!
Mutta ei niiden sivussakaan, kun näkyy videolla.
Oudolta tuntuu että hän arveli turvakodin Helsingissä olevan sopivampi paikka sen sijaan että olisi vaikka hommannut vuokra-asunnon Turusta.