Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!
Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…
Kommentit (55669)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oudolta tuntuu että hän arveli turvakodin Helsingissä olevan sopivampi paikka sen sijaan että olisi vaikka hommannut vuokra-asunnon Turusta.
No mutta sehän olisi maksanut! Pois apinaviini ja rilluttelurahoista.
Käyttiköhän Hellu siitä 20 000 euron kuukausirahastaan paljonkin rillutteluun siellä Jenkeissä? Kun tarvittiin lastenhoitajat sun muut kotiäidille. Mikko poissa pelireissuissa. Olin tähän asti siinä uskossa, että johonkin kauneudenhoitoon ja merkkilaukkuihin olisi Hellu upottanut rahat.
HELENALLE ON TARJOTTU ASUNTOA, MIKKO SEKÄ SOSSU! EI OLE KELVANNUT!! Meneekö jakeluun? Jos melkein 40v nainen ei halua itselleen asuntoa hommata niin olkoon sitten ilman ja tapaa lapsiaan vaikka hotellissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko nää Hn kannattajat yhtä hölmöjä kun H itse. Kyllä ovat. Mikko syytetään taas kiireellisestä huostaanotosta. Ja yksinkertaisesti syy on se, että HELENALLA EI OLE ASUNTOA missä asua lasten kanssa. Kun on niin saamaton ettei ole sitäkään saanut hommattua.
Se ole mikään syy kiireelliseen sijoitukseen. Onhan hänellä asunto ja lapset olivat siellä ihan normaalisti kun heidät haettiin. Että noin mietin vaan kukahan on tyhmä.
Jälleen mainita Helenan asunto?Miksi Helena kertoo käyneensä tutustumassa turvataloom ja ilmoittaa lastensuojelulle että vie lapset sinne hoitopäivikseen?Nyt väite että olivat Helenan omassa asunnossa josta heidät haettiin.Onko Helenan asunto Helsingissä vai Turussa?Miksi tämä sekoitu turvatalosta jos oma asunto?Kuka täytä soppaa nyt sekoittaa Helenan takspiruna?
Vierailija kirjoitti:
Toivoisin että jotenkin heille sellaisen viestin saisi menemään perille että suurin osa suomalaisista on heidän puolellaan.
Olen laittanut sellaisen viestin Natalien instaan yv:nä. Laittakaa muutkin!
Naurettavia ihmisiä!
Minun puolesta et ainakaan laita mitään tsemppiviestiä Natiaiselle! Mikään hänen käytöksessään ei vakuuta minua siitä, että hän olisi riittävän kypsä ja turvallinen aikuinen kolmelle vanhempiensa eroa oireilevalle lapselle. Ammattinakin "influensseri," jos hänellä olisi edes joku normaali työ ja ehkä koulutus, joka antaisi tietotaitoa lasten tunne-elämästä, vaikka opettaja, lääkäri, psykologi tms. mutta ei, nainen vaikuttaa melkoiselta tyhjäpäältä.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen tippunut kärryiltä. Siis milloin ne lapset ovat olleet Helsingissä turvatalossa? Ja Mikä paikka on se hirsitalo, jonka ovea Helena kävi hakkaamassa?
Jostain lähti tarina, että Helena olisi vienyt lapset maanantaina Helsinkiin turvataloon. En kuitenkaan ole nähnyt tällä mitään lähdettä.
"Hirsitalo" on Mikon perheen varsinainen koti Turun keskustassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä on saanut ihmetellän tuota Helenan räntttäystä ja lapset videoilla, tehdään ruokaa myöhään jne jne. Mitä lie muuta tapahtunut ke sos.työntekijä ja poliisit bhakee lapset Hgistä turvatalosta isälleen. Kiireellinen.
Niin eli sekö on normaalia että lapset viedään toisen kaupungin turvataloon kesken kouluviikon ja lapset jää koulua käymättä muutamana päivänä? Hellu sanoo että arki saatu rullaamaan. Tuossa kikassa ei ollut mitään järkeä. Viranomaiset soittanut helsinkiin ja yrittänyt ylipuhua takaisin turkuun. Näin ei tapahtunut joten viranomaiset hakenut lapset
Turussa Helena on eikä Helsingissä.
helsingin turvatalossa oli lasten kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsiparat. Kun raha on tärkeämpää, kuin lapset. Jos Mikolla olisi ollut pallit, hän olisi antanut rahat asuntoon, jossa lapset saavat omat huoneet (ilman mitään ehtoja Helenalle!) ja vuorovanhemmuus olisi voinut toimia ja jatkuva sotiminen olisi loppunut.
Nähtävästi on vaan niin, että ihmisen pitää luoda ongelmia, jos niitä ei rahan puolesta ole.
Kuinka paljon sitä olisi pitänyt antaa kun ei pari milliä plus se itse asunto vielä riittänyt?
Mitä Mikko antoi sopimuksia tarjosi omituisella ehdoilla😂👍ei sellaisia kukaan voi hyväksyä.
Ai kukaan ei voisi hyväksyä sitä että ei enää laittaisi lapsiaan someen/varjelisi heidät seiskajulkisuudelta/ei enää ruotisi exänsä asioita mediassa eikä levittäisi hänestä valheita/mahdollinen asuinkumppani maksaisi vuokraa jos muuttaisi Mikon omistamaan asuntoon ja Helena itse saisi asua pelkällä vastikkeen hinnalla? Nuo omituisia ehtoja joita kukaan ei voi hyväksyä? Jokaikinen normaali hyväksyisi eikä itseasiassa edes normaalille tarvitsisi esittää tuollaisia ehtoja, osaisi ja haluaisi käyttäytyä ihmisiksi ilmankin. Millainen moraali Helenan ihailijoilla oikein on?
Asiantuntija kommentoi
Iltalehti tavoitti kiinteistöoikeuden professorin Martti Häkkäsen. Hän ei ota kantaa tapaukseen sinänsä, vaan puhuu yleisellä tasolla. Häkkäsen mukaan lainsäädännön näkökulmasta lainhuutomerkintä ei yksin ratkaise kiinteistön omistajuutta, jos molemmat omistaisivat lainhuudosta poiketen kiinteistön puoliksi esimerkiksi kauppakirjan perusteella.
-Vaikka maaoikeus muuttaisi lainhuutomerkintää valituksen seurauksena, kiinteistön oikea omistusoikeus määräytyy periaatteessa edelleen sen mukaan, miten osapuolet ovat ostaneet kiinteistön, ja miten esimerkiksi mahdolliseen avioero-ositukseen liittyvät seuraukset vaikuttavat omistusoikeuteen, Häkkänen avaa.
Häkkäsen mukaan lainhuutomerkintä on lähtökohtaisesti vain rekisteriin merkitty julkinen tieto siitä, miten kiinteistön omistussuhteet todellisuudessa määräytyvät. Lainhuuto ei muodollisesti estä vaatimasta kiinteistön omistussuhteita vahvistettavaksi joksikin muuksi esimerkiksi silloin, jos sille on avioero-ositukseen liittyviä perusteita.
-Todellisesta omistusoikeudesta voidaan käydä eri oikeudenkäyntiä, jolloin ei olisi ollenkaan kyse lainhuutomerkinnästä. Jos henkilölle siinä vaiheessa vahvistettaisiin puolet kiinteistöstä, silloin syntyisi ristiriita lainhuutopäätöksen ja todellisen omistusoikeuden välillä, Häkkänen kertoo.
-Tällöin henkilölle syntyisi oikeus hakea Maanmittauslaitoksesta lainhuutopäätöksen sisällön muuttamista uudella lainhuutohakemuksella, jossa hänet merkattaisiin puolikkaaksi omistajaksi, professori jatkaa.
Entä kumpi saa sitten oleilla kiinteistöllä tai hallita sitä? Häkkäsen mukaan poliisitapauksissa lainhuutotietoa saatetaan käyttää todisteena kiinteistön omistajuudelle, vaikka todellinen omistusoikeus voi periaatteessa olla jotain muutakin.
-Eli käytännössä lainhuutotiedon omistajamerkinnällä on todella keskeinen merkitys nimenomaan hallintakysymyksissä ikään kuin todisteena, vaikka se ei lopullisesti ratkaisekaan sitä omistusoikeutta.
Häkkänen kertoo, että kiinteistön maapohjan omistaja voi hakea toiselle häätötuomiota käräjäoikeudesta.
-Käräjäoikeus voi antaa sellaisen tuomion, jossa vastaajalla ei ole enää oikeusperustetta olla kiinteistöllä, ja hänet velvoitettaisiin viemään kaikki tavaransa pois sieltä. Tällaisen tuomion yhteydessä joudutaan samalla ottamaan kantaa kiinteistön todelliseen omistajaan.
Iltalehden 4. huhtikuuta tarkastamien lainhuutotietojen mukaan Mikko Koivu omistaa Kakskerran kiinteistön yksin. Kiinteistöstä on tehty lainhuuto 7.8.2023, mutta se ei ole lainvoimainen. Väestötietojärjestelmässä kiinteistön omistajiksi on merkitty edelleen Mikko ja Helena Koivu.
Vierailija kirjoitti:
Tekikö Turun poliisi virkavirheen antaessaan Helenan pitää Kakskerran vierasmökkiä kotinaan lähes vuoden ajan vai viime viikolla kun se hääti Helenan sieltä pois ilman mitään enakkovaroituksia?
2.3. tieto Hellulle että kk aikaa poistua. Ei poistunut itse joten poistettiin poliisin toimesta. Tuleekohan syksyn syytteisiin lisänä se omaisuuden vahingoittaminen? Portti, saunan ikkuna..
H toistaa kuinka raakaa, raakaa ja ilkeätä on maailma hänen ympärillään. Raakuutta ja ilkeyttä hän juuri levittää ympärilleen. Ihmisillä pitkä muisti, ja tämän virolaisen pahuus on polttomerkkinä Hn otsassa kauan.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen tippunut kärryiltä. Siis milloin ne lapset ovat olleet Helsingissä turvatalossa? Ja Mikä paikka on se hirsitalo, jonka ovea Helena kävi hakkaamassa?
Jep, nyt on sakeaa settiä. Ymmärsin kuitenkin, että Mikon ja Natalien ovea hakattiin maanantaina, kun Hellu yritti saada lapset omalle vuorolleen.
Kaappasiko Helena isänsä kanssa lapset tästä Helsinkiin turvakotiin kesken kouluviikon? Mikko ei tainnut suunnitelmasta olla tietoinen ja tästä syystä nähtiin uhka lapsien viemisestä Viroon ja sosiaaliviranomaiset hakivat lapset keskiviikkoiltana kotiin Turkuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko nää Hn kannattajat yhtä hölmöjä kun H itse. Kyllä ovat. Mikko syytetään taas kiireellisestä huostaanotosta. Ja yksinkertaisesti syy on se, että HELENALLA EI OLE ASUNTOA missä asua lasten kanssa. Kun on niin saamaton ettei ole sitäkään saanut hommattua.
Se ole mikään syy kiireelliseen sijoitukseen. Onhan hänellä asunto ja lapset olivat siellä ihan normaalisti kun heidät haettiin. Että noin mietin vaan kukahan on tyhmä.
Jälleen mainita Helenan asunto?Miksi Helena kertoo käyneensä tutustumassa turvataloom ja ilmoittaa lastensuojelulle että vie lapset sinne hoitopäivikseen?Nyt väite että olivat Helenan omassa asunnossa josta heidät haettiin.Onko Helenan asunto Helsingissä vai Turussa?Miksi tämä sekoitu turvatalosta jos oma asunto?Kuka täytä soppaa nyt sekoittaa Helenan takspiruna?
Helena on puhunut turvatalosta.
Kukaan muu ei puhu tapauksesta julkisesti yhtään mitään, koska ovat fiksuja.
Omasta asunnosta ei ole puhunut kukaan, paitsi että Helenan pitäisi sellainen hankkia. Olisi pitänyt jo vuosia sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain lähti tarina, että Helena olisi vienyt lapset maanantaina Helsinkiin turvataloon. En kuitenkaan ole nähnyt tällä mitään lähdettä.
Tarina lähti hellun videoista joissa itse kertoi asiasta
Mikon pitäisi tarjota sitä, Mikon pitäisi ostaa tämä, Mikon pitäisi maksaa tuo, Mikon pitäisi kustantaa .... naiselle, josta on eronnut 6 VUOTTA SITTEN.
Tonkkalaiset, miten kauan tätä pitäisi jatkaa? 10 v, 25v, 40v vai niin kauan kunnes kiristäjä löytää uuden uhrin, kyllästyy tai kuolee tai kiristyksen kohde kuolee vai vieläkö perikunnankin pitäisi maksaa, kustantaa, ostaa, hankkia.....?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva tietää mitä Kakskerrasta poistamisen aikana todella tapahtui, ei vain Helenan kertomus. Sieltäkin voi löytyä osasyy lasten kiireelliseen sijoittamiseen isälle?
Kunpa Joonas ja poliisit julkaisisivat haalarikameroiden tallenteet
Ei poliisi voi sellaista tehdä, ja Joonas ei taatusti halua sekaantua julkisesti tähän soppaan yhtään enempää.
Joonasta kyllä kohdeltiin oikeudessa törkeällä tavalla, kun hullu hellu ei saanut kunnianloukkassyytteitä tai vainoamisrikos tuomiota. Oikeus törkeällä tavalla vähätteli hellun mt-ongelmaista käytöstä joonasta kohtaa . Sairaus ei ole rikos mutta aikuinen vastaa käytöksestään ja menee hoitoon tarvittaessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole normaalia, että lapsiparat tuolla tavalla itkevät ja juoksevat äidin syliin. Ihan sekopäistä touhua nyt.
Lapset todella karkasivat takaovesta äidin syliin. Isä ja äitipuoli pitivät heitä kiinni, karkasivat silti.
Ei asioita näin hoideta Mikko!
Helena oli puhelimitse psyykannyt lapset hysteerisiksi. Aivan sama kuvio kuin aikanaan lentokentällä, videointia ja julkaisua myöten. Helenan teatteria josta Mikko ja etenkin lapset joutuvat maksamaan kovan hinnan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on video. Oli y.laudalla. Sanoi että isänsä Auvarin kanssa tulivat Helsingin turvakotiin.
Eli otti pois koulusta toiseen kaupunkiin turvakotiin missä saattaa olla oikeasti hengen vaarassa olevia ihmisiä jonossa.
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää tuo koti sana helenalla. Ihan kuin vierasmaja olisi yhtään kenenkään koti ilman avaimia ja koodeja.onkohan ne Helenan siskotkaan kykeneviä vanhemmiksi?
Kannattaisi kyllä lastensuojeluviranomaisten tutkia myös Jelenan siskojen perheet. Se kampaajahan kohta porsiikin, mutta sopiiko ensinkään äidiksi?
Käyttiköhän Hellu siitä 20 000 euron kuukausirahastaan paljonkin rillutteluun siellä Jenkeissä? Kun tarvittiin lastenhoitajat sun muut kotiäidille. Mikko poissa pelireissuissa. Olin tähän asti siinä uskossa, että johonkin kauneudenhoitoon ja merkkilaukkuihin olisi Hellu upottanut rahat.
Yritti tehdä tuhlaamisen maailmanennätystä, mutta Mikko pilasi senkin. Löysi uuden sijoituskohteen.
Helenalla on kyllä törkeitä tukijoita.Kaikesta kiihdytyksessä Mikkoa vastaan mitä oudoimilla ohjeilla saa Helenan tilanteen entistä huonommaksi.
Kaikki jotka antaa lainvastaisia tai muuten täysin järjenvastaisia neuvoja on kyllä syyllistynyt tilateiden pahenemiseen.
Helenan tilanteessa on noudatettu kaikkia päätöksiä sekä Usassa ja Suomessa. Joten tämän tyylinen,missä syytetään sekä Mikkoa sekä Natalieta millon mistäkin jo kuudesta vuotta on kuten Helena sanoo "SAIRASTA".Mutta ei mitenkään laiton Helenaa kohtaan.
Nyt asiat Helena kuntoon,vain sinä voit sekä lopettaa tai jatkaa tätä traamaa.Vai onko sinun pohja vielä saavuttamatta?
Mitään et tule saamaan,kohta et lapsiasi,et Mikkoa,ja vielä vähemmän rahaa.
Voi vain menettää jos jatkat.
Tukijat voisivat ihan oikeasti tukea Helenaa.Niin asuntoasioissa ja työ asioissa yms.