Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!
Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…
Kommentit (55669)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turvakotiin ei saa lapsia. Asuntolaan ei saa lapsia. Sossun hommaamaan asuntoonkaan on vaikea saada kun siinä vaiheessa osoite on vankila.
Turvakotiin saa lapsia. Itse olen äitini mukaan asunut hänen kanssaan turvakodissa puolivuotta kun olin alle vuoden ikäinen. Silloin tosin oli oikeasti pelko että isäni tappaisi minut ja äitini. Tästä tosin on aikaa jo 39vuotta
Turvakotiinhan pääsee myös aluutin kriisin vuoksi, jos ei ole kotia. Ei kait kukaan yhdessä illassa kotia saa.
No, Helena pystyi aivan hyvin pitämään lapsia muutaman päivän huoneistohotellissa viime vuonna. Miksei se olisi onnistunut nytkin? Ja vuokra-asunnon saa Turussa parissa päivässä, heti vapaana olevia vuokra-asuntoja on vaikka kuinka paljon.
Tämäkin draama olisi vältetty sillä yksinkertaisella asialla, että HELENA olisi hankkinut itselleen OMAN KODIN.
Miksi Helenan on niin mahdotonta 5 vuotta eron jälkeen hankkia itselleen asunto? Kuten kaikki normaalit ihmiset tekevät.
Ensiksi Helena murtautuu ex-ex miehen kesämökin vierasmajaan ja sitten hän menee turvakotiin. Miksi Helena ei hanki omaa tai vuokra kotia?
Vierailija kirjoitti:
Mikko itse jätti vaimonsa ja se on petetylle osapuolelle, jolla on kolme pientä lasta, aivan hirveä shokki. Mikko ei osaa tippaakaan asettua Helenan asemaan, ei mitään myötätuntoa, saati syyllisyyttä tilanteesta, jonka MIKKO ITSE on saanut aikaan.
Vähintä mitä Mikko Koivu voisi osaltaan tehdä on se, että auttaa entistä vaimoaan kaikin mahdollisin käytettävissä olevin keinoin selviytymään takaisin jaloilleen. Ja jatkamaan elämäänsä ilman häntä.
Niin Mikko vaan heräsi yhtenä aamuna ja totesi itselleen "tänään voisi erota, joo!".
Tai yhtä hyvin taustalla on voinut olla pitkään jatkunut Helenan riita, mihin Mikko ei nähnyt enää muuta poispääsyä kuin avioeron, vaikka ei varmasti oli halunnut sitä lapsille tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni edellisestä avioliitosta syntynyt poika pelasi jääkiekkoa. Kerran hän tuli mökillemme Suomen kuuluisimman maajoukkuemaalivahdin ja paikallisten entisten pelikavereidensa kanssa. En ole eläessäni kuullut niin halventavia juttuja vastakkaisesta sukupuolesta kuin hän pakonomaisesti niitä esitti. Joka asiaan liittyi joku kirkkovenejuttu ja pelikavereilla oli hauskaa. Outo oli hänen naiskäsityksensä minulle ainakin.
Miten miehesi huono tapainen lapsi liittyy tähän keissiin? Ei muuten mitenkään
Huonotapainen kirjoitetaan yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niiden tytär itki nauhalla. Sanoi jotain että paska isi ja että miksi isä tekee meille näin.
Tytär on jo kai 12 vuotias enkä usko aivopesuun. Kyllä hänkin näkee tilanteen epäreiluna.
En pidä Helenankaan toimintaa aina ihan hyvänä mutta silti riitaan vaaditaan kaksi.
Ja lisään vielä sen että en ole kummankaan puolella tässä asiassa. Helenakin on mielestäni toiminut oudosti halutessaan välttämättä jäädä asumaan Kakskertaan. Itse en tuollaisessa tilanteessa haluaisi asua missään nimessä haluaisi asua kiinteistössä jonka alueella ex-mies häärää.
Sitten toisaalta on asioita jotka vaikuttavat todella oudoilta. Kaikki sähköjenkatkaisut ynnä muut. Ja se että Helenan tyynyn alta on muka löytynyt veitsi. Hieman satuilulta kuulostaa.
Helenan olisi kannattanut antaa hieman periksi
TÄMÄ! Niin samaa mieltä kanssasi. Ja edelleen uskon, että jos Mikko olisi edes kyennyt asiallisesti kommunikoimaan ex-vaimonsa kanssa ja sopimaan asioista, kuten lasten asumisesta, niin tässä pisteessä ei oltaisi. Ja tulemaan vastaan rahallisesti enemmän, järjestänyt kunnon asunnon Helenalle, yrittänyt käyttäytyä kuten aikuisen miehen kuuluu. Mikko itse jätti vaimonsa ja se on petetylle osapuolelle, jolla on kolme pientä lasta, aivan hirveä shokki. Mikko ei osaa tippaakaan asettua Helenan asemaan, ei mitään myötätuntoa, saati syyllisyyttä tilanteesta, jonka MIKKO ITSE on saanut aikaan.
Siitä lähtemisestä on kuusi vuotta - ymmärrän loukkaantuneet tunteet ja shokin, mutta kuusi vuotta on aika pitkä aika. Pitäisikö asiasta olla jo yli?
Okei, voipi olla että Mikko ei osaa asettua Helenan asemaan - eikö viesti ole sitten jo mennyt perille? Onko sellaisen ihmisen kanssa järkeä vääntää tällä tavalla joka selvästi ilmaisee että tämä ei ole hänelle ok? Ei sitä vaan voi aina yrittää runnoa omaa tahtoaan läpi, Helenakaan. Reiluus on asia erikseen, mutta joskus pitää miettiä myös että mikä on järkevää sun oman selviytymisen kannalta. Onko se Mikon ärsyttäminen fiksua, saako siitä sen lopputuloksen mitä toivottiin? Vai kannattaisiko yrittää vähän sovittelevampaa tapaa? Tässähän he molemmat toistavat samaa kaavaa uudestaan ja uudestaan, eikä kumpikaan oikein opi mitään. Se on ennenkaikkea Helenalle huono juttu, koska hän tuossa heikommilla.
Olisiko kannattanut vain lähteä sieltä Kakskerrasta? Etsiä sopiva vuokrakämppä ja sanoa Mikolle, että anna mulle vuoden vuokrat niin vierasmökki on kuun loppuun mennessä tyhjä. No mutta se on menneen talven lumia.
Vierailija kirjoitti:
Mikko itse jätti vaimonsa ja se on petetylle osapuolelle, jolla on kolme pientä lasta, aivan hirveä shokki. Mikko ei osaa tippaakaan asettua Helenan asemaan, ei mitään myötätuntoa, saati syyllisyyttä tilanteesta, jonka MIKKO ITSE on saanut aikaan.
Vähintä mitä Mikko Koivu voisi osaltaan tehdä on se, että auttaa entistä vaimoaan kaikin mahdollisin käytettävissä olevin keinoin selviytymään takaisin jaloilleen. Ja jatkamaan elämäänsä ilman häntä.
Minut on J'ÄTETTY 2 kertaa, tosin yksi lapsi ja elämä mennyt etiäpäin. Täytyi kyllä katsoa peiliin. Silti sitä mieltä että hyvän menetti. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tämä olisi vältetty, kun Mikko olisi hommannut Helenalle ja lapsille asiallisen asunnon äitiviikoille Turusta. Ei mitään kerrostalokoppia, vaan hyvälaatuisen, riittävän tilavan talon lasten koulujen ja harrastuspaikkojen lähistöltä. Ilman kummallisia ehtoja, ihan vaan reilusti asunto perheelle.
Vai oliko syynä se, että Mikko pelkäsi etteivät lapset sitten enää haluaisi isän luokse ollenkaan? Kun äidilläkin olisi asunto, jossa lapsilla omat huoneet ja piha, jossa leikkiä?
Anteeksi mitä?! Onko 140neliön kattohuoneisto turun keskustassa koppi? Ihan miten vaan..
Ei varmaan ole. Mutta ehdot ovat epäinhimilliset. Käytännössä menetät kaiken jos sanallakaan puhut esim
Tottakai. Muutenhan hellu olisi vain ottanut rahat ja alkanut taas kiusaamaan tavalliseen tapaansa
Vierailija kirjoitti:
Helena on nyt Hgissä turvakodissa? Ei oo kyllä Helenan paikka.
No ei. Monen muun ihmisen pitäisi päästä turvakotiin turvaan Helenalta.
Alkuperäisen kirjoittajan kanssa samaa mieltä, jos haluaa seurata asiallista keskustelua Jatkoaika - Kierrätyskeskus - Lätkävaimot
Minua ei taas kiinnosta liian homogeenisen ryhmän kanssa kirjoittaminen. Haluan lukea mitä erilaisempia kommentteja asioista. Luen kyllä kaikkea jääkiekkoon liittyvää esim. iltapäivälehdistä ja seuraan Veikkauksen puolellekin.
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti tuossa tilanteessa tunteet käyvät molemmilla puolin niin kuumina, että parempi kun Mikko pysyy nyt Helenasta erossa ja toisinpäin. Helenan lienee parasta nyt tukeutua niihin omiin tukiverkkoihin (ei Mikko) ja lähteä nyt kömpimään jaloilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turvakotiin ei saa lapsia. Asuntolaan ei saa lapsia. Sossun hommaamaan asuntoonkaan on vaikea saada kun siinä vaiheessa osoite on vankila.
Turvakotiin saa lapsia. Itse olen äitini mukaan asunut hänen kanssaan turvakodissa puolivuotta kun olin alle vuoden ikäinen. Silloin tosin oli oikeasti pelko että isäni tappaisi minut ja äitini. Tästä tosin on aikaa jo 39vuotta
Turvakotiinhan pääsee myös aluutin kriisin vuoksi, jos ei ole kotia. Ei kait kukaan yhdessä illassa kotia saa.
No, Helena pystyi aivan hyvin pitämään lapsia muutaman päivän huoneistohotellissa viime vuonna. Miksei se olisi onnistunut nytkin? Ja vuokra-asunnon saa Turussa parissa päivässä, heti vapaana olevia vuokra-asuntoja on vaikka kuinka paljon.
Helena saanut tiedon jo 2.3. että olisi muutto ja tietty pvä. Ke oli kenties yllätys koska oikein ajateltiin että Hörsky voi tulla pusikkoon Kakskertaan. Viime to on ollut kuvaamassa Mikon omakotitalon lähellä.
Vierailija kirjoitti:
Persoonallisuushäiriöisten ihmisten auttaminen on erittäin vaikeaa. Omassa työssäni heitä tulee vastaan säännöllisesti ja asioiminen heidän kanssaan on useimmiten hyvin hankalaa. He yrittävät manipuloida kaikkia osapuolia. Omassa työpaikassani heidät kyllä aika nopeasti tunnistetaan ja meillä tehdään tarkat muistiot jotta vältetään virheet ja säätäminen, nämä ihmiset nimittäin puhuvat toista toiselle ja toista toiselle. He valehtelevat esimn sujuvasti että jotku toinen henkilö on luvannut jotain mitä ei todellkaan ole luvattu, siksi tehdään muistiot. Varmasti lastensuojelussa sama homma.
Joka kymmenennellä ihmisellä on persoonallisuushäiriö.
Niitä on monia erilaisia, osa ei riehaannu näin pahoin kuin H.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niiden tytär itki nauhalla. Sanoi jotain että paska isi ja että miksi isä tekee meille näin.
Tytär on jo kai 12 vuotias enkä usko aivopesuun. Kyllä hänkin näkee tilanteen epäreiluna.
En pidä Helenankaan toimintaa aina ihan hyvänä mutta silti riitaan vaaditaan kaksi.
Kuulitkos nauhalta, kun äiti sanoi, älähän nyt itke, tule äidin syliin, kaikki järjestyy, äiti ja isä rakastavat sinua, ei ole mitään hätää jne. Et kuullut, koska the Äiti ei rauhoita lastaan, eikä osoita rakkauttaan, kun lapsella on hätä. Tytär näkee niin kuin äiti manipuloi tyttären näkemään.
Luulin että se on Helena itse kun hokee sitä vttu tää on niin sairasta. Vaan olikin lapsi. Jostain se on sen oppinut.
Ei Helena sanonut että tule äidin syliin jne
Oiskohan Hellu päässy vähän helpommalla kun ois ottanut sen tarjotun viiden miljoonan diilin..
Tiesiköhän S että v---tuttelut meni suoraan julkisuuteen
Vierailija kirjoitti:
Hyvin äköjään ne viestit lähtee missä lukee LAPSI , Ei tarvitse kirjoittaa muuta kun. ASIATON LASTEN YKSITYISYYDENSUOJAN LOUKKAAMINEN JA LEVITTELY, Kyllä lähtee oveen mukaan. 🤣🤣🤣🤣🤣
Hyvä, että viestit Helen Koivulle ja tuomitset hänen toimintansa. Äitihän loukkaa postauksillaan ja viesteillään todella räikeästi lastensa yksityisyyttä. Tehnyt sitä jo vuosia omaa etuaan ajaakseen.
Ei ole rikos erota, Suomwessa yli 12 000 naimaliittoa hajoaa, erikseen avoliitot sun muut eri kokoonpanoin
Minut on J'ÄTETTY 2 kertaa, tosin yksi lapsi ja elämä mennyt etiäpäin. Täytyi kyllä katsoa peiliin. Silti sitä mieltä että hyvän menetti. :)
Onko kaikki suhteita edes tarkoitettukaan koko iän kestäviksi? Mikä ei toimi niin joutaa menemäänkin. Ja onko silläkään väliä onko jätetty vai jättäjä? Ei se sinusta yhtään sen huonompaa ihmistä tee. Pitää osata olla armollinen myös itselleen vaikka sinne peiliinkin tuijottelisi. Niissä olosuhteissa ei pystynyt parempaan ja that s it.
Toi V-sanan käyttö on hyvin yleistä nuorilla. Moni lapsi ei edes tiedä mitä sana tarkoittaa. Jos sen heille kerrot niin ne äimistyy.
Tottakai lapset pelaa äitinsä pussiin. Tulee viemään vuosia joskus terapiassa kun nämä kahleet joihin äitinsä heitä kietoo höllenevät. Toivotaan näin, ehkä ei koskaan. Uskoisin että lapsille on tarjolla kuraattorin apua koulussa.
Avioehdossa oli se 1 miljoona plus indeksikorotus, ei mitään että saisi talon, ei oikeus määrännyt muuta kun lakikulut Mikon maksaa, lapsille elarit.