Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!
Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…
Kommentit (55669)
Jatkossakin kaikki on Mikon ja viranomaisten syy kun Helenalla on kurjaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isän ja äidin realiteetit ovat hukassa ja Mikolta harkinta pettänyt pahasti. Kumpikaan ei kykene nyt ottamaan lapsista vastuuta. Lapset tulisi kiireellisesti sijoittaa. Miten tätä ei ole jo tehty vai onko?
Millä tavalla Mikko ei ole ottanut lapsista vastuuta?
Esimerkiksi siten, että hän on hankkinut Helenan kanssa kolme lasta. Heillä on oikeus viettää myös äitinsä kanssa puolet ajasta. Nyt Hellulla ei ole rahaa kunnon asunnon ostoon, jossa lapsilla olisi omat huoneet, missä tehdä läksyjä ja rauhoittua. Mikon rikkauksineen olisi tuo helppo hoitaa. Omaisuus varmasti noin 10-40 miljoonaa. Puoli miljoonaa pelkästään pääomatuloja, vaikka ei tee mitään. Hävytöntä jättää äiti ja lapset surkeisiin oloihin puolet ajasta.
Äiti voi nyt ottaa lusikan kauniisti käteen ja alkaa syömään sitä soppaansa, mitä on keittänyt. Hän saa hyvät elarit ja on oikeutettu esimerkiksi työttömyysturvaan, jonka avulla hyvinkin järjestelee elämäänsä ja voi miettiä, mitä alkaa tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Helena valittaa, että häätö oli suunniteltu niin, että lapset ei paikalla ja hällä alkaa lapsivapaat. Just, eli Helanan mielestä parempi olisi ollut järjestää tilanne silloin kun lapset paikalla, että joutuisivat näkemään tilanteen? Ihanko oikeesti?
Kyllä, naamioidut miehet näytti naurettavilta ja koomisilta, ja varmaan vähän pelottaviltakin. Mutta kuten yhdestä Helenan stoorista kuului niin toinen heistä pyysi Helenaa laittamaan kameran pois, kun "tykkäät kaiken laittaa someen". Eli he nyt vain suojelivat omaa yksityisyyttään, johon heillä on oikeus. Heille selkeästi kerrottu, että Helena alkaa varmaan heti kuvaamaan tilannetta. Ja yllätys yllätys, niinhän tuo alkoi. Poliisien naamat jo Helena tuuttasi julki ja myös heidän nimet.
Jos tilanne olisi oikeasti tullut yllätyksenä ja järkytyksenä, niin viimeinen asia mitä ihminen silloin tekisi olisi ottaa kameran esille ja kuvata oma "hajoaminen". Ihan turha Helenan väittää, ettei hänellä ollut tietoakaan, että näin voisi tapahtua. Jännä miten tälläkin foorumilla on tiedetty jo useamman kuukauden ajan, että jossain vaiheessa häätö tulee. Helena ainoa, joka ei sitä tiennyt? Just joo.
Niinpä, hyvin kirjoitettu.
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen et me ei olla vielä nähty kaikkea. Helena ei anna periksi. Joko hän tekee itselleen jotain tai jotain millä pystyy satuttaa Mikkoa.
Varmaankin näin. Ja luulen että häntä nähdään jatkossa edelleen myös Kakskerrassa. Laajentaisikohan visiittejään jopa Sakun ja Mikon vanhempien tiluksille
Tietysti hänellä oli asunto hommattu ja kaikki valmiiksi mietitty kun täytyy lähteä Kakskerrasta. Mutta pitihän se näytelmä saada julkisuuteen miten hänet heitettiin kadulle (suihkun kautta). Olisi ollut Helenalle noloa vaan vähin äänin häipyä my propertyltä ja jatkaa elämää.
Onko Helena itse hommannut vai Mikko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helenan ig tarina hiljaa koska asunto tilanne paljastui.Mitens tämän asian avaa faneille.Että asunto olikin jo valmiina.Poliisille ulvottu mihin mä nyt meen oli jälleen vale.Menet kotiisi Helena.
Oliko se asunto Hirvensalossa?
Niin ne sanovat, muistaakseni Marjamäki, joku oli tunnistanut kämpän yms. Paha sanoa pitääkö paikkaansa mutta jossain lähistöllä Helenan luulisi asuvan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helenan ig tarina hiljaa koska asunto tilanne paljastui.Mitens tämän asian avaa faneille.Että asunto olikin jo valmiina.Poliisille ulvottu mihin mä nyt meen oli jälleen vale.Menet kotiisi Helena.
Toivo Group Hirvensalo, aikamoisia kanahäkkejä...
Kuitenkin Hirvensalo. Mukavasti keskustan ja Kakskerran välissä. Kuinka sattuikaan.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tämä tieto, että asunto on?
Vierailija kirjoitti:
Miten paljastui?
Vierailija kirjoitti:
Odotan mielenkiinnolla minkälainen lehti seuraavaksi kääntyy? Onko ennustajaa paikalla? Voisi pikkasen ennustella!
Yrittää isontaa oikeudessa Mikon maksamat elarit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotan mielenkiinnolla minkälainen lehti seuraavaksi kääntyy? Onko ennustajaa paikalla? Voisi pikkasen ennustella!
Helenalla on ongelmia, häntä kiusataan ja ne ongelmat on Mikon ja viranomaisten syy. Sellainen lehti kääntyy seuraavaksi.
Eikö nuo ongelmat ole juuri par`aikaa käsillä? Voisiko tulla jotain uusia ongelmakohtia. Nythän jo viranomaisetkin vainoavat. Mutta mitä uutta? Interstellaarista häiriköintiä kenties?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ne sanovat, muistaakseni Marjamäki, joku oli tunnistanut kämpän yms. Paha sanoa pitääkö paikkaansa mutta jossain lähistöllä Helenan luulisi asuvan.
Niitä minikämppiäkö ne meinaa? Jotain 30 neliöön?
Vierailija kirjoitti:
Ennustan, että näin alkuun jatkaa tuollaisen turhan päiväisen dramatisoidun ig-kommenttien postaamista joista suurimman osan on tehnyt omilla puhelimillaan ja pari satunnaista mukimuidua kommentoi myös väritettyjä kommentteja syystä että luulevat olevinaan saavansa hetkensä parrasvaloissa, kun tuo uusi Tuksu vastaa heille. Näin siis aluksi....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolmio?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko tämä show on todella irvokasta.
Olen antanut palautetta palstan ylläpidolle että tämä ketju suljettaisiin.
Minä myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ainakin lapset pääsevät kakskerran päätalon huoneisiinsa Mikon ja Natalien kanssa. Nythän he eivöt ole voineet Helenan vuoksi olla kuin vieraana vierastalossa. Helenan vuoksi, he eivät päässeet edes isänsä huvilaan, kun ei isäkään siellä pystynyt käymään. Eli kun Helena poistuu vierastalosta, on lapsilla pääsy kakskerran päätaloon, jossa roikkuvat Natalien ja Mikko Koivun kuvat, sekä lasten kuvat.
Natalie viettää yönsä Mikon kanssa kakskerran makuuhuoneessa, omassa makkarissa. Tulee lämmintä vettä, ja avaimet, koodit on.😀
Eihän se ole Helenan syy, vaan Mikko ei päästänyt häntä päätalon. Mikko olisi halunnut yksin määrätä että Helenan on valittava Majakkaranta hänen sanelemillaan ehdoilla. Helena ei halunnut sitä, ja lopputulos oli tämä.
Olis se Helena voinut mennä muuallekkin. Ja mitä oli nämä Mikon sanelemat ehdot Majakkarannassa asumiselle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helenalla on ongelmia, häntä kiusataan ja ne ongelmat on Mikon ja viranomaisten syy. Sellainen lehti kääntyy seuraavaksi.
Helena rakastaa kiusaamista. Hän rakastaa myös draamoja ja nauttii jos toinen osapuoli yrittää rehtiä ja avointa peliä ja täten antaa itsestään epävarman kuvan.
Helena on itse itselleen aiheuttanut tämän tilanteen. Se seuraava lehti: Helena tulee keksimään vielä hurjia juttuja jatkossakin! Joten pysyvän linjoilla!
Siis mistä joku on saanut päähänsä että helenalla oma asunto? Ainoastaan portaat samannäköiset, ikkunat ihan erilaiset. Eikö se sanonut olevansa jonkun ystävän luona. Helena ei ole tähän asti saanut mitään hoidettua, miksi se nyt yhtäkkiä saisi?