Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!
Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…
Kommentit (55669)
Vierailija kirjoitti:
Keskiviikkona Helena ulvoi ja ulisi poliiseille ja itki "tää on mun koti, ette voi heittää mua pihalle, minne mä meen?" Muka epätoivoisena. Nytkö hänellä onkin asunto. Voi herrajumala mikä naurettava pelle. Järjesti tollasen shown. Eikö se tajua, että lapset näkee noi ja ihan kaikki muutkin.
Last näkee että isä poliisivoimin ajoi pois äidin tilapäisestä heidän yhteisestä vaatimattomasta kodista. Mistä tiedät että hänellä on nyt asunto. Säälin lapsien pahaa mieltä. 👍👍👍
Helena on itse itselleen aiheuttanut tämän tilanteen. Se seuraava lehti: Helena tulee keksimään vielä hurjia juttuja jatkossakin! Joten pysyvän linjoilla!
Toivottavasti ei nyt sentään niin hurjia mitä sinä keksit täällä kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotan mielenkiinnolla minkälainen lehti seuraavaksi kääntyy? Onko ennustajaa paikalla? Voisi pikkasen ennustella!
Yrittää isontaa oikeudessa Mikon maksamat elarit.
Todista ennenkun määit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko tämä show on todella irvokasta.
Olen antanut palautetta palstan ylläpidolle että tämä ketju suljettaisiin.
Minä myös.
Tottakai ketju suljetaan koska te mukilaiset ette meille pärjää ! Me kerromme totuuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskiviikkona Helena ulvoi ja ulisi poliiseille ja itki "tää on mun koti, ette voi heittää mua pihalle, minne mä meen?" Muka epätoivoisena. Nytkö hänellä onkin asunto. Voi herrajumala mikä naurettava pelle. Järjesti tollasen shown. Eikö se tajua, että lapset näkee noi ja ihan kaikki muutkin.
Last näkee että isä poliisivoimin ajoi pois äidin tilapäisestä heidän yhteisestä vaatimattomasta kodista. Mistä tiedät että hänellä on nyt asunto. Säälin lapsien pahaa mieltä. 👍👍👍
Miksi sinä säälit lapsia, kun ei niiden äitikään sääli tippaakaan, vaan kerta toisensa jälkeen käyttää niitä aseena tässä järjettömässä sodassaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helenan ig tarina hiljaa koska asunto tilanne paljastui.Mitens tämän asian avaa faneille.Että asunto olikin jo valmiina.Poliisille ulvottu mihin mä nyt meen oli jälleen vale.Menet kotiisi Helena.
Oliko se asunto Hirvensalossa?
Toivo Group Hirvensalo, aikamoisia kanahäkkejä...
Kolmio?
Ei ole missään Hirvensalossa Helena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huraa!Helenalla on asunto(ollut jo jonkin aikaa)Nyt saa oven lukkoon.Lämmin vesi riittää.Valot ei räpsy. Myös arkinen pyykinpesukone varmasti hankittu.Muistutus Helenalle avavaa sähkölasku ja vesimaksu.Tai siitä suoraveloituksen.Kotivakuutus hyvä tehdä heti
Miksi ei muuttanut ilman draamaa ja kertoi videollaan olevansa ystävällään?
Ei saa hyvää uhriutumiskontsaa, millä saa ihmiset maalittaan Mikkoa ja näin yrittää saada painetta "sovintoneuvotteluihin"
Helena voisi kyllä nyt välillä levätä jossakin yksiössä ja Mikko ja Natalie hoitaa lapsia yhtäjaksoisesti pitemmän aikaa. Ainakin siihen asti, kun Helena täyttää hyvän äidin määritelmän. Käy töissä ja hommaa isomman asunnon.
Vierailija kirjoitti:
Enää ainut riidan aihe, korottaa elareita oikeudessa. Eikö Helena tiedä tätä?
Jos lapset ovat 50-50, niin silloin voidaan määrätä, ettei elareita edes makseta. Siinä voidaankin päinvastoin alentaa elareita, jos oikeuteen mennään niistä.
Lisäksi elareita määritettäessä pitää avata säästötilit ja sijoitukset. Jos ja kun Helenalla on niitä, niin nekin vaikuttavat elareihin laskevasti, ettei Mikon tarvikkaan maksaa niin paljon elareita.
Ei saa hyvää uhriutumiskontsaa, millä saa ihmiset maalittaan Mikkoa ja näin yrittää saada painetta "sovintoneuvotteluihin"
Mikkohan hoiti sen jo ihan itse. Ja palautekin tuli välittömästä kotiin kannettuna ulosteläjänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka se joskus olisi minunkin mielestäni voinut olla oikein että Helenalle Mikko olisikin ostanut kodin mutta EI todellakaan enää. Kaiken tämän helvetin jälkeen mitä tuo nainen on tehnyt ja tekee exälleen, niin menkööt vaikka sillan alle.
Näin ajattelee tyhmä ihminen ja varmaan Mikkokin. Mamma kannustaa ja Natalie supsuttaa korvaan. Aikuinen, vastuuntuntoinen ihminen ja vanhempi taas ei toimi niin, vaan hillitsee tunteensa ja tekee päätökset lasten parasta ajatellen. Lasten paras ei ole se, että äiti heitetään väkivalloin ainoasta kodistaan ulos.
Eihän tuon miehen kaikki nuo touhut ole aikuisen touhuja lainkaan. Mutta varmaan haluaa olla äijä vaimonsa edessä ja mielin kielin kun kakkoshäätkin tulossa. Vaimo pääsee koristelemaan merenrantamökkiä häitä varten ja voi esitellä sukulaisilleen hienoa eksoottisesta rantapaikkaa. Olisihan se ollut hankalaa jos sieltä vieramökistä olisi tupsahtanut vihainen ex- vaimo kun idylli päällä. 😅 Mutta kyllä mä niin toivon rauhaa ja jotain ihmettä näiden kiistoihin ja tilanteeseen. Että voisivat elää kaikki sovussa keskenään ja nauttisivat tästä lyhyestä elämästä sen aikaa kun sitä on kullekin suotu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten Mikko ja Natalie ovat tämän pienille lapsille kertoneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosiasia on Että Mikko kusetti Helenaa kunnolla Kakskerran kiinteistön arvolla. Helenalla oli (ja on ehkä vieläkin) nimissään puolikas 4-5 milj. arvoisesta kiinteistöstä, mutta hän LUOPUI siitä vapaaehtoisesti, kun peloteltiin lainoilla ja väitettiin että lainat olivat enemmän kuin kiinteistön arvo mukamas. No ei olleet. Suomalainen juristi tietysti ensimmäisenä sanoi että riitauta asia.
Että tällainen Mikko "Rehtimikko" kiekkosankari meillä. Hyi helvata mikä ukko.
Unohdit sen, että kiinteistöstä oli vähintään yhtä paljon velkaa kuin sen arvo. Ymmärthän sinä, että Helena olisi saanut Kakskerrasta ainoastaan velkaa?
Mikko on voinut tarkoituksella kasata velkaa kiinteistöä vastaan, avioero ei tullut yllätyksenä kun hän itse sitä haki.... Ja kuinka paljon sitä velkaa muka oli, kumma kun oli otettu lainaa juuri tätä YHTÄ kiinteistöä vastaan eikä irrotettu rahaa toisaalta, hyvin outoa.
Sinä saatat irrottaa rahaa hyvin tuottavista sijoituksista jotain huvilaa varten, mutta itse en ehkä tuohon lähtisi.
Eihän tuon miehen kaikki nuo touhut ole aikuisen touhuja lainkaan. Mutta varmaan haluaa olla äijä vaimonsa edessä ja mielin kielin kun kakkoshäätkin tulossa. Vaimo pääsee koristelemaan merenrantamökkiä häitä varten ja voi esitellä sukulaisilleen hienoa eksoottisesta rantapaikkaa. Olisihan se ollut hankalaa jos sieltä vieramökistä olisi tupsahtanut vihainen ex- vaimo kun idylli päällä. 😅 Mutta kyllä mä niin toivon rauhaa ja jotain ihmettä näiden kiistoihin ja tilanteeseen. Että voisivat elää kaikki sovussa keskenään ja nauttisivat tästä lyhyestä elämästä sen aikaa kun sitä on kullekin suotu.
Ihan teksti! Sinulla ei ainakaan istu piru olkapäällä niin kuin monella muulla täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten Mikko ja Natalie ovat tämän pienille lapsille kertoneet.
No varmaan jotakuinkin niin miten kaikkien alkkisten ja narkkien lapsille kerrotaan, että toisen vanhemman täytyy nyt saada asiansa kuntoon.
No siis eihän Helena tietenkään nyt mitään asuntoa hommaa. Ei silloin saa hyvää uhritarinaa siitä miten hänet on heitetty kadulle ja voi huomenna julkaista että nyt ne vie mun lapsetkin (kun lapsia ei toki voi ihmiselle antaa jolla ei ole asuntoa).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä säälit lapsia, kun ei niiden äitikään sääli tippaakaan, vaan kerta toisensa jälkeen käyttää niitä aseena tässä järjettömässä sodassaan.
Säälin että oma isä ajoi äidin ja heidät vaatimattomasta yhteisestä pesästä . Miten lapset tämän voi ymmärtää.
v..tu mitää porukkaa täällä puolustelee Hellua ja hänen touhujaan.. antakaa itse omista rahoistanne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä Mikko Koivu kuvitteli voittavansa tällä, että saa nyt kiillotettua Kakskerran uuden vaimonsa haluamaan kuosiin?
Mikko saa tehdä omaisuudelleen ihan mitä haluaa.
Tulee ihan kuin äitinsä suusta tämä kommentti.
Äiti taitaakin olla hyvin aktiivinen av: läinen. 🤣
Miksi ei muuttanut ilman draamaa ja kertoi videollaan olevansa ystävällään?