Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!

Vierailija
02.04.2025 |

Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…

Kommentit (55669)

Vierailija
8581/55669 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai hänelle kelpaa asunto, jossa miehensä exä on asunut. Vasta sitten Natalie muuttaa sinne, kun remontti on valmis, ja lapset tulevat kesälomalle - "äitinään" vain hän.

Valokuvien vaihto kertoo kaiken. Mennä nyt vaihtamaan lasten ja oman äidin kuvien tilalle omat kuvat.

Sulla on vielä eksän kuvia kämppä täynnä, eikä nyksän kuvia lainkaan?

Vierailija
8582/55669 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

v..tu mitää porukkaa täällä puolustelee Hellua ja hänen touhujaan.. antakaa itse omista rahoistanne

Irrota sinäkin raha tästä tarinasta pois kokonaan. Huomaat eron.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8583/55669 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskiviikkona Helena ulvoi ja ulisi poliiseille ja itki "tää on mun koti, ette voi heittää mua pihalle, minne mä meen?" Muka epätoivoisena. Nytkö hänellä onkin asunto. Voi herrajumala mikä naurettava pelle. Järjesti tollasen shown. Eikö se tajua, että lapset näkee noi ja ihan kaikki muutkin.

Last näkee että isä poliisivoimin ajoi pois äidin tilapäisestä heidän yhteisestä vaatimattomasta kodista. Mistä tiedät että hänellä on nyt asunto.   Säälin lapsien pahaa mieltä. 👍👍👍

Miksi sinä säälit lapsia, kun ei niiden äitikään sääli tippaakaan, vaan kerta toisensa jälkeen käyttää niitä aseena tässä järjettömässä sodassaan.

Säälin että oma isä ajoi äidin ja heidät vaatimattomasta yhteisestä pesästä. Miten lapset tämän voi ymmärtää. 

Lasten mukana olo tässä kuviossa on tietysti se kaikkein ikävin piirre. Mutta ei lapset ole mikään lupa rikoksen tekemiselle. Lakia täytyy noudattaa vaikka kuinka olisit äiti ja sinulla lapsia. 

Vierailija
8584/55669 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erno on vissiin käskenyt Hellua pitämään turpansa kiinni instassa. Ei se muuten olisi noin hissukseen. 

Voihan Hellu tehdä muuttoakin? Toivottavasti ottaa viinipänikät, laastarit, joulupallot, riistakamerat ja rautakangen mukaan.

Luuletko oikeesti, että malttaisi vapaaehtoisesti olla kuvaamatta muuttoa? Ja mitä hän muuttaa, kun ei ole viitsinyt itse hommata yhtään mitään? Nyt kannattaisi tehdä niitä some yhteistöitä. Sohva - saatu. Sängyt - saatu. Jne. 

Päätyikö se vitriini tuonne? Kakskerrassa sitä ei näkynyt. Olisi ainakin yksi huonekalu, puhelimet ja Anun tuomat klapit. Alku se sekin.

Kyllä ne Anun tuomat klapit on poltettu jo kauan sitten. Tuomisesta on jo paljon aikaa eikä niitä niin paljon ollut.

Vierailija
8585/55669 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei saa hyvää uhriutumiskontsaa, millä saa ihmiset maalittaan Mikkoa ja näin yrittää saada painetta "sovintoneuvotteluihin"

Mikkohan hoiti sen jo ihan itse. Ja palautekin tuli välittömästä kotiin kannettuna ulosteläjänä.

Tuo kuvaa sitä tasoa millä Helenan suojatit liikkuu.Tämän kaltaisia tekoja todella naisten puolustajat tekevät,eikö näin ole Helena?Tuon teon tekijä saa rangaistuksen,ihan vaan tiedoksi.

Vierailija
8586/55669 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuon  miehen kaikki nuo touhut ole aikuisen touhuja lainkaan. Mutta varmaan haluaa olla äijä vaimonsa edessä ja mielin kielin kun kakkoshäätkin tulossa. Vaimo pääsee koristelemaan merenrantamökkiä häitä varten ja voi esitellä sukulaisilleen hienoa eksoottisesta rantapaikkaa. Olisihan se ollut hankalaa jos sieltä vieramökistä olisi tupsahtanut vihainen ex- vaimo kun idylli päällä. 😅  Mutta kyllä mä niin toivon rauhaa ja jotain ihmettä näiden kiistoihin ja tilanteeseen. Että voisivat elää kaikki sovussa keskenään ja nauttisivat tästä lyhyestä elämästä sen aikaa kun sitä on kullekin suotu. 

Ihan teksti! Sinulla ei ainakaan istu piru olkapäällä niin kuin monella muulla täällä.

Kiitos! 🥰  Ei tässä näin vaikeassa tilanteessa pitäisi enää heittää bensaa liekkeihin.

Vierailija
8587/55669 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskiviikkona Helena ulvoi ja ulisi poliiseille ja itki "tää on mun koti, ette voi heittää mua pihalle, minne mä meen?" Muka epätoivoisena. Nytkö hänellä onkin asunto. Voi herrajumala mikä naurettava pelle. Järjesti tollasen shown. Eikö se tajua, että lapset näkee noi ja ihan kaikki muutkin.

Last näkee että isä poliisivoimin ajoi pois äidin tilapäisestä heidän yhteisestä vaatimattomasta kodista. Mistä tiedät että hänellä on nyt asunto.   Säälin lapsien pahaa mieltä. 👍👍👍

Miten Mikko ja Natalie ovat tämän pienille lapsille kertoneet.

No varmaan jotakuinkin niin miten kaikkien alkkisten ja narkkien lapsille kerrotaan, että toisen vanhemman täytyy nyt saada asiansa kuntoon. 

No Helena  ei ole alkkis eikä narkki.   Miten ovat kertoneet lapsille.  Säälittää 

Vierailija
8588/55669 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on vielä eksän kuvia kämppä täynnä, eikä nyksän kuvia lainkaan?

Meillä ei valokuvat kummittele seinillä.

Vierailija
8589/55669 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi olla noin tietämätön ettet muka tietäisi mistä tuo naamioituminen johtuu. Yritä pliis pysyä mukana asiassa.

Kasuvalottaja taas paikalla. Sinä et tiedä heidän syytään sen enempää, todennäköisempää se on että halusivat Helenan kokevan tilanteen uhkaavana kuin se että kuvaamista pelkäsivät. Sakot noille kuuluu. 

Vierailija
8590/55669 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helena sitä ja Helena tätä. Ei tarvi huolia missä Helena asuu, Helena asuu av-mammojen pääkopeissa rent free.

Vierailija
8591/55669 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei saa hyvää uhriutumiskontsaa, millä saa ihmiset maalittaan Mikkoa ja näin yrittää saada painetta "sovintoneuvotteluihin"

Mikkohan hoiti sen jo ihan itse. Ja palautekin tuli välittömästä kotiin kannettuna ulosteläjänä.

Tuo kuvaa sitä tasoa millä Helenan suojatit liikkuu.Tämän kaltaisia tekoja todella naisten puolustajat tekevät,eikö näin ole Helena?Tuon teon tekijä saa rangaistuksen,ihan vaan tiedoksi.

Ei hyvänen aika jos tuo on totta! En löydä edes sanoja...

Vierailija
8592/55669 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mainitsi, että Helenalla olisi jo joku asunto hommattuna. En enää löydä tätä julkaisua. Muistaako joku, että oliko se varma tieto?

Vierailija
8593/55669 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lainaat tänne Iltalehden Mikosta tekemää juttua. Ymmärrätkö, edes että lehdissä asiat näyttävät juuri siltä kuin siinä päätetään kirjoittaa. Kannattaa harjoittaa kriittistä lukutaitoa, voin kertoa että jopa Helsingin Sanomissa aina pääkirjoituksia myöden asiat saadaan näyttämään monenlaisilta. Sivistyksen pariin sieltä omasta ahtaasta pääkopasta. Mutku Iltalehdessä luki! 😅

Nuo IL:n jutussa olevat tiedot ja luvut Helena Koivun exältä saamista summista ovat suoraan oikeuden pöytäkirjoista. Olen lukenut myös kyseisen alkuperäisen lähteen eli Hennepinin piirioikeuden pöytäkirjat. 

Oletko sinä?

Jutussa on yhdistelty monia eri tietolähteitä, vaikka voi olla joku ote oikeuden asiakirjoista. Se ei missään nimessä kerro aukottomasti onko Mikko antanut miljoonan Helenan tilille hänen omaan käyttöönsä kuten vähintään piti, ei perheen kuluihin. Missään tuossa jutussa ei ole ollut muuta kuin pelkkä väite, että Helena olisi tuhlannut miljoonansa. 

Mitä ovat nämä "perheen kulut" ja mitä on Helenan oma käyttö? Helenalle kompensoitiin lasten kuluja yli sadan tuhannen dollarin arvosta ja puolet Edinan talon kuluista.

Vierailija
8594/55669 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Soita ja kysy heiltä. 

Vierailija
8595/55669 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helena EI ole tyyppi joka jää kadulle. Tottakai paikka johon mennä on ollut katsottuna valmiiksi, Hirvensalosta vielä. Mutta sinne ei tietenkään voinut siirtyä ennenkuin saa väännettyä jonkun dramaattisesti editoidun fantasia-minielokuvien sarjan someensa. Lähdöstä oli toki tarkoitus tehdä dramaattisemman näköistä, mutta ihan hyvin tästäkin on saanut väännettyä draamaa.

Vierailija
8596/55669 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No varmaan jotakuinkin niin miten kaikkien alkkisten ja narkkien lapsille kerrotaan, että toisen vanhemman täytyy nyt

No Helena ei ole alkkis eikä narkki. Miten ovat kertoneet lapsille. Säälittää

Ne ensimmäisestä en olisi kyllä niinkään varma... 6l viiniä illan varalle. Mutta elämänhallintansa ja prioriteetit on kyllä ihan kuin ko. ryhmilläkin

Vierailija
8597/55669 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinä säälit lapsia, kun ei niiden äitikään sääli tippaakaan, vaan kerta toisensa jälkeen käyttää niitä aseena tässä järjettömässä sodassaan.

Säälin että oma isä ajoi äidin ja heidät vaatimattomasta yhteises

Ei noilla ole edes huoneita tuolla. Nyt voivat olla päätalossa mikon ja natalien kanssa. Ei tarvitse rikkoa ikkunaa sisälle päästäkseen. 

Vierailija
8598/55669 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysin Helena itse aiheuttama tilanne.Tennyt että kiinteistöstä poistuttava.Olisi itse jo aiemmin muuttanut uuteen kotiinsa.Hän aiheutti lapsille haastavan tilanteen.Miten nyt kertoo että on asunto jo ollut jonkin aikaa.Miksi siivei voinut sitä kertoa lapsille ja yhdessä käydä katsomassa minne muuttaa.On vaan kiinni tuossa esityksessään,minä minä minua ei näin saa kohdella.Kohtelee kuitenkin lapsiaan aivan hirveällä tavalla,valehdellen

Vierailija
8599/55669 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka kauan Mikko tiimeineen jatkaa vielä tätä sairasta Helenan vainoamis- ja lokakampanjaa mm. sanoman ja ylilaudan avustuksella? Tämähän on rikos. 

Ylilauta on ja pysyy. Ja hyvä, että siellä niin samanhenkiset saavat kirjoittaa. Ei niitä kukaan keskivertokansalainen käy edes lukemassa. Mikko jatkaa niin pitkään kuin asianajajat keksivät kommervenkkejä rahastaa häntä.

Mikko ei taida itsekään tietää mitä hän lopulta haluaa. Jos se on Helenan tuhoaminen, lapset ovat unohtuneet. Jos se on Kakskerta, toivottavasti nauttii siitä. Lapset? Tuskin ihan helposti ajattelevat että kiva kun äiti ei siellä enää ole. Jos se on se hänen sanomansa rauha, saanee odotella hetken. 

Että ihmiset jaksavat jankuttaa näistä pennuista koko ajan. Kuitenkaan ketään tänne kirjoittavaa ei kiinnosta nuo ipanat pennin vertaa, kiinnostaa vaan että Helena varmasti saa turpiinsa ja joutuu elämään kuten taloutensa ja taitonsa antavat myöten. Itsekin luen tätä ihan vaan sen takia kun näiden jutun päähenkilöiden tekemiset on niin uskomattomia että voittavat minkä tahansa saippuasarjan. Ei minua Mikko Koivun räkänokat kiinnosta pennin vertaa, sama vaikka joutuisivat sijoitukseen joka sorkka. Montako niitä nyt olikaan, vissiin kolme. Muistan harvahampaisia taikinanaamoja Helenan instasta, jota en enää viitsi seurata, koska siellä noita ipanoita näkyy ihan liikaa. 

Vaikka olen eri mieltä näistä "pennuista", oli tämä piristä teksti.

Vierailija
8600/55669 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa että täältä poistuu Helenaa puoltavat loogiset kommentit. Miksi Mikko olisi tehnyt Helenalle tarjouksia esim viime kesänä jos olisi kokenut maksaneensa jo kaiken? Ei kokenut eikä maksanut, siksi tarjoukset. 

Olisi ollut valmis maksamaan siitä, että lasten äiti tulee Suomeen lasten luo ja lopettaa heidän asioiden ruotimisen sosiaalisessa mediassa ja lehtien palstoilla.

Ketju on lukittu.