Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!

Vierailija
02.04.2025 |

Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…

Kommentit (55669)

Vierailija
8021/55669 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin eronneena naisena olen täysin samaa mieltä! Mä osasin itse hommata asuntoni - tai siis jäin taloon lasten kanssa. Ja ihan itse maksan kaiken. 

Miksi pidät itseäsi mittakeppinä? Parempiakin varmaan löytyy.

Varsinkin, kun tuon kirjoittaja ei edes ole mikään eronnut äiti 😅

Suurin osa naisista Suomessa tekee eron tullessa noin, joko jää vanhaan kotiin tai hommaa asunnon. Se on fakta. 

Ei tuollaista tarvi kenenkään valehdella. Vastaavia on paljon. Tää H-keissi on vastoin jokaisen itseään kunnioittavan naisen arvoja!

Juu, mä olisin ilosta kiljuen ottanut eromiljoonan ja tehnyt elämästäni huomattavasti helpompaa. Tappelemaan exän kanssa en alentuisi. Mä en tarvi ukon rahoja pärjätäkseni. En alentaisi itseäni kerjäämällä. Mä pärjään. Mä olen suomalainen nainen, jolla on sisua ja jo pelkästään sillä mennään pitkälle. Lasten takia. Heiltä ei ole puuttunut, eikä tuu puuttumaan mitään!

Vierailija
8022/55669 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hip hei hauskuuksia horisontissa! Meno on nyt hurjaa Helenan ig tarinoissa Nimet ja kuvat ja miten kaikki on jälleen maksettu jalahjottu.Iltaa kohti kiihtyy taas äärimmilleen.Titityy saattaa olla yksi pää sopan keittäjä,mies viha ollut jo pitempään hänen agendansa.

Poliisit ovat nyt raivon kohteena - eivät Mikko tai liivijengi. Siellä ollaan mm. sitä mieltä että poliisi ei saa tulla sisälle asuntoon. Se,mikä siis alkoi varmaan poliisin puolelta yrityksenä kohdella Hellua inhimillisesti, kostautuu nyt. Ymmärtääkseni poliisi järjesti sen että hän pääsee sisään hakemaan niitä tavaroitaan. Mitähän poliisin siis olisi pitänyt tuossa tehdä, odotella että Hellukka oma-aloitteisesti lähtee ulos? Eiväthän he voi jättää tilannetta kytemään kun ovat juuri mahdollistaneet sen että Helena ankkuroituu taas mökkiinsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8023/55669 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 3-vuotias taapero saa samanlaisia toddler tantrumeja kuin Helena.

Vierailija
8024/55669 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turussa oli kuulemma oli toimitettu koiranpaskaa tälle hirviöparille. Ei yllätä. 

Ja artikkeli lehteen Natalie ja Mikko Koivulta miten inhottavia suomaiset ovat hänen uutta vaimoaan kohtaan.

Vierailija
8025/55669 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin  IL artikkelin. Toimittaja kysyi miksi Mikon tarjoama kerrostaloasunto ei kelvannut. Oli kattohuoneisto n. 120 m2 meren rannalla, myyntihinta n. 790 000. Helenan vastaus: en kommentoi. Yleensä Helena kommentoi aivan kaikkea. Tämä tiedoksi, rouvalle on kyllä tarjottu kotia, katuojaan ei ole heitetty. Helenan valinta.

Ei aina jaksa kommentoida. On monet kerrat sanonut että ne ehdot mitä Mikko laatii ovat mahdottomat. Piste.

Kyllä tiedetään. Helenalle on mahdotonta alkaa noudattaa lakia ja lopettaa vainoaminen.

Helenako itseään näillä ketjuilla vainoaa? On sulla Mikkofani taas jutut. Missä olit kun järkeä jaettiin? 

Vierailija
8026/55669 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun 3-vuotias taapero saa samanlaisia toddler tantrumeja kuin Helena.

Onpa aikuismainen sitten sun mielikuvituslapsi! Ei ihmekään siis. 

Vierailija
8027/55669 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin eronneena miehenä on tämän ketjun anti sakeaa. Ettäkö ihan miehen  pitäisi vielä hommata ja maksella omat asunnot eksilleen eron jälkeen. Sallikaa minun nauraa.

Tuskin sitä tavismiehiltä odotetaan, äveriäät erikseen?

Yleisesti kun puhutaan niin kuka sellaista odottaa? Laki on sama kuitenkin kaikille. Moniko nainen muuten maksaisi ex miehellensä asunnon eron jälkeen jos hänellä olisi vaurautta ihan vain kun ihmiset niin olettaisi? Kuinka moni nainen maksaisi? Ei kukaan. Sallikaa minun nauraa tälläiselle ajatukselle.

Vierailija
8028/55669 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa tässä on se, että vaikka kuinka mukilaiset täällä ja somessa huutavat niin Helenalle siitä ei ole mitään hyötyä. Tekevät hänelle vain karhunpalveluksen.

Ja sinä mt-tapaus Mikolle. Mitä enemmän herjaat Helenaa täällä, sitä enemmän Mikkoa ja vaimoaan alkaa ihmiset vihata. 👍

Ei ala, mistä te mukimäntit olette tuollaisia harhoja päähänne saaneet?

Kyllä alkaa. Mikkohan kertomansa pelkää jo kadulla juttelemaan tulevia, kun on saanut niin paljon huonoa palautetta. Siksi ilmeisesti palkkasi naamiomiehetkin. Alamäki on raju.

Ei pelkää. Hakeudu hoitoon noiden harhojesi kanssa. 

Vierailija
8029/55669 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaus laudalta: "Muistaako joku muu sen videon, missä Helena hyvin teatraalisesti luki Mikon ja Natalien haastattelua, jossa kertoivat masennuksesta. Helena sit silleen, että voiko nuo nyt pitää edes lapsista huolta kun niin masentaa. Mun kysymys kuuluukin, että nyt kun Helena on kertonut traumoistaa, shokkitilastaan jne. niin voiko HÄN yksin huolehtia lapsistaan? Kun siinä ei ole toista edes tukena? Mitä sanot Helena?"

En ole laudalla kirjautuneena, mutta kiitos tästä pohdinnasta. 

Miten lapset pärjäävät Helenalla, jos hän taas sammuu suihkuun? Turun lasu hoi!!!

Vierailija
8030/55669 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Helena ja te fanit pelkäätte että pariskunta saa yhteisen lapsen?

Lapsia ajatelleen. Lapset eivät kaipaa nyt tähän sumaan enää yhtään enempää. Minun lapset, meidän lapset ja sinun lapset.

Eli sinun mielestäsi Helenalla on päättää jopa Mikon perheen lapsiluku häiriköimisellään?

Tyypillinen mielisairas mukilainen, aivan samanlainen ajatuskulku kuin idolillaan helenalla

Vierailija
8031/55669 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikkoa muistututtaa lopun ikänsä Kakskerassa joka paikkaan yöt ja päivät omasta käytöksestään. Ei tule olemaan  siellä oikeesti onnellinen  milloinkaan.   Viski hetken lohduttaa. Joutuu miettimään kuolevaisuuttaan ja sitä olematonta julkisuutta joka loppui jo ajat sitten...  

Johan oli hupaisa iltasatu eiliselle :)

Vierailija
8032/55669 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeasti ymmärrä sitä,että jos kuten tässä tapauksessa isällä on rahaa.Miten ne rahat liittyy ex vaimoon.Ymärtäisin jos olisivat esimerkiksi vuosikymmeniä samassa yrityksessä tahkoneet.Mutta tässä puhutaan viidenvuoden avioliitosta.Ja elaritkin on liikaa, että Mikko joutuu ne maksamaan koska tapaamisoikeus on 50/50 Ja Mikko on lähivanempi ja maksaa kaikki lashtena kulut.

Vierailija
8033/55669 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava lukea että tekevät remonttia ja aikovat muuttaa Kakskertaan.  

Vierailija
8034/55669 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule se on raskasta olla kaunis

Vierailija
8035/55669 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hävytöntä jättää äiti ja lapset surkeisiin oloihin puolet ajasta. 

Äidille on sosiaalitoimisto tarjonnut apua asunnon hankkimiseen jo viime vuoden syyskuun alussa.

Hän ei ottanut apua vastaan.

Mikko tarjosi satojen tuhansien arvoista kämppää, mutta ei kelvannut. Tarjosi myös viittä miljoonaa, mutta sekään ei kelvannut. 

Mutta ymmärsin, että nuo vaan epämääräisiä puheita. Ja jos kämppä on Mikon eikä Helenan, niin Mikko voi halutessaan häätää koska tahansa Hellun pois. Se on turvatonta elämää, kun jo kaksi kertaa Hellu häädöt kokenut. Kyllä kämppä pitäisi olla Hellun oma. Varmasti jopa 300 000 -500 000 eurolla saisi Turusta kämpän, jossa Hellu ja lapset voivat kunnollisesti asua. Niin että lapsilla on omat huoneet, missä levätä, rauhoittua ja tehdä läksyj

Hellu voi marssia pankkiin ja pyytää lainaa. Hellullahan on menestyvä mukibisnes ja äkkiäkös se vakuuttaa lainaneuvottelijat että ansaitsee miljoonan eli saman summan kuin avioehtoraha oli. Niinhän hellu kertoi uskollisille seuraajillenkin ja miksi hellu heille valehtelisi !

Vierailija
8036/55669 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa että täältä poistuu Helenaa puoltavat loogiset kommentit. Miksi Mikko olisi tehnyt Helenalle tarjouksia esim viime kesänä jos olisi kokenut maksaneensa jo kaiken? Ei kokenut eikä maksanut, siksi tarjoukset. 

KOSKA HÄN HALUAA PÄÄSTÄ EROON HELLUSTA!! Mutta ei Helenalle kelpaa raha, hän haluaa tuhota Mikon ja uuden avioliiton. Eikö se ole jo käynyt teille selväksi? Mikään raha tule riittämään. Helena suoltaa someen kaiken pahan olonsa jatkossakin. Vain ilmeisesti kalterit lopulta pysäyttävät. Surullinen tapaus.

Mitäs Helena on tehnyt tavoitteens eteen? Miksi hän ei saisi someaan tehdä miten haluaa? 

Mikko olisi päässyt eroon Helenasta aikoja sitten sillä tasolla kun se nyt yhteishuoltajuudessa on ylipäätään mahdollista. Eipä ole halunnut. Mikkokaan ei ole niin tyhmä, että kuvittelisi että kun Helenalle ei asunroa erossa jäänyt, hänen osuutensa olisi sitten siinä ja homma hanskassa. Luulette varmaan todistavanne Mikon fiksuksi, mutta puskette kyllä juuri päinvastaiseen suuntaan. 

Vierailija
8037/55669 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä Mikko Koivu kuvitteli voittavansa tällä, että saa nyt kiillotettua Kakskerran uuden vaimonsa haluamaan kuosiin?

Vierailija
8038/55669 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lainaus laudalta: "Muistaako joku muu sen videon, missä Helena hyvin teatraalisesti luki Mikon ja Natalien haastattelua, jossa kertoivat masennuksesta. Helena sit silleen, että voiko nuo nyt pitää edes lapsista huolta kun niin masentaa. Mun kysymys kuuluukin, että nyt kun Helena on kertonut traumoistaa, shokkitilastaan jne. niin voiko HÄN yksin huolehtia lapsistaan? Kun siinä ei ole toista edes tukena? Mitä sanot Helena?"

En ole laudalla kirjautuneena, mutta kiitos tästä pohdinnasta. 

Miten lapset pärjäävät Helenalla, jos hän taas sammuu suihkuun? Turun lasu hoi!!!

Joutuuko 6 v raahaamaan "muistamattoman" äidin pois suihkusta?

Vierailija
8039/55669 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä hirviöpari narsisteja, sosiopaatteja? Vai mikä heidän käytöksen selittää? Tullut osumaa päähän? Aivan järkyttävää lapsille tuo noiden sekoilu ja sairas toiminta! Netissä tapahtuva äidin maalitus vielä siihen päälle.

Lapset pois noilta kahdelta hullulta ja mielisairaalaan toipumaan! 

Käytä Helena ne aikasi ja voimavarasi oman elämäsi järjestämiseen!! Tajuatko kuinka ison laskun tuotat meille veroja maksaville suomalaisille noiden lasu-, häke-, poliisi-, tuomioistuin-juttujesi myötä??? Me emme halua sinua tänne! Osta laivalippu Viroon ja painu sinne!

Vierailija
8040/55669 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha, hellumultipeukuttaja taas ränkkää miinuksia ja plussia puhelimen ja pädin netistä. Noista jää jälki ja kaikki näkee jos plussia tulee saman wifi-verkon osoitealueelta.

Ketju on lukittu.