Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!
Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…
Kommentit (55669)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa että täältä poistuu Helenaa puoltavat loogiset kommentit. Miksi Mikko olisi tehnyt Helenalle tarjouksia esim viime kesänä jos olisi kokenut maksaneensa jo kaiken? Ei kokenut eikä maksanut, siksi tarjoukset.
KOSKA HÄN HALUAA PÄÄSTÄ EROON HELLUSTA!! Mutta ei Helenalle kelpaa raha, hän haluaa tuhota Mikon ja uuden avioliiton. Eikö se ole jo käynyt teille selväksi? Mikään raha tule riittämään. Helena suoltaa someen kaiken pahan olonsa jatkossakin. Vain ilmeisesti kalterit lopulta pysäyttävät. Surullinen tapaus.
Mitäs Helena on tehnyt tavoitteens eteen? Miksi hän ei saisi someaan tehdä miten haluaa?
Mikko olisi päässyt eroon Helenasta aikoja sitten sillä tasolla kun se nyt yhteishuoltajuudessa on ylipäätään mahdollista. Eipä ole halunnut. Mikkokaan ei ole n
Ei eroissa asuntoja jostakin jää, vaan kunpikin osapuoli huolehtii siitä missä jatkossa asuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Mikko, vaimonsa ja lapsensa saavat nauttia mukavasta elämästään myös Kakskerrassa mitä pikimmin. Luontoa ja merta rakastavalla parilla on lapsille paljon opetettavaa ympäröivästä luonnosta.
Mummokin voi lapsenlapsiaan opettaa ja siihen ei tarvita miljoonahuviloita ja tenniskenttiä eikä muutakaan luksusta. Eiks vaan mummo.
Voi toki mutta Mikolla sattuu olemaan tuo kaikki mitä luettelit, hienoahan se on siellä keskellä luontoa meren rannalla tutkia luonnon ihmeellisyyksiä, silmin, kiikarein ja suurenuslasein. Pelata välillä tennistäkin, omalla kentällä. Muutenkin ihanaa yhdessäoloa ja tekemistä isän ja bonusäidin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mun 3-vuotias taapero saa samanlaisia toddler tantrumeja kuin Helena.
Mun naapurin 45v olemus ihan kuin Mikolla, vakava ja vihainen ja silmät seisoo samoin päässä. On narkomaani jota koko talo pelkää.
Paljonko Mikolla on asuntoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin eronneena naisena olen täysin samaa mieltä! Mä osasin itse hommata asuntoni - tai siis jäin taloon lasten kanssa. Ja ihan itse maksan kaiken.
Miksi pidät itseäsi mittakeppinä? Parempiakin varmaan löytyy.
Varsinkin, kun tuon kirjoittaja ei edes ole mikään eronnut äiti 😅
Suurin osa naisista Suomessa tekee eron tullessa noin, joko jää vanhaan kotiin tai hommaa asunnon. Se on fakta.
Ei tuollaista tarvi kenenkään valehdella. Vastaavia on paljon. Tää H-keissi on vastoin jokaisen itseään kunnioittavan naisen arvoja!
Juu, mä olisin ilosta kiljuen ottanut eromiljoonan ja tehnyt elämästäni huomattavasti helpompaa. Tappelemaan exän kanssa en alentuisi. Mä en tarvi ukon rahoja pärjätäkseni. En alentaisi itseäni kerjäämällä. Mä pärjään. Mä
Sä ja sä. Mites sä olisit toiminut toisin kuin Helena? Mites sä sen miljoonan olisit ottanut ja tappelematta eronnut? Koivujen keissiä ei voi mitenkään verrata yhteenkään av-mamman erossa voimaantumiseen. Sitten voisi, jos sinä olisit erossa todella jäänyt ilman omaisuutta ja olisit erotteluun asti elänyt teidän entisessä yhteisessä kodissa ja sitten sulle olisi sanottu, että kaikki olet nyt tuhlannut ja ulos sieltä. Siinä sitä sitten olisit voimaantunut ihan rauhassa.
Voi toki mutta Mikolla sattuu olemaan tuo kaikki mitä luettelit, hienoahan se on siellä keskellä luontoa meren rannalla tutkia luonnon ihmeellisyyksiä, silmin, kiikarein ja suurenuslasein. Pelata välillä tennistäkin, omalla kentällä. Muutenkin ihanaa yhdessäoloa ja tekemistä isän ja bonusäidin kanssa.
Kyllä raha antaa ihmiselle enemmän mahdollisuuksia valita, mutta harvoin niistä yltäkylläisyydessä kasvaneista mitään suurmiehiä tai -naisia tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh? Ei kukaan normaali ihminen asu asunnossa jossa on eksän valokuvat esillä.
Ok, mutta mennä nyt vaihtamaan oma kuva tilalle.
Kyllä he saa omia hääkuviaan laittaa omassa kodissaan esille.
Voi luoja. Asunnossa pitäisi olla hirviö-exän kuvia, joka maalittaa ja kiusaa. Helena ja nämä älyvapaat mukilaiset ovat jostain toisesta todellisuudesta. Ei voi olla totta, että he määrittävät, mitä kuvia Mikko saa pitää esillä. Mikko ei halua nähdä vilaustakaan Helenan naamavärkistä. Inhoaa häntä syvästi, kuten moni muukin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hip hei hauskuuksia horisontissa! Meno on nyt hurjaa Helenan ig tarinoissa Nimet ja kuvat ja miten kaikki on jälleen maksettu jalahjottu.Iltaa kohti kiihtyy taas äärimmilleen.Titityy saattaa olla yksi pää sopan keittäjä,mies viha ollut jo pitempään hänen agendansa.
Poliisit ovat nyt raivon kohteena - eivät Mikko tai liivijengi. Siellä ollaan mm. sitä mieltä että poliisi ei saa tulla sisälle asuntoon. Se,mikä siis alkoi varmaan poliisin puolelta yrityksenä kohdella Hellua inhimillisesti, kostautuu nyt. Ymmärtääkseni poliisi järjesti sen että hän pääsee sisään hakemaan niitä tavaroitaan. Mitähän poliisin siis olisi pitänyt tuossa tehdä, odotella että Hellukka oma-aloitteisesti lähtee ulos? Eiväthän he voi jättää tilannetta kytemään kun ovat juuri mahdollistaneet sen että Helena ankkuroituu taas mökkiinsä.
Oli myös niin hysteerinen, että varmaan halusivat pitää sitä silmällä, ettei tee mitään harkitsematonta. Plus Helena ainakin videoiden perusteella päästi ne poliisit vapaaehtoisesti vierasmökkiin. Jälkikäteen on turha itkeä, ettei olisi saaneet tulla.
Vierailija kirjoitti:
Jaha, hellumultipeukuttaja taas ränkkää miinuksia ja plussia puhelimen ja pädin netistä. Noista jää jälki ja kaikki näkee jos plussia tulee saman wifi-verkon osoitealueelta.
Kappas joo, kaikki ylänuolet Helenaa herjaaviin viesteihin näyttää tulevan myös samalta alueelta! Helluvihahullu multinuolettaa omat viestinsä. Sitä olen epäillytkin pitkään.
Tietääkö joku, että voiko Poliisi tehdä rikosilmoituksen noista H:n tämänhetkisistä Instagram- julkaisuista? Ylittääkö rikos- kynnyksen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lainaus laudalta: "Muistaako joku muu sen videon, missä Helena hyvin teatraalisesti luki Mikon ja Natalien haastattelua, jossa kertoivat masennuksesta. Helena sit silleen, että voiko nuo nyt pitää edes lapsista huolta kun niin masentaa. Mun kysymys kuuluukin, että nyt kun Helena on kertonut traumoistaa, shokkitilastaan jne. niin voiko HÄN yksin huolehtia lapsistaan? Kun siinä ei ole toista edes tukena? Mitä sanot Helena?"
En ole laudalla kirjautuneena, mutta kiitos tästä pohdinnasta.
Miten lapset pärjäävät Helenalla, jos hän taas sammuu suihkuun? Turun lasu hoi!!!
Joutuuko 6 v raahaamaan "muistamattoman" äidin pois suihkusta?
Ei. Sammunutta isää on joutunut luultavasti raahaamaan useasti? Tai ainakin soittamaan munmon apuun.
Mikolle on tavallaan varmaan ollut helpotus, kun nyt muutkin näkevät tuon Helenan mielipuolisuuden - siis aivan kertakaikkiaan sairaan menon. Mikko parka. Varmaan ollut kamalat avioliittovuodet.
Turussa on paljon vuokra-asuntoja ja paljon halvempia kuin Koivujen asunnot.
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö joku oliko niin että huhtikuussa olisi tulossa oikeudenkäynti jossa Mikko hakee lähestymiskieltoa Natalielle, Mikolle sekä lapsille vai muistanko väärin? 🤔
Hienoa siis jos näin on 😊
Mukilainen vaihdissa. Mikko hakemassa lähestymiskieltoa Mikolle, Natalielle ja lapsille? Olet sekaisin!
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö joku, että voiko Poliisi tehdä rikosilmoituksen noista H:n tämänhetkisistä Instagram- julkaisuista? Ylittääkö rikos- kynnyksen?
Ei todellakaan ylitä. Kuinka tyhmä olet?
Kai ne olisivat jo aikoja sitten sen tehneet, jos olisi mahdollista vaikka rahalla, jos ei muuten. Menee aikaa ennen kuin saavat ennakkopäätöksen tästäkin asiasta. Ja rahaa palaa.
Vierailija kirjoitti:
Lainaus laudalta: "Muistaako joku muu sen videon, missä Helena hyvin teatraalisesti luki Mikon ja Natalien haastattelua, jossa kertoivat masennuksesta. Helena sit silleen, että voiko nuo nyt pitää edes lapsista huolta kun niin masentaa. Mun kysymys kuuluukin, että nyt kun Helena on kertonut traumoistaa, shokkitilastaan jne. niin voiko HÄN yksin huolehtia lapsistaan? Kun siinä ei ole toista edes tukena? Mitä sanot Helena?"
En ole laudalla kirjautuneena, mutta kiitos tästä pohdinnasta.
Miten lapset pärjäävät Helenalla, jos hän taas sammuu suihkuun? Turun lasu hoi!!!
Ehdottomasti ei voi huolehtia lapsista. Ei edes tiedä, mitä tapahtui. Edesvastuutonta olisi antaa lapsia ihmiselle, joka noin vain sammuilee.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa laittaa kysymys Turun poliisille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun 3-vuotias taapero saa samanlaisia toddler tantrumeja kuin Helena.
Mun naapurin 45v olemus ihan kuin Mikolla, vakava ja vihainen ja silmät seisoo samoin päässä. On narkomaani jota koko talo pelkää.
Meidänkin rapussa asuu vastaava äijä. Samanlainen lasittunut katse. Pihalla pyörii myös naamiomiehiä välillä, ilmeisesti velkoja perimässä joltain.
Hellu käytti asuntorahat Disneylandiin 🤣🤣🤣