Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!
Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…
Kommentit (55669)
Vierailija kirjoitti:
Miksi näiden Koivujen piti tulla tänne riitelemään? Olisivat jääneet sinne Amerikkaan.
Koivut eivät riitele. Helena Koivu riitelee ja on osoittanut, että ei osaa ajatella järkevästi, muuten olisi ottanut sen avioehtomiljoonan heti ja elänyt tyytyväisenä miljonäärinä.
Vierailija kirjoitti:
Helena on yksi kauneimmista - ellei kaunein - lätkävaimoista NHL:n historiassa.
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajaton kaunotar <3
https://img.ilcdn.fi/zf1xpiWG57Iw6VOUDyypmSEuO_8=/full-fit-in/2048x0/im…
Kyllä Micou nyt itkee ikävästä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suvi Miinala, Miss Suomi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaan äitienpäivän kunniaksi armollisia, Helena on ollut huomattavasti hillitymmin somessa kuin odotin, mistä hänelle plussa. Toki päivää on vielä jäljellä mutta mä olen iloinen että on ollut ihan normaalia toimintaa somessa.
Kyllä se kohta taas apinaviinin voimalla lähtee.
Sinä et kiljupönikkäs kanssa pääse mihinkään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suvi Miinala, Miss Suomi
Pirita Hagman, Miss Skandinavia.
Ei ole mitään nakkisormia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajaton kaunotar <3
Miten se on lätkinyt tuota ruskeaa maalia naamaansa, mutta jättänyt konkkanokan meikkaamatta? Nenä ja kämmenet ihan valkoiset, muu naama ihan ruskea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajaton kaunotar <3
Miten se on lätkinyt tuota ruskeaa maalia naamaansa, mutta jättänyt konkkanokan meikkaamatta? Nenä ja kämmenet ihan valkoiset, muu naama ihan ruskea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaan äitienpäivän kunniaksi armollisia, Helena on ollut huomattavasti hillitymmin somessa kuin odotin, mistä hänelle plussa. Toki päivää on vielä jäljellä mutta mä olen iloinen että on ollut ihan normaalia toimintaa somessa.
Kyllä se kohta taas apinaviinin voimalla lähtee.
Alko oli tänään kiinni. Tai oli ainakin silloin, kun kävin Cittarissa.
Ylledylle pakkaa kiltisti taas viikon satsin 7 kolmen litran laatikkoa samalla kun mankeloi ja viikkaa Hellun pyykit.
Sun kiljupönikät haisoo !
Tajuuko toi Hellu, ettei Mikon tarvi tulla sinne oikeuteen? Laittaa vaan asianajajansa hoitamaan. Hellu sotii ihan yksin itse itseään vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Tajuuko toi Hellu, ettei Mikon tarvi tulla sinne oikeuteen? Laittaa vaan asianajajansa hoitamaan. Hellu sotii ihan yksin itse itseään vastaan.
Hellu kirjaa kalenteriinsa "Treffit Micoun kaa" käräjöintipäivän kohdalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hellu kirjaa kalenteriinsa "Treffit Micoun kaa" käräjöintipäivän kohdalle.
Viime juhannuksena luki "Micoun juhannusheilana meidän mökillä".
Tänään luki "TheÄitienpäivä" ja "Maailman ihanin TheÄiti = minä!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajaton kaunotar <3
Ei oo Ajatarkaan enää Forumissa...
Vierailija kirjoitti:
Joo, ja mä oon kuningatar Elisabeth.
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään Natista. Tosi trendikäs jenkki-insta. Luontoa, extremeä, seikkailua, kaikkea terveellistä, ja niin hoikka. Ja mikä mies sillä on!!!
Kun luin tämän niin tuli mieleen, että kerro minulle kuka sinun ystäväsi on niin minä kerron sinulle minkälainen sinä olet.
Ihan totta muuten, olen kuullut sen jo ala-asteen opettajaltani niin että kerro millaisten ihmisten kanssa seurustelet (vietät aikaasi) niin minä kerron millainen sinä olet. Helenalla on omat hengenheimolaisensa ja muilla omansa, itse koen omakseni Natalien instan ja jutut kuin Helenan (niitä en siis lainkaan).
Vierailija kirjoitti:
Vanessa Kurri, Miss Suomi.
Vanessa s.1977.
Jari s.1960 teki hyvät kaupat.
Voi olla vaikea saada lasten tapaamisia normaaleiksi ku on pikkasen elämänhallinta hukassa. Ei pysty tarjoamaan lapsille edes perustarpeita. Vaikka kuinka paljon olisi rakkautta ni kyllä asunto pitää olla.
Ylledylle pakkaa kiltisti taas viikon satsin 7 kolmen litran laatikkoa samalla kun mankeloi ja viikkaa Hellun pyykit.