Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!
Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…
Kommentit (55669)
Onneksi olkoon äiti - olet niin sekaisin sekä kostonhimon sokaisema, että menetit huoltajuuden
onneksi olkoon äiti - olet nyt jaksanut olla vajaa vuoden samassa maassa meidän kanssa, vaikka jatkuvasti valitat että pitäis päästä californiaan asumaan ja eksäkin jäi amerikkaan sekä koira. Ihanaa onnea on jatkunut tasan 1 päivä.
onneksi olkoon äiti - et saanut meitä käännytettyä isää vastaan kovasta taistelusta huolimatta. Jatka vaan taisteluasi, niin et näe meitä enää koskaan.👍
Joku laittoi ns. ranttaliksi.
Vierailija kirjoitti:
Ja Natalie luultavasti kuulee moneen kertaan tänään Sä et ole mun äiti-lauseen. 🤷
Toivottavasti hän kuulee just sen.
Onneksi se vanhin lapsi on jo sen ikäinen, että tajuaa näitä asioita. Keskimmäinen poika oli ihmetellyt, että miksi Mikko saa päättä kaikesta.
Ja sinä uskot, kun Helena niin sanoo? Helenahan on jatkuvasti muunnellut "totuuksiaan".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hellulla on karismaa, natilla ei. piste, harmittaako, läsk it palstajuntit?
Mä tykkään Natista. Tosi trendikäs jenkki-insta. Luontoa, extremeä, seikkailua, kaikkea terveellistä, ja niin hoikka. Ja mikä mies sillä on!!!
Mikko saa päättää kaikesta, koska sillä on aivot. Suomessa ei psykot päätä mistään.
Mä tykkään Natista. Tosi trendikäs jenkki-insta. Luontoa, extremeä, seikkailua, kaikkea terveellistä, ja niin hoikka. Ja mikä mies sillä on!!!
Kun luin tämän niin tuli mieleen, että kerro minulle kuka sinun ystäväsi on niin minä kerron sinulle minkälainen sinä olet.
Vierailija kirjoitti:
Onko En puske ja Kipper pari? Saisi Hellu hienon sukunimen ja design-huonekalut.
Pääsis seurapiireihin.
Vierailija kirjoitti:
Narsistit eivät tunnetusti tule toimeen keskenään.
Se on varma se. Eivät siedä nähdä omaa vajaavaisuuttaan toisessa ihmisessä.
Mitä vakavaisuuksia? Mitä ne ovat. T. Turun Keisari
Vierailija kirjoitti:
Kun luin tämän niin tuli mieleen, että kerro minulle kuka sinun ystäväsi on niin minä kerron sinulle minkälainen sinä olet.
Nojoo, kieltämättä...
Jos Mikko voittaa Hellun, se vois tosiaan hakea Turun pormestariksi. Kaikki miehet äänestäisi sitä aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hellu ei saa viettää äitienpäivää lastensa kanssa, koska on niin huono ihminen, ettei kelpaa äidiksi kenellekään. Piste. Mikko kun lupaisi laittaa puoli miljoonaa taalaa ja visan matkalaukkuun ja matkalaukun Arizonan autiomaahan paikkaan X, niin sinne Hellu häviäisi loppuelämäkseen.
Tuo tso Tuire. Rumasti sanottu ikäihmisen suusta.
En oo Tuire. Enkä niin vanha.
Vierailija kirjoitti:
"Oikeusriidoissa onkin usein kysymys enemmän siitä, mitä asiassa on tapahtunut kuin siitä, miten tapahtumia on luokiteltava oikeudellisesti. "
Kun on kyse siitä, onko joku yhdessä maassa tehty virallinen asiakirja tai sopimus kuten avioehto pätevä toisessa maassa, ei kyllä useinkaan ole kysymys "tapahtumista" ja "todistajien kertomuksista" vaan ihan kansainvälisistä ja maiden välisistä oikeudellisista ja muista sopimuksista.
Kantajan velvollisuus on esittää ne juridiset perusteet, miksi hänen itsensä tekemä ja allekirjoittama sopimus ei olisi pätevä. Tätä Helena Koivun tiimi ei kyennyt tekemään.
Totta totisesti! Ja Aamen. Viisasta puhetta. Tietenkään, ikinä-mitenkään H ei pysty oikeudessa mitään perustelemaan.
Se ikuinen minulla-on-kaikesta-todisteet ei oikein auta enää. Vaikka jotain videonpätkiä olisikin näyttää, niin en oikein ole vakuuttunut että nekään mitään varsinaisesti vaikuttaisi. Oikeesti asiassa siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä tehnyt simaa itse. Natalie on suomalaisempi kuin minä jo nyt.
Samassa se rima meneekin. 🤣 Natalie simanlitkijä on suomalainen jo.
Onkohan Natalie käynyt talouskoulun? Silloin kun Hellu opiskeli hotellissa niitä miesten hardcore-temppuja, vai mitä ne nyt oli? ;)
Vierailija kirjoitti:
Onhan Enpuske ja Hellu yrittäneet jo yhdessä kiristää Mikolta rahaakin kuulemma. En puske soittanut Mikolle, että anna nyt edes vähän lisää rahaa Hellulle. Kuinka se kehtasi? Olisi ollut ainakin musta hirveän nöyryyttäåvää.
Uskovainen Enpuske, joka kirjoittelee Kirkko ja kapunki lehteen. Siinä näkyy uskovaisten arvot.
Ois Hellu hakenut todistuksen ääoostaan. Kehitysvamma olisi voinut olla riittävä syy sopimuksen allekirjoittamisen ymmärtämättömyyteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan Enpuske ja Hellu yrittäneet jo yhdessä kiristää Mikolta rahaakin kuulemma. En puske soittanut Mikolle, että anna nyt edes vähän lisää rahaa Hellulle. Kuinka se kehtasi? Olisi ollut ainakin musta hirveän nöyryyttäåvää.
Uskovainen Enpuske, joka kirjoittelee Kirkko ja kapunki lehteen. Siinä näkyy uskovaisten arvot.
Sekin vielä.
2 uskovaista, joista kummastakaan ei uskoisi sitä. Onhan noi ihan pari! Myötäjäisuäkö se En puske kinusikin?!
Vierailija kirjoitti:
Ois Hellu hakenut todistuksen ääoostaan. Kehitysvamma olisi voinut olla riittävä syy sopimuksen allekirjoittamisen ymmärtämättömyyteen.
Noku just oli valehdellut valmistuneesta kolmesta yliopistosta.😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää kun leveästi hymyilevät Helenan instassa ulle isoäiti ja muut vaikka lapsilla on valvotut tapaamiset äitinsä kanssa. Onko tuo heidän mittapuulla ihan normaalia että äiti käyttäytyy miten käyttäytyy ja huoltajuus menee?
Ylle on selkeästi ylpeä tuttärestään. Hienosti kasvatettu Ylle ja Aivar!
Eikö edes hymyillä saisi ?Onko se jotenkin sinulta pois .
Se on kuule meiltä kaikilta suomalaisilta pois, kun joku tukee tuota Helenan häröilyä.
Siltä se on vaikuttanut jo pitemmän aikaa...
Kiva vastata omiin kommentteihin olette te vaan hulluja😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Natissa ei oo mitään särmää, haalea hissukka joka ilmeisesti nöyrtyy kaikkeen mitä M keksii haluta. Toista se on Hellu, tekee mitä haluaa ja on kyllä sexy ja karismaattinen.
Se särmä on siinä, että jenkki muuttaa Suomeen, ja vielä tykkää siitä, luonnonrauhasta ja arjesta.
Vierailija kirjoitti:
Natissa ei oo mitään särmää, haalea hissukka joka ilmeisesti nöyrtyy kaikkeen mitä M keksii haluta. Toista se on Hellu, tekee mitä haluaa ja on kyllä sexy ja karismaattinen.
Hellu ei oo katsonut sitä Kreikkalaiset häät -leffaa???
Onneksi olkoon äiti - häpäisit meidät somessa. Kaikki kaverin kaveritkin tallettaneet sun tekemät häpäisyvideot ikuisiksi ajoiksi. Ne seuraa meitä loppuun asti. Viddu, kiitti, mutsi.