Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!
Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…
Kommentit (55669)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään Natista. Tosi trendikäs jenkki-insta. Luontoa, extremeä, seikkailua, kaikkea terveellistä, ja niin hoikka. Ja mikä mies sillä on!!!
Kun luin tämän niin tuli mieleen, että kerro minulle kuka sinun ystäväsi on niin minä kerron sinulle minkälainen sinä olet.
Ihan totta muuten, olen kuullut sen jo ala-asteen opettajaltani niin että kerro millaisten ihmisten kanssa seurustelet (vietät aikaasi) niin minä kerron millainen sinä olet. Helenalla on omat hengenheimolaisensa ja muilla omansa, itse koen omakseni Natalien instan ja jutut kuin Helenan (niitä en siis lainkaan).
Olet siis melkein amerikkalainen trendikäs hoikka ja melkein Mikon vaimo. Juu. Ole vain ja vietät aikaasi heidän seurassaan mikäs siinä. Te sovitte varmaan hyvin yhteen kun samikset hänen vaimonsakin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helena on yksi kauneimmista - ellei kaunein - lätkävaimoista NHL:n historiassa.
Ajaton kaunotar <3
https://img.ilcdn.fi/zf1xpiWG57Iw6VOUDyypmSEuO_8=/full-fit-in/2048x0/im…
Ei oo Ajatarkaan enää Forumissa...
Hienoja vaateita oli aikoinaan !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla vaikea saada lasten tapaamisia normaaleiksi ku on pikkasen elämänhallinta hukassa. Ei pysty tarjoamaan lapsille edes perustarpeita. Vaikka kuinka paljon olisi rakkautta ni kyllä asunto pitää olla.
Onhan Hellulla rakkautta mut ku se kohdistuu ainoastaan Helluun.
Tää oli kyllä hyvä ;D ;D ;D
Mikko ollut Kupittaan cittarissa ja ostanut kukkia ja tietenkin ruokaa, yksin, Natalie lasten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään Natista. Tosi trendikäs jenkki-insta. Luontoa, extremeä, seikkailua, kaikkea terveellistä, ja niin hoikka. Ja mikä mies sillä on!!!
Kun luin tämän niin tuli mieleen, että kerro minulle kuka sinun ystäväsi on niin minä kerron sinulle minkälainen sinä olet.
Ihan totta muuten, olen kuullut sen jo ala-asteen opettajaltani niin että kerro millaisten ihmisten kanssa seurustelet (vietät aikaasi) niin minä kerron millainen sinä olet. Helenalla on omat hengenheimolaisensa ja muilla omansa, itse koen omakseni Natalien instan ja jutut kuin Helenan (niitä en siis lainkaan).
Olet siis melkein amerikkalainen trendikäs hoikka ja melkein Mikon vaimo. Juu. Ole vain ja vietät aikaasi heidän seurassaan mikäs siinä. Te sovitte varmaan hyvin yhteen kun samikset hänen vaimonsakin kanssa.
Sitähän se hengenheimolaisuus juuri tarkoittaakin, kansalaisuutta, ruumiinrakennetta ja jonkun vaimona oloa. Et sitten millään muka käsittänyt että ko kommentoija kokee Natalien arvot, instajutut ja elämäntavan enemmän omaksensa kuin Helenan vastaavat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanessa Kurri, Miss Suomi.
Vanessa s.1977.
Jari s.1960 teki hyvät kaupat.
Jarin eka vaimo oli myös hyvännäköinen. Pitkä ja hoikka.
Tiina. Se oli vaan juoppo. Niin kuin Hellu, salaa tissutteli kotona.
Tiina sai lapset nukkumaan niin alkoi viiniä vähän juomaan, hän tunsi itsensä yksinäiseksi, masennus. Luulis että kaksosissa on puuhaa ja saa apua tarvitessa. Nyt on balanssissa ollut vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Natuska on tylsä tyyppi siellä se nysvää ja perkaa kaloja alistuneena.
Niin on, tosinaiset, räväkät ja sexyt joita miehet ei alista rikkoo muiden omistamien talojen ikkunoita ja portteja, ränttää someen herjoja existä ja niiden uusista puolisoista, juhlii keski-ikäisenä kuin parikymppiset, uhmaa lakia ja oikeutta, menettää normihuoltajuuden ja saa valvotut tapaamiset lastensa kanssa, eivät nelikymppisenä osaa pestä pyykkiä eikä viedä roskia, ovat hommanneet amerikkaan vankilatuomion itsellensä jne jne. Tylsimykset ne jääkiipeilee, pelaa jääkiekkoa, kalastaa, vetää joogatunteja, pitää hyvinvointi/elämäntapablogia, nauttii luonnossa liikkumisesta, ovat kovakuntoisia, tykkäävät ja osaavat leipoa, tehdä ruokaa, eivät hauku ketään somessa eikä lehdistössä jne jne.
Kaiken tuon lisäksi Natalie my
Mistä sinä sen tiedät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin on, tosinaiset, räväkät ja sexyt joita miehet ei alista rikkoo muiden omistamien talojen ikkunoita ja portteja, ränttää someen herjoja existä ja niiden uusista puolisoista, juhlii keski-ikäisenä kuin parikymppiset, uhmaa lakia ja oikeutta, menettää normihuoltajuuden ja saa valvotut tapaamiset lastensa kanssa, eivät nelikymppisenä osaa pestä pyykkiä eikä viedä roskia, ovat hommanneet amerikkaan vankilatuomion itsellensä jne jne. Tylsimykset ne jääkiipeilee, pelaa jääkiekkoa, kalastaa, vetää joogatunteja, pitää hyvinvointi/elämäntapablogia, nauttii luonnossa liikkumisesta, ovat kovakuntoisia, tykkäävät ja osaavat leipoa, tehdä ruokaa, eivät hauku ketään somessa eikä lehdistössä jne jne.
Sähkö Audilla liikkuu ja hienosti Helena !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sähkö Audilla liikkuu ja hien
Niin kait, kun ei jaksa eikä osaa tankata autoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sähkö Audilla liikkuu ja hien
Hellu oikein todistaa kirsikkana kakun päällä sen, mitä Audi-kuskeista sanotaan.
Vierailija kirjoitti:
Näkyykö Natalien säärikarvat tuossa kalanperkauslähikuvassa?!?
Sekin vielä.
Helenassa on karismaa ja kauneutta. Kauniit silmät ja siro hoikka vartalo. Oikea kaunotar. <3
Miksi muuten kaikki narsistit halveksuu puolisoidensa ammatteja, vaikka elävät näiden työtulojen varassa? Hellu ei oo ainoa. Itsellä 2 tällaista narsissia lähipiirissä.
Vierailija kirjoitti:
Mikko ollut Kupittaan cittarissa ja ostanut kukkia ja tietenkin ruokaa, yksin, Natalie lasten kanssa.
Natalie, ja varmaan koko perhe, ollut jäätelökioskilla.
Vierailija kirjoitti:
Helenassa on karismaa ja kauneutta. Kauniit silmät ja siro hoikka vartalo. Oikea kaunotar. <3
Helenassa on iso kolho nokka ja väkäleuka. Pienet silmät syvällä päässä ja lähekkäin toisiaan. Pitkä selkä ja lyhyet jalat, lättäperse laahaa maata. Kuin kauhuelokuvasta. Mikko, mene heti Specsaversille!
Vierailija kirjoitti:
Helenassa on iso kolho nokka ja väkäleuka. Pienet silmät syvällä päässä ja lähekkäin toisiaan. Pitkä selkä ja lyhyet jalat, lättäperse laahaa maata. Kuin kauhuelokuvasta. Mikko, mene heti Specsaversille!
Vierailija kirjoitti:
Nakkisormet ja liian iso pää.
Miksi Hellu ja sen sisko on ihan erinäköisiä? Ja siis sen siskon eduksi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Hellu ja sen sisko on ihan erinäköisiä? Ja siis sen siskon eduksi.
Sisko on samanlainen pöljäke kuin Ylledylle.
Kaiken tuon lisäksi Natalie myös lukee kirjoja. On monipuolisesti kiinnostunut elämästä ja itsensä kehittämisestä, myös hengellisesti, henkisesti eikä ainoastaan fyysisesti.