Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!
Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…
Kommentit (55669)
Vierailija kirjoitti:
Onkohan natskulla yli kolme aivosolua?
2 enemmän kuin Hellulla siis.
Natalie on nero. Sai 3 lasta ja miehen pilaamatta kroppaansa.
Vierailija kirjoitti:
Sai humputella sen ajan, kun Hellu valvoi öitä, vaihtoi vaippoja ja venytti tisujaan napaan asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Natissa ei oo mitään särmää, haalea hissukka joka ilmeisesti nöyrtyy kaikkeen mitä M keksii haluta. Toista se on Hellu, tekee mitä haluaa ja on kyllä sexy ja karismaattinen.
Hellu ei oo katsonut sitä Kreikkalaiset häät -leffaa???
Kreikkalainen naimakauppa
Sen kun katsois, olis vähän kuin pääsisi kuokkimaan Mikon ja Natan häihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sai humputella sen ajan, kun Hellu valvoi öitä, vaihtoi vaippoja ja venytti tisujaan napaan asti.
Hellu ei ole koskaan tehnyt mitään noista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ois Hellu hakenut todistuksen ääoostaan. Kehitysvamma olisi voinut olla riittävä syy sopimuksen allekirjoittamisen ymmärtämättömyyteen.
Mikko voisi hakea todistuksen hapertuvista aivoistaan ja vainoharhaisuudestaan.😂
Hakikin, ja sai niin hyvän todistuksen, että haluttiin heti palkata TPS:n toimariksi. Mutta Mikko vähän toppuutteli, että jos hän vaikka rupeisi apukoutsiksi, kun on 3 lapsen yyhookin kohta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hellu ei ole koskaan tehnyt mitään noista.
Oliko ees alatiesynnytykset?
Ollaan äitienpäivän kunniaksi armollisia, Helena on ollut huomattavasti hillitymmin somessa kuin odotin, mistä hänelle plussa. Toki päivää on vielä jäljellä mutta mä olen iloinen että on ollut ihan normaalia toimintaa somessa.
Mikolle olisi tullut halvemmaksi palkata sijaissynnyttäjä. Siitä olisi päässyt eroonkin. Ekan kerran alan ymmärtämään sitä fudispelaajaa, Ronaldoa.
Vierailija kirjoitti:
Ollaan äitienpäivän kunniaksi armollisia, Helena on ollut huomattavasti hillitymmin somessa kuin odotin, mistä hänelle plussa. Toki päivää on vielä jäljellä mutta mä olen iloinen että on ollut ihan normaalia toimintaa somessa.
Kyllä se kohta taas apinaviinin voimalla lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä kiljupöniköitesi voimalla !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alko oli tänään kiinni. Tai oli ainakin silloin, kun kävin Cittarissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alko oli tänään kiinni. Tai oli ainakin silloin, kun kävin Cittarissa.
Hellu ei oo aloittelija. Tuo Virosta aina tullessaan perärontillisen apinaviiniä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi näiden Koivujen piti tulla tänne riitelemään? Olisivat jääneet sinne Amerikkaan.
Mitä se sua liikuttaa !
Vierailija kirjoitti:
Hellu mitään armoa tarvi. Vaan vähän rahaa ja Visan Usaan.
Helena on yksi kauneimmista - ellei kaunein - lätkävaimoista NHL:n historiassa.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olkoon äiti - olet niin sekaisin sekä kostonhimon sokaisema, että menetit huoltajuuden
onneksi olkoon äiti - olet nyt jaksanut olla vajaa vuoden samassa maassa meidän kanssa, vaikka jatkuvasti valitat että pitäis päästä californiaan asumaan ja eksäkin jäi amerikkaan sekä koira. Ihanaa onnea on jatkunut tasan 1 päivä.
onneksi olkoon äiti - et saanut meitä käännytettyä isää vastaan kovasta taistelusta huolimatta. Jatka vaan taisteluasi, niin et näe meitä enää koskaan.👍
Joku laittoi ns. ranttaliksi.
Vauhti kiihtyy...
Onkohan Hellu tajunnut, että Mikolla olisi rahaa ostaa sille Visa Amerikkaan? Trumpin uusi laki mahdollistaa.
Vierailija kirjoitti:
Helena on yksi kauneimmista - ellei kaunein - lätkävaimoista NHL:n historiassa.
Ajaton kaunotar <3
https://img.ilcdn.fi/zf1xpiWG57Iw6VOUDyypmSEuO_8=/full-fit-in/2048x0/im…
Mut sithän se olis ihan aitoo helluu, puhuu koko ajan ristiin itsensä kanssa!!!
:DDDDDDDDDDDDDDD huutonaurua