Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!
Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…
Kommentit (55669)
Tänäkin kesänä ex-mies viettää lomansa mökilläni! Kalastelee, tekee polttopuita, laittaa paikkoja kuntoon. Lapset on jo aikuisia ja käyvät mökillä viikonloppuisin, jos silloinkaan. Eikä erottu alunperin kovin "sovussa", mutta silti pystyttiin lasten asiat hoitamaan ja nyt on jäljellä aikuisten ihmisten YYA-sopimus. Mökki on minun perintömökkini, mutta exälle hyvin rakas paikka jota en halua häneltä viedä.
Vierailija kirjoitti:
Tänäkin kesänä ex-mies viettää lomansa mökilläni! Kalastelee, tekee polttopuita, laittaa paikkoja kuntoon. Lapset on jo aikuisia ja käyvät mökillä viikonloppuisin, jos silloinkaan. Eikä erottu alunperin kovin "sovussa", mutta silti pystyttiin lasten asiat hoitamaan ja nyt on jäljellä aikuisten ihmisten YYA-sopimus. Mökki on minun perintömökkini, mutta exälle hyvin rakas paikka jota en halua häneltä viedä.
No Kakskerta ei ole Helenalle edes tuttu paikka. Haukkui sen ja kävi tasan kaksi kertaa ja luopui sen veloista riemurinnoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No Kakskerta ei ole Helenalle edes tuttu paikka. Haukkui sen ja kävi tasan kaksi kertaa ja luopui sen veloista riemurinnoin.
Varmasti on tuttu paikka, kun on siellä nyt vuoden asunut! Oli hänen kotinsa.
Kuka ylläpitää tällaista shittiä joka hiton päivä? ei ole teillä kyllä kaikki kotona.Onneksi ette ole naapureitani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helena näyttää olevan Aurinkolahdessa.
Pitäiskö mennä kuvaamaan sinne Hellua ja Ylleä kun jakavat yhden mustikkapiiraspalan.
Oletko lapsi vai hullu aikuinen ?????
Vierailija kirjoitti:
On täysin käsittämätöntä viha ja ilkeys lasten äitiä kohtaan, joka haluaisi viettää äitienpäivää lastensa kanssa. Katsokaapa ympärillenne minkälaiset taavit vanhempina heiluvat vapaalla jalalla jälkikasvunsa kanssa pitkin kyliä ja kaupunkeja. Ei heidän oloistaan ole kukaan kiinnostunut. Helena on hyvä äiti, mutta sattunut suututtamaan suurikenkäisiä niin kosto on kova. Siis KOSTO ja rahan valta. Nainen halutaan hiljentää lasten kautta.
JOS tämä pitäisi paikkansa (ei pidä), niin kannattaako sitten ehdoin tahdoin tahallaan haukkua, ärsyttää, solvata ja lietsoa vihaa niitä suurikenkäisiä kohtaan?
Minua kiinnostaisi enemmän hoitaa asiat niin että saan olla lasteni kanssa, kuin yrittää tapella sellaista tahoa vastaan jolle en voi mitenkään pärjätä.
Helenan ei tarvinnut eron tapahtuessa sanoa muuta kuin "Mikko, kiitos näistä yhteisistä vuosista ja lapsista", ja Helena olisi tänäkin päivänä miljonääri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Virolaisilla on outo tapa kihistä kiukusta. Mätyskä, mätisäkki, sillinhaju ym.
Vai onko se vain päämuki, jolla on noin likainen mirri eikun mieli ?
Vai oko se vain Natalie. jolla on likainen mirri josta ei vielä kuulu lapsia tulevaksi 38v. 😂😂😂
Moi Helena
Moi moi Natalie, joko raskaustesti on äitienpäivänä tehty ?
Kuuleman mukaan on ja viiva näkyy, loppuvuodesta hän on neljän lapsen äiti! <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei millään jaksaisi jankuttaa samoja asioita joita monta ketjua jo täynnä. Eli Helenan mahdottomia vaatimuksia. Mahdottomuuksia ovat mm ero Nataliesta, Mikon omaisuuden nyhtäminen yhtään enempää enää, Kakskerrassa asuminen.. ole nyt hyvä mukilainen ja sano edes yksi asia ja perustele se älykkäästi ja kestävästi mikä Helenan vaatimuksista on epämahdoton, kiitos.
Ei nuo ole Helenn vaatimuksia vaan sun leukailua.
Helenan vaatinuksia ovat olleet erottelussa avioehdon mukainen miljoona ja Suomeen tulon jälkeen asumisrauha, Kakskerran uudelleen jako ja lasten asioista kommunikointi.
Helena on saanut sen miljoonansa, lisäksi Mikko maksoi 800 000 dollaria Hellun oikeuskuluja
Kuka on häirinnyt Hellun asumisrauhaa? Eihän sillä ole vieläkään edes sitä asuntoa!!!!
Juu juu, tiedetään, on kuultu sataan kertaan. Nyt puhuttiin Helenan vaatimuksista, ei sun mielipiteistä tai käsityksistä, pahasta olosta tai tunteenpurkauksista.
Nyt puhuttiin Helenan vaatimuksista
Ei vaan vaatimuksista, joita sinä väitit mahdollisiksi. Mitä nuo ei todellakaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On täysin käsittämätöntä viha ja ilkeys lasten äitiä kohtaan, joka haluaisi viettää äitienpäivää lastensa kanssa. Katsokaapa ympärillenne minkälaiset taavit vanhempina heiluvat vapaalla jalalla jälkikasvunsa kanssa pitkin kyliä ja kaupunkeja. Ei heidän oloistaan ole kukaan kiinnostunut. Helena on hyvä äiti, mutta sattunut suututtamaan suurikenkäisiä niin kosto on kova. Siis KOSTO ja rahan valta. Nainen halutaan hiljentää lasten kautta.
Ja joku katkera änkyrä heti on entistä änkyrämpi peukalo kohti peräsuolta.
Mikko mieslapsi hakee vauvapalstalta mummojen myötätuntoa. Noloa jos miestä leikkii .
Miksi tuli valvotut tapaamiset?
"Molemmilla omistajilla on sama oikeus olla Kakskerran huvilalla" (Helena Koivu 26.5.2024)
"Minä soitin 12 kertaa hätäkeskukseen ja vaadin poliisia paikalle poistamaan toisen omistajan päähuvilalta. Vain miä olen täällä kirjoilla, toinen omistaja on kirjoilla Turussa eikä hänellä siten ole oikeutta olla kesäasunnollaan (Helena Koivu 25.6.2024)
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuli valvotut tapaamiset?
Hellun käytöksestä.
Vierailija kirjoitti:
Oikeuden tuomari sanoi Helena Koivulle moneen kertaan, että jos avioehto todetaan päteväksi ja parin yhdessä tekemä sopimus jää voimaan, se on pätevä kokonaisuudessaan.
Helena Koivun itse omaksi turvakseen sopima kuukauden sääntö pätee siis myös ja kaikki Helenan kuukauden jälkeen omiin menoihinsa ja omaan käyttöönsä saama raha sisätyy erokorvaikseen eli on osa sitä.
Helena tiesi asian tasan tarkkaan, koska oli itse kuukauden säännön halunnut ja sopinut
Alkoi vaan väittää muuta, kun iskukin yllyttämänä tehty avioehdon riitauttaminen valheen perusteella karahti kiville.
Elu riitauttaminen ei muuttanut mitään kuten väitit. Edelleen se oli Mikon päätettävissä. MOT
Vierailija kirjoitti:
"Molemmilla omistajilla on sama oikeus olla Kakskerran huvilalla" (Helena Koivu 26.5.2024)
"Minä soitin 12 kertaa hätäkeskukseen ja vaadin poliisia paikalle poistamaan toisen omistajan päähuvilalta. Vain miä olen täällä kirjoilla, toinen omistaja on kirjoilla Turussa eikä hänellä siten ole oikeutta olla kesäasunnollaan (Helena Koivu 25.6.2024)
Helena Kipperin on nyt poliisi poistanut sieltä jo kolme kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Oikeuden tuomari sanoi Helena Koivulle moneen kertaan, että jos avioehto todetaan päteväksi ja parin yhdessä tekemä sopimus jää voimaan, se on pätevä kokonaisuudessaan.
Helena Koivun itse omaksi turvakseen sopima kuukauden sääntö pätee siis myös ja kaikki Helenan kuukauden jälkeen omiin menoihinsa ja omaan käyttöönsä saama raha sisätyy erokorvaikseen eli on osa sitä.
Helena tiesi asian tasan tarkkaan, koska oli itse kuukauden säännön halunnut ja sopinut
Alkoi vaan väittää muuta, kun iskukin yllyttämänä tehty avioehdon riitauttaminen valheen perusteella karahti kiville.
Avioehdon mukaan tämän pitäisi mennäkin, on väärin pitkittää oltaviaan riitauttamalla ja toinen maksaisi ja maksaisi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JOS tämä pitäisi paikkansa (ei pidä), niin kannattaako sitten ehdoin tahdoin tahallaan haukkua, ärsyttää, solvata ja lietsoa vihaa niitä suurikenkäisiä kohtaan?
Minua kiinnostaisi enemmän hoitaa asiat niin että saan olla lasteni kanssa, kuin yrittää tapella sellaista tahoa vastaan jolle en voi mitenkään pärjätä.
Helenan ei tarvinnut eron tapahtuessa sanoa muuta kuin "Mikko, kiitos näistä yhteisistä vuosista ja
Eli matelu ja alentuminen on sun elämänohjeet? Suurikenkäisiä tai ei, kosto ja kiusanteko on aina väärin.
Vierailija kirjoitti:
Mahtava logiikka näissäkin Helena Koivun väitteissä, joita tuolloin julkisesti esitti. Kuinkahan moni suomalainen saisi olla mökillään noilla Helenan säännöillä. On kyllä häikäilemätön ihminen.
Lapsetkin vain pelinappuloita. Ei ihme, että lasu määräsi valvotut tapaamiset, kun muistelee viime juhannuksen videoita. Jos julkinen meno on tuollaista, mitähän tapahtuu yksityisesti.
Eli matelu ja alentuminen on sun elämänohjeet?
Mitä ihmeen suurikenkäisiä ne lastensuojelun työntekijät on?
Helena on väärässä tässä, joten ainoa aikuinen ja asiallinen tapa toimia on tehdä sitä yhteistyötä, ottaa apu, tuki, neuvot ja ohjeet vastaan ja korjata toiminnastaan kaikki se, mikä mättää.
Koska se on lasten etu. Kyse ei ole äidistä ja äidin tunteista, vaan lapsista. Kypsä kunnollinen äiti asettaa sen etusijalle.
Moi Helena