Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!
Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…
Kommentit (55669)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän se onkin lasten etu, että Helena jatkaa, jatkaa, jatkaa typerää solvauskampanjaansa.
Jos Mikko ei anna aihetta niin siihen loppuvat Helenankin solvaukset.
Niin on nimenomaan LASTEN ETU.
HELENA on jo vuosia osoittanut solvauksillaan että hän ei ole henkisesti terve. Hän ei pysty yksin huolehtimaan lapsistaan.
Lastensuojelu tietää kaikki nuo käänteet tasan varmasti.
Ja mitä enemmän HELENA solvaa ja vainoaa, sen v a r m e m m i n lasten huoltajuus pysyy Mikolla.
On nähty vuosia, miten Helena ei ymmärrä mitään tuosta rikollisesta käyttäytymisestään , sillä hän on saanut LASUT omalla toiminnallaan.
Mikolle etu. Helena ei pysty normaaliin käytökseen.
Jaahas, faktalaatikko nro 2.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Masennus jne johtui pitkäkestoisen kiusaamisen kohteeksi joutumisesta kuten vallan hyvin tiedät, samoin kaikki mukit, mutta Helenan törkeä käytös sivuutetaan täysin ja käytetään (rajusti liioitellen ja vääristellen) normaalin ihmisen normaalia reaktiota lyömäaseena häntä kohtaan.
Ja millähän tietotaidolla sä tämän sanot? Ai kaikki tietää? Kuulostat typerältä.
Joo sen ois pitänyt tarkentaa että kaikki normaaliälyiset ja -moraaliset ihmiset sen tietää. Typerykset ei ymmärrä ja ilkeät ei välitä.
Eikun normaaliälyiset ja -moraaliset ei väitä tietävänsä. Typerykset luulevat tietävänsä.
Jos yhtään on järkeä tai elämänkokemusta niin tietää mitä rankka ja systemaattinen kiusaaminen saa aikaan. Äläkä saivartele ettei ole todisteita Helenan harjoittamasta (lievästi sanottuna, vainoahan se jo oli) kiusaamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tää! Miksi jotkut haaveilee siitä että lapset kärsisivät Natalien seurasta ja hoivasta tai et Natalie ei millään jaksa kasvattaa kolmea noinkin isoa lasta? Tai että aitoon kiintymykseen ja rakkauteen lapsia kohtaan tarvitaan veriside, muuten ne on vaan taakka ja rasite.
Ilmeisesti et ole tutustunut aiheeseen ja lukenut lapsien omia tuntemuksia asiasta. Totean vain, että veri on vettä sakeampaa.
Jokainen ihminen on erilainen. Minäkin olen ollut joskus lapsi ja kasvanut ilman isää, minulla oli onnellinen lapsuus yhdessä äitini kanssa. Minulla olisi ollut mahdollisuus aikuisena tutustua häneen, mutta en halunnut, hän ei merkinnyt minulle mitään, veri ei todellakaan ole minulle vettä sakeampaa. Enkä mennyt hänen hautajaisiinsa, miksi olisin mennyt, kun hän ei merkinnyt minulle mitään.
Miten tämä liittyy mihinkään? Helena on ollut kiinteä osa näiden lasten elämää. Ensimmäiset kolme vuotta ovat tärkeimmät lasten kehityksen kannalta. Mikkoa ei silloin paljoa lasten elämässä näkynyt.
Taisipa kuitenkin näkyä, aina kun töiltään pystyi. Helena itse ihan kehunut kuinka hyvä isä Mikko on. Huomioipa kuitenkin että nämä asiat eivät liity toisiinsa, Helena ei ole automaattisesti hyvä äiti jos Mikko oli poissaoleva isä mielestäsi. Tilanteet myös muuttuvat: Edinassa Helenalla oli runsaasti rahaa ja apukäsiä auttamassa ja Mikolla työkiireensä, nyt Mikko on taas järjestänyt aikaa lapsille, Nataliekin apuna, mutta Helenalla vähäiset resurssit. Ei voida vertailla Edinan tilanteeseen - se on mennyttä.
Mikko Koivun keissin pitäisi kyllä toimia esimerkkinä kaikille Suomen Lasuille. Jos sen kunnollisen vanhemman kannalta laitetaan asiat kuntoon, niin vanhempi pääsee takaisin työelämään, lapset kouluun ja perhe tervehtyy. Ikinä ei pitäisi juosta sen kiusaajavanhemman pillin tahdissa.
Tätä yritin paukuttaa aikoinaan Lasun eukoille. Eivät millään tajunneet, kun mun eksä oli komea ja laittoi lasun akkojen sukat pyörimään ja hormoonit hyrräämään estäen loogisen ajattelun ja etenkin sen lapsen parhaan toteutumisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On siinä Nataliella työmaata, kun Mikosta tulee valmentaja. Toivottavasti ei käy liian raskaaksi. Nataliehan on kirjoitustensa perusteella tottunut jo pienestä pitäen poikamaisiin leikkeihin ja otteisiin.
Miten niin? Suurin osa ihmisistä käy töissä, kuten Mikko ja pystyy silti hoitamaan lapsensa, jotka ovat koulussa monta tuntia päivässä. Valmennustyöt Turussa tapahtuisivat suurelta osin lasten koulussaoloaikana. Puolet SM-liigan otteluista on kotiotteluita. Ja kuten tiedämme, jääkiekko-ottelut päättyvät reippaasti ennen klo 21.00. Suurin osa SM-liigajoukkueista on Etelä-Suomessa, joten Mikko ehtii kotiin muutamassa tunnissa.
Olen ihan 100% varma, että Mikon vanhemmat auttaa tarvittaessa, ja Sakukin pyydettäessä. Tähänhän se Mikko tähtäsi, omien luotettavien turvaverkkojensa luo.
puhutaan turvaverkoista ja hyvähän se on kellä on, itse en kaivannut, isovanhemmat asui satojen kilometrien päässä, oli vaan 1 lapsi, itse kävin vanhempieni luona 2 x vuodessa,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Masennus jne johtui pitkäkestoisen kiusaamisen kohteeksi joutumisesta kuten vallan hyvin tiedät, samoin kaikki mukit, mutta Helenan törkeä käytös sivuutetaan täysin ja käytetään (rajusti liioitellen ja vääristellen) normaalin ihmisen normaalia reaktiota lyömäaseena häntä kohtaan.
Ja millähän tietotaidolla sä tämän sanot? Ai kaikki tietää? Kuulostat typerältä.
Joo sen ois pitänyt tarkentaa että kaikki normaaliälyiset ja -moraaliset ihmiset sen tietää. Typerykset ei ymmärrä ja ilkeät ei välitä.
Eikun normaaliälyiset ja -moraaliset ei väitä tietävänsä. Typerykset luulevat tietävänsä.
Mä oon samaa mieltä. Ihan ihmeissäni olen lukenut mitä teamhelenalaiset täällä luulevat tietävänsä Mikosta ja Nataliesta. Hyvin itsevarmoina kirjoittelevat aivoflatuksiaan.
Vierailija kirjoitti:
Mietin että mitä ihmettä H. puuhaa nyt kaiket päivät? Ei ole lapsia huollettavana, ei työtä, ei omaa kotia, ei harrastuksia, ei oikein ystäviäkään. Miten saa tuollaisessa tilanteessa päivänsä kulumaan...
Sinä ainakin näytät saavan, miettimällä Helenaa. Taidat olla ihastunut häneen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On siinä Nataliella työmaata, kun Mikosta tulee valmentaja. Toivottavasti ei käy liian raskaaksi. Nataliehan on kirjoitustensa perusteella tottunut jo pienestä pitäen poikamaisiin leikkeihin ja otteisiin.
Miten niin? Suurin osa ihmisistä käy töissä, kuten Mikko ja pystyy silti hoitamaan lapsensa, jotka ovat koulussa monta tuntia päivässä. Valmennustyöt Turussa tapahtuisivat suurelta osin lasten koulussaoloaikana. Puolet SM-liigan otteluista on kotiotteluita. Ja kuten tiedämme, jääkiekko-ottelut päättyvät reippaasti ennen klo 21.00. Suurin osa SM-liigajoukkueista on Etelä-Suomessa, joten Mikko ehtii kotiin muutamassa tunnissa.
Olen ihan 100% varma, että Mikon vanhemmat auttaa tarvittaessa, ja Sakukin pyydettäessä. Tähänhän se Mikko tähtäsi, omien luotettavien turvaverkkojensa luo.
minunkin ystävä on alvariinsa auttamassa lapsenlapsia, sai välillä vähän heivata, joskus enää soitellaan, pojalle sanoin että ei oo kirettä tehdä mi ua mummiksi :)))))))
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helena on hyvä äiti se on havaittavissa miten lapset ovat iloisia ja vapautuneita Helenan seurassa.
Lapset Helenalle 50/50 vähintään.
Isän käytös on niin outoa, että pitäisi pää kuvata onko CTE rappeumasairaus jo hänellä kuten monella muullakin NHL kiekkoilijalla, mikä aiheuttaa masennusta ja vainoharhaisuutta ja muita mielen oireita.
Ainakin terapiassa käy jo Mikko siitä on julkisesti kertonut. Olisko tämä jo sitä sairautta. Reilusti voisi toimittaa lasuun todistukset terveydestään.
Je Helena voisi toimittaa sossulle tilitietonsa. Usassahan se kieltäytyi tekemästä sitä. Jos todella on niin, ettei ole varoja, saisi sossun tukea. Mukilaiset voisivat neuvoa häntä miten saada nyhdettyä mahdollisimman paljon tukia.
Ymmärsin että on käynyt, ei enää. Helena kävi usassa mutta lopetti.
Vierailija kirjoitti:
Mietin että mitä ihmettä H. puuhaa nyt kaiket päivät? Ei ole lapsia huollettavana, ei työtä, ei omaa kotia, ei harrastuksia, ei oikein ystäviäkään. Miten saa tuollaisessa tilanteessa päivänsä kulumaan...
No onhan sulla aina oikeustaistot, kai siitä sitten saa päivään täytettä?
Vierailija kirjoitti:
Mikko Koivun keissin pitäisi kyllä toimia esimerkkinä kaikille Suomen Lasuille. Jos sen kunnollisen vanhemman kannalta laitetaan asiat kuntoon, niin vanhempi pääsee takaisin työelämään, lapset kouluun ja perhe tervehtyy. Ikinä ei pitäisi juosta sen kiusaajavanhemman pillin tahdissa.
Tätä yritin paukuttaa aikoinaan Lasun eukoille. Eivät millään tajunneet, kun mun eksä oli komea ja laittoi lasun akkojen sukat pyörimään ja hormoonit hyrräämään estäen loogisen ajattelun ja etenkin sen lapsen parhaan toteutumisen.
Tässä tapauksessa on onni, että se komea mies on myös se kunnollinen isä. Toisinpäin olisi ihan mahdoton sotku.
Vierailija kirjoitti:
Oikeus sanoo viimeisen sanan.
On jo sanonut. Ainakin mitä rahaan ja omaisuuteen tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EIKÖ TEILLÄ TOSIAAN OLE MUUTA TEKEMISTÄ KUIN VATVOA VENTOVIERAIDEN ASIOITA, KESKITTYISITTE OMAAN ELÄMÄÄNNE.
Täällä sinäkin silti?
Olen tehnyt vain tämän kommentin, enkä enempää tee. Saatte ihan rauhassa vatvoa hänen asioitaan, ääliöt.
Lisää tulee Helena Et pysty olemaan pois.Molakasit aika tavalla eilisessä ig maratonissa.Keskustelu lasten pysyvästä huoltajuudest,päätti sitten julkisesti väittää koko Turun poliisia lastensuojelua ja oikeuslaitosta lahjotuiksi.Käsittely kuukauden päästä.Hyvän ennakon annoit itsestäsi.Voi olla asianajajallasi pikkuisen miettimistä lausuntoa laatiessaan
Menes yrittelijä nyt oikeasti opettelemaan tuota oikeinkirjoitusta! Johan sulle nauraa koko Suomi. Ei ihme, ettei sulla ole töitä siellä kusetuksessasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikko halusi Suomeen ja luonnollisesti Turkuun. Helena halusi asua Edinassa. Kerran sitä rahaa on.
Vierailija kirjoitti:
Tässä on vuosia Mikko joutunut juoksemaan kiusaajavanhemman pillin tahdissa mutta nyt se on onneksi loppu, Koivun perhe saa vihdoin rauhan ja lapset tasaisen ja turvallisen kasvuympäristön.
Tää on jotenkin hauskaa, että Hellu tai hovinsa on täällä kääntänyt kaikki muiden ihmisten asialliset kommentit joksikin Natalien ja Mikon häpäisylällätyksiksi. Ja nyt Mikko kääntää "Hellun pitäisi löytää töitä" -kommentin "Mikko löysi töitä, ja ihan hyviä löysikin" -tosielämän tosikommentikseen. Tykkään tästä Mikon jäyhästä huumorista.
Kyllähän valvotut tapaamiset on myös lapsille rankkoja,ehkä haluttu rauhoittaa heidän elämäänsä ja pidetään vähän taukoa tapaamisissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Kovaan ääneen suurimmat idiootit huutaa miten Natalien asioista ei saa spekuloida ja sitten itse puhuvat hänen masennuksestaan ja sen syistä 😆 Haloo nyt taas, järkeä saa käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapset kuuluu äidilleen se on päivän selvä asia.
Mielenterveyspotilaalle, joka ei kykene edes itsestään huolehtimaan?
Isä ja vaimonsa samoin mielenterveyden kanssa kamppailevia. Aika moni.
Onko mt- ongelmat jotenkin vaikeaa sinulle? Onko vakava mt- sairaus?
Eivät kamppaile, vaan heidän ongelmansa on VAINOOJA.
Juuri näin.
Miten ne pärjää kun jompikumpi vanhemmista tekee sairaalassa yövuoroa, la-su vuoroa, kaukoliikenteen lentäjät, joktu kansanedustajat tulee helesinkiin ti ja lähtevät pe ja perhe maakunnassa jossain pohjan perällä, asiat hoituu, uusperheitä on v 2021 (en löytänyt uudenpaa) 49 622