Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!
Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…
Kommentit (55669)
Eikö kukaan tiedä mikä "mukilainen" on?
Helpompi ymmärtää tätä keissiä, kun tutustuu siihen kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Sanokoon kuka hyvänsä mitä hyvänsä, mutta minun oikeudentajuuni ei mahdu se, että kotiin lapsia hoitavalle jääneelle puolisolle käy niin, että hän eron jälkeen jää tyhjän päälle kaiken menetettyään. Ja kaikki muu jää toiselle puolisolle. Oli kysymyksessä sitten Helena tai joku muu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki me tehdään virheitä. Sen jo Mikkokin on sanonut. Mieleeni tulee että oliko Mikolta jo epäilykset tulevasta vaimostaan kun avioehto pantiin pöytään. Ei Helenan olisi kannattanut piirtää sitä nimeään siihen paperiin.
On tiettyjä epäilyksiä että tämä ei ollut ainakaan rakkausaviolitto !
Kaikkea hyvää Mikolle ja Natalielle, olette tosi kaunis pari. Toivottavasti saatte nauttia häistä kotiväelle tänä kesänä Kakkerrassa
No, jos avioehtoa ei olisi ollut, ei Hellu olisi saanut mitään. USA:ssa avioliiton aikana saatu tulo jaetaan ja heillehän ei jäänyt mitään, kun Helena pisti kaiken taivaan tuuliin.
Jäi heille Kakskerta. Se on hankit
Ei sillä ole merkitystä millä tuloilla se on hankittu. Se on hankittu avioliiton aikana, eli silloin se olisi ollut yhteistä omaisuutta. Lainaa on lyhennetty/korkoja on maksettu avioliiton aikaisilla tuloilla. Tämä siis jos avioehto ei olisi ollut pätevä ja Minnesotan lakia olisi sovellettu.
Ja jaettavana olisi ollut sekä Kakskerta, että laina. Kyllä se omaisuus on oikeasti olemassa, vaikka siitä velkaa onkin.
Aika monissa avioeroissa se yhteinen velallinen kämppä joudutaan myymään juuri sen vuoksi että ne velat on ensin maksettava/ otettava hoitoon. Harva pystyy noin vaan maksamaan puolikkaankaan asuntolainan poia. Eli kyllä ne velat on ensin laskettava pois, ennen kuin voidaan ruveta omaisuutta jakamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä Natalie saa somevaikuttajana rahaa, kun hänen sivuillaan ei näy yhden yhtä kaupallista yhteistyötä. Ei löydy myöskään tietoja miten voisi tilata life coach -palveluja ja mitä milläkin rahalla saisi. Hän elää täällä Suomessa tasan puolisonsa Mikko Koivun rahoilla ja hänen kokopäiväduuninsa on tukea Mikkoa tässä niin vaikeassa Mikon itse aiheuttamassa tilanteessa. Naimisiin menivät, koska muuten ei olisi saanut jäädä Suomeen.
Niin? Mitä sitten? Tämä kuuluu sinulle miten? Ei ole sinun asiasi miten Mikko ja Natalie elämäänsä elävät. Onpas mukavaa kun nyt taas pääsevät kakskertaankin. Sua taitaa harmittaa sekin ihan vietävästi. Kyllä se siitä, kun lakkaat ajattelemasta asiaa.
Mikäs siinä jos haluaa olla käytännössä prostituoitu. Mutta turha sitä on esittää silloin minään muuna.
Aaah. Okei, sä oletkin noita tyyppejä. Taidat olla huoris.
Vierailija kirjoitti:
Sanokoon kuka hyvänsä mitä hyvänsä, mutta minun oikeudentajuuni ei mahdu se, että kotiin lapsia hoitavalle jääneelle puolisolle käy niin, että hän eron jälkeen jää tyhjän päälle kaiken menetettyään. Ja kaikki muu jää toiselle puolisolle. Oli kysymyksessä sitten Helena tai joku muu.
Yli miljoona euroa puhtaana käteen ei ole tyhjän päälle jäämissä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan tiedä mikä "mukilainen" on?
Vierailija kirjoitti:
Helena sai miljoonan ja tuhlasi sen. Voi voi.
Luuletko idiootti että lait muutetaan Instagramissa ja Vauva-palstalla? Nyt alkaa taas tehdä mieli äänestää oikeistoa, joka pyrkii karsimaan roskaväestöjä, vajaaälyisiä jne.
Kautta historian muutokset on saatu aikaan joko kansalaisaloitteiden tai yksittäisen ihmisen ansiosta. Harvoin ne eduskunnan sisältä saavat alkunsa. Aikoinaan yksi nainen ei suostunut luovuttamaan paikkansa bussissa valkoihoiselle matkustajalle. Ja lopun tiedämme kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Ja näin on kuitenkin käynyt tuhansille ja taas tuhansille naisille. Lakia voisi tässä mielessä kyllä korjata johonkin suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on "mukilainen"?
Hellu myi mukeja kannattajilleen. Rahoista ei tiedä mihin menivät, katkarapuihin?
Vierailija kirjoitti:
En arvosta Mikon pettämistä. T: persu
Mä en arvosta Persun pettämistä. T: minna
Vierailija kirjoitti:
Onko tyhjän päälle jäämistä kun saa yli miljoona euroa? Vieläkin rahulia mukavasti täytyy olla, kun 6 vuotta eron hakemisesta, eikä tarvii töissä käydä.
Vierailija kirjoitti:
Sinä se et sitten paljoa tajua. Tapauksessasi siis suosittelen, että jätät asian meille, jotka asiasta jotain tietävät ja osaavat myös ajatella.
Kyllä ainoastaan typerykset ulisee jostain Helenan tyhjän päälle jäämisestä. Ei, Helenaa ei jätetty tyhjän päälle vaan hän olisi saanyt elämänsä kuntoon jos olisi niin halunnut. Olisi voinut ostaa asunnon, sijoittaa, säästää, mitä tahansa annetuilla erorahoilla. Mutta ei väkisin.
"Juuri näin. Helena vaati oikeudenmukaisuutta, mutta ei saanut. Kiinteistöltä olisi pitänyt poistaa mafiamiehet jotka olivat siellä Don Mikon toimesta. Poliisin toiminta oli laitonta, häädöstä pitäisi olla oikeuden päätös erikseen ja sen toimeenpanon suorittaa ulosottoviranomainen, ei mafiamiehet. Järkyttävää!"
Miten se voi olla niin vaikea ymmärtää, että häätö tulee kyseeseen silloin, kun olet asunut luvallisesti toisen omistamassa asunnossa esim.vuokralla. Tässä ei ole ollut kyseessä häätö.
Hellu on ottanut luvattomasti käyttöön toisen omistaman rakennuksen. Tottakai omistajalla on silloin oikeus estää pääsy rakennukselle ja poliisi sitten poistaa jos ei muuten suostu lähtemään.
Ihmettelee, että tällainen loukkaava puhe HK:ta vastaan sallitaan. Kun kaikki lähtenyt eksästä ja hän tekee kaiken kostaakseen.
Käy vaan niin, että lapset vieraantuu.
Vierailija kirjoitti:
Luuletko idiootti että lait muutetaan Instagramissa ja Vauva-palstalla? Nyt alkaa taas tehdä mieli äänestää oikeistoa, joka pyrkii karsimaan roskaväestöjä, vajaaälyisiä jne.
Kautta historian muutokset on saatu aikaan joko kansalaisaloitteiden tai yksittäisen ihmisen ansiosta. Harvoin ne eduskunnan sisältä saavat alkunsa. Aikoinaan yksi nainen ei suostunut luovuttamaan paikkansa bussissa valkoihoiselle matkustajalle. Ja lopun tiedämme kaikki.
Mikä lakialoite tässä tapauksessa pitäisi säätää? Oikeus oleskella exän omistamalla tontilla? Kun miljoonan tuhlaa saa uuden tilalle? Kerro toki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Se nyt on ollut selvää että Mikolle Kakskertakin jää. Mun mielestä on todella huolestuttavaa että te lähdette Mikon kelkkaan kyseenalaistamatta mitään. Jos Mikko ei olisi teidän idoli, ei teille tulisi mieleenkään jauhaa miten siistiä tää on ja miten nainen on väärässä. Täysin sairas kuvio ja täällä sallitaan Mikolle kaikki mahdollinen. Toivottavasti kasvava sukupolvi on fiksumpi. "
Mikko ei ole mun idoli, mutta Helena on tässä asiassa väärässä. On erittäin ikävää, että asiat on tähän pisteeseen asti edenneet, mutta molemmat saa katsoa peiliin. Etenkin Helena, Mikko on kaikesta päätellen katsonut jo.
Mistä päätellen? Missä asiassa Helena on väärässä?
On todella ikävää että asiat on koko ajan menneet Mikon pillin mukaan, helppo silloin on sanoa että minä olen oikeassa kaikesta. Juu, Helena olisi voinut luikkia häntä jalkojen välissä aikoja sitten matkoihinsa, mutta näitä naisia on jo ihan liikaa. Ainut hyvä mikä tuossa heidän tilanteessaan on, on juurkin se että Helena ei näin ole tehnyt.
Mediasta saatujen tietojen mukaan, Helenan somen perusteella ja oikeuden pöytäkirjojen perusteella.
Helena on väärässä omista oikeuksistaan. Hän ei ilmiselvästi ymmärrä realiteetteja esimerkiksi USAan jäämisen suhteen, oman toimintansa suhteen tai edes sen suhteen, mitä sopimuksia on tehnyt ja mitä niistä seuraa.
Mikon toiveet on voittaneet, koska ne on olleet realistisempia. Ne on olleet myös ennalta sovitun mukaisia, hänhän ei ole vaatinut Helenalta mitään sopimusten ulkopuolelta.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on "mukilainen"?
Helenan totuuteen hurahtanut hihhuli.
Miljoona dollaria annettiin ja ilmeisesti olisi annettu jopa 5 miljoonaa mutta ei kelvannut.