Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!
Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…
Kommentit (55669)
Mikolle toivottavasti yksinhuoltajuus, ensi viikolla jo selvinnee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanokoon kuka hyvänsä mitä hyvänsä, mutta minun oikeudentajuuni ei mahdu se, että kotiin lapsia hoitavalle jääneelle puolisolle käy niin, että hän eron jälkeen jää tyhjän päälle kaiken menetettyään. Ja kaikki muu jää toiselle puolisolle. Oli kysymyksessä sitten Helena tai joku muu.
Onko tyhjän päälle jäämistä kun saa yli miljoona euroa? Vieläkin rahulia mukavasti täytyy olla, kun 6 vuotta eron hakemisesta, eikä tarvii töissä käydä.
Ja saanut asua ilmaiseksi kaiken aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Helena väittää, ettei yhtään tiedä, miten on päätynyt suihkuhuoneen lattialle. Mitähän se on oikein vetänyt? Kohta varmaan väittää, että poliisi tai vartijat ovat käyttäneet etälamautinta tmv. Videolla näkyi, että poliisi ei edes tullut makkarin kynnyksen yli, kun Helena istui peränurkassa kuvaamassa ja rääkymässä.
Olisivat vaan kantaneet sen ulos. Niin ne muutkin talonvaltaajat poistetaan.
Mutta kun Hellu kuvasi koko ajan. Poliisi olisi saanut syytteet, jos olisi koskenut Helluun.
Vierailija kirjoitti:
Mistä Natalie saa somevaikuttajana rahaa, kun hänen sivuillaan ei näy yhden yhtä kaupallista yhteistyötä. Ei löydy myöskään tietoja miten voisi tilata life coach -palveluja ja mitä milläkin rahalla saisi. Hän elää täällä Suomessa tasan puolisonsa Mikko Koivun rahoilla ja hänen kokopäiväduuninsa on tukea Mikkoa tässä niin vaikeassa Mikon itse aiheuttamassa tilanteessa. Naimisiin menivät, koska muuten ei olisi saanut jäädä Suomeen.
Olen käsittänyt, että Natalie on myös toimittaja. Eikö hän ole työmatkoillakin käynyt Suomesta käsin?
Itsekin haluan elämäntilanteen, jossa voin tehdä työtä tasan niin paljon, kuin haluan ja valita työtehtävät.
On tämä huvittava ketju. Lammaslauma suu vaahdossa ja silmät kuumeessa riehuu enemmän kuin ex-vaimo konsanaan. Te olette juuri niitä juoruämmiä, mitä on wt-alueet täynnä. Kukaan ei silti tiedä oikeasti paskaakaan :D
Koittakaa nyt surkimukset hankkia ihan oma elämä.
Vierailija kirjoitti:
Helena kuvitteli, että saa lapsilla kiristämällä ja julkisuusmyllytyksellä kiristettyä Mikolta haluamansa rahat ja oltavat. Tästä syystä ei suostunut mihinkään sovittelutarjoukseen. Huonosti virolainen lokki tuntee exänsä. Suomalaiset on rehtejä ja oikeudentuntoisia. Kun sopimus on tehty ,se pitää ja sillä hyvä. Valehtelemalla ja kieroilemalla ei asia muuksi muutu.
Unohdat kokonaan sen, että millainen sopimus Helenalla allekirjoitettiin. Lakikaan ei ole laki, jos se ei ole KOHTUULLINEN.
Joo, miljoona viiden vuoden avioliitosta ei ole kohtuullista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanokoon kuka hyvänsä mitä hyvänsä, mutta minun oikeudentajuuni ei mahdu se, että kotiin lapsia hoitavalle jääneelle puolisolle käy niin, että hän eron jälkeen jää tyhjän päälle kaiken menetettyään. Ja kaikki muu jää toiselle puolisolle. Oli kysymyksessä sitten Helena tai joku muu.
Samaa mieltä. Ja näin on kuitenkin käynyt tuhansille ja taas tuhansille naisille. Lakia voisi tässä mielessä kyllä korjata johonkin suuntaan.
No tässä tapauksessa kukaan ei jäänyt tyhjän päälle, yli miljoonalla ei olla tyhjän päällä. Avioehto on laillinen toimenpide, sillä suojataan erityisesti varakkaamman aiemmin hankittua omaisuutta. Onneksi keskustelupalstoilla ei jaeta omaisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Ei Helenakaan jäänyt. Sai jäädä asumaan yli kahdeksi vuodeksi Mikon hulppeaan taloon Edinaan ja sai käyttöönsä avioehdossa sovitun miljoona euroa indeksikorotettuna.
Avioehdon mukaan sekä Mikko että Helena sai pitää aiemmin hankkiman omaisuutensa. Useimmissa avioehdoissa sovitaan juuri näin, ja monissa rajataan vielä tulevat perinnöt saajalleen. Mikon kuollessa Helena olisi saanut Mikon koko omaisuuden.
Vierailija kirjoitti:
Mikolle toivottavasti yksinhuoltajuus, ensi viikolla jo selvinnee?
Saatko sä orkkuja tosta Mikon perseennuolemisesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä se et sitten paljoa tajua. Tapauksessasi siis suosittelen, että jätät asian meille, jotka asiasta jotain tietävät ja osaavat myös ajatella.
Puhu vain omasta puolestasi.
Eikö tälle kukaan läheinen sano, että lopeta jo?! Eihän tuo ole tervettä touhua ollut enää aikoihin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä se et sitten paljoa tajua. Tapauksessasi siis suosittelen, että jätät asian meille, jotka asiasta jotain tietävät ja osaavat myös ajatella.
:D:D:D Nyt tuli ehkä paras vitsi ikinä!!!! :D:D:D
Vierailija kirjoitti:
Eikö tälle kukaan läheinen sano, että lopeta jo?! Eihän tuo ole tervettä touhua ollut enää aikoihin
Tuskin Helena olisi näin sairas jos hänellä olisi normaaleja läheisiä.
Hauskinta tässä saagassa on se että Hellu itse soitti poliisit paikalle 😂
Vierailija kirjoitti:
Jos Mikon asianajaja Manner sanoo että lain mukaan menty, niin miksi ette usko? Tuskin lehteen huvikseen tuollaista lausuntoa antaa. Vai ovatko nämä Hellun puolustajat jotenkin yksinkertaisia? Niitä jotka netissä menettävät rahansa huijareille, uskovat yksisarvisiin, vai mitä ihmettä?
lakejakin voidaan tehdä uusiksi, jos siihen on aihetta. Miten luulet niiden muuttuvan? Ne siunaamalla vai miten?
Voidaan kyllä, siinä menee vain aikaa, koska eduskunta ne lait säätää, ei oikeuslaitos. Eikä lainmuutos vaikuta takautuvasti.
Melkoiset wt-kokoontumisajot täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin Helena olisi näin sairas jos hänellä olisi normaaleja läheisiä.
Onko vanhemmat sitten samanlaisia vai mitä vihjaat?
Mä sain erossa mukaani haarukan, veitsen ja lusikan, pari paskaa henkaria, lapset ja patjan. Ei tullut mieleenkään alkaa siinä tilanteessa riehumaan ja resuamaan, vaan otin elämän omiin käsiini ja nyt 8v myöhemmin mulla menee paremmin kuin koskaan. Mulla olisi varmasti ollut saumoja oikeuden kautta saada jotain; minä päätin, että en exältä tarvitse yhtään mitään. Ja olen saanut näin pitää myös itsekunnioitukseni. Lapsilla on ollut hyvä olla kotona, ei ole tarvinnut seurata jotain draamaa.
Ymmärrän sen, että rahan menetys voi harmittaa mutta se on vaan rahaa. Ei muuta kuin nokkaa eteenpäin ja omaa, uutta elämää kokoamaan.
Vierailija kirjoitti:
On tämä huvittava ketju. Lammaslauma suu vaahdossa ja silmät kuumeessa riehuu enemmän kuin ex-vaimo konsanaan. Te olette juuri niitä juoruämmiä, mitä on wt-alueet täynnä. Kukaan ei silti tiedä oikeasti paskaakaan :D
Koittakaa nyt surkimukset hankkia ihan oma elämä.
No mitä sinä täällä teet?
No siitä vaan yrittämään. Voin kyllä jo kertoa, ettei mikään sellainen muutos tule hyödyttämään Helenaa yhtään, mutta siitä vaan.