Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!
Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…
Kommentit (55669)
Mitä H muuten teki päivisin USA:ssa kun ei ollut töissä ja silti oli palkattu lastenhoitajia jokaiselle oma ym. työntekijöitä kotiin? Menikö päivät shoppailessa, matkustellessa vai mihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensi viikolla ilmeisesti selviää jatketaanko valvottuja tapaamisia toiset 30 päivää? Jos jatketaan niin voi H:n insta revetä kielloista huolimatta.
Jos tämä puretaan ja muutetaan viikonloppu tapaamisiksi. Missä Helena on lasten kanssa? Menee Hesaan siskon luokse?
Eikö niillä oo pieni asunto ja uusi tulokas tulossa. Luulisi että vaaditaan koti ei siskonpedit
Vittuako sulle lehmä kuuluu sivullisten asunnot . Keskity välillä läpyskän tiinehtymiseen.
Taas osui ja upposi Kipperin kolhoosiin... -eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän ollut. Mikko oli tossa vaiheessa tapellut Suomessa lähes kaksi vuotta ja Helena oli riitauttamut avioehdon. Ja jos kyse ei ollut asuinmaasta, miksi se oli ehtona ylipäätään?
---
Kyse oli helposta erosta eli asuinmaasta ei riidellä vaan sovitaan että se on Suomi. Eli sovitaan asiat oikeuden ulkopuolella kuntoon.
Onpas loistava sovitteluehdotus 😂 Sovitaanko että mä maksan sulle siitä että ei tapella, jos sä suostut mun haluun? Eli sovitaan että mä saan haluamani ja sä suostut.
Ja nyt lopputulos on tismalleen sama mutta ilman sitä viittä milliä ja sen lisäksi Hellulta meni lapset ja viisi vuotta potentiaalista työuraa.
Niin
Helena olisi Suomessa ja hieno talo jossain Hgin hyvällä paikalla, olisi varaa ottaa siivooja ja toinen joka tekee ruoat, pyykit jne
Varmaan niin. Sekö sitten korvaisi sen että ei puolustautunut Mikkoa vastaan?
Mikko ihan turhaan sotki eroonsa lapset, Helenan asuinmaan ja riidan. Jos hän halusi Helenalle 5 milliä, olisi erottelussa sen antanut. Jos hän halusi sopueron, olisi sen millin maksanut. Ei Helena silloin olisi kokenut epäoikeudenmukaisuutta eikä hänen olisi tarvinnut mennä Kakskertaan jne.
Ero on silkkaa matikkaa, sotkuksi se menee heti kun toista alkaa kyykyttää ja ehtoja asettelemaan saadakseen haluamansa nopeammin tai suoremmin.
Onko eräällä kadulla niin siellä on kristillisen yhdistyksen vuokra-asuntoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi sua. Helenalla oli lupa olla kakskerrassa. Silti Mikko häiriköi eri keinoin hänen ja lasten rauhaa jatkuvasti. Jopa tuli luvattomasti talkkarin kanssa sisään kun Helena oli poissa.
Voi että. Mikolla siis sun mielestä ei ollut lupaa olla omalla kiinteistöllä. Kun hän kerran häiritsi rauhaa jopa silloin kun Helena ei ollut paikalla.
Mikko olisi voinut olla Päätalolla milloin vaan muttei tykännyt kun Helena kuvasi räkytti.
Helena juoksi perässä, hakkasi ovea, pyrki sisään ja uhkaili.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän ollut. Mikko oli tossa vaiheessa tapellut Suomessa lähes kaksi vuotta ja Helena oli riitauttamut avioehdon. Ja jos kyse ei ollut asuinmaasta, miksi se oli ehtona ylipäätään?
---
Kyse oli helposta erosta eli asuinmaasta ei riidellä vaan sovitaan että se on Suomi. Eli sovitaan asiat oikeuden ulkopuolella kuntoon.
Onpas loistava sovitteluehdotus 😂 Sovitaanko että mä maksan sulle siitä että ei tapella, jos sä suostut mun haluun? Eli sovitaan että mä saan haluamani ja sä suostut.
Ja nyt lopputulos on tismalleen sama mutta ilman sitä viittä milliä ja sen lisäksi Hellulta meni lapset ja viisi vuotta potentiaalista työu
Siinä olisi myös hyötynyt Helena, ei mistään saa 5 miljoonaa enään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
---
Helena olisi saanut puolet Mikon ansioist avioliittoaikana. Olisi rahaa koko eliniäksi.
Mutta olisi myynyt lapsensa. Eiköhän parempi omatunto ole kun e
Ei vaan yhteishuolto 50/50. Oli saanut apuvoimaa rahalla.
Eihän eron sovittelu liity huoltajuuteen mitenkään.
Suomessa ero olisi tullut nopeammin ja halvemmalla. Ei kannata valittaa jos ei oo rahaa enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko misolla näin sunnuntainakin tutkijan essu päällä ja katse lasisena, kuten normaalistikin=?
Tyhmä kommentti. Keksi seuraava vähän parempi.
Onko miso Cernissä?
Mikäs tutkimus on sunnuntaina käsillä?
Tästä tulee mieleen vähän sellainen kuvio, että saatuaan otteen tästä miehestä, niin päättivät nyhtää kaiken, minkä irti saa. Kai siinä jokainen alkaa puolustautua, kun tajuaa tilanteen.
Pahimmassa tapauksessa, vaikka mies olisi maksanut, niin silti olisi jossain vaiheessa tämä jälkiränttäys alkanut, kun exä voiman tunnossaan vetää ne kuuluisat taisteluhaalarit ylleen. Mukeja ehkä ei kuitenkaan olisi myyty. Mikä menetys se olisi ollut maailmantaloudelle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
---
Varsinkin kun Mikkohan ei olisi maksanut lasten asuinmaasta vaan kyse oli siitä että hän olisi maksanut 5milliä yhden sijaan ja siitä olisi tehty ihn normaalisti paperi. Ihan turha oli lapset
Helenalla täysin epärealistinen suunnitelma jäädä Usaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
---
Helena olisi saanut puolet Mikon ansioist avioliittoaikana. Olisi rahaa koko eliniäksi.
Mutta olisi m
Tietenkin koko oikeudenkäynti Suomessa. Ei niin että käydään kahdessa maassa oikeutta.
Vierailija kirjoitti:
Onko eräällä kadulla niin siellä on kristillisen yhdistyksen vuokra-asuntoja.
Näin arvelivat Yliksellä, että siellä majailee. Vaikea kuvitella että hän Turkuun jäisi kokonaan, edes lasten vuoksi. Ainahan voi yllättää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko misolla näin sunnuntainakin tutkijan essu päällä ja katse lasisena, kuten normaalistikin=?
Tyhmä kommentti. Keksi seuraava vähän parempi.
Onko miso Cernissä?
Mikäs tutkimus on sunnuntaina käsillä?
Varmaan miettii kuinka monta persaukista on jakamassa hänen rahojaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin luulen, että joku Helenan lähipiiristä yllytti hänet haastamaan avioehdon ja erokorvauksen, joka olisi tullut kuin manulle illallinen automaattisesti. Isä on siitä hyvä veikkaus, että hänhän oli aktiivinen ja kirjoitteli tuomarille.
Kuten ketjussa aiemmin joku laski, Helenalle olisi erokorvauksesta ja elareista vielä asuntorahan jälkeen napsahtanut lähes 20 vuotta joka kuukausi tilille n 5 500 puhtaana käteen. harvalla on tuollainen palkka.
Eipä kelvannut.
Todella hyvää tiliä olisi tehnyt Helena viidellä avioliittovuodella.
KKO muutti Suomessa yhtä avioehtoa, jossa vaimo olisi jäänyt ilman mitään, vaikka oli laittanut omia rahojaan miehen firmaan.
KKO määräsi maksamaan vaimolla 750 000 eli vähemmän kuin Helena sai. Avioliiton kesto oli ollut 45 vuotta.
Ei tämä mies ollut monimiljönääri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
---
Mutta olisi m
koko oikeudenkäynti Suomeen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin luulen, että joku Helenan lähipiiristä yllytti hänet haastamaan avioehdon ja erokorvauksen, joka olisi tullut kuin manulle illallinen automaattisesti. Isä on siitä hyvä veikkaus, että hänhän oli aktiivinen ja kirjoitteli tuomarille.
Kuten ketjussa aiemmin joku laski, Helenalle olisi erokorvauksesta ja elareista vielä asuntorahan jälkeen napsahtanut lähes 20 vuotta joka kuukausi tilille n 5 500 puhtaana käteen. harvalla on tuollainen palkka.
Eipä kelvannut.
Todella hyvää tiliä olisi tehnyt Helena viidellä avioliittovuodella.
KKO muutti Suomessa yhtä avioehtoa, jossa vaimo olisi jäänyt ilman mitään, vaikka oli laittanut omia rahojaan miehen firmaan.
KKO määräsi maksamaan vaimolla 750 000 eli vähemmän kuin Helena sai. Avioliiton kesto oli ollut 45 vuotta.
Helunan liitto kesti yhdeksäsosan tuosta, eikä hän laittanut penniäkään mihinkään, tuhlasi vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
---
Mutta olisi m
Eihän eron sovittelu liity huoltajuuteen mitenkään.
Tämä! Porukka ei edes tajua että se oli Mikko, joka veivasi lasten huoltajuuden, asuinmaan ja erokiistansa erotteluun ja omaisuuden jakoon.
Kaikessa yksinkertaisuudessaan tuo homma olisi ollut sillä paketissa että olisivat sen erottelunsa tehneet ja lasten huoltajuuden sopineet. Niin ne muutkin eroaa. Mutta kun ei. Eikä vieläkään saa saakeli hommaa toimimaan 😂 Edelleen pitää tapella lapsista heidän kustannuksellaan.
Petaa *