Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!

Vierailija
02.04.2025 |

Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…

Kommentit (55669)

Vierailija
37661/55669 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivusta vaan mutta voisiko turvattomuus johtua siitä että asut tietoisesti paikassa jossa sulla ei ole lupa olla. Jos asuu luvan kanssa niin silloin on omat avaimet, vuokrasopimus jne eikä tarvitse olla nii huolissaan. Lisäksi jos koet että sun ex on esimerkiksi vaarallinen niin hyvä nyrkkisääntö olisi ottaa etäisyyttä tähän, eikä ärsyttää somessa ja muuttaa exän mökille. Nämä vinkeiksi jatkoa varten.

:D

Tämä.

Vierailija
37662/55669 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän ollut. Mikko oli tossa vaiheessa tapellut Suomessa lähes kaksi vuotta ja Helena oli riitauttamut avioehdon. Ja jos kyse ei ollut asuinmaasta, miksi se oli ehtona ylipäätään? 

---

Kyse oli helposta erosta eli asuinmaasta ei riidellä vaan sovitaan että se on Suomi. Eli sovitaan asiat oikeuden ulkopuolella kuntoon. 

Onpas loistava sovitteluehdotus 😂 Sovitaanko että mä maksan sulle siitä että ei tapella, jos sä suostut mun haluun? Eli sovitaan että mä saan haluamani ja sä suostut. 

Varsinkin kun Mikkohan ei olisi maksanut lasten asuinmaasta vaan kyse oli siitä että hän olisi maksanut 5milliä yhden sijaan ja siitä olisi tehty ihn normaalisti paperi. Ihan turha oli lapset

Mikko oli jo aikaa sitten päättänyt että Suomeen ja näin oikeus päätti ja ihan oikein teki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37663/55669 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yliksellä väitetään että H majailee Turussa, onko ostanut kämpän jemmarahoillaan? Hienoa jos näin on! Toivoa saada asiat järjestykseen ja lapset luokseen aina välillä.

Raamattua lueskellaan tänään.

Samma här .

Vierailija
37664/55669 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helenalla loppui viisumi v 2024 kesäkuussa, turistiviisumikla pääsee 3 kk mutta nyt ei taida onnistua sekään tai otetaan kiinni.

Vierailija
37665/55669 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän ollut. Mikko oli tossa vaiheessa tapellut Suomessa lähes kaksi vuotta ja Helena oli riitauttamut avioehdon. Ja jos kyse ei ollut asuinmaasta, miksi se oli ehtona ylipäätään? 

---

Kyse oli helposta erosta eli asuinmaasta ei riidellä vaan sovitaan että se on Suomi. Eli sovitaan asiat oikeuden ulkopuolella kuntoon. 

Onpas loistava sovitteluehdotus 😂 Sovitaanko että mä maksan sulle siitä että ei tapella, jos sä suostut mun haluun? Eli sovitaan että mä saan haluamani ja sä suostut. 

Varsinkin kun Mikkohan ei olisi maksanut lasten asuinmaasta vaan kyse oli siitä että hän olisi maksanut 5milliä yhden sijaan ja siitä olisi

Vai niin .

Vierailija
37666/55669 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lisäksi jos koet että sun ex on esimerkiksi vaarallinen niin hyvä nyrkkisääntö olisi ottaa etäisyyttä tähän, eikä ärsyttää somessa ja muuttaa exän mökille. Nämä vinkeiksi jatkoa varten."

Ai saakeli, nyt tyrskähti aamupäivän teet näppikselle :D

Vierailija
37667/55669 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko misolla näin sunnuntainakin tutkijan essu päällä ja katse lasisena, kuten normaalistikin=?

Vierailija
37668/55669 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

---

Helena olisi saanut puolet Mikon ansioist avioliittoaikana. Olisi rahaa koko eliniäksi.

Mutta olisi myynyt lapsensa. Eiköhän parempi omatunto ole kun ei ottanut tarjousta vastaan. Raha ei onnea tuo. 

Vierailija
37669/55669 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa käyty oikeutta v 2022. Siihen avioehtoon olisi pitänyt laittaa että eron tullen Suomen oikeudessa.

Vierailija
37670/55669 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

---

Helena olisi saanut puolet Mikon ansioist avioliittoaikana. Olisi rahaa koko eliniäksi.

Mutta olisi myynyt lapsensa. Eiköhän parempi omatunto ole kun ei ottanut tarjousta vastaan. Raha ei onnea tuo.&nbsp

Niin, 50-50 huoltajuus olisi ollut ja rahaa hankkia kiva koti ja elämä. Kyllä tämä on nyt paljon parempi.

Vierailija
37671/55669 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

---

Hekena olisi saanut 5 miljoonaa, mikä tilanne nyt? Se juna meni.

Sinä saat muydä lapsesi vaikka Erkki Mustalaiselle vaikka viinapullosta, jos haluat. 

Voi että.

Vierailija
37672/55669 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

---

Mutta olisi myynyt lapsensa. Eiköhän parempi omatunto ole kun e

Voi,voi.

Vierailija
37673/55669 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

---

Ja nyt lopputulos on tismalleen sama mutta ilman sitä viittä milliä ja sen lisäksi Hellulta meni lapset ja viisi vuotta potentiaalista työuraa.

Niin on, mutta ainakaan Helena ei suoraan taipunut Mikon

Helena olisi Suomessa ja hieno talo jossain Hgin hyvällä paikalla, olisi varaa ottaa siivooja ja toinen joka tekee ruoat, pyykit jne

Vierailija
37674/55669 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko misolla näin sunnuntainakin tutkijan essu päällä ja katse lasisena, kuten normaalistikin=?

Tyhmä kommentti. Keksi seuraava vähän parempi.

Vierailija
37675/55669 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai Helenan piti vastata omalta osaltaan kun asia oikeuteen vietiin. Sun mielestä tietenkin Helenan olisi pitänyt kumarrella ja suostua ja Mikon pillin mukaan tanssia. Minä olisin tehnyt ihan samalla tavoin kuin Helena, mun lapsilla ei pelata, ei erossa eikä sen jälkeen. Ei vaikka maksaisit. 

Mä olisin. Elän reaalimaailmassa ja tiedän että lapsille saa kyllä luotua hyvät olot Suomessakin. Etenkin kun äiti auttaa ja tukee. Ei sitä exää tarvitse joka asiassa vastustaa vaan siksi että teillä on riita. Voit myös itse arvioida mikä on sun kannalta järkevää.

Vierailija
37676/55669 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mun aamullisia viestejä poistunut?

Vierailija
37677/55669 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

---

Hekena olisi saanut 5 miljoonaa, mikä tilanne nyt? Se juna meni.

Sinä saat muydä lapsesi vaikka Erkki Mustalaiselle vaikka viinapullosta, jos haluat. 

Helenalla olisi 50/50 huoltajuus jos kaikki meni ok. Helena itse halusi jäädä Usaan ja samat oltavat.

Vierailija
37678/55669 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

---

Mutta olisi myynyt lapsensa. Eiköhän parempi omatunto ole kun e

Voi,voi.

Vierailija
37679/55669 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helena saa lapset 50/50. 

Ei Helena ole holtiton, harmittaako se sinua A.Ahteri?

Vierailija
37680/55669 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahneella on gaggainen loppu, niin makaa kuin pelaa, joka kuuseen kurkottaa se katajaan kapsahtaa.. onhan noita osuvia tähän tilanteeseen.

Ketju on lukittu.