Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!
Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…
Kommentit (55669)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeesus on Helenan pualela, hän voittaa ja saa kaiken mitä tarvitsee, myös lapsia muistaen.
Kaiken, mitä tarvitsee? Ehkä lapsia on jo muistettu ja muistetaan, kun saavat olla isänsä luona rauhassa.
Mistä sinä sen tiedät millainen mikon kodin ilmapiiri on? Voi olla etteivät rauhassa saa olla saati saa kaipaamaansa rakkautta.
Lapset kaipaavat ihan varmasti oman rakkaan äitinsä hellää syliä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jestas miten ala-arvoista ja infantiilia kaikki kommentit Nataliesta ja Mikon vanhemmista. Ette ymmärrä edes hävetä omaa tyhmyyttänne ja ilkeyttänne. Arvostelisitte edes oikeista asioista eikä noin keksityistä ja typeristä.
Ala-arvoisempaa solvaamista täällä on ollut ja on Helenasta, ja tänäänkin on arvosteltu todella rumasti hänen äitiään ja pikkusiskoaan mm. siitä, että he auttelevat surullisen kohtalon kokenutta kolmen lapsen äitiä. Tyhmää ja ilkeää on mielestäni sekin.
Ala-arvoisempia ovat olleet Natalieta kohtaan esitetyt loukkaukset. Ja täysin aiheettomia.
No ei tosiaan ole ala-arvoisempia saati aiheettomia. Ja sitä enemmän niitä luultavasti tulee mit
Miten Natalie on ansainnut törkeät mahojutut, lasten kaappaamiset, raskaustestien massatekemsiet, ikäneidoksi nimittelyn (on nuorempi kuin Helena), väitteet ukkomiesten saalistamisesta, jutut "hääyönä" tapahtuvasta korkkaamisesta jota Jukka puskassa katselee, lokisi ja kotiapulaiseksi nimittelyn jne?
Mikä noista ei mielestäsi pidä paikkaansa tai ole todennäköistä? Ehkä jukkajuttu oli vähän överi, mutta paljon törkeämpää on kirjoitettu helenasta ja vanhemmistaan. Mikkoteam
jopa haukkunut pedofiiliksi useaan otteeseen. Onkohan mikko kertonut lasulle samaa ja sai näin lapset itselleen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jestas miten ala-arvoista ja infantiilia kaikki kommentit Nataliesta ja Mikon vanhemmista. Ette ymmärrä edes hävetä omaa tyhmyyttänne ja ilkeyttänne. Arvostelisitte edes oikeista asioista eikä noin keksityistä ja typeristä.
Ala-arvoisempaa solvaamista täällä on ollut ja on Helenasta, ja tänäänkin on arvosteltu todella rumasti hänen äitiään ja pikkusiskoaan mm. siitä, että he auttelevat surullisen kohtalon kokenutta kolmen lapsen äitiä. Tyhmää ja ilkeää on mielestäni sekin.
Ala-arvoisempia ovat olleet Natalieta kohtaan esitetyt loukkaukset. Ja täysin aiheettomia.
No ei tosiaan ole ala-arvoisempia saati aiheettomia. Ja sitä enemmän niitä luultavasti tulee mit
Miten Natalie on ansainnut törkeät mahojutut, lasten kaappaamiset, raskaustestien massatekemsiet, ikäneidoksi nimittelyn (on nuorempi kuin Helena), väitteet ukkomiesten saalistamisesta, jutut "hääyönä" tapahtuvasta korkkaamisesta jota Jukka puskassa katselee, lokisi ja kotiapulaiseksi nimittelyn jne?
Olen noiden Natalien haukkumisten takia tehnyt ylläpidolle jo neljä pitkää viestiä, joihin olen kopioinut noita herjauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeesus on Helenan pualela, hän voittaa ja saa kaiken mitä tarvitsee, myös lapsia muistaen.
Kaiken, mitä tarvitsee? Ehkä lapsia on jo muistettu ja muistetaan, kun saavat olla isänsä luona rauhassa.
Mistä sinä sen tiedät millainen mikon kodin ilmapiiri on? Voi olla etteivät rauhassa saa olla saati saa kaipaamaansa rakkautta.
Tärkein mitä teidän pitää tietää on että rakastan teitä.Aivan lasten isä sanonut lapsilleen.Äiti Helena haukkui ja huusi juhannus videolla.Täsdä se ero. Kumpi välittää lapsista aidosti.
Helenaa moititaan ihan sen omien sanojen ja tekojen takia. Natalieta niin miksi? Mitä hän oikeasti on tehnyt että saa niskaansa kaiken tuon keksityn p*skan? Minä en tiedä pitäisinkö siitä ihmisestä jos tutustuisin häneen mutta nyt ei minulla ole mitään syytä inhota ja solvata häntä ja epäilen ettei tiimiläisetkään häntä tunne, tuskin ovat koskaan edes tavanneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen niin surullinen Helenan puolesta kun käy kahvilla naisenhakkaajan kanssa. Enbuskehan on tuomittu ihan oikeudessakin :(
Voi Hellu havahtua liian myöhään, kun on hampaat ykskaks kurkussa.
Kylläpä olet i d iootti. Hohhoijaa. Ota lääkkeet.
Hellulle tiedoksi että hampaattomuuteen ei ole lääkkeitä. Kun nyrkki alkaa puhua, on jo myöhäistä.
Kerrothan saman natalielle :(
Helen tiedät itsekkin että syytä nyt ex mieltäsi.Provosoit niinkuin "Sano nyt Mikko minkä ikkunan rikon"Ei toimi.Muttsa tuo Tuomas E on saanut tuomion naiseen kohdistuneesta väkivallasta.Sinua se kai imartelee?<
Voihan se tietysti olla, että Helena kunnioittaa Enbuskea juuri sen takia, kun on lyönyt naista. Helena itsekinhän on videoissaan fantasioinut, että tulisi hakatuksi. Miksei Hellu nyt vaan ota Enbuskea miehekseen? Pääsisi Kampin keskukseen asumaan.
Natalie tehnyt simaa Kakskerran PäätalossA.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen niin surullinen Helenan puolesta kun käy kahvilla naisenhakkaajan kanssa. Enbuskehan on tuomittu ihan oikeudessakin :(
Hörköllähän on myös väkivaltataustaa. Jos olisin Helena, niin välttelisin noita miehiä.
Miksei influensseri Tinttiniinku puutu tähän epäkohtaan! Tintti puolustaa hyvin naisia aina, mutta miksei tuomitse Enbuskea?
Tule apuun Kristiina! Puolusta Helenaa Enbuskelta!
Tule apuun Vuokko kulta sieltä laitoksesta huutaa Anneli.
Miksi pilkkaat ja halveksit Helenaa? Mikset halua suojella Helenaa abuselta, jota misogynistit se
Oletko vähän tyhmä. Enbuske älykkäänä mieheni näkee miten asiat ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei tosiaan ole ala-arvoisempia saati aiheett
Miten Natalie on ansainnut? Ihan samasta syystä kuin Helena. Kaikki ei pidä hänestä. Ja siihen sinä et voi vaikuttaa vaikka kuinka iniset ja kiukkuat.
Helenan arvostelemiset johtuvat suurimmaksi osaksi hänen toiminnastaan eikä siitä, että hänestä ei pidetä. Suurin osa ihmisistä omaa oikeudentajun eikä hyväksy esim. sitä, miten Helena käyttää lapsiaan "taistelussaan" ex-miestään vastaan saadakseen lisää rahaa.
Helena itki että parempi olis tulla lyödyksi
Eli ihan kerjää turpiinsa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei tosiaan ole ala-arvoisempia saati aiheett
Ennen kuin huutelet sieltä Kajaanin puskista, niin esitäpä todisteet pedoväitteistä. Jos et pysty siihen, kirjoituksellasi ei ole mitään arvoa. Herättää jopa ajatuksen, että kaikki tuo "pedous" on sinun päässäsi, sinun halusi. Ja se jos mikä on huolestuttavaa. Poliisiasia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja silti märisee ettei oo rahan perässä
Vierailija kirjoitti:
Helenaa moititaan ihan sen omien sanojen ja tekojen takia. Natalieta niin miksi? Mitä hän oikeasti on tehnyt että saa niskaansa kaiken tuon keksityn p*skan? Minä en tiedä pitäisinkö siitä ihmisestä jos tutustuisin häneen mutta nyt ei minulla ole mitään syytä inhota ja solvata häntä ja epäilen ettei tiimiläisetkään häntä tunne, tuskin ovat koskaan edes tavanneet.
Samoin nattie, omien tekojensa takia häntä arvostellaan. Oletko joku narsku kun et asiaa siedä? Et sinä eikä natalie voi hallita julkisuutta.
Kylläpä täällä nyt Tuire ottaa volttia. Mene nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hörköllähän on myös väkivaltataustaa. Jos olisin Helena, niin välttelisin noita miehiä.
Miksei influensseri Tinttiniinku puutu tähän epäkohtaan! Tintti puolustaa hyvin naisia aina, mutta miksei tuomitse Enbuskea?
Tule apuun Kristiina! Puolusta Helenaa Enbuskelta!
Tule apuun Vuokko kulta sieltä laitoksesta huutaa Anneli.
Miksi pilkkaat ja halveksit Helenaa? Mikset h
Aha, eli älykkäät miehet käyttävät maksullisia naisia, huumeita ja hakkaavat naisia? Kiva tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi Hellu havahtua liian myöhään, kun on hampaat ykskaks kurkussa.
Kylläpä olet i d iootti. Hohhoijaa. Ota lääkkeet.
Hellulle tiedoksi että hampaattomuuteen ei ole lääkkeitä. Kun nyrkki alkaa puhua, on jo myöhäistä.
Hellu flirttailee myös helvetin enkeleiden kanssa instassa, seuraa niitä.
Ne mikon naamiomiehet oli varmaan sitten jostain kilpailevasta jengistä?
Älä vääristele asiaa, tiedät hyvin itsekin, että verikoirat (puudeli autossa) ja vaaralliset miehet olivat Helenan harhoja. Huoltotöiden tekijät olivat naamioituneita Helenan kuvaamisen vuoksi. Poliisille asiallisesti näyttivät naamansa, avasivat mitä olivat tekemässä ja esittävät henkilökorttinsa. Poliisi totesi huoltomiesten oleva luvalla tontilla ja asiallisia.
En kyllä ymmärrä miksei lähipiiri tiputa Helenaa maanpinnalle.
Ihan älytöntä sontaa koko agenda mitä ajaa.
Oltavat ei juma lauta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Natalie näyttää tehneen simaa vapuksi ja taitaapa olla Kakskerrassa katsomassa Helenan merta. Ylis tiesi että Helena on Forssassa lataamassa autoa.
Forssa olis Helenalle sopiva paikka.Riittäis ruusalle vientiä.Rahamiehiä ei niinkään.
Hellu vois löytää jonkun hevosmies mannen sieltä.
Tasoisensa äijän kanssa saattaisi Hellu onnistuakin. Ainakin yli viisi vuotta. Mikossa oli Hellulle kuroteltavaa liian korkealle. Kannattaa naida tasoisensa.
Joka kuuseen kurottaa, se katajaan kapsahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin nattie, omien tekojensa takia häntä arvostellaan. Oletko joku narsku kun et asiaa siedä? Et sinä eikä natalie voi hallita julkisuutta.
Minkä tekojen?
Enbuske koettaa kovasti puhdistaa mainettaan "puolustamalla" Helenaa. Todellisuudessa Puska ei voisi Helenasta vähempää välittää, pitää sitä naukujana.