Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!

Vierailija
02.04.2025 |

Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…

Kommentit (55669)

Vierailija
36361/55669 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen niin surullinen Helenan puolesta kun käy kahvilla naisenhakkaajan kanssa. Enbuskehan on tuomittu ihan oikeudessakin :(

Hörköllähän on myös väkivaltataustaa. Jos olisin Helena, niin välttelisin noita miehiä.

Uskallatko mennä kauppaan? Ulkona on monia väkivaltataustan omaavia jopa murhaajia, voivat vaikka käydä kimppuusi.

Vierailija
36362/55669 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku peruste että yhteishuoltajuus jatkuis?

Helenalla ei ole edellytyksiä yhteishuoltajuuteen.

Ei kotia, ei tuloja

Vie lapset kouluviikolla pois kotikaupungista

Epävakaa ja vahingoittava käytös lapsia kohtaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
36363/55669 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen niin surullinen Helenan puolesta kun käy kahvilla naisenhakkaajan kanssa. Enbuskehan on tuomittu ihan oikeudessakin :(

Voi Hellu havahtua liian myöhään, kun on hampaat ykskaks kurkussa. 

Vierailija
36364/55669 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helenan äidin,siskon,ystävän...nimittely on sairasta.Samoin Natalien,Mikon vanhempien ja  Mikon myöskään Helenan haukkuminen ei ole tervepäisen hommaa vaikka viimeeksimainitun teot ei ole ihan tavallisen ihmisen touhuja. 

Vierailija
36365/55669 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikko joutuu vähän samaan kuin se isä joka joutu maksaan pojasta jonka isä ei edes ollu vaan vaimo huor aillu, eli maksaan niinkö turhasta.

Miks elarit hellulle kuuluis kun ei ees asuntoa pysty pennuille jyrkkään

Hotellissako se niitä hoitaa ja ruokkii

Sinä misogynisti olet selvästi terapian tarpeessa. Oliko äitisi hullu vai menetitkö lapsesi eksälle?

Äitis oli misogynisti ku sua teki

Enbuske on misogynisti, on huo*itellut naista ja sylkenytnaamalle :(

Vierailija
36366/55669 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä olet i d iootti. Hohhoijaa. Ota lääkkeet.

Vierailija
36367/55669 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jokos hellu on alkanut hakeen töitä kun lasten elarit loppuu kesäkuulla

Miten niin elarit loppuu?

Yksinhuoltajana Mikko ei enää maksa Helenalle elareita, tietenkään. Eihän Mikolla ole viidettäkymppiä käyvän muinaisen exänsä Helenan elatusvelvollisuutta, vaan alaikäisten lastensa.

Ei mikko ole yksinhuoltaja. Hold your horses.

Ei virallisesti vielä, vaikka käytännössä kyllä jo nyt. Helenalla vain hyvin rajoitetut, valvotut tapaamiset.

Vierailija
36368/55669 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hörköllähän on myös väkivaltataustaa. Jos olisin Helena, niin välttelisin noita miehiä.

Miksei influensseri Tinttiniinku puutu tähän epäkohtaan! Tintti puolustaa hyvin naisia aina, mutta miksei tuomitse Enbuskea?

Tule apuun Kristiina! Puolusta Helenaa Enbuskelta!

Vierailija
36369/55669 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Natalie näyttää tehneen simaa vapuksi ja taitaapa olla Kakskerrassa katsomassa Helenan merta. Ylis tiesi että Helena on Forssassa lataamassa autoa.

Forssa olis Helenalle sopiva paikka.Riittäis ruusalle vientiä.Rahamiehiä ei niinkään.

Hellu vois löytää jonkun hevosmies mannen sieltä.

Tasoisensa äijän kanssa saattaisi Hellu onnistuakin. Ainakin yli viisi vuotta. Mikossa oli Hellulle kuroteltavaa liian korkealle. Kannattaa naida tasoisensa.

Eipä ollut. Mikko jopa teki kolme lasta tasoisensa naisen kanssa. Natalie taitaa olla alempaa tasoa kun hänelle ei ole vieläkään lasta antanut?

Kaikki kolme lasta oli yllätyksiä Mikolle. Hellu niitä isojen rahojen toivossa väänsi kuin viimeistä päivää, Kolmannen jälkeen Mikko sitten kyllästyi meininkiin ja lähti.

Vierailija
36370/55669 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskallatko mennä kauppaan? Ulkona on monia väkivaltataustan omaavia jopa murhaajia, voivat vaikka käydä kimppuusi.

käykö hörkkö kimppuun vai mitä vihjaat?

Vierailija
36371/55669 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei influensseri Tinttiniinku puutu tähän epäkohtaan! Tintti puolustaa hyvin naisia aina, mutta miksei tuomitse Enbuskea?

Sokea muija. Palvoo epäjumala helenaa eikä näe mitään oikeita asioita ympärillään, eikä mitään omatuntoa.

Sitä paitsi enbuske on mies  

Vierailija
36372/55669 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikko joutuu vähän samaan kuin se isä joka joutu maksaan pojasta jonka isä ei edes ollu vaan vaimo huor aillu, eli maksaan niinkö turhasta.

Miks elarit hellulle kuuluis kun ei ees asuntoa pysty pennuille jyrkkään

Hotellissako se niitä hoitaa ja ruokkii

Sinä misogynisti olet selvästi terapian tarpeessa. Oliko äitisi hullu vai menetitkö lapsesi eksälle?

Äitis oli misogynisti ku sua teki

Enbuske on misogynisti, on huo*itellut naista ja sylkenytnaamalle :(

Ei se tee misogynistiä jos yhtä naista kohtaan on ollut väkivaltainen. Muuten ainakin puolet suomalaisista olisi naisvihaajia.

Vierailija
36373/55669 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jestas miten ala-arvoista ja infantiilia kaikki kommentit Nataliesta ja Mikon vanhemmista. Ette ymmärrä edes hävetä omaa tyhmyyttänne ja ilkeyttänne. Arvostelisitte edes oikeista asioista eikä noin keksityistä ja typeristä.

Ala-arvoisempaa solvaamista täällä on ollut ja on Helenasta, ja tänäänkin on arvosteltu todella rumasti hänen äitiään ja pikkusiskoaan mm. siitä, että he auttelevat surullisen kohtalon kokenutta kolmen lapsen äitiä. Tyhmää ja ilkeää on mielestäni sekin.

Ala-arvoisempia ovat olleet Natalieta kohtaan esitetyt loukkaukset. Ja täysin aiheettomia.

Vierailija
36374/55669 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hellulle tiedoksi että hampaattomuuteen ei ole lääkkeitä. Kun nyrkki alkaa puhua, on jo myöhäistä.

Vierailija
36375/55669 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tule apuun Kristiina! Puolusta Helenaa Enbuskelta!

Tule apuun Vuokko kulta sieltä laitoksesta huutaa Anneli.

Vierailija
36376/55669 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikoinen tyyli Helenalla olla kaikkien naisten (oikeuksien) puolella. Onko sanallakaan tuominnut Enbusken väkivaltaista käytöstä ko naista kohtaan tai törkeitä puheita maksullisten naisten alistamisesta ja nöyryyttämisestä?

Vierailija
36377/55669 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Natalie näyttää tehneen simaa vapuksi ja taitaapa olla Kakskerrassa katsomassa Helenan merta. Ylis tiesi että Helena on Forssassa lataamassa autoa.

Forssa olis Helenalle sopiva paikka.Riittäis ruusalle vientiä.Rahamiehiä ei niinkään.

Hellu vois löytää jonkun hevosmies mannen sieltä.

Tasoisensa äijän kanssa saattaisi Hellu onnistuakin. Ainakin yli viisi vuotta. Mikossa oli Hellulle kuroteltavaa liian korkealle. Kannattaa naida tasoisensa.

Eipä ollut. Mikko jopa teki kolme lasta tasoisensa naisen kanssa. Natalie taitaa olla alempaa tasoa kun hänelle ei ole vieläkään lasta antanut?

Kaikki

Älä puhu paskaa. Toisinsanoen nimität Mikkoa v a jakiksi? Jos kolme lasta muka tulee täysin vahingossa. :D Mikko on itse naistenlehdessä kertonut perheunelmastaan ja haluamistaan lapsista. 

Vierailija
36378/55669 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hellulle tiedoksi että hampaattomuuteen ei ole lääkkeitä. Kun nyrkki alkaa puhua, on jo myöhäistä.

Hellu flirttailee myös helvetin enkeleiden kanssa instassa, seuraa niitä.

Vierailija
36379/55669 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jestas miten ala-arvoista ja infantiilia kaikki kommentit Nataliesta ja Mikon vanhemmista. Ette ymmärrä edes hävetä omaa tyhmyyttänne ja ilkeyttänne. Arvostelisitte edes oikeista asioista eikä noin keksityistä ja typeristä.

Ala-arvoisempaa solvaamista täällä on ollut ja on Helenasta, ja tänäänkin on arvosteltu todella rumasti hänen äitiään ja pikkusiskoaan mm. siitä, että he auttelevat surullisen kohtalon kokenutta kolmen lapsen äitiä. Tyhmää ja ilkeää on mielestäni sekin.

Mutta kun se "surullinen kohtalo" on Helenan ihan omaa syytä.

Vierailija
36380/55669 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ala-arvoisempia ovat olleet Natalieta kohtaan esitetyt loukkaukset. Ja täysin aiheettomia.

No ei tosiaan ole ala-arvoisempia saati aiheettomia. Ja sitä enemmän niitä luultavasti tulee mitä törkeämmin solvaat ja vainoat Helenaa.

Ketju on lukittu.