Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!
Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…
Kommentit (55669)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jestas miten ala-arvoista ja infantiilia kaikki kommentit Nataliesta ja Mikon vanhemmista. Ette ymmärrä edes hävetä omaa tyhmyyttänne ja ilkeyttänne. Arvostelisitte edes oikeista asioista eikä noin keksityistä ja typeristä.
Oletpa vitsikäs. Mutta sinun törkeät kommenttisi Helenasta, perheestään ja ystävistään ovat tietysti täysin oikeutettuja, fiksuja ja aikuismaisia?🤪
Kyllä. En solvaa, nimittele, hauku ulkonäköä enkä keksi ihmisistä asioita. En Helenastakaan. Käytöstänsä olen kritisoinut ja siihen on ollut aihetta.
Ja oma elämäsi on ollut siis täysin moraalista ja moitteetonta, vai mikä oikeuttaa kritisoimaan Helenan (olettamaasi) käytöstä?
Ohis; tämä ketju koskee Helenaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen niin surullinen Helenan puolesta kun käy kahvilla naisenhakkaajan kanssa. Enbuskehan on tuomittu ihan oikeudessakin :(
Voi Hellu havahtua liian myöhään, kun on hampaat ykskaks kurkussa.
Kylläpä olet i d iootti. Hohhoijaa. Ota lääkkeet.
Hellulle tiedoksi että hampaattomuuteen ei ole lääkkeitä. Kun nyrkki alkaa puhua, on jo myöhäistä.
Kerrothan saman natalielle :(
Turhin muija joka asuu Suomessa
Helena Koivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jestas miten ala-arvoista ja infantiilia kaikki kommentit Nataliesta ja Mikon vanhemmista. Ette ymmärrä edes hävetä omaa tyhmyyttänne ja ilkeyttänne. Arvostelisitte edes oikeista asioista eikä noin keksityistä ja typeristä.
Ala-arvoisempaa solvaamista täällä on ollut ja on Helenasta, ja tänäänkin on arvosteltu todella rumasti hänen äitiään ja pikkusiskoaan mm. siitä, että he auttelevat surullisen kohtalon kokenutta kolmen lapsen äitiä. Tyhmää ja ilkeää on mielestäni sekin.
Ala-arvoisempia ovat olleet Natalieta kohtaan esitetyt loukkaukset. Ja täysin aiheettomia.
No ei tosiaan ole ala-arvoisempia saati aiheettomia. Ja sitä enemmän niitä luultavasti tulee mitä törkeämmin solvaat ja vainoat Helenaa.
No kyllä ovat. Hellutiimi on järkyttävää porukkaa, ihan irrallaan todellisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Jeesus on Helenan pualela, hän voittaa ja saa kaiken mitä tarvitsee, myös lapsia muistaen.
Kaiken, mitä tarvitsee? Ehkä lapsia on jo muistettu ja muistetaan, kun saavat olla isänsä luona rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen niin surullinen Helenan puolesta kun käy kahvilla naisenhakkaajan kanssa. Enbuskehan on tuomittu ihan oikeudessakin :(
Erikoinen tyyli Helenalla olla kaikkien naisten (oikeuksien) puolella. Onko sanallakaan tuominnut Enbusken väkivaltaista käytöstä ko naista kohtaan tai törkeitä puheita maksullisten naisten alistamisesta ja nöyryyttämisestä?
Miksi ihmeessä helenan pitäisi tuomita julkisesti kaikkien muiden ihmisten tekemisiä? Oletko täysin sekaisin?? Kaikki ei ole kuten sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hellulle tiedoksi että hampaattomuuteen ei ole lääkkeitä. Kun nyrkki alkaa puhua, on jo myöhäistä.
Sano suoraan mitä tarkoitat. Jos vihjaat Mikon olevan väkivaltainen niin miksi Helena itkee ettei Mikko edes kertaakaan voi lyödä häntä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hellu flirttailee myös helvetin enkeleiden kanssa instassa, seuraa niitä.
Ne mikon naamiomiehet oli varmaan sitten jostain kilpailevasta jengistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on sulkenut instansa ulkopuolisilta, mutta toki myyrät kopsailee tietoja sieltä ympäri nettiä leviteltäväksi.
Mielestäni se on inhottavaa ja ehkä lainvastaistakin toimintaa idioottisilta myyriltä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ala-arvoisempaa solvaamista täällä on ollut ja on Helenasta, ja tänäänkin on arvosteltu todella rumasti hänen äitiään ja pikkusiskoaan mm. siitä, että he auttelevat surullisen kohtalon kokenutta kolmen lapsen äitiä. Tyhmää ja ilkeää on mielestäni sekin.
Ala-arvoisempia ovat olleet Natalieta kohtaan esitetyt loukkaukset. Ja täysin aiheettomia.
No ei tosiaan ole ala-arvoisempia saati aiheettomia. Ja sitä enemmän niitä luultavasti tulee mitä törkeämmin solvaat ja vainoat Helenaa.
Miten Natalie on ansainnut törkeät mahojutut, lasten kaappaamiset, raskaustestien massatekemsiet, ikäneidoksi nimittelyn (on nuorempi kuin Helena), väitteet ukkomiesten saalistamisesta, jutut "hääyönä" tapahtuvasta korkkaamisesta jota Jukka puskassa katselee, lokisi ja kotiapulaiseksi nimittelyn jne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hörköllähän on myös väkivaltataustaa. Jos olisin Helena, niin välttelisin noita miehiä.
Miksei influensseri Tinttiniinku puutu tähän epäkohtaan! Tintti puolustaa hyvin naisia aina, mutta miksei tuomitse Enbuskea?
Tule apuun Kristiina! Puolusta Helenaa Enbuskelta!
Tule apuun Vuokko kulta sieltä laitoksesta huutaa Anneli.
Miksi pilkkaat ja halveksit Helenaa? Mikset halua suojella Helenaa abuselta, jota misogynistit selkeästi hänelle nyt tekevät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jokos hellu on alkanut hakeen töitä kun lasten elarit loppuu kesäkuulla
Miten niin elarit loppuu?
Miksi niiyä hänelle maksettaisiin kun ei ole lapsiakaan?
Ei niitä makseta sen perusteella missä lapset on, vaan sen perusteella että oikeus määräsi yhteishuoltajuuden ja Mikon maksamaan kiinteästi elareita Helenalle.
Jotta tilanne muuttuisi, huoltajuudessa pitäisi tapahtua muutos tuomarin päätöksellä.
Se voi olla hyvinkin pian tulossa se muutos.
Kai sä tajuat ettei yksinhuoltajuus elareita tai tapaamisia muuta?
Ei se tajua. Se luulee että lapsilisätkin maksetaan aina lähivanhemmalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeesus on Helenan pualela, hän voittaa ja saa kaiken mitä tarvitsee, myös lapsia muistaen.
Kaiken, mitä tarvitsee? Ehkä lapsia on jo muistettu ja muistetaan, kun saavat olla isänsä luona rauhassa.
Mistä sinä sen tiedät millainen mikon kodin ilmapiiri on? Voi olla etteivät rauhassa saa olla saati saa kaipaamaansa rakkautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Natalie näyttää tehneen simaa vapuksi ja taitaapa olla Kakskerrassa katsomassa Helenan merta. Ylis tiesi että Helena on Forssassa lataamassa autoa.
Forssa olis Helenalle sopiva paikka.Riittäis ruusalle vientiä.Rahamiehiä ei niinkään.
Hellu vois löytää jonkun hevosmies mannen sieltä.
Tasoisensa äijän kanssa saattaisi Hellu onnistuakin. Ainakin yli viisi vuotta. Mikossa oli Hellulle kuroteltavaa liian korkealle. Kannattaa naida tasoisensa.
Eipä ollut. Mikko jopa teki kolme lasta tasoisensa naisen kanssa. Natalie taitaa olla alempaa tasoa kun hänelle ei ole vieläkään lasta antanut?
Kaikki
seksi tais loppua v 2018
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helen tiedät itsekkin että syytä nyt ex mieltäsi.Provosoit niinkuin "Sano nyt Mikko minkä ikkunan rikon"Ei toimi.Muttsa tuo Tuomas E on saanut tuomion naiseen kohdistuneesta väkivallasta.Sinua se kai imartelee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei tosiaan ole ala-arvoisempia saati aiheettomia. Ja sitä enemmän niitä luultavasti tulee mit
Miten Natalie on ansainnut? Ihan samasta syystä kuin Helena. Kaikki ei pidä hänestä. Ja siihen sinä et voi vaikuttaa vaikka kuinka iniset ja kiukkuat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on sulkenut instansa ulkopuolisilta, mutta toki myyrät kopsailee tietoja sieltä ympäri nettiä leviteltäväksi.
Mielestäni se on inhottavaa ja ehkä la
Kyllä sinä Anneli nyt kovasti mielesi pahoitit. Laita toki sähköpostia Elon Muskille, että estää seuraajien näkemisen Instagramissa. Varmasti hän ymmärtää ja toteuttaa toiveesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri niin. Ilmoitan niitä ylläpidolla joka päivä valtavan määrän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hörköllähän on myös väkivaltataustaa. Jos olisin Helena, niin välttelisin noita miehiä.
Kuka tietää, kuinka samanmielisiä Helena ja nämä miehet ovat.
Valvottuja tapaamisia voi olla myös tilapäisesti. Tilanteet muuttuvat.