Miksi siivettömät siteet on keksitty?
Eihön ne pysy edes paikallaan. Miksi kukaan ostaisi siivettömiä kun voi ostaa siivellisiäkin jotka pysyy paikallaan.
Kommentit (36)
mä ostan aina ilman siivekkeitä. hyvin pysyy. en tykkää siivekkeistä kun tuppaavat vetämään siteen vähän ruttuun.
Siivettömät oli se prototyyppi, siivelliset kehittyi paljon myöhemmin.
Hyvin pysyy, ja olen aktiivinen liikkuja. Siivet sen sijaan kuljettaa verta pikkareiden ulkopuolelle.
Vierailija kirjoitti:
mä ostan aina ilman siivekkeitä. hyvin pysyy. en tykkää siivekkeistä kun tuppaavat vetämään siteen vähän ruttuun.
Laitat sen sitten liian ylös jos niin tekee.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin pysyy, ja olen aktiivinen liikkuja. Siivet sen sijaan kuljettaa verta pikkareiden ulkopuolelle.
No eihän kuljeta.
Hyvä kysymys, eivät todellakaan pysy paikoillaan, rullautuvat sivuilta ns. ylöspäin ja ohivuotoja tulee.
Kyllä ne paikallaan pysyvät, mutta jättävät pikkuhousujen haarakiilan reunat suojattomiksi, niin että veri pääsee vuotamaan niihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitat sen sitten liian ylös jos niin tekee.
Liian ylös?
Kyllä se side pitää olla siellä mistä tahriintuu. eihän siitä muuten mitään hyötyä ole.
Siksi että ne valuvat työpäivän aikana puntista ulos ja keskelle lattiaa kokouksen aikana? Oikeasti ei tietoa, olisiko joku jolla pysyy paikoillaan.
Mulla ainakin siivettömät sotkee paikat eli ohivuotoja tulee. Siivekkeelliset toimivat paremmin.
En ole tällaista ongelmaa havainnut, ja työskentelen kuitenkin liikunnanohjaajana.
Ostan niitä, koska ne ovat huomattavasti mukavammat kuin ne, missä on siivekkeet joista en ole kokenut olevan mitään hyötyä.
Vierailija kirjoitti:
Juu, tuo on inhottavaa. Lisäksi ne siivet rapisevat monissa merkeissä kävellessä. Siivettömät istuvat paremmin.
Always siteessä oli siivet jo ysärillä, jo ennen Red Bullia joka kasvattaa kullia.
kuka kumma käyttää siteitä (siivellisiä tai ilman) kun tamponit on keksitty?
Siivekkäät lentäkööt, normi toimii.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ainakin siivettömät sotkee paikat eli ohivuotoja tulee. Siivekkeelliset toimivat paremmin.
Johtunee alushousujen mallista eli alushousut ei ole tarpeeksi tiukat tai ovat hyvin niukan malliset.
Vierailija kirjoitti:
kuka kumma käyttää siteitä (siivellisiä tai ilman) kun tamponit on keksitty?
Ei ole paras vaihtoehto.
Hyvin ne pysyy.