Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!
Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…
Kommentit (55669)
Vierailija kirjoitti:
Jeesus on Helenan pualela, hän voittaa ja saa kaiken mitä tarvitsee, myös lapsia muistaen.
No näin. Tähän on hyvä lopettaa.
Mikko joutuu vähän samaan kuin se isä joka joutu maksaan pojasta jonka isä ei edes ollu vaan vaimo huor aillu, eli maksaan niinkö turhasta.
Miks elarit hellulle kuuluis kun ei ees asuntoa pysty pennuille jyrkkään
Hotellissako se niitä hoitaa ja ruokkii
Vierailija kirjoitti:
Jeesus on Helenan pualela, hän voittaa ja saa kaiken mitä tarvitsee, myös lapsia muistaen.
Se voipi olla että se mitä Helena tarvitsee ei ole sitä mitä hän ja mukit kuvittelevat Helenan tarvitsevan.
Vierailija kirjoitti:
Jestas miten ala-arvoista ja infantiilia kaikki kommentit Nataliesta ja Mikon vanhemmista. Ette ymmärrä edes hävetä omaa tyhmyyttänne ja ilkeyttänne. Arvostelisitte edes oikeista asioista eikä noin keksityistä ja typeristä.
Ala-arvoisempaa solvaamista täällä on ollut ja on Helenasta, ja tänäänkin on arvosteltu todella rumasti hänen äitiään ja pikkusiskoaan mm. siitä, että he auttelevat surullisen kohtalon kokenutta kolmen lapsen äitiä. Tyhmää ja ilkeää on mielestäni sekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juokse Natalie! Olet nyt narsun pauloissa etkä näe tilannettasi.
Helena on pahin narsisti, mitä on Suomessa nähty. Nuo rikolliset majakka ja perävaunu Enbuske ja Hörkkö ovat naurettavia asettuessaan puolustamaan Helenaa. Ovat olevinaan miehiä. Mutta ura on heillä laskusuhdanteessa.
Ei ole. Et selvästikään ymmärrä narsismista mitään. Olet luultavasti itse narsisti; heillä on tapana projisoida piirteitään muihin ja haukkua jopa tuntemattomia narsisteiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jokos hellu on alkanut hakeen töitä kun lasten elarit loppuu kesäkuulla
Kysy häneltä kun noin vaivaa ?
Eihän se hullu osaa vastata kysymyksiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jestas miten ala-arvoista ja infantiilia kaikki kommentit Nataliesta ja Mikon vanhemmista. Ette ymmärrä edes hävetä omaa tyhmyyttänne ja ilkeyttänne. Arvostelisitte edes oikeista asioista eikä noin keksityistä ja typeristä.
Oletpa vitsikäs. Mutta sinun törkeät kommenttisi Helenasta, perheestään ja ystävistään ovat tietysti täysin oikeutettuja, fiksuja ja aikuismaisia?🤪
Kyllä. En solvaa, nimittele, hauku ulkonäköä enkä keksi ihmisistä asioita. En Helenastakaan. Käytöstänsä olen kritisoinut ja siihen on ollut aihetta.
Vierailija kirjoitti:
Mikko joutuu vähän samaan kuin se isä joka joutu maksaan pojasta jonka isä ei edes ollu vaan vaimo huor aillu, eli maksaan niinkö turhasta.
Sinä misogynisti olet selvästi terapian tarpeessa. Oliko äitisi hullu vai menetitkö lapsesi eksälle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin elarit loppuu?
Miksi niiyä hänelle maksettaisiin kun ei ole lapsiakaan?
Ei niitä makseta sen perusteella missä lapset on, vaan sen perusteella että oikeus määräsi yhteishuoltajuuden ja Mikon maksamaan kiinteästi elareita Helenalle.
Jotta tilanne muuttuisi, huoltajuudessa pitäisi tapahtua muutos tuomarin päätöksellä.
Se voi olla hyvinkin pian tulossa se muutos.
Kyllä. Käräjäoikeuden käsittelyyn tulossa huoltajuus, asumisjärjestelyt ja elatusmaksut.
Mä olen niin surullinen Helenan puolesta kun käy kahvilla naisenhakkaajan kanssa. Enbuskehan on tuomittu ihan oikeudessakin :(
Vierailija kirjoitti:
Mä olen niin surullinen Helenan puolesta kun käy kahvilla naisenhakkaajan kanssa. Enbuskehan on tuomittu ihan oikeudessakin :(
Tämä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Natalie näyttää tehneen simaa vapuksi ja taitaapa olla Kakskerrassa katsomassa Helenan merta. Ylis tiesi että Helena on Forssassa lataamassa autoa.
Forssa olis Helenalle sopiva paikka.Riittäis ruusalle vientiä.Rahamiehiä ei niinkään.
Hellu vois löytää jonkun hevosmies mannen sieltä.
Tasoisensa äijän kanssa saattaisi Hellu onnistuakin. Ainakin yli viisi vuotta. Mikossa oli Hellulle kuroteltavaa liian korkealle. Kannattaa naida tasoisensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksinhuoltajana Mikko ei enää maksa Helenalle elareita, tietenkään. Eihän Mikolla ole viidettäkymppiä käyvän muinaisen exänsä Helenan elatusvelvollisuutta, vaan alaikäisten lastensa.
Ei mikko ole yksinhuoltaja. Hold your horses.
Vierailija kirjoitti:
Hörköllähän on myös väkivaltataustaa. Jos olisin Helena, niin välttelisin noita miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksinhuoltajana Mikko ei enää maksa Helenalle elareita, tietenkään. Eihän Mikolla ole viidettäkymppiä käyvän muinaisen exänsä Helenan elatusvelvollisuutta, vaan alaikäisten lastensa.
Mikko ei ole yksinhuoltaja (ainakaan vielä). Mitään tietoa ei ole, että olisi tulossa yksinhuoltajaksi kesäkuussa.
Helena ei ole vielä nelikymppinen.
Ei lähdetä keksimään ja vääristelemään asioita, eli ei alennuta mukitiimin tasolle.
Vierailija kirjoitti:
On sulla hätä ja huoli sinulle tuntemattomien asioista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hörköllähän on myös väkivaltataustaa. Jos olisin Helena, niin välttelisin noita miehiä.
Miksei influensseri Tinttiniinku puutu tähän epäkohtaan! Tintti puolustaa hyvin naisia aina, mutta miksei tuomitse Enbuskea?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletpa vitsikäs. Mutta sinun törkeät kommenttisi Helenasta, perheestään ja ystävistään ovat tietysti täysin oikeutettuja, fiksuja ja aikuismaisia?🤪
Kyllä. En solvaa, nimittele, hauku ulkonäköä enkä keksi ihmisistä asioita. En Helenastakaan. Käytöstänsä olen kritisoinut ja siihen on ollut aihetta.
Ja oma elämäsi on ollut siis täysin moraalista ja moitteetonta, vai mikä oikeuttaa kritisoimaan Helenan (olettamaasi) käytöstä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helena on uhri ja käveli suoraan suden suuhun eli meni enbusken kanssa kahville :( Eikö Helenalla ole itsesuojeluvaistoa?
Kysy häneltä kun noin vaivaa ?