Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!
Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…
Kommentit (55669)
Minä en usko,että Mikko haluaa erottaa lapset äidistään vaikka niin väitetään.Lapset on päässyt Viroon sukulaisia tapaamaan,mutta lapset ei päässyt isänsä häihin. Lasun ratkaisuihin Mikolla tuskin on sanavaltaa ja onko Mikko tyytyväinen näihin valvottuihin tapaamisiin sitä emme saa koskaan tietää.
Auton renkaat on kovilla ja Turun kadut. Kun ei vaan ympyrää ajelisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poisti. Ei häätänyt.
Ota itse tuo maho rotta nurkkiisi! Minä haluan naiseni kanssa yhteisiä lapsia.
Aika epätoivoinen pitää olla, jos joku haluaa sinun kanssa lapsia.
Siis koivut olivat naimisissa 5.5 vuotta? Melkoinen porsija Hellu on ollut, kun siinä ajassa putkautti kolme lasta. Miksei nauttinut yhtään elämästä Jenkeissä?
Vierailija kirjoitti:
Täällä ihmetellään, miksi Mikko on maksanut kuluja eikä suoraan erokorvausta.
Kun talo oli hänen, niin hän myös oli vastuussa vakuutuksista, talon kunnossapidosta, lämmityskuluista jne. Helenahan ei suostunut muuttamaan pois. Kyllä oli varmempaa maksaa niitä kuluja.
Ja näistä kuluista Helenalta vähennettiin puolet, oliko jotain vajaa 100 000 dollaria. Pisara meressä, mihin se loppu yli 900 000 euroa kului?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poisti. Ei häätänyt.
Eihän sulla edes ole naista. Kukaan ei halua olla sinun kanssa. Olet neitsyt , incel
Vierailija kirjoitti:
Mikko luuli Helenan vievän Viroon lapset siksi on valvottu tapaaminen.😂😂😂😂
Pitäiskö äijän lääkkeet tarkistaa, jos sellaisia käyttää.
Pitäiskö Helenan mennä Nuuksioon?
En buske, mutta hakkaan nyrkeillä ja kynnyslistalla, revin hiuksista, riepottelen pitkin asuntoa, hakkaan päätä lattiaan ja seinään, syljen kasvoille, istun päällä ja huorittelen.
Lasten kulut 120 000 Mikko maksoi, hehän olivatv erossa, Mikko lähti v 2019. Ei Helena tyhjän päälle jäänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poisti. Ei häätänyt.
Aika epätoivoinen pitää olla, jos joku haluaa sinun kanssa lapsia.
Kuule Mikko kyllä sinä saat ton pitää ..ei tartte varoa.
Muistakaa, se Avioehtomiljoona JOS ero tulee, no tulihan se
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poisti. Ei häätänyt.
Nataliella ob kuule hieno talo ja upea kesäpaikka.
ota sinä nyt tuo virolainen lörtsy vaan!
Aika muusina Hellun alapää varmasti on kun ei tehnyt muuta kuin porsi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö Mikko tehnyt rikosilmoitukset ainakin varkaudesta ja oliko vielä jotain muita?
Mitähän Mikolta oli varastettu. Voisi mennä seuraamaan käsittelyä.
Oikeudenkäyntipöytökirjat saa tilaamalla sähköpostiin
Ei ku tämä sirkus on livenä nähtävä.😂
Vauhti kiihtyy...
Jep Mikolla on monta rautaa tulessa tulee kiireiset ajat. 😂🤣😂👍
Ehtiiköhän käydä edes vieraissa nykyään? 😅
Hätäisesti vaan 🤣🤣🤣🤣😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö Mikko tehnyt rikosilmoitukset ainakin varkaudesta ja oliko vielä jotain muita?
Sen verran viiraa miehellä että kun ei ITSE pysty kommunikoimaan lasten äidin kanssa käyttää tällaisia keinoja. Kun jäi rysän päältä kiinni Kakskerrassa että meni tonkimaan Helenan tavaroita(=NOLOA) kun lapset koulussa ja Helena asioilla, pisti kiinni jäätyään paloviranomaiset paikalle ja huh miten oli vaarallisia jouluvaloja terassilla. Ei itse pysty mitään hoitamaan. 🤣 No muut hoitaa. Kun sitä rahaa on, talkkarit, poliisit, palomiehet, juristit jne. Ja nöyrä eukkokin, joka toimii lastenhoitajana ja kuskina.
Helena jatkaa täälä ex miehensä vainoamista ja solvaamista.Mustasukksinen nainen tuhonnut oman elämänsä ja jaksaa syyttää siitä muita.Raukka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeudenkäyntipöytökirjat saa tilaamalla sähköpostiin
Ei ku tämä sirkus on livenä nähtävä.😂
Vauhti kiihtyy...
Jep Mikolla on monta rautaa tulessa tulee kiireiset ajat. 😂🤣😂👍
Ehtiiköhän käydä edes vieraissa nykyään? 😅
Ei tarvitse enää. Ei ole Hellun kanssa naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helena on Yhdysvalloissa Minnesotan oikeudessa tuomittu oikeuden halventamisesta 14vrl bench warrantiin. Älkää pötyä puhuko etteikö hän olisi tuomittu rikoksesta kun itsekin sen on vahvistanut.
Onpa hirveä rikollinen, ei kirjoittanut yhtä paperia, joka olisi epäedullista🤭. Moni on ajanut ylinopeuttakin ja vaarentanut henkiä. Paljon pahempaa.
Jos paperi on epäedullinen niin silloin ei kannata tietysti alunperinkään suostua koko juttuun ja ottaa korvaust
Asia on nyt niin että Helena halusi Minnesotassa oikeuteen ja päätökset on nuijittu siellä. NYt huoltajuus ja mitä liittyykään, oikeudenkäynti jonka Mikko käynnisti. Ennen oikeutta on sopimisen mahdollisuus, muuten menee oikeuden ratkaistavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helena on Yhdysvalloissa Minnesotan oikeudessa tuomittu oikeuden halventamisesta 14vrl bench warrantiin. Älkää pötyä puhuko etteikö hän olisi tuomittu rikoksesta kun itsekin sen on vahvistanut.
Onpa hirveä rikollinen, ei kirjoittanut yhtä paperia, joka olisi epäedullista🤭. Moni on ajanut ylinopeuttakin ja vaarentanut henkiä. Paljon pahempaa.
Jos paperi on epäedullinen niin silloin ei kannata tietysti al
Lasu on kehottanut hakemaan yksinhuoltajuutta jotennei sitä niin vain sovita enää.
Paha on tilanne helenalla, viranomaiset nyt määrää, jatkuuko valvotut tapaamiset? Ens viikolla selviää ja emme tiedä kaikkia asioita.
Vierailija kirjoitti:
Siis koivut olivat naimisissa 5.5 vuotta? Melkoinen porsija Hellu on ollut, kun siinä ajassa putkautti kolme lasta. Miksei nauttinut yhtään elämästä Jenkeissä?
Oli kiire pitää husband jalkaraudoissa.
Mitä se saa näistä rikosilmoituksista, voisi puhua siitä terapeutinsa kanssa. Todella outoa ei ole tällaista "Mikkoa" vielä julkisuudessa ollut.🤭