Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!
Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…
Kommentit (55669)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hellun instassa mukilainen vertasi hellun päivityksiä Anninna Jalkasen instaan, jossa lapset esiintyy. Voi sinua mukilainen... Missä todellisuudessa sinä elät? Hellun ja Anniinan päivitykset ovat yö ja päivä. Mietippä oikeasti kumpi on yö... Miksi Anniina ei saa lasuja? Miksi hellu on koko aja vaikeuksissa eri tahojen kanssa? Anniina menee eteenpäin omien valintojen kanssa, jotka tekee hänet onnelliseksi. Huom! Ei katkeraksi, vihaiseksi, kateelliseksi, myrkylliseksi jne. Kokoa itsesi. Jos et siihen itse pysty niin hae apua. Vielä voit ehkä pelastua edellä mainituista. Ja tämä koskee kaikkia mukilaisia. Toivottavasti vielä jäljellä on edes jonkin verran järjen hitusia.
Sä ja sun mukit !
Ärsyttää tietenki kun tajuat että kuinka sua vedätetään ja olen oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs sille Turun kodille nyt kävi, kun ensin se oli ja nyt Helena on Stadissa koko ajan?
Auttaa siskoaan koska kohta vauvva tulee
Passuuttamalla itseään 24/7?
Etkö enää parempaa kommenttia keksinyt? Passuutatko muuten sinä kotiväellä itseäsi?
Tämä jutun juoni on lähtöisin Helena Koivun omilta sukulaisilta, jotka ovat sanoneet aikoinaan julkisesti, ettei Helena pysty selviämään itse lapsiperheen arjesta eikä huolehtimaan normaaleista, jokapäiväisistä kotiaskareista ja muusta lapsiin liittyvästä organisoinnista.
Lisäksi Helena Koivu itse Instassaan kertoi viime kesänä, kuinka väsyttävää oli huolehtia lapsista ja että hän ei onnistunut edes loma-aikana pitämään kiinni rutiineista kuten ruokailusta ja nukkumisesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainenhan Natuska on panemaan? Puhuuko että ei raskaudu vai vinkuuko persreikään. ?
Älä nyt mahottaja turhaan kainostele, kerro rohkeasti miten ottaisit Hellun jos saisit sen seisomaan?
Takaa päin ettei sen naama näkyisi. Selkään vetäisin nitojalla Jallun keskiaukeaman, että olisi edes teoreettinen mahdollisuus "päästä maaliin" saakka.
Pakostakin päässä pyörisi koko ajan, että tässä sitä nu##itaan kuminukkea.
Törktyturpia valveilla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö Mikko tehnyt rikosilmoitukset ainakin varkaudesta ja oliko vielä jotain muita?
Mitähän Mikolta oli varastettu. Voisi mennä seuraamaan käsittelyä.
Jaksatko syksyyn odotella ? Ettet vaan hakea uteliaisuutesi ennen sitä.
Heh, kesä tulee olemaan piinallista aikaa juorumuoreille....
Vierailija kirjoitti:
Poisti. Ei häätänyt.
Ota itse tuo rotta nurkkiisi!
Mikän tälläkin ihmisellä on ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö Mikko tehnyt rikosilmoitukset ainakin varkaudesta ja oliko vielä jotain muita?
Oikeudenkäyntipöytökirjat saa tilaamalla sähköpostiin
Ei ku tämä sirkus on livenä nähtävä.😂
Jep kun miljonääri syyttää eksää varkaudesta.🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta ettei täysin toimeton lapseton ja työtön ihminen itse pääse junalla tai bussilla sinne Turkuun!
Viimeisillään raskaana oleva pienen lapsen äiti sitten kyytii. MIKSI nuo sukulaiset hyysää tuota primpsessaa tuolla lailla????
Sun täytyy kysyä heiltä kun noi kiinnostaa !
Ellun insta on privaatti. Pitänee kysyä siis Mr Kurkulta!
Kysy apteekista !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaksatko syksyyn odotella ? Ettet vaan hakea uteliaisuutesi ennen sitä.
Heh, kesä tulee olemaan piinallista aikaa juorumuoreille....
Kesäkuussa on huoltajuuskäräjät ja kesällä päivittyy runsaasti uusia rikossyytteitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vauhti kiihtyy...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs sille Turun kodille nyt kävi, kun ensin se oli ja nyt Helena on Stadissa koko ajan?
Etkö enää parempaa kommenttia keksinyt? Passuutatko muuten sinä kotiväellä itseäsi?
Tämä jutun juoni on lähtöisin Helena Koivun omilta sukulaisilta, jotka ovat sanoneet aikoinaan julkisesti, ettei Helena pysty selviämään itse lapsiperheen arjesta eikä huolehtimaan normaaleista, jokapäiväisistä kotiaskareista ja muusta lapsiin liittyvästä organisoinnista.
Lisäksi Helena Koivu itse Instassaan kertoi viime kesänä, kuinka väsyttävää oli huolehtia lapsista ja että hän ei onnistunu
Ja tämä hirmutärkeä juttu pitää nyt sitten täällä asiasta entuudestaan tietämättömille juoruten julistaa.
Epäilen, etteivät ainakaan Helenan sukulaiset ole tuollaisia julkisesti puhuneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi Helena Koivu itse Instassaan kertoi viime kesänä, kuinka väsyttävä
Helenan insta.
Itse marissut asiasta jatkuvasti. Ja vei jopa lapset etuajassa Mikon vanhemmille kun ei jaksanut hoitaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ei ole taidettu jakaa kenenkään muun rahoja näin innokkaasti kuin Mikon. Ja vielä ihmiselle, joka ei ole tehnyt mitään muuta kuin kiusannut Mikkoa monta vuotta ja saanut tältä valtavat määrät rahaa ja mahdollisuuden luxuselämään.
No onhan Helena kuitenkin synnyttänyt hänelle kolme tervettä ja kaunista lasta.
Ja sai siitä hyvästä enemmän kuukausipalkkaa kuin Suomrn presidentti, viiden vuofen luksusloman ja miljoonan.
Lasten arvoa ei voi rahassa mitata. He ovat arvokkaampia kuin mitkään miljoonat Koivujen pankkitileillä.
Ja silti Hellu uhraa lapset saadaksee
Uhraa lapsensa.Karmea juttu..Mistä kuulit ? Mene nyt heti tekemään rikosilmoitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vauhti kiihtyy...
Jep Mikolla on monta rautaa tulessa tulee kiireiset ajat. 😂🤣😂👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vauhti kiihtyy...
Rahotu Mikko. Pyörit jo niin lujaa talosi pihalla ja korttelin ympärillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ei ole taidettu jakaa kenenkään muun rahoja näin innokkaasti kuin Mikon. Ja vielä ihmiselle, joka ei ole tehnyt mitään muuta kuin kiusannut Mikkoa monta vuotta ja saanut tältä valtavat määrät rahaa ja mahdollisuuden luxuselämään.
No onhan Helena kuitenkin synnyttänyt hänelle kolme tervettä ja kaunista lasta.
Ja sai siitä hyvästä enemmän kuukausipalkkaa kuin Suomrn presidentti, viiden vuofen luksusloman ja miljoonan.
Lasten arvoa ei voi rahassa mitata. He ovat arvokkaampia kuin mitkään miljoonat Koivujen pankkitileillä.
Lapset on nyt turvassa.
Siinä tuhlataan veronmaksajien rahoja. Voisi miljonääri kaivaa rahat itseltään näihin lukemattomiin rikosilmoituksiinsa. Sairasta!
Vierailija kirjoitti:
Sen verran viiraa miehellä että kun ei ITSE pysty kommunikoimaan lasten äidin kanssa käyttää tällaisia keinoja. Kun jäi rysän päältä kiinni Kakskerrassa että meni tonkimaan Helenan tavaroita(=NOLOA) kun lapset koulussa ja Helena asioilla, pisti kiinni jäätyään paloviranomaiset paikalle ja huh miten oli vaarallisia jouluvaloja terassilla. Ei itse pysty mitään hoitamaan. 🤣 No muut hoitaa. Kun sitä rahaa on, talkkarit, poliisit, palomiehet, juristit jne. Ja nöyrä eukkokin, joka toimii lastenhoitajana ja kuskina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helena on Yhdysvalloissa Minnesotan oikeudessa tuomittu oikeuden halventamisesta 14vrl bench warrantiin. Älkää pötyä puhuko etteikö hän olisi tuomittu rikoksesta kun itsekin sen on vahvistanut.
Onpa hirveä rikollinen, ei kirjoittanut yhtä paperia, joka olisi epäedullista🤭. Moni on ajanut ylinopeuttakin ja vaarentanut henkiä. Paljon pahempaa.
Jos paperi on epäedullinen niin silloin ei kannata tietysti alunperinkään suostua koko juttuun ja ottaa korvausta asiasta, silloinhan asia on selvä ja selkeä kaik
Sepä oli kirjattu Helenan päätökseksi. Siitä olen samaa mieltä, että Mikko kusi ton homman sillä ettei maksanut sitä korvausta vaan kuluja, jos minä olisin ollut päättämässä asiasta, en olisi Mikon hyväksi tuota katsonut. Sen verran pitää olla järkeä päässä, että maksaa luvatun eikä jälkikäteen itke. Sama kun maksaisi elareita ilman merkintää elareista vaikkapa koruina. -eri
Mitta Helenalla ei tietenkään tarvitse olla niin paljoa järkeä päässä, ettei jälkikäteen itke tuhlattujen rahojen perään?
Minä olisin katsonut Mikon hyväksi nuo rahat. Hän ei maksanut koruina, vaan ihan rahana. Rahaa se luottokin käsittääkseni on.
Vierailija kirjoitti:
Jos muuten tuntuu siltä että naisenhakkaajan ei pitäisi olla Kirkko ja kaupunki -lehden kolumnistina, niin kannattaa laittaa seurakuntayhtymälle kysymys miksi pitävät Enbuskea vielä siellä.
No mikset laita ?