Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!
Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…
Kommentit (55669)
Mikko sanoi aikoinaan haastattelussa että kotona odottaa tyttövauva ja kihlattu. Hienoin asia elämässä siihen asti. Ei edes ura kiekkoilijana ja rahavirrat ja menestys ole ollut yhtä ihanaa. Harmi kun Mikko ei osaa olla yhden naisen kanssa pitkään. Taisi Helenan kanssa olla pisimpään ikinä. Toivottavasti uusi liitto kestää.
Vierailija kirjoitti:
Helenalle voimia. Mä uskon että Hellu on oikeessa. Rahastahan tässä on kyse- Mikollekin. Lasten äiti tekee kotona vähän tärkeempää työtä, jos verrataan lätkän pelaamiseen!
Miten vsinä olisi jakanut tän finassipuolen?????
Vierailija kirjoitti:
Helenalle voimia. Mä uskon että Hellu on oikeessa. Rahastahan tässä on kyse- Mikollekin. Lasten äiti tekee kotona vähän tärkeempää työtä, jos verrataan lätkän pelaamiseen!
Oikeus on puhunut Minnesotassa. Ymmärrätkö????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin taikka näin, taistelu on kauhea. Näiden kahden välillä. Taisi Mestari- Mikko löytää vihdoinkin vastuksen jota ei niin vaan nujerreta! https://yle.fi/a/3-11098145
Ei ole mitään taistelua. Erosta on kuusi vuotta. Ero on käsitelty (Helenan vaatimuksesta) oikeudessa USA:ssa loppuun saakka. Maksut on maksettu ja mitään ei ole kesken. Mikko on mennyt elämässä eteenpäin. Nyt Suomen viranomaiset pitävät huolen, että lapset saavat rauhallisen ja turvallisen ympäristön.
Miten se Mikko nyt eteenpäin on mennyt kun kiusaa lasten äitiä eikä pidä huolta uudesta vaimostaan ja osaa nauttia elämästä hänen kanssaan? Rikkailla on vaihtoehtoja. Voivat vaikka joka kuukausi reissata jossain ja unohtaa murheet eikö tarvi miettiä mistä rahat vuokriin ja muuhun elämiseen.
Ei se ole Hellu-exän kiusaamista jos poliisi poistaa murtovarkaan ja ratsaa tämän laukut, kaiken lisäksi löytäen niistä varastettua tavaraa. Äiditkään kun eivät saa varastella.
Vaimostaan Nataliesta Mikko pitää hyvän huolen ja hullu-Hellulta suojelu on osa tuota huolenpitoa. Pariskunta vaikuttaa superonnellisilta, rouva oikein säteilee.
Totta, rikkailla on vaihtoehtoja.
Vierailija kirjoitti:
Helenalla valvottu tapaaminen 2 x 2 t? Onko rahasta kysymys?????????
Vierailija kirjoitti:
Mikko sanoi aikoinaan haastattelussa että kotona odottaa tyttövauva ja kihlattu. Hienoin asia elämässä siihen asti. Ei edes ura kiekkoilijana ja rahavirrat ja menestys ole ollut yhtä ihanaa. Harmi kun Mikko ei osaa olla yhden naisen kanssa pitkään. Taisi Helenan kanssa olla pisimpään ikinä. Toivottavasti uusi liitto kestää.
Kyllä se kestää, Mikko on nyt löytänyt Sen Oikean.
Vierailija kirjoitti:
Kuka menee uusiin naimisiin kun edellinen on tavallaan vielä kesken; mihin kiire? Helena on Mikon lasten ÄITI. Mikon pitäisi hoitaa asiat toisin. Onkohan Mikko luonnevikainen?
Asiat olivat lesken vain Helenan päässä. Minkä Mikko sille voi, ettei Helena ole henkisesti kunnossa. Helenan hoito on hänen läheisten vastuulla. Miksi Ülle ja Aivar eivät hoida tytärtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin taikka näin, taistelu on kauhea. Näiden kahden välillä. Taisi Mestari- Mikko löytää vihdoinkin vastuksen jota ei niin vaan nujerreta! https://yle.fi/a/3-11098145
Ei ole mitään taistelua. Erosta on kuusi vuotta. Ero on käsitelty (Helenan vaatimuksesta) oikeudessa USA:ssa loppuun saakka. Maksut on maksettu ja mitään ei ole kesken. Mikko on mennyt elämässä eteenpäin. Nyt Suomen viranomaiset pitävät huolen, että lapset saavat rauhallisen ja turvallisen ympäristön.
Miten se Mikko nyt eteenpäin on mennyt kun kiusaa lasten äitiä eikä pidä huolta uudesta vaimostaan ja osaa nauttia elämästä hänen kanssaan? Rikkailla on vaihtoehtoja. Voivat vaikka joka kuukausi reissata jossain ja unohtaa murheet eikö tarvi miettiä mistä rahat vuokriin ja muuhun elämiseen.
Nyt ku vielä kertoisit, MITEN Mikko kiusaa. Mutta ettehän te ikinä kerro. Huoh.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo siitä kysymys, nyt kun oon seurannut tuota Helenaa niin en ihmettele yhtään. Ihan väärä valinta , yhtäkaikki lapset on Rakkaita Mikolle,. Nyt Mikolla on Rakas Natalie, vaimo.
Jos on yhteisiä lapsia niin se huolenpito tavallaan jatkuu myös exää kohtaan. Ellet oo kyyninen kus...ä. Mä luulen et se et Hellu olis tyytyväinen ei vaatis paljon mut Mikko kiukuttelee ku aikuislapsi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi valvotut tapaamiset?
Nyt kun täällä exiä kaivellaan olisi kiva jos joku median edustaja löytäisi sen Helenan exän jonka kanssa asui avoliitossa Mikon tavatessaan. Tai jos vaikka tarjottaisiin tarpeeksi hän voisi itse ilmoittautua haastateltavaksi 👍
Vierailija kirjoitti:
Huhu! Tulla lätkä pelaamisella Helenan ex mies ansaitsi rahat perheelle.Mahdollisti Helena todella vauraan elintason. Maksoi myös lastenhoitajan palkat jotta Helena sai harrastaa ja viettää helppoa elämää.Nyt Helenan piti itse keskittyä siihen tärkeään työhön,hoitaa lapset.Tulos lasten kiireellinen huostaanotto ja huoltajuus käsitellään käräjillä.Niin tärkeää työtä Helena teki 8kk tässä ollaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka menee uusiin naimisiin kun edellinen on tavallaan vielä kesken; mihin kiire? Helena on Mikon lasten ÄITI. Mikon pitäisi hoitaa asiat toisin. Onkohan Mikko luonnevikainen?
Sydän tahtoo mitä sydän tahtoo. Normaalisti tuo ero olisi hoidettu puolessa vuodessa eli ehkä jopa vuoden 2020 aikana mutta joku pitkitti prosessia ja siksi ero nuijittiin lopullisesti vasta 2023. Kolme vuotta on pitkä aika, ei se mikään ihme ole jos uusi kumppani jo löytyi.
Tivaatteko jos sisko, veli, äiti, isä ystävät, työkaverit erooa miksi miksi ......
Vuonna 2024 solmittiin 21 420 avioliittoa , eroon päättyi 11 869 avioliittoa er
p p
'
'''
Mikolla oli se yks tanssija Ida aikoinaan. Ja monia muita. Ihan normaalia nuoren ihmisen seurustelua. Pikkuhiljaa alkaa aikuistua tuokin kundi. Ehkä?
Juu, kirkkopano ilmeisesti. Mutta vanhimman lapsen syntymävuosi ei ole huhu, eikä Koivujen häiden vuosi.
Eikä Troyn asuminen KUN AVIOLIITTO OLI VIELÄ voimassa (kun sehän on mukeille moraalitonta 🤔). Helenahan on käsittääkseni itse tuon todistanut videoillaan 😀 Ja kun hän niin rakastaa postata siitä vieraannuttamisesta, niin itse on sitä tehnyt ja todisteet siitä tuutannut julkisesti.
Vierailija kirjoitti:
Ero käsittelyyn Helenalle on jo maksettu 2 vuotta terapiiaa Minnesotassa.Myös ennen lasten Suomeen muuttoa oli lapsilla keskuteluapua ja Helenan piti osallistua.Ei osallistunut,oli tuo uusi mies niin mitäpä lapsista?Tiesi että lasten isä joissa niin muuton kuin asumisen.Kaiken arjen Turussa.Ero ei ollut niin konkreettinen koska suunnitelma oli Helena&Troy H vihkiminen ja avioliitto.Koska Troy jätti syy rahat eivät olleetkaan Helenan havittelemaa luokkaa.Tai Helenan mustasukkaisuus tuli esille.Helenan ero muuttui todelliseksi ex miehen avioiduttus syksyllä 2024.Siitä asti elämä yhtä kaaosta.
Kyllä sitä ennenkin oli yhtä kaaosta.
Vierailija kirjoitti:
Jos on yhteisiä lapsia niin se huolenpito tavallaan jatkuu myös exää kohtaan. Ellet oo kyyninen kus...ä. Mä luulen et se et Hellu olis tyytyväinen ei vaatis paljon mut Mikko kiukuttelee ku aikuislapsi.
Eikä jatku! Oon 10v sitten eronnut nainen. En ole todellakaan tarvinnut tai halunnut exää huolehtimaan asioista. Katsos, kun asioista huolehtii itse ja kantaa vastuun itse, niin silloin on myös vapaus tehdä kuten tahtoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sydän tahtoo mitä sydän tahtoo. Normaalisti tuo ero olisi hoidettu puolessa vuodessa eli ehkä jopa vuoden 2020 aikana mutta joku pitkitti prosessia ja siksi ero nuijittiin lopullisesti vasta 2023. Kolme vuotta on pitkä aika, ei se mikään ihme ole jos uusi kumppani jo löytyi.
Helena ei vaan mene eteenpäin, löysyisi edes mies
Yksi jo löytyi mutta se meni naimisiin yhden Natalien kanssa.