Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!
Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…
Kommentit (55669)
Vierailija kirjoitti:
Hyvä Mikko, ei mitään kommunikaatiota 👍👍👍 pian Helena raivostuu ja saadaan viihdettä. Helena anelee 🙈
Täällä Miikko , luin juuri viestisi minulle. Ollaan edelleen yhdessä täällä akkojen rupupalstalla .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menkää töihin loiset.
T. Saksi-Riikka
Natalie lokki ei mene Suomessa töihin eikä veronmaksajaksi. Tekisi edes niitä veronmaksaja.
Kotiapulaiseksi Mikko sen tänne raahasi lapsia huoltamaan ja kotia. Palkaksi saa ruokaa ja munaa jos seisoo.
Saahan se Seiskaan tökertää niitä lastentasoisia pöperöohjeta. Ovat kummatkin myös seiskajulkkiksia.
Natalien kannattaisi nyt ennakoida että ei mene noita vuotta kun tyttö on täysiikäinen ja määrää itse asiansa. Hänestä kasvaa nainen ja äiti. Se mitä nyt tytölle kylvää niin sitä saa aikuiselle naiselle niittää. Ei mulla muuta.
18vuotiaalla on kaikki asiat tuoreessa muistissa. Silloin loppuu väkisin kiinni piteleminen.
Näinhän se on. Täysi-ikäisen olinpaikkaa eivät enää lastesuojeluviranomaiset päätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikko järjestäisi varmaan vieläkin Helenalle asunnon ja rahaa, jos hän uskoisi, että sillä saisi asiat raiteilleen sekä Helenalle että lasten yhteishuoltajuuden toimimaan järkevällä ja turvallisella tavalla. Vaan miltä näyttää? Tuntuuko uskottavalta, että yhteishuoltajuus lähtisi toimimaan ilman jatkuvia riitoja ja draamaa vain järjestämällä Helenan taloudelliset asiat kohtuullisella tavalla. Ja kohtuullisella tarkoitan juuri asuinolosuhteita sekä järjellinen käyttöraha normaalia arkea ajatellen joksikin aikaa, kunnes Helena pääsee 'jaloilleen'. Onko Helena osoittanut uskottavasti halua tulla toimeen omillaan? Onko Helena osoittanut halua asettaa lasten hyvinvoinnin etusijalle?
No tässä on jo kyse lasten edusta. Onko tälläinen Helenan äitiys lasten etu? Vai vahingoittaako lapsosia?
Mikon toiminta ja isyys ei myöskään täydellistä. Todellakaan. Tekee kaikkensa, jotta lasten äiti näyttäytyisi hulluna. Osaa kyllä pelaamisen ja manipuloinnin. Ajaako sellainen lasten etua? Hyvä ja välittävä vanhempi tukee myös toisen vanhemmuutta eikä yritä poistaa lapsen toista vanhempaa lasten elämästä.
Mikko on jotenkin jäänyt kakaran tasolle "minä minä mun mun" ja veikkaan että uusi vaimo säestää vieressä. "Kaiken kokenut" kaipasi jännitystä keski- ikäisen sinkkunaisen elämään. Kuka järkevä aikuinen nainen lähtisi tuollaisen miehen matkaan muuten kuin seikkailu ja dollarin kuvat silmissä???
Vierailija kirjoitti:
Hyvä Mikko, ei mitään kommunikaatiota 👍👍👍 pian Helena raivostuu ja saadaan viihdettä. Helena anelee 🙈
Mikon sandaalikaverit kauttaaltaan juuri tämän tasoisia "frendejä". Huoh.
Vierailija kirjoitti:
Eihän noissa kirjoituksissa tarkoiteta Koivun lapsia kun puhutaan kakaroista. Tämä case taitaa työllistää ihan urakalla Turun lastensuojelua.
Kyllä kirjoittaja sitä ajatuksensa tasolla tarkoitti. Mikäli tytär lähtisi myöhemmin äitinsä luokse olisi hän kirjoittajan mukaan kiittämätön kakara ja hänen äitinsä puli. Pimeä ja ilkeä on ihmisen mieli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menkää sinne ylikselle sieltä kaikki viisaus tulee. 🤣
Kerrotaanko siellä, mitä Natalie Koivu on saanut aikaseksi, kun Mikko muutti Suomeen työttömäksi lokiksi. Natin ansiot täällä veronmaksajana. Kauanko mikon orjana kestää?.
Ihmettelen suuresti miksi täällä ollaan niin kiinnostuneita Natalien työllistymisestä Suomessa. Ei hänen tarvitse työllistyä yhtään mihinkään. Mikko huolehtii hänen olemisistaan, ja taatusti hän maksaa välillisiä veroja paljon enemmän kuin koskaan käyttää yhteiskunnan palveluja. Hän ei ole mikään lokki toisin kuin Hellu, joka ei muuta teekään kuin käyttää yhteiskunnan resursseja tuottamatta itse yhtään mitään.
Tämän aihepiirin ketjuista voisi tehdä käyttäytymistieteellisen ehkä sosiaalipsykologisen gradun tai vastaavan tutkimuksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikon sandaalikaverit kauttaaltaan juuri tämän tasoisia "frendejä". Huoh.
Jotain pikkurahaa se näille sandaalimiehille ilmeisesti maksanut/maksaa. Tuskin mitään lain mukaisia virallisia palkkoja ex- vaimon häiriköinnistä ja tontin "mittailuista". Huivit vielä naamalla kun voi joutua vaikka someen se pärstä. Kun ei ketään se naama kiinnosta vaan se miten asiat hoidetaan Mikon mafiatyyliin.
Vierailija kirjoitti:
Koivun perhe on fiksuja, sivistyneitä, rehellisiä ja koulutettuja kunnon kansalaisia. Heidän elämästään on tehty liian vaikeaa Helenan vainoamisen johdosta. He käyttäytyvät sivistyneesti, kun eivät anna lausuntoja tai ota kantaa heitä vainoavan naisen tekemisiin, varmasti sekä juristit, poliisi ja lastensuojelu ovat antaneet samat ohjeet olla ottamatta kantaa. Siunausta, voimaa ja viisautta heidän perheelleen, että jaksavat kestää loppuun saakka ennen kuin oikeus toteutuu.
Tuliko ihan itse koivun päämoottorilta lausunto omasta perheestä.🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mykkäkoulu on täysin eri kun miten nyt ex mies käyttäytyy.On itse suojelua pidättäytyä keskusteluista tai viesteistä Helenan kanssa.Hän julkaisee kaiken,se pystytään toteen näyttämään.Hän on lukenut ääneen lastensuojelu ilmoituksia.Maininnut nimeltä henkilöt.Hän luki ääneen otteita kiirellisestä huostaanotosta ja julkaisi kuvia asiakirjasta.Helenan kanssa joutuu välittömästi julkisuuteen viesteistä ja puheista.Hän ei pysty itse keskustelemaan asiallisesti tai yksityisesti.Syy on se että mustasukkaisesti vainoaa ex miestään,ja hänen omaisuuttaan rahaa.Lapset vain äidin some materiaalia.
Mykkäkoulusta voidaan puhua jos ollaan suhteessa, tai muuten tilanteessa missä viestintää kahden henkilön välillä pitäisi tapahtua.
Mikko ei ole enää suhteessa Helenaan. Nyt kun lapsetkin on Mikolla ja Helenalla valvotut
No kaiken sen Hellun aiheuttaman mielipahan ja sekoilujen jälkeen saattaisi olla, että enpä itsekään keskustelisi H:n kanssa. Ja kun kaikki mitä sanot myös käännetään sinua vastaan, niin miten Mikon pitäisi olla?
Vierailija kirjoitti:
Tämän aihepiirin ketjuista voisi tehdä käyttäytymistieteellisen ehkä sosiaalipsykologisen gradun tai vastaavan tutkimuksen.
Ihan vapaasti. Mutta hyviä tutkielmia ei kuitenkaan tehdä arvausten pohjalta. Yleistä on että Helenan haukkujat käyttävät sanoja " varmaan", "luulisin", "uskoisin", "epäilen", "todennäköisesti", "kuvittelisin" jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koivun perhe on fiksuja, sivistyneitä, rehellisiä ja koulutettuja kunnon kansalaisia. Heidän elämästään on tehty liian vaikeaa Helenan vainoamisen johdosta. He käyttäytyvät sivistyneesti, kun eivät anna lausuntoja tai ota kantaa heitä vainoavan naisen tekemisiin, varmasti sekä juristit, poliisi ja lastensuojelu ovat antaneet samat ohjeet olla ottamatta kantaa. Siunausta, voimaa ja viisautta heidän perheelleen, että jaksavat kestää loppuun saakka ennen kuin oikeus toteutuu.
Siltä kuulostaa. Niin imelää että! 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikko järjestäisi varmaan vieläkin Helenalle asunnon ja rahaa, jos hän uskoisi, että sillä saisi asiat raiteilleen sekä Helenalle että lasten yhteishuoltajuuden toimimaan järkevällä ja turvallisella tavalla. Vaan miltä näyttää? Tuntuuko uskottavalta, että yhteishuoltajuus lähtisi toimimaan ilman jatkuvia riitoja ja draamaa vain järjestämällä Helenan taloudelliset asiat kohtuullisella tavalla. Ja kohtuullisella tarkoitan juuri asuinolosuhteita sekä järjellinen käyttöraha normaalia arkea ajatellen joksikin aikaa, kunnes Helena pääsee 'jaloilleen'. Onko Helena osoittanut uskottavasti halua tulla toimeen omillaan? Onko Helena osoittanut halua asettaa lasten hyvinvoinnin etusijalle?
No tässä on jo kyse lasten edusta. Onko tälläinen Helenan äitiys lasten etu? Vai vahingoittaako lapsosia?
Etkö näe metsää puilta? Tilanne on monen asian summa. Helenan äitinä olossa ei näytä olevan mitään suurempaa vikaa, senhän nyt näkee jokainen. Vanhemman ei edes tarvitse olla täydellinen. Jopa narkomaanit saavat pitää Suomessa lapsensa jos sitoutuvat korvaushoitoon.
Mikon toiminta ja isyys ei myöskään täydellistä. Todellakaan. Tekee kaikkensa, jotta lasten äiti näyttäytyisi hulluna. Osaa kyllä pelaamisen ja manipuloinnin. Ajaako sellainen lasten etua? Hyvä ja välittävä vanhempi tukee myös toisen vanhemmuutta eikä yritä poistaa lapsen toista vanhempaa lasten elämästä.
Kukaan ei ole sanonut että Mikon toiminta olisi täydellistä. Jos Helena olisi pelannut korttinsa toisin, myötätunto olisi hänen puolellaan. Mä en halua arvostella toisen naisen äitiyttä mutta sanon että persoonana hän vaikuttaa tosi kuluttavalta. On yksi saman henkinen sukulainen ja hän kyllä aina onnistuu aiheuttamaan jotain säätöä. Sovitut asiat muuttuu, asioita ymmärretään vähän tahallaan väärin jne.
Mikko ei mielestäni yritä saada Helenaa näyttämään hullulta, Helena tekee kyllä kaikki nuo temput itse. Enkä edes sanoisi hullu, mutta sanoisin että hän on ihminen joka on kriisissä eikä selvästi pysty näkemään omaa osuuttaan asioihin. Sekin on hankalaa yhteishuoltajuuden kannalta. Sen puoleen en kyllä näe mitään merkkiä siitä että Helena tulisi Mikon vanhemmuutta, päinvastoin. Milloin Mikko on alkoholisti, narsisti jne. Mikko sentään ei hauku Helenaa julkisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö
Jos toinen vanhempi on mielisairas, manipuloiva, kiristäjä ja toisen omaisuuden tuhoaja, niin eroon pääsy on ainoa vaihtoehto.
Viddu, että helenaa raivostuttaa ja itkettää, kun Mikko ei vastaa puheluihin. 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mykkäkoulu on täysin eri kun miten nyt ex mies käyttäytyy.On itse suojelua pidättäytyä keskusteluista tai viesteistä Helenan kanssa.Hän julkaisee kaiken,se pystytään toteen näyttämään.Hän on lukenut ääneen lastensuojelu ilmoituksia.Maininnut nimeltä henkilöt.Hän luki ääneen otteita kiirellisestä huostaanotosta ja julkaisi kuvia asiakirjasta.Helenan kanssa joutuu välittömästi julkisuuteen viesteistä ja puheista.Hän ei pysty itse keskustelemaan asiallisesti tai yksityisesti.Syy on se että mustasukkaisesti vainoaa ex miestään,ja hänen omaisuuttaan rahaa.Lapset vain äidin some materiaalia.
Mykkäkoulusta voidaan puhua jos ollaan suhteessa, tai muuten tilanteessa missä viestintää kahden henkilön välillä pitäisi tapahtua.
Mikko ei ole enää suhteessa Helenaan. Nyt kun lapsetkin on Mikolla ja Helenalla valvotut
No mikä olisi mielestäsi sovelias tapa kertoa ihmisestä joka on lastesi toinen vanhempi eikä kommunikoi mitenkään? Puhumaton? Autisti? Mykkä?
Tässä tapauksessa? Fiksu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan vapaasti. Mutta hyviä tutkielmia ei kuitenkaan tehdä arvausten pohjalta. Yleistä on että Helenan haukkujat käyttävät sanoja " varmaan", "luulisin", "uskoisin", "epäilen", "todennäköisesti", "kuvittelisin" jne.
Olen kyllä jo graduni tehnyt mutta aiheena olisikin juuri juoruilun funktiot ja mitä tyhjyyttä sen avulla täytetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistaako joku, kuinka monta (kpl) oli se dokumenttien määrä, joka koski tätä avioeroa?
Millaista hullua tuollainen asia pitäisi kiinnostaa? Onko sulla omaa elämää ollenkaan vai elätkö koivujen kautta kuin jokin loiseläin?
Ketju koskee Helenaa, ei Koivuja.
Ketju koskee myös mahoa ja eläkeukkoa ja koko Koivujen sukua joten tuki turpasi.
No siinä tapauksessa ketju koskee myös Elisabethia, Tommia, Aivaria ja Ylleä. Tuki sinäkin turpasi :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäi mainitsematta että ainoastaan se Jukka isän avioton poika on korkeasti koulutettu, sivistynyt ja komein mies. 👍👍👍👍käy lukemassa.
Nataliella sentään käytössä Mikon miljoonat 🙏🙏🙏 Mikon omaisuus ei ole vain Mikon ja yrittäjät turun seudulla kiittää