Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!

Vierailija
02.04.2025 |

Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…

Kommentit (55669)

Vierailija
28261/55669 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tuo Tinttiniinku maalittaa ketään.

Vierailija
28262/55669 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo se, että äiti kuvaa hätääntyneitä ja itkeviä lapsiaan ja julkaiseen videot, on hälyttävä todiste ja  merkki äidin harkinta- ja empatiakyvyn vakavasta puutteesta.

Äiti ei suojele lastensa yksityisyyttä eikä kasvurauhaa vaan altistaa heidät kaikenlaiselle kiusaamiselle ja muulle . kasvurauhaa loukkaavalle ikävälle julkisuudelle.

Vielä Minnesotassa asuessaan Helena Koivu itse piti huomattavasti vähäisempää julkisuutta jo lapsille erittäin vahingollisena. Hänhän vei  Seiskan KIRJALLSIA  juttuja avioerosta näytille oikeuteen ja oli kovin huolissaan.

Nyt Helena Koivu ITSE KUVAA ja JULKAISEE LAPSISTAAN materiaalia, joka on heille kymmeniä kertoja vahingollisempaa.

Miksi? Miksi Helena Koivun mielipide ja käytös onkin nyt aivan muuta kuin aiemmin? TässäKIN asiassa.

Siinäpä pohdittavaa.

Olisiko oman edun tavoittelu?

Lasten etu tuo ei ainakaan ole. Jokainen tunteva ja järke

Mitä muita keinoja Helenalla on todistaa itsensä ja lastensa väärinkohtelu kuin tuoda asioita julkiseksi? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
28263/55669 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä kumman vuoro oli ei tässä tapauksessa ollut merkitystä.

Sillä oli, että lapset oli viety kesken kouluviikon Helsinkiin, eikä äidillä ollut omaa kotia.

Kertaapas ne kiireellisen sijoituksen syyt. Lapset saavat olla koulusta pois ja Helena oli turvakodissa, eli ei lapset missään vaarassa sen suhteen olleet. 

Vierailija
28264/55669 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinttiniinku poistanut instasivunsa vai onko poistettu. Senverran rankkaa maalittamista harrastanut hänkin että en ihmettele vaikka olisi tullut seuraamuksia.

Ei ole poistunut. Ihan on näkyvillä ainakin minulle. On tainnut estää sinut!? 

Hyvin näkyy tinttiniiku eli Kristiinan tili Instassa. On muuttanut yksityiseksi. 

Instan Biossa:

Koulutetu kokemusasiantuntija

Elämää c-ptsd kanssa.

Jep, jep...hyvin sopii kuvaus Kristiinan käyttäytymiseen ja maalittamiseen somessa.

Miksi sinä mt-potilas maalitat yksityishenkilöitä täällä? Etkö saanut apua hoitajalta?

Tinttiniinku onkin niin hienosti käyttäytyvä eikä maalita ketään. 😂😂😂🤣🤣🤣

Vierailija
28265/55669 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo se, että äiti kuvaa hätääntyneitä ja itkeviä lapsiaan ja julkaiseen videot, on hälyttävä todiste ja  merkki äidin harkinta- ja empatiakyvyn vakavasta puutteesta.

Äiti ei suojele lastensa yksityisyyttä eikä kasvurauhaa vaan altistaa heidät kaikenlaiselle kiusaamiselle ja muulle . kasvurauhaa loukkaavalle ikävälle julkisuudelle.

Vielä Minnesotassa asuessaan Helena Koivu itse piti huomattavasti vähäisempää julkisuutta jo lapsille erittäin vahingollisena. Hänhän vei  Seiskan KIRJALLSIA  juttuja avioerosta näytille oikeuteen ja oli kovin huolissaan.

Nyt Helena Koivu ITSE KUVAA ja JULKAISEE LAPSISTAAN materiaalia, joka on heille kymmeniä kertoja vahingollisempaa.

Miksi? Miksi Helena Koivun mielipide ja käytös onkin nyt aivan muuta kuin aiemmin? TässäKIN asiassa.

Siinäpä pohdittavaa.

Lasten

Eihän hän tuo julkiseksi muuta kuin sen että itse rääkkää lapsiaan jatkuvasti.😂

Vierailija
28266/55669 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä logiikalla myöskään Natalieta ei saa mainita täällä.

Natalie ei ole yksityishenkilö. Mutta jos nostaisin tänne maalitettavaksi jonkun natalien instakaverin nimellään, se olisi sama asia kuin sinun tekosesi. Hyväksyisitkö? :)

Vierailija
28267/55669 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sieltä matkustajaluettelostahan se selviää oltiinko lapsia viemässä Viroon.

No ei selviä. Mäkin olen ostanut matkan jo ensi syksylle. Olenko kaappaamassa lapset reissuun? 

En tiedä, oletjo sopinut asiasta toisen vanhemman ja koulun kanssa?

Ai nyt jo? En kuule ole. Josieheni ennen reissua päättää ajaa mut turvakotiin, tuskin lähden reissuun. Eiköhän nämä ilmoiteta pikkasen lähempänä kuin puoli vuotta aiemmin. Se, jos Helenalla on ollut suunniteltu reissu, ei kerro yhtään mitään mistään. Varmsti Mikkoa hirvitti kun oli ajanut Helenan Kakskerrasta pois, sietääkin hävettää ja hirvittää, mutta ei se sossulle kyllä kiireellisen sijoituksen oikeutta anna kun lapset oli turv

Minkä takia lapset olivat turvakodissa ?  

Helenalla lienee ollut sievoisesta rahasummasta  sovittu diili Seiskan kanssa, että se saa pääsiäiseksi kanteensa myyvän lööpin: HELENA KOIVU JA LAPSET JOUTUIVAT PAKENEMAAN MIKKOA TURVAKOTIIN!!!!!!!!!!!!!! 

Mutta se juttu meni sit ärsyttävästi mönkään, kun sieltä turvakodista soitettiinkin lastensuojeluun jotta saadaan lasten kiireellinen huostaaontto pois sekopäiseltä Helenalta ja tilattiin poliisit viemään lapset pikapikaa turvaan Mikon luokse Turkuun. 

Voi muna.

Vierailija
28268/55669 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä logiikalla myöskään Natalieta ei saa mainita täällä.

Natalie ei ole yksityishenkilö. Mutta jos nostaisin tänne maalitettavaksi jonkun natalien instakaverin nimellään, se olisi sama asia kuin sinun tekosesi. Hyväksyisitkö? :)

Toivottavasti tinttiniinku saa syytteen kunnianloukkauksesta. On kyllä huonosti käyttäytyvä ihminen, mutta mitäpä muuta mukilaiselta voi odottaa.

Vierailija
28269/55669 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Mikon tarvitse Helenalle taloa ostaa, jos Helena ei saa omia asioitaan järjestymään itse, niin yksinhuoltajuus Mikolle. Vituttaa lapsilla rahan kiristäminen. 

Ja yksinhuoltajuus ratkaisisi mitä? 

No ton edellisen v  .tus loppuisi 

Vierailija
28270/55669 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinäpä maalitat ja vainoat täällä anonymiteetin suojista ;) Et omalla naamalla kehtaa riehua. 

Tintti mikä lie kertoo sentään rohkeasti nimellään mielipiteitään vaikka saa mt-hulluja kimppuunsa. Respect!

Vierailija
28271/55669 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hellu kuvittelee tienaavansa miljoonia paljastuskirjalla

Ja saavansa 2,5 miljoonan osuuden Kakskerrasta.

Näin Hellu kokee.

Vierailija
28272/55669 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitä muita keinoja Helenalla on todistaa itsensä ja lastensa väärinkohtelu kuin tuoda asioita julkiseksi? "

Ensinnäkin, Helenaa ei ole väärinkohdeltu. Hän itse tunki asumaan exän mökille, josta sai kuukauden aikaa muuttaa pois. Ei muuttanut. Helena itse on hakemalla hakenut tilanteita, jotta pääsee teille hyväuskoisille näyttämään kuinka häntä kohdellaan väärin.

Tähän asti Helenaa on kohdeltu silkkihansikkain eikä se ole lopettanut hänen riehumistaan.

Vierailija
28273/55669 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinäpä maalitat ja vainoat täällä anonymiteetin suojista ;) Et omalla naamalla kehtaa riehua. 

Tintti mikä lie kertoo sentään rohkeasti nimellään mielipiteitään vaikka saa mt-hulluja kimppuunsa. Respect!

Minä en arvosta ketään rääväsuuta, jolla ei ole edes faktat hallussa. Ihan vaan huonosti käyttäytyvä ihminen minun silmissäni on tinttiniinku. Eikö oikein lontoo suju, kun ei edes oikeuden pöytäkirjoja osaa lukea?

Vierailija
28274/55669 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hellu kuvittelee tienaavansa miljoonia paljastuskirjalla

Ja saavansa 2,5 miljoonan osuuden Kakskerrasta.

Juu, harmi vaan kun kumpikaan ei toteudu.

Vierailija
28275/55669 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimellään? Tintti Mikälie?

Vierailija
28276/55669 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Miksi olisi palauttunut omina päivinään? Avlla ja yliksellä ollaan kyllä epätoivoisia kun keksitään tuollainen väite ylipäätään. Kunnianloukkaushan se sitäpaitsi on."

Lasten vaihto isälle olisi pitänyt tapahtua sinä päivänä koulun jälkeen. Helena itse kertoi olleensa tekemässä iltaruokaa lapsille, kun sossu tuli. Ja olivat siis Hgissä. Ihan just niin meni eli äiti ei palauttanut omalta huoltovuoroltaan ajoissa. 

Iltaruoka on aika vahva termi, kun Helenan annoskoot tunnetaan.

Lasten annoskoot. 

Helenan itsensä kuvaamat omat ruoat ja ravintola-

annokset ovat ihan tuhdin kokoisia.

Vierailija
28277/55669 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinäpä pohdittavaa.

Lasten

Mitä muita keinoja Helenalla on todistaa itsensä ja lastensa väärinkohtelu kuin tuoda asioita julkiseksi? 

Olen nähnyt kaikki Helenan julkaisut, mutta vielä mikään niistä ei ole todistanut häneen itseensä saati lapsiin kohdistuvaa väärinkohtelua. Sen sijaan todisteita Helenan itsensä harjoittamasta kiusaamisesta, vainoamisesta, häiriköinnistä, vahingonteoista, yksityisyyden- ja kunnianloukkauksista, mustamaalaamisista, piinaamisista ja muusta rikollisesta käytöksestä on nähty paljon Helenan julkisissa ulostuloissa. Tiedän, että tämä sama kokemus on monilla, monilla muillakin.

Joten voisitko nyt ihan selkokielellä, konkreettisin esimerkein kertoa millaisen väärinkohtelun kohteeksi Helena ja lapset ovat joutuneet? Eikä nyt mitään ympäripyöreätä liirumlaarumia ja vihjailuja vailla todellisuuspohjaa!

Vierailija
28278/55669 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sieltä matkustajaluettelostahan se selviää oltiinko lapsia viemässä Viroon.

No ei selviä. Mäkin olen ostanut matkan jo ensi syksylle. Olenko kaappaamassa lapset reissuun? 

En tiedä, oletjo sopinut asiasta toisen vanhemman ja koulun kanssa?

Ai nyt jo? En kuule ole. Josieheni ennen reissua päättää ajaa mut turvakotiin, tuskin lähden reissuun. Eiköhän nämä ilmoiteta pikkasen lähempänä kuin puoli vuotta aiemmin. Se, jos Helenalla on ollut suunniteltu reissu, ei kerro yhtään mitään mistään. Varmsti Mikkoa hirvitti kun oli ajanut Helenan Kakskerrasta pois, sietääkin hävettää ja hirvittää, mutta ei se sossulle kyllä kiiree

Helenalla lienee ollut sievoisesta rahasummasta  sovittu diili Seiskan kanssa, että se saa pääsiäiseksi kanteensa myyvän lööpin: HELENA KOIVU JA LAPSET JOUTUIVAT PAKENEMAAN MIKKOA TURVAKOTIIN!!!!!!!!!!!!!! 

Mutta se juttu meni sit ärsyttävästi mönkään, kun sieltä turvakodista soitettiinkin lastensuojeluun jotta saadaan lasten kiireellinen huostaaontto pois sekopäiseltä Helenalta ja tilattiin poliisit viemään lapset pikapikaa turvaan Mikon luokse Turkuun. 

Voi muna.

🤣

Vierailija
28279/55669 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi hauskimmista Hellun ränttäyksistä on ollut se, kun naukui, että taaskaan Mikko ei ole maksanut elatusmaksua :D. Ja oikeasti maksupäivä oli vasta seuraavana päivänä. Eiköhän tuo lokki ole rahaa saanut yli tarpeidensa. 

Ja en ymmärrä, miten kehtaa näyttää naamaansa yhtään missään. Siellä junassa, Turussa tai Helsingissä. Mutta hänhän ei häpeä mitään.

Ja ei tuo sukukaan nyt ihan normaali ole. Että isä lähti kuskiksi kuskaamaan Hellua ja lapsia kesken kouluviikon Helsinkiin ja turvakotiin. Ehkä ne ajattelee, että lahjattomat opiskelee? Ja sitten Hellu selittää, että lapsilla on serkkuja ja sukulaisia siellä Helsingissä :D. Ja mukeille uppoaa kaikki, mitä Hellu vain keksii kertoa. 

Ja pikkusisko hymyilee typerästi Helenan instassa. Kai ne lahjaksi saadut kumitissit on sitten niin ihanat. Kelpaa Mr Kurkunkin niitä kouria,

Sinä se olet itse villamyssy missi ja vaahtokumi tissi.

Vierailija
28280/55669 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä se varaton nainen vaan matkustelee Apple MacBook Airin kanssa, ei ihan halpa sekään. Ja nyt viikonloppuna kävi kalliilla kampaajalla, sisko taitaa olla äitiyslomalla.

Ketju on lukittu.