Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!

Vierailija
02.04.2025 |

Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…

Kommentit (55669)

Vierailija
28221/55669 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sieltä matkustajaluettelostahan se selviää oltiinko lapsia viemässä Viroon.

No ei selviä. Mäkin olen ostanut matkan jo ensi syksylle. Olenko kaappaamassa lapset reissuun? 

Luetun ymmärtäminen. Viemässä vs kaappaamassa. Matkustajaluettelosta selviää matkustajat, ei matkustuksen syy. Jos ostit matkan lapsillesi, kyllä, olet viemässä heidät Viroon. Sitä ei kerrota miksi ja onko suostumusta ja kuinka pitkäksi aikaa.

Juu, mutta sepä ei kerro sitä nousenko mä siihen laivaan tai koneeseen. Miksi Helena ei olisi saanut suunnitella matkaa? Eipä lähtenyt, jos vaikka tarkoitus oli, kun Mikko järjesti shown. Tmä on sama kuin jos sossu veisi lapset kun naapuri on ilmoittanut sun olevan kännissä lasten seurassa ja sossun tullessa paikall

Ei kerro ei, mutta kertoo sen, että sulla on aikomus viedä lapset Viroon = puhekielessä olet viemässä.

Vierailija
28222/55669 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei selviä. Mäkin olen ostanut matkan jo ensi syksylle. Olenko kaappaamassa lapset reissuun? 

Luetun ymmärtäminen. Viemässä vs kaappaamassa. Matkustajaluettelosta selviää matkustajat, ei matkustuksen syy. Jos ostit matkan lapsillesi, kyllä, olet viemässä heidät Viroon. Sitä ei kerrota miksi ja onko suostumusta ja kuinka pitkäksi aikaa.

Juu, mutta sepä ei kerro sitä nousenko mä siihen laivaan tai koneeseen. Miksi Helena ei olisi saanut suunnitella matkaa? Eipä lähtenyt, jos vaikka tarkoitus oli, kun Mikko järjesti shown. Tmä on sama kuin jos sossu veisi lapset kun naapuri on ilmoittanut sun olevan k

Koska hän ei palauttanut lapsia isälle ja on asunnoton. Ja täysin sekaisin.

Ja riehui somessa kuin seinähullu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
28223/55669 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, mutta sepä ei kerro sitä nousenko mä siihen laivaan tai koneeseen. Miksi Helena ei olisi saanut suunnitella matkaa? Eipä lähtenyt, jos vaikka tarkoitus oli, kun Mikko järjesti shown. Tmä on sama kuin jos sossu veisi lapset kun naapuri on ilmoittanut sun olevan kännissä lasten seurassa ja sossun tullessa paikall

Juu, mutta sepä ei kerro sitä nousenko mä siihen laivaan tai koneeseen. Miksi Helena ei olisi saanut suunnitella matkaa? Eipä lähtenyt, jos vaikka tarkoitus oli, kun Mikko järjesti shown. Tmä on sama kuin jos sossu veisi lapset kun naapuri on ilmoittanut sun olevan kännissä lasten seurassa ja sossun tullessa paikalle huomaisi ettet olekaa

Juurikin tämä. Kiireellistä sijoitusta tai valvottuja tapaamisia ei koskaan tehdä sen perusteella että toista huoltajaa pelottaa. Sen tiedon perusteella mitä meillä on, tuo oli virkavirhe. Mielelläni olen väärässä, sen verran heikkoa on sossun toiminta, jos en ole. Täällä on ihan turha keksiä että varmasti toimivat oikein, se ei sillä totuudeksi muutu. 

Vierailija
28224/55669 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin eli ei mainittu yhtäkään noista. Se että Mikko ei tiennyt missä lapset ovat on täysin normaalia vai kerrotko sä liikkeesi exällesi sun lapsivuorolla? 

Erosin 10v sitten. Kyllä, minulle on aina kerrottu, jos lapset lähtevät ulkomaille exän kanssa. Ja kyllä, kerron itsekin merkitykselliset asiat. Ulkomaille vienti on merkityksellinen. Lisäksi olemme tehneet puolin ja toisin lupalapun matkustamista varten, ettei ainakaan siihen tyssää. Tiedän tapauksia, joissa sitä on kysytty.

-eri

No oliko Helena Virossa? Tai edes lähdössä? 

Jestas tätä luetun ymmärtämisen puutetta. Vastasin vain kysymykseen Kerrotko sä liikkeesi exällesi sun lapsivuorolla. En ottanut kantaa siihen oliko Helena Virossa tai edes lähdössä. Sitä en tiedä.

Vierailija
28225/55669 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikko voisi alkaa vetää puhekeikkoja kokemusasiantuntijana millaista on olla narsistisen ex-vaimon uhri. Mikollahan on selkeä ja analyyttinen ulosanti. Monet miehet elävät vastaavassa tilanteessa.

Kyllä, siitä saattaisi olla apua monelle.

Mikko vois ruveta elämäntapa valmentajaksi vaikeita eroja kokeneille.

Mikko voisi kertoa miehille miten tehdä eksän elämästä hankalaa ja miten viedä lapset äidiltään. 

Tai kertoa kuinka pysyä henkisesti vahvana myllytyksessä ja tukea lapsia. Myös lainopilliset vinkit varmaan kelpaa.

Vierailija
28226/55669 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

oliko ne Virossa? Silloin kun sossulle sanotaan jotakin ja sossu ei sitä itse todellisuudessa näe, kiireelliseen sijoitukseen ei ryhdytä. Ja jos ryhdytään, se puretaan pikimmiten. Vai olisko sulle ok, jos sun ex keksisi että sä olet lapset viemässä Viroon, että sossu tulisi hakemaan lapset? Ja sen päälle valvotut tapaamisetkin olisi tosi oukkidoukki? Eihöhän tuosta selvityspyyntö lähde ja pari muutakin juttua. 

---

Jos se kirjelmä oli 10 sivuinen niin vois olettaa että syitä oli enemmän kuin 1. Katsovat asioita kokonaisuutena eli mielentila, koti, yms. Lapset oli otettu pois koulusta ja viety toisen vanhemman tietämättä Helsinkiin, ei kotia ei työtä. Kyllähän noista epätoivoinen vaikutelma syntyy. Lisäksi on varmaan asioita j

Siis Mikko yrittänyt esittää Helenan psykoottiseksi? Aika kiero äijä. Sossujen pitäisi lähettää Helena siinä tapauksessa ammattilaisten arvioon eikä uskoa mustamaalaavan narsisti puheita!

Noinko mielivaltaisesti lasu toimii? 

Vierailija
28227/55669 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, mutta sepä ei kerro sitä nousenko mä siihen laivaan tai koneeseen. Miksi Helena ei olisi saanut suunnitella matkaa? Eipä lähtenyt, jos vaikka tarkoitus oli, kun Mikko järjesti shown. Tmä on sama kuin jos sossu

Ei ole riehunut, turhaan valehtelet. Itse riehut täällä aamusta yöhön.

Vierailija
28228/55669 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, mutta sepä ei kerro sitä nousenko mä siihen laivaan tai koneeseen. Miksi Helena ei olisi saanut suunnitella matkaa? Eipä lähtenyt, jos vaikka tarkoitus oli, kun Mikko järjesti shown. Tmä on sama kuin jos sossu veisi lapset kun naapuri on ilmoittanut sun olevan k

Juurikin tämä. Kiireellistä sijoitusta tai valvottuja tapaamisia ei koskaan tehdä sen perusteella että toista huoltajaa pelottaa. Sen tiedon perusteella mitä meillä on, tuo oli virkavirhe. Mielelläni olen väärässä, sen verran heikkoa on sossun toiminta, jos en ole. Täällä on ihan turha keksiä että varmasti toimivat oikein, se ei sillä totuudeksi muutu. 

Eihän missään muualla kuin Helenan omissa puheissa ole se syy. Kirjelmässä oli aika paljon muutakin mitä ei luettu. Stoorissa on ihan kohtuullisesti aukkoja eli on aivan mahdollista että päähenkilö ei ihan kaikkea kerro, mikä on toki hänen oikeutensa. Ei olisi myöskään ensimmäinen kerta kun asioita kerrotaan valikoivasti.

Vierailija
28229/55669 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin eli ei mainittu yhtäkään noista. Se että Mikko ei tiennyt missä lapset ovat on täysin normaalia vai kerrotko sä liikkeesi exällesi sun lapsivuorolla? 

Erosin 10v sitten. Kyllä, minulle on aina kerrottu, jos lapset lähtevät ulkomaille exän kanssa. Ja kyllä, kerron itsekin merkitykselliset asiat. Ulkomaille vienti on merkityksellinen. Lisäksi olemme tehneet puolin ja toisin lupalapun matkustamista varten, ettei ainakaan siihen tyssää. Tiedän tapauksia, joissa sitä on kysytty.

-eri

No oliko Helena Virossa? Tai edes lähdössä? 

Jestas tätä luetun ymmärtämisen puutetta. Vastasin vain kysymykseen Kerrotko sä liikkeesi exällesi sun lapsivuorolla. En ottanut kantaa siihen oliko Helena Virossa tai edes lähdössä. Sitä en tiedä.

Hänhän nimenomaan EI palauttanut niitä lapsia Mikolle Mikon vuorolla.

Vierailija
28230/55669 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, oletjo sopinut asiasta toisen vanhemman ja koulun kanssa?

Ai nyt jo? En kuule ole. Josieheni ennen reissua päättää ajaa mut turvakotiin, tuskin lähden reissuun. Eiköhän nämä ilmoiteta pikkasen lähempänä kuin puoli vuotta aiemmin. Se, jos Helenalla on ollut suunniteltu reissu, ei kerro yhtään mitään mistään. Varmsti Mikkoa hirvitti kun oli ajanut Helenan Kakskerrasta pois, sietääkin hävettää ja hirvittää, mutta ei se sossulle kyllä kiireellisen sijoituksen oikeutta anna kun lapset oli turvakodissa ja he sen tiesivät. 

Minkä takia lapset olivat turvakodissa ?  

Vierailija
28231/55669 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä kiireellisissä sijoituksissa sossut telee eniten virheitä ja ne puretaankin usein nopeasti kun perusteita huostaanottoon ei löydykään. Kiireelliseen sijoitukseen riittää pelkkä työntekijän kokema huoli ja tai pahimmillaan ilmoituksen tekijän valheet. Jos vaikka soittaisin lasuun, että naapuri hyväksikäyttää lastaan, lapsi tod.näk. haettaisiin pois ja alettaisi tutkia, onko asia näin vai ei.

Vierailija
28232/55669 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, oletjo sopinut asiasta toisen vanhemman ja koulun kanssa?

Ai nyt jo? En kuule ole. Josieheni ennen reissua päättää ajaa mut turvakotiin, tuskin lähden reissuun. Eiköhän nämä ilmoiteta pikkasen lähempänä kuin puoli vuotta aiemmin. Se, jos Helenalla on ollut suunniteltu reissu, ei kerro yhtään mitään mistään. Varmsti Mikkoa hirvitti kun oli ajanut Helenan Kakskerrasta pois, sietääkin hävettää ja hirvittää, mutta ei se sossulle kyllä kiireellisen sijoituksen oikeutta anna kun lapset oli turv

Hellun piti myydä raflaava juttu Seiskaan.

Vierailija
28233/55669 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, mutta sepä ei kerro sitä nousenko mä siihen laivaan tai koneeseen. Miksi Helena ei olisi saanut suunnitella matkaa? Eipä lähtenyt, jos vaikka tarkoitus oli, kun

Todellakin riehui täysin päästään sekaisin.

Vierailija
28234/55669 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapset olisi pitänyt ottaa pois Hellulta jo paljon aikaisemmin.

onneksi vihdoin toimittiin!

Olet selvästi hullu. Miksi lapset pitäisi ottaa pois rakastavalta vanhemmalta? Sun kriteereillä varmaan melkein jokainen vanhempi menettäisi lapsensa.

Mikko osasi hyvin mustamaalata Helenaa sossuille. Jos on edes keksitty uhka jollekin vakavalle, lapsethan sijoitetaan ja vasta sen jälkeen tutkitaan pitikö paikkansa. 

No yllättäen se lasu on kanssani samaa mieltä Helenan kyvykkyydestä vanhemmuuteen.

Olisi vain voinut toimia paljon aikaisemmin!

Mikko siellä? Ei lasu kenenkään toisen kanssa voi olla samaa mieltä. Ulkopuoliset eivät tiedä miten asioiden laita on. Pitikö Mikko mennä keksimällä keksimään ikäviä juttuja lastenne äidistä????

Vierailija
28235/55669 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kerro ei, mutta kertoo sen, että sulla on aikomus viedä lapset Viroon = puhekielessä olet viemässä.

Ja saisin olla viemässä. 

Vierailija
28236/55669 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näissä kiireellisissä sijoituksissa sossut telee eniten virheitä ja ne puretaankin usein nopeasti kun perusteita huostaanottoon ei löydykään. Kiireelliseen sijoitukseen riittää pelkkä työntekijän kokema huoli ja tai pahimmillaan ilmoituksen tekijän valheet. Jos vaikka soittaisin lasuun, että naapuri hyväksikäyttää lastaan, lapsi tod.näk. haettaisiin pois ja alettaisi tutkia, onko asia näin vai ei.

Eiköhän se tässä kahden viikon aikana olisi peruttu, jos oltaisi todettu mokaksi.

Vierailija
28237/55669 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapset olisi pitänyt ottaa pois Hellulta jo paljon aikaisemmin.

onneksi vihdoin toimittiin!

Olet selvästi hullu. Miksi lapset pitäisi ottaa pois rakastavalta vanhemmalta? Sun kriteereillä varmaan melkein jokainen vanhempi menettäisi lapsensa.

Mikko osasi hyvin mustamaalata Helenaa sossuille. Jos on edes keksitty uhka jollekin vakavalle, lapsethan sijoitetaan ja vasta sen jälkeen tutkitaan pitikö paikkansa. 

No yllättäen se lasu on kanssani samaa mieltä Helenan kyvykkyydestä vanhemmuuteen.

Olisi vain voinut toimia paljon aikaisemmin!

Mikko siellä? Ei lasu kenenkään toisen kanssa voi olla samaa mieltä. Ulkopuoliset eivät tiedä miten asioiden laita on. Pitikö Mikko mennä keksimällä keksimä

Lasu oli kanssani samaa mieltä kiireellisestä sijoituksesta ja siitä että äidille pitää saada valvotut tapaamiset. Turhaan iniset.

Vierailija
28238/55669 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, mutta sepä ei kerro sitä nousenko mä siihen laivaan tai koneeseen. Miksi Helena ei olisi saanut suunnitella matkaa? Eipä lähtenyt, jos vaikka tarkoitus oli, kun Mikko järjesti shown. Tmä on sama kuin jos sossu

Koska hän ei palauttanut lapsia isälle ja on asunnoton. Ja täysin sekaisin.

Miksi olisi palauttunut omina päivinään? Avlla ja yliksellä ollaan kyllä epätoivoisia kun keksitään tuollainen väite ylipäätään. Kunnianloukkaushan se sitäpaitsi on. 

Vierailija
28239/55669 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia lapset olivat turvakodissa ?  

Siellä sai elää ja olla ilmaiseksi.

Vierailija
28240/55669 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tämä könsikäs Troy löytyikään Helina? Tuollainen helmien helmi, TIRSK.

Tekisi mieli sanoa että kyllä vakka kantensa löytää.

Niin löysivät Mikko ja Helenakin. Ja upeat lapset saivat. 

Ketju on lukittu.