Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!

Vierailija
02.04.2025 |

Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…

Kommentit (55669)

Vierailija
28001/55669 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kainuun misofani painanut taas pitkää päivää, voi vain arvailla hii van tuoksun määrää tuolissa

Pata kattilaa soimaa. Eikö kyllästytä jankuttaa samaa?

Vierailija
28002/55669 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mikon on ymmärrettävä vähintää jo nyt, että sopimukset ei auta siihen, jos toinen ei halua toimia huoltajana ilman ehtoja.

RAHAT TÄNNE TAI EN TAPAA LAPSIA ENÄÄ!!

Ei kyllä ole lastenkaan etu moinen äiti. 

Milloin Helena on sanonut ettei tapaisi lapsia? Nytkin haki lapset omalla vuorollaan Mikolta asti, kun Mikko ei tehnyt kuten sovittu (eli vaihto koululla) ja miten kävi? Mikko selosti miten Helena kaappasi lapset. 

Lasu oli suositellut ettei lapsia annettaisi tuolloin Helenalle. Sen lisäksi huostaanottopäätöksestä jonka Helena luki, kävi ilmi, ettei Mikko tiennyt missä lapset ovat. Olettavasti siis on ilmoitettu että menevät turvakotiin mutta ei sitä mihin kaupunkiin. Helsingissä olo siis on tullut yllätyksenä, samoin

Turvakodista soitettu Mikolle.

Pistää miettimään miten ne nyt noin teki kun kuitenkin Hellun mukaan kaikki toimi hienosti... Turvakodissa ovat kuitenkin kaikenlaista nähneet ja osaavat varmasti arvioida tilanteen.

Käsittääkseni turvakodissa ei myöskään saa ulkopuoliset käydä eli siinä mielessä erikoinen paikka isoisän ja serkkujen tapaamiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
28003/55669 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suakaan ei varmaan haittaa, jos murtaudun sun kotiin ja alan kutsumaan sitä kodikseni ja asun siivelläsi ja häädän kaikki tuttavasi pois. Lisäksi ränttään sinusta netissä. Valehtelen silmät ja suut täyteen. 

Exän tehtävä EI OLE ELÄTTÄÄ entistä vaimoaan. Hellulle on tarjottu huokeaa asuntoa, mutta se oli kai liikaa, kun olisi se yhtiövastike tarvinnut itse maksaa?

Vierailija kirjoitti:

Mitä se ketään haittaa, jos Helena on Kakskerrassa? Ja lapsista taatusti oli mukavampaa olla äitinsä luona, eikä koulussa. Mitä sekään haittaa, jos on äitinsä luona pitempään? Helena on kuitenkin lasten äiti. 

No selkeästi se haittaa Mikkoa, Helena puuhasi hänelle jopa lähestymiskieltoja sinne eli voihan tuo vähän haitata oman kesäpaikan käyttöä. Talolla ei saanut ilmeisesti käydä edes silloin kun Helena oli poissa, eli pikkuisen rajoittaa...

Mustakin olisi kivempi olla Helsingissä kuin vaikka töissä mutta elämä ei ihan toimi niin. Lapsille on ihan hyvä opettaa myös niitä sääntöjä. Sitä paitsi onhan heillä siellä koulussa kaverinsa.

Vierailija
28004/55669 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se vain hyvä olisi laittaa lapset kotikouluun. Kokeneet niin paljon lyhyen ajan sisään. Eivät kärsisi muiden lasten kiusaamisesta.

Siinä saisi äiti tavata lapsiaan lähes päivittäin, kun opettaisi ja kasvattaisi heitä. Win win tilanne

Ei Helenalla oo kykyjä opettaa.  

Kyllä uskoisin olevan. Mikkokin varmasti valmis tukemaan tätä järjestelyä, jolloin lasten ei tarvitse olla ilman kumpaakaan vanhempaa ja tällöin ei kiusaamista pääse tapahtumaa

Mistä nämä mukilaiset kehittelee näitä absurdeja ideoitaan? Eivät olleet paikalla, kun aivoja on jaettu?

Mukilaiset voisivat vastata pariin kysymykseen: Miksi Helena on täysin kykenemätön hankkimaan ITSE omaa asuntoaan?

Miksi nelikymppiselle naiselle pitää tehdä kaikki eteen, mikä on se syy, että hän ei itse kykene mihinkään?

Vierailija
28005/55669 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yliksellä joku  on jakamassa Mikon rahoja, Helenalle puolenmillin omakotitalo,  Mikko antaisi vaikka miljoonan 

Kyllähän näin jonkunlainen sopu varmaan saataisiin. Oli se sitten oikein tai väärin. Ketään tässä ei oikein tunnu kiinnostavan se sopu. Kaikki haluavat vain pitää kiinni omista intresseistään. 

Mikko on joustanut ja tehnyt tarjouksia jne vuosikausia. Jossain vaiheessa on ihan ymmärrettävää ja oikein lakata se kun toinen haluaa vain draamaa ja pyöritellä miestä/asioita.Mikko ajattelee myös lapsia ja siksi kaikelle "sovun" yrittämiselle on nyt tullut loppu.

Vierailija
28006/55669 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ne eiliset ja toissapäiväiset yliksen jutut hävinneet, missä kirjoitettiin, että  mun ja Mikon rahat sitä ja tätä? Nehän taisi muuttua jossain vaiheessa siten, että oli jotta Helenan ja Mikon rahat sitä ja tätä. Kukahan se noin kirjoittaa?

Joku kerkesi ottaa talteen. Mun ja Mikon rahat. Sitten äkkiä korjasi että Helenan ja Mikon. Hupsista sentään.

Ihanko totta? Täytyypä seurata tarkemmin. 

Vierailija
28007/55669 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö riitä, että Helena sai avioliittonsa aikana mielettömästi rahaa käyttöönsä ja eli luksuselämää täysin Mikon rahoilla?

Askartelet ihan epäoleellisten asioiden parissa ja vertaat omaan elämääsi. Todellinen ongelma jää sinulta piiloon. Reppana!

Vierailija
28008/55669 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin siis Mikko valehteli Iltalehdelle tarjonneensa erilaisia sopimuksia, mm 5 miljoonaa heinäkuussa 2022.

Iltalehdessä Mikko kertoo tarjonneensa Helenalle heinäkuussa 2022. Kahta kuukautta myöhemmin Mikon tarjous kuitenkin aleni 2,5 miljoonaan 

Helena kertoo että juristien välityksillä laadittu erilaisia sopimusmalleja. Ensin Mikko on juristinsa kanssa laatinut ehdotuksen, johon sitten Helena oman juristinsa kanssa tehneet vastaehdotuksen.

Viittä miljoonaa dollaria Helenalle ei ole milloinkaan kirjallisesti tarjottu!

Tämä vaan taas todistaa Mikon tavan yrittää esittää anteliasta ja sovittelevaa. Kiero peluri!

Helena itse kertoi lukeneensa sen viiden miljoonan tarjouksen papereista joten älä valehtele ja soimaa Mikkoa. Suullinen sopimus on muuten yhtä pätevä kuin kirjallinenkin.

Vierailija
28009/55669 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka miten solvaatte Koivulaiset Helenaa, hän toimii puhuu selkeästi ja on täysin toimintakykyinen. 

Mikko on saanut ison maalittajajoukon mustamaalaamaan lastensa äitiä. Onko Mikolla lainkaan omatuntoa??? 

Nyt meni kyllä Mukit ja Koivut väärinpäin, samaten Mikon ja Helenan nimet. No mutta sattuuhan sitä joskus itsekullekin.

Vierailija
28010/55669 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se ketään haittaa jos eksä asuu mökin vierashuoneessa? Mua haittaisi, onneksi mun eksäänikin haittaisi ja mun nyksää haittaisi. 

Yleensä viimeistään kuudessa vuodessa lopetetaan loisiminen toisten mökillä. Tietysti ei kaikki niin tee, mutta suurin osa. Ne joilla on vielä jotain itsekunnioitusta jäljellä. 

Vierailija
28011/55669 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasten maailmassa he ovat olleet aina yksi perhe, jolla on ollut poikkeuksellisen korkea elintaso rahassa mitattuna. Mutta yhtenä päivänä tuo idylli lopulta särkyy ja yhtäkkiä äidillä ei ole mitään, mutta isällä on kaikki omaisuus. Äiti, joka on tiettyyn pisteeseen saakka käytännössä yksin huolehtinut heistä jätetään puille paljaille. Väitän, että näin lapset sen kokevat. 

Minä väitän että lapset eivät koe äitinsä olevan/olleen puilla paljailla.

Vierailija
28012/55669 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa mieleeni, että kun Helena ja Mikko ovat saaneet kaiken sovituksi, niin me jatkamma tällä palstalla väittelyämme. Kääntyivät asiat kuinka päin tahansa, niin meidän loppulausuntomme on, että väärin sammutettu.

Vierailija
28013/55669 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Hellu itse lähri sen Troyn matkaan, niin miksi hän mekastaa siitä, että Mikko löysi rakkauden? 

Mitä v...ua! Eihän hän mekasta Mikon rakkauselämästä vaan hänen ja lastensa asumiskuvioista! Troy- inisijä on ihan pihalla.

Vierailija
28014/55669 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasten maailmassa he ovat olleet aina yksi perhe, jolla on ollut poikkeuksellisen korkea elintaso rahassa mitattuna. Mutta yhtenä päivänä tuo idylli lopulta särkyy ja yhtäkkiä äidillä ei ole mitään, mutta isällä on kaikki omaisuus. Äiti, joka on tiettyyn pisteeseen saakka käytännössä yksin huolehtinut heistä jätetään puille paljaille. Väitän, että näin lapset sen kokevat. 

Ja minä väitän että noiden lasten äiti ei ikinä käytännössä huolehtinut heistä yksin jos ollenkaan.

Vierailija
28015/55669 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko anneli tuo kainuun misofani?:)

En tunne asiaa tarkemmin mutta luulisin että Kainuussa fanitetaan enemmän perinteisiä mausteita kuin esimerkiksi misoa. Niin klassinen mauste kuin se japanilaisessa keittiössä onkin. Mutta kuten sanottua, tämä oli vain arvailua.

Vierailija
28016/55669 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja minä väitän että noiden lasten äiti ei ikinä käytännössä huolehtinut heistä yksin jos ollenkaan.

Miksi kenenkään äidin tai isänkään pitäisi huolehtia täysin yksin lapsistaan? Mitä helvettiä selität? 

Vierailija
28017/55669 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö riitä, että Helena sai avioliittonsa aikana mielettömästi rahaa käyttöönsä ja eli luksuselämää täysin Mikon rahoilla?

Askartelet ihan epäoleellisten asioiden parissa ja vertaat omaan elämääsi. Todellinen ongelma jää sinulta piiloon. Reppana!

Ja miten niin? Täällähän hoetaan että Mikko on aina ollut pihi ja alistanut Helenaa taloudellisesti. On erittäin oleellista huomioida mitä Helena sai Minnesotavuosina.

Vierailija
28018/55669 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se ketään haittaa jos eksä asuu mökin vierashuoneessa? Mua haittaisi, onneksi mun eksäänikin haittaisi ja mun nyksää haittaisi. 

Yleensä viimeistään kuudessa vuodessa lopetetaan loisiminen toisten mökillä. Tietysti ei kaikki niin tee, mutta suurin osa. Ne joilla on vielä jotain itsekunnioitusta jäljellä. 

Monestihan erotaan siksi kun se yhteiselämä ei suju. Tuo onkin nyt hauska kuvio jos eron jälkeen kuitenkin päätyy asumaan exän kanssa. Mä en haluaisi myöskään.

Vierailija
28019/55669 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kainuun misofani painanut taas pitkää päivää, voi vain arvailla hii van tuoksun määrää tuolissa

😂😂😂🤣🤣🤣🤣

Vierailija
28020/55669 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kenenkään äidin tai isänkään pitäisi huolehtia täysin yksin lapsistaan? Mitä helvettiä selität? 

No se selitti ihan sitä kun joku mukipää väitti että Helena on yksin huolehtinut lapsista, eykö lue kommentteja joihin vastataan? Ei tarvitse kiroilla vaikka oletkin hellulainen.

Ketju on lukittu.