Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!

Vierailija
02.04.2025 |

Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…

Kommentit (55669)

Vierailija
27341/55669 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helenan viimeisin insta story: aivan samaa mitä hän on ITSE tehnyt OMILLE lapsilleen! Aiheuttanut omalla toiminnallaan heille henkistä stressiä ja itkukohtauksia (USA:ssa lentokentällä, nyt vastikään Mikon talon edessã), lapset itkee valtoimenaan, Helena kuvaa videolle ja JULKAISEE itse omien lastensa henkisen pahoinpitelyn someen. 

Oli kyllä sakea video. Helena yrittää luoda narratiivia, että lapset itkevät noin Mikon ja Natalien luona. Ja tosiaan hän itse on itkettänyt lapsia lentokentällä ja Mikon talon edessä tuolla tavalla. Sairas akka. 

Vierailija
27342/55669 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuire Koivu on sairaanhoitaja eli tismalleen saman tason koulutus kuin Hellulla (mikäli Hellu oikeasti myös valmistui).

Sairaanhoitaja- koulutus ei ollut ennen korkeakoulututkinto vaan opistotasoinen. Helenalla on korkeakoulututkinto.

Helena on merkonomi, amis taustainen

Kumpi? Merkonomit eivät valmistuneet ammattikoulusta vaan kauppaopistosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27343/55669 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuire Koivu on sairaanhoitaja eli tismalleen saman tason koulutus kuin Hellulla (mikäli Hellu oikeasti myös valmistui).

Sairaanhoitaja- koulutus ei ollut ennen korkeakoulututkinto vaan opistotasoinen. Helenalla on korkeakoulututkinto.

Kumpi? Merkonomit eivät valmistuneet ammattikoulusta vaan kauppaopistosta.

Mikä kumpi? Amistaustainen merkonomi.

Vierailija
27344/55669 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka ei oo nähnyt lasu nivaskaa niin H esittelee yliksella vol 61 loppupää

Kävin äsken vilaseen. Sitten ylisellä oli Helenan kommentti, jossa toistuu tämän ketjun Helena puolustajan sanat. 😳

Vierailija
27345/55669 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa homma menee niin että eron jälkeen vanhemmat on vastuussa itsestään. Itse pitää laittaa elämänsä perustukset kuntoon ja valtio auttaa hieman, mutta päävastuu jää itselleen. 

Onko tässä epäselvää kenelläkään?

Niin, mutta Suomessakaan kukaan ei erossa jää tyhjän päälle. 

Niin, miten se liittyy tähän, tässä ei kukaan ole jäänyt tyhjän päälle.

Avioehto, 1 miljoona indeksikorotuksineen. Ei oo Helleena jäänyt tyhjän päälle. Avioliitossa sai ommoo rahhaa kkssa n 20 000 dollaria. Avioliittoaikana 10 miljoonaa puhtaana käteen ei jäänyt jaettavaa. Mikko tarjosi v 2022 5 miljoonaa dollaria ja se4n jälkeen pienemmät summat 4 x

Kyllä hän jäi tyhjän päälle. Hän ei saanut senttiäkään erossa. Vaikka kuinka pyörittelisit sitä miten paljon hän sai tai kulutti ennen eroa, lopputulos erossa oli tuulen huuhtoma perse. Ja niin ei tulisi käydä kellekään eikä onneksi käykään. 

Vierailija
27346/55669 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ma menivät Aivarin kyydillä Hkiin Turvakotiin, oisko se joka on metroradan varrella, ma soitettiin Mikolle missä lapset on. Turun lasu alkoi toimimaan ja ke poliisit ja sos.tekijät tuli ovelle, sitä ennen Helena oli tehnyt ruoan, lapset oli jo rauhoittuneet, alkoivat syömään. Isälle kiireeesti lapset. 

Jätti palauttamatta

Vierailija
27347/55669 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen sitä että miksi kummankin vanhemman pitäisi taata lapsille sama elintaso. On paljon eroperheitä joiden vanhemmilla on eri tulotaso. 

Helena jossain sanoi että haluaa että lapsilla on sama elintaso kun ennen. Jos Mikko kuitenkin maksaa lapsista ja niiden muut menot ni luulisi sen riittävän.

Vierailija
27348/55669 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa homma menee niin että eron jälkeen vanhemmat on vastuussa itsestään. Itse pitää laittaa elämänsä perustukset kuntoon ja valtio auttaa hieman, mutta päävastuu jää itselleen. 

Onko tässä epäselvää kenelläkään?

Niin, mutta Suomessakaan kukaan ei erossa jää tyhjän päälle. 

Niin, miten se liittyy tähän, tässä ei kukaan ole jäänyt tyhjän päälle.

Avioehto, 1 miljoona indeksikorotuksineen. Ei oo Helleena jäänyt tyhjän päälle. Avioliitossa sai ommoo rahhaa kkssa n 20 000 dollaria. Avioliittoaikana 10 miljoonaa puhtaana käteen ei jäänyt jaettavaa. Mikko tarjosi v 2022 5 miljoonaa dollar

Se että hän hassasi kaiken oli oma moka. Miksi ei mennyt töihin? 

Vierailija
27349/55669 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ensi yönä mennä metsään, jos vaikka pöllöt huhuilisivat.

Mutta ÄLÄ mene kahden puun välissä olevan punaisen verhon taa, jos semmoisen näet.

-winner-

Vierailija
27350/55669 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

....ja Mikko moukka kouluttautumaton eläke ukko.   Kelpaa kepukka kädessä jäälle neuvomaan pikkupojille mitenpäin se on kädessä ja että se musta kiekko on myös läpyskä.

Vierailija
27351/55669 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helenan viimeisin insta story: aivan samaa mitä hän on ITSE tehnyt OMILLE lapsilleen! Aiheuttanut omalla toiminnallaan heille henkistä stressiä ja itkukohtauksia (USA:ssa lentokentällä, nyt vastikään Mikon talon edessã), lapset itkee valtoimenaan, Helena kuvaa videolle ja JULKAISEE itse omien lastensa henkisen pahoinpitelyn someen. 

Oli kyllä sakea video. Helena yrittää luoda narratiivia, että lapset itkevät noin Mikon ja Natalien luona. Ja tosiaan hän itse on itkettänyt lapsia lentokentällä ja Mikon talon edessä tuolla tavalla. Sairas akka. 

Kerro mulle miten sä saat lapsesi itkemään silloin kun heitä ei itketä. Lapset itkevät kun heillä on paha olla, syytäpä siitä nyt sitten vain yhtä heidän läheistään. 

Vierailija
27352/55669 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro mulle miten sä saat lapsesi itkemään silloin kun heitä ei itketä. Lapset itkevät kun heillä on paha olla, syytäpä siitä nyt sitten vain yhtä heidän läheistään. 

Manipuloimalla ja ehdollistamalla pienestä pitäen.

Luojan kiitos lapset viimein pääsi ns äidistään!

Vierailija
27353/55669 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entisen sairaanhoito-opiston käyneen opinnot eivät vastaa korkeakouluopintoja vaan ovat suppeammat eli oli opistotasoinen koulutus.

Vierailija
27354/55669 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tosta, että kirjoittajien ip. Tarkistetaan, taitaa olla Helenan instasta, jossa kannattajien törkyviestit katotaan, onko Helenan kirjoittamia. Muistakaa, että noistakin voi tulla mikkomafialta kunnianloukkausjuttuja, kun tuomarikin on maksettu 🤭

Vierailija
27355/55669 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entisen sairaanhoito-opiston käyneen opinnot eivät vastaa korkeakouluopintoja vaan ovat suppeammat eli oli opistotasoinen koulutus.

Tismalleen vastaa merkonomiopintoja. 

Vierailija
27356/55669 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

🥵💩🤭👺 yllättäen poistatettu. 😂😂

Laitan tämän erittäin hyvän kommentin uudestaan.

Onko HUSin älyccöhoitajatar jo kiirehtinyt videoimaan itseään ja puolustamaan taas kiristäjäkipperiskää

Vierailija
27357/55669 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On puolusteltu, että lasten kuvia on monen instassa. Kyllä, mutta Hn insta on niin ikävän julkisuuden ja riidan keskellä, että lasten kuvat ja videot eivät sinne kuulu missään nimessä. Niillä ei kerää empatiaa vaan kiukkua Hta kohtaan.

Vierailija
27358/55669 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko lokki rantautunut taas palstalle 🤭😆 vai luulenko vain? Vaikea erehtyä tyylilajista. Kova on komentelemaan. Määräilee ylikselläkin jo naurettavan tyylin. Grandiositeetti? 🤭

Vierailija
27359/55669 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helenalla on korkeakoulututkinto ja omaa hyvän kielitaidon 5 kieltä. Ollut myös Englannissa harjoittelussa.

Sitä ei voi verrata vanhaan opistotasoiseen sairaanhoitajakoulutukseen.

Vierailija
27360/55669 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka ei oo nähnyt lasu nivaskaa niin H esittelee yliksella vol 61 loppupää

Kävin äsken vilaseen. Sitten ylisellä oli Helenan kommentti, jossa toistuu tämän ketjun Helena puolustajan sanat. 😳

Ihanko joku aikuinen ihminen  käy asiakseen tuolla vilasemassa....Tämä sama mt hullu...sitä pitää ymmärtää  🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Ketju on lukittu.