Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!
Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…
Kommentit (55669)
Vierailija kirjoitti:
On puolusteltu, että lasten kuvia on monen instassa. Kyllä, mutta Hn insta on niin ikävän julkisuuden ja riidan keskellä, että lasten kuvat ja videot eivät sinne kuulu missään nimessä. Niillä ei kerää empatiaa vaan kiukkua Hta kohtaan.
Hoohenkilö pyrkii Suomen vihatuimmaksi henkilöksi. On jo tainnut onnistuakin tässä. 😆😆😆
Go, kipperskä, go!
Vierailija kirjoitti:
Helenalla on korkeakoulututkinto ja omaa hyvän kielitaidon 5 kieltä. Ollut myös Englannissa harjoittelussa.
Sitä ei voi verrata vanhaan opistotasoiseen sairaanhoitajakoulutukseen.
Ei ole. Amk-merkonomi (jos edes valmistui).
Englantia ei ainakaan osaa😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ettei tässä ois käynyt niin, että lasisilmä kuvitteli olevansa Tyhmä-teemun tasoinen pleipoi, mutta hellulle ei käynytkään ameeba-sirpan tyyppinen sopimus ja lasisilmä sai monoa?
Tässäpä se luultavasti on, mitä tapahtui. Miso ei saanut heittää "kotkanmeripäiväreissuja", luvan kanssa. Juntti luuli itsestään liikoja.
Juuri näin. Suunitteli että on kaksi orjaa ehtoineen hänen omistuksessaan asunnoissa tossun alla ja saa itse huikennella Meripäivillä.👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Läskit Vanhapiian aivoissa jumahtivat ikuiseen asentoon?🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭
Karmaisevalta pääsiäisnoidalta tuo Natalie vanha xmmä näyttää molemmista pistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka ei oo nähnyt lasu nivaskaa niin H esittelee yliksella vol 61 loppupää
Kävin äsken vilaseen. Sitten ylisellä oli Helenan kommentti, jossa toistuu tämän ketjun Helena puolustajan sanat. 😳
Ihanko joku aikuinen ihminen käy asiakseen tuolla vilasemassa....Tämä sama mt hullu...sitä pitää ymmärtää 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Jännä, että tuskin kukaan oikeastaan voi miettiä älykkyyttä jekkuelenassa. Kommenttien poistatukset ja multipeukutus viittaavat ihan muuhun kuin älykkyyteen. Vinkkinä sellaista, että sarjavalehtemalla ei yksikään muchhausen ole pärjännyt kuin rajatun ajan. Petettyjen silmät aukeavat ja se on sitten game OVER.
Vierailija kirjoitti:
Niin tosta, että kirjoittajien ip. Tarkistetaan, taitaa olla Helenan instasta, jossa kannattajien törkyviestit katotaan, onko Helenan kirjoittamia. Muistakaa, että noistakin voi tulla mikkomafialta kunnianloukkausjuttuja, kun tuomarikin on maksettu 🤭
Muista sinä pyyhkiä perseesi....siinä kyllin. 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Helenalla on korkeakoulututkinto ja omaa hyvän kielitaidon 5 kieltä. Ollut myös Englannissa harjoittelussa.
Sitä ei voi verrata vanhaan opistotasoiseen sairaanhoitajakoulutukseen.
Mitkähän ne hellun omaavat 5kieltä on?
Eesti, Suomi, Englanti, hoonosoomi, rallienklanti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa homma menee niin että eron jälkeen vanhemmat on vastuussa itsestään. Itse pitää laittaa elämänsä perustukset kuntoon ja valtio auttaa hieman, mutta päävastuu jää itselleen.
Onko tässä epäselvää kenelläkään?
Niin, mutta Suomessakaan kukaan ei erossa jää tyhjän päälle.
Niin, miten se liittyy tähän, tässä ei kukaan ole jäänyt tyhjän päälle.
Avioehto, 1 miljoona indeksikorotuksineen. Ei oo Helleena jäänyt tyhjän päälle. Avioliitossa sai ommoo rahhaa kkssa n 20 000 dollaria. Avioliittoaikana 10 miljoonaa puhtaana käteen ei jäänyt jaettavaa. Mikko tarjosi v 2022 5 miljoonaa dollar
Minnesotan oikeudet ei määränneeet Mikkoa maksamaan toistamiseen avioehtomiljoonaa, se miljoonan loppuosa n 200 000 jäädytettiin kun Helena valitti jostain, ei olisi kannattanut, lakinainen otti ja voi olla ettei edes riittänyt, ei elareita Helenalle, lapsille kyllä ja Mikko maksoi hurjat Heleeenan lakikulut.
Ai sentään, itse luuserilokki paikalla. Nyt täytyi jo vaihtaa Natalien nimi alkup kommenttiin tilalle. Samaa vanhaa matkimista.
............
Näinhän se on, jekkujelena on tosiaan jo täysi-ikäinen ja ihan toivotonta pääsiäisnoitaluokkaa. Filtterien käyttöhän tästä kertoo paljon. Ei kylläkään ole naimisissa tietääkseni. ( Eipä ihme)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helenan viimeisin insta story: aivan samaa mitä hän on ITSE tehnyt OMILLE lapsilleen! Aiheuttanut omalla toiminnallaan heille henkistä stressiä ja itkukohtauksia (USA:ssa lentokentällä, nyt vastikään Mikon talon edessã), lapset itkee valtoimenaan, Helena kuvaa videolle ja JULKAISEE itse omien lastensa henkisen pahoinpitelyn someen.
Oli kyllä sakea video. Helena yrittää luoda narratiivia, että lapset itkevät noin Mikon ja Natalien luona. Ja tosiaan hän itse on itkettänyt lapsia lentokentällä ja Mikon talon edessä tuolla tavalla. Sairas akka.
Kerro mulle miten sä saat lapsesi itkemään silloin kun heitä ei itketä. Lapset itkevät kun heillä on paha olla, syytäpä siitä nyt sitten vain yhtä heidän läheistään.
Onko lokki rantautunut taas palstalle 🤭😆 vai luulenko vain? Vaikea erehtyä tyylilajista. Kova on komentelemaan. Määräilee ylikselläkin jo naurettavan tyylin. Grandiositeetti? 🤭
Luulet väärin. Yritän saada sinut edes hieman perustelemaan ajatuksiasi järkevämmin ja sen pohjalta miten lapset toimii, mutta ei ole pakko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On puolusteltu, että lasten kuvia on monen instassa. Kyllä, mutta Hn insta on niin ikävän julkisuuden ja riidan keskellä, että lasten kuvat ja videot eivät sinne kuulu missään nimessä. Niillä ei kerää empatiaa vaan kiukkua Hta kohtaan.
Mikko pyrkii Suomen vihatuimmaksi henkilöksi. On jo tainnut onnistuakin tässä. 😆😆😆
On Seiskan kuvissa ja jutuissa Natuskan iloksi Suomessa.
Olisi pitänyt aiemmin toimia lasun.
En usko alkuunkaan, että Helena itse väsännyt tuota pääsiäiskakkua, video saattaa olla Usan ajoilta. Eikös siinä joku mies puhu englantia.
Vierailija kirjoitti:
Avioehto, 1 miljoona indeksikorotuksineen. Ei oo Helleena jäänyt tyhjän päälle. Avioliitossa sai ommoo rahhaa kkssa n 20 000 dollaria. Avioliittoaikana 10 miljoonaa
ei tietenkään Helena kuluttanut sitä 10 miljoonAA yksin; Mikko ostelo Rolexeja ja lenti yksityiskoneella Suomeen ja Helena osti vaatteitapuhtaana käteen ei jäänyt jaettavaa. Mikko tarjosi v 2022 5 miljoonaa dollar
Tarkennuksena tuohon, että koronan iskiessä ja NHL-pelien loppuessa suomalaiset (taisi olla ruotsalaisiakin) pelaajat YHDESSÄ vuokrasivat yksityiskoneen ja palasivat Euroopan puolelle. Ei siis Mikko yksin sillä koneella körötellyt.
Vierailija kirjoitti:
Olisi pitänyt aiemmin toimia Läpyskän tiinehtyminen. Kello tikittää.
Vierailija kirjoitti:
En usko alkuunkaan, että Helena itse väsännyt tuota pääsiäiskakkua, video saattaa olla Usan ajoilta. Eikös siinä joku mies puhu englantia.
Troy? Pitääpä kattoa tuokin tarkemmin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ettei tässä ois käynyt niin, että lasisilmä kuvitteli olevansa Tyhmä-teemun tasoinen pleipoi, mutta hellulle ei käynytkään ameeba-sirpan tyyppinen sopimus ja lasisilmä sai monoa?
Tässäpä se luultavasti on, mitä tapahtui. Miso ei saanut heittää "kotkanmeripäiväreissuja", luvan kanssa. Juntti luuli itsestään liikoja.
Juuri näin. Suunitteli että on kaksi orjaa ehtoineen hänen omistuksessaan asunnoissa tossun alla ja saa itse huikennella Meripäivillä.👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Läskit jelenan aivoissa jumahtivat ikuiseen asentoon?🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭
Karmaisevalta pääsiäisnoidal
Jos teillä olis lasipää niin näkis miten kusi siellä lainehtii ja paska tekee patojaan.
Lastensuojelu on nimensä mukaan lasten puolella ja tässä tapauksessa äiti on toimillaan vakavasti vaarantunut lasten kasvun ja kehityksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helenan viimeisin insta story: aivan samaa mitä hän on ITSE tehnyt OMILLE lapsilleen! Aiheuttanut omalla toiminnallaan heille henkistä stressiä ja itkukohtauksia (USA:ssa lentokentällä, nyt vastikään Mikon talon edessã), lapset itkee valtoimenaan, Helena kuvaa videolle ja JULKAISEE itse omien lastensa henkisen pahoinpitelyn someen.
Oli kyllä sakea video. Helena yrittää luoda narratiivia, että lapset itkevät noin Mikon ja Natalien luona. Ja tosiaan hän itse on itkettänyt lapsia lentokentällä ja Mikon talon edessä tuolla tavalla. Sairas akka.
Kerro mulle miten sä saat lapsesi itkemään silloin kun heitä ei itketä. Lapset itkevät kun heillä on paha olla, syytäpä siitä nyt sitten vain yhtä heidän läheistään.
Manipuloimalla ja ehdollistamalla pienestä pitäen.
Luojan kiitos lapset viimein pääsi ns äidistään!
Kyllä, ei voi olla kuin samaa mieltä.
Helenalla on nyt mennyt omat ja lasten rahat sekaisin. Lasten rahat on tarkoitettu käytettäväksi lapsiin ei äidin hyväksi. Olisi jättänyt muutamat julkaisut lapsista tekemättä ja hankkinut sen asunnon,ni varmaan olisi tapaamiset ollut 50/50.
Lapset on tosi sopeutuvia. Ja jos lapsista todella välittää ni voi niiden kanssa asua vaikka kaksiossa. Moni muukin perhe asuu.
kauppaopiston naiset ne kääntää mun pään