Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!

Vierailija
02.04.2025 |

Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…

Kommentit (55669)

Vierailija
21801/55669 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopettakaa Nataliesta jauhaminen. Lisää lapsia heidän ei ole mikään pakko hankkia. Turha tätä on jauhaa, heidän oma asia.

Helenan tavarat on varmasti varastoitu jonnekin, Helena saa ne, kun kämpän hankkii. 

Lopetan heti kun Henan ja Lasten loukkaaminen loppuu.

Lopetan heti kun hellu lopettaa Mikon ja lasten häiriköimisen.

Vierailija
21802/55669 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistutan nyt kaikkia, että Helena itse halusi oikeuskäsittelyn sinne Amerikkaan. Ja tällainen tulos sillä haluamisella on.

Onneksi se ei mene ihan niin kun Helena haluaa. Että tämä asia menee Suomen lain mukaan ja tämä asia Amerikan. 

Ja tuo on ig on nyt suljettu, kun lasu on sanonut, että se pitää sulkea. Helena on nyt laitettu seinän rakoon ja alkaa vihdoin noudattaa normaalien ihmisten sääntöjä. Tietysti niitä seuraajia nyt tulee, kun on kiinni ja ihmiset haluavat kurkkia, miten pitkälle on valmis menemään. 

Helena, älä koskaan enää avaa iigeetäsi. Olen niin onnellinen, kun mun ei enää tarvitse katsoa niitä sun sekoiluita. 

Et osaa itse estää instagramissa tilejä, joita et halua nähdä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21803/55669 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tunne yhtään tapausta missä yhdessä ostetun tontin päälle rakennettu talo ei kuuluisi kotiäidille puoliksi.

Velka otettiin yhdessä, niin eiköhän se maksa sitä kumpi tienaa. Velka siirtyy kotiäidille vasta, jos kiinteistö jää hänelle.

Näin normaalisti menee avioliitoissa. Mikään ei mennyt normaalisti änäriäijän liitossa!

Eipä se velka nytkään Helenalle siirtynyt, koska ei kiinteistöäkään halunnut.

No miten köyhänä puolisona kannattaisi toimia. 

Eihän tuossa kiitossa ja erossa mikään ollut normaalia! Pikaisesti kaikki tapahtui, lasten teot ja liitto ja erokin. Mikäköhän voi olla miehen tavoite kun haluaa tällaisen suhteen??? Löysi riittävän tyhmän naisen jota voi kohdella miten vaan? Kun

Kyseessä oli kahden ihmisen parisuhde, ääliö, eikä vain mikään perhe. Sinunlaisesi kakka-akat saavat ansionsa mukaan, kun ette osaa rakastaa miehiänne oikein ja kuvittelette, että kunhan lapset on tehtyinä se ukko pysyy siinä. Eipäs pysykään, hahhhaahhhaaaa, ja saa vielä lapsetkin <3. Koska on heille parempi vanhempi kuin hullu-Hellu. 

Siinä on kysymys parisuhteesta, s**tanan kääkkä ja rakkaudesta ja sitä tää vihaaja-Hellu (ja sinä) ette oikein osaa muille jakaa.

Vierailija
21804/55669 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jälleen on todettava että vaikka miten päin heidän ero-oikeudenkäyntiään pyörittäisi, ainut kohta missä mentiin metsään omaisuuden ja avioehdon kohdalla, oli tuo erokorvaus. Sen maksu oli ainoa asia mikä olisi mennyt eritavalla Suomessa ja jos se olisi nytkin maksettu niin, kaikki olisi selvää ollut jo kauan. No Kakskerta myös olisi mennyt toisin, mutta siitä olisi riita saatu aikaiseksi silloinkin. Summasummaarum, toivottavasti Mikko on ratkaisuun tyytyväinen. 

Miten Kakskerta olisi mennyt Suomessa toisin? On aika normaali tapa myös Suomessa purkaa yhteisomistus siten, että toinen lunastaa toisen ulos.

Erokorvaus olisi mennyt eri tavalla siksi, että itse avioero olisi taputeltu puolessa vuodessa ja Helena ei olisi ehtinyt kuluttaa koko summaa.

Selvä kostohan se oli kun vei narkkiboyfrendinsä ja nannyn Arizonaan ja tarjosi siskolleen silarit luullen että Mikin rahoja siinä tuhlataan. Onneksi osui haaskan omaan nilkkaan

Vierailija
21805/55669 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisella foorumilla oli juttua, että Helena on tällä viikolla liikkunut äitinsä ja tämän Mattilan kanssa Turussa. Onhan heillä kiirettä, jos laittavat Helenan uutta kämppää kuntoon (toivon mukaan!) Jossain he joka tapauksessa majailevat nyt Turussa.

Vierailija
21806/55669 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan kamalan ikävää on. 

Kauheeta! Itse en ainakaan haluaisi toimillani joutua mu.rhai.nfon sherlokkien ruodittavaksi. Onneksi käyttäydyn ihan normikansalaisen tavoin :)

Eihän se vaatisiki kuin muutaman trollin että sunkin väitettisiin tehneen vaikka mitä. Keskustelupalsta se on sekin. 

Olis silti aika järkyttävää olla päätähtenä murh.ainfo.ssa 😳

Siellä on kuitenkin tiukka moderointi ja asiaton länkytys poistetaan, toisin kuin täältä.

Vierailija
21807/55669 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jälleen on todettava että vaikka miten päin heidän ero-oikeudenkäyntiään pyörittäisi, ainut kohta missä mentiin metsään omaisuuden ja avioehdon kohdalla, oli tuo erokorvaus. Sen maksu oli ainoa asia mikä olisi mennyt eritavalla Suomessa ja jos se olisi nytkin maksettu niin, kaikki olisi selvää ollut jo kauan. No Kakskerta myös olisi mennyt toisin, mutta siitä olisi riita saatu aikaiseksi silloinkin. Summasummaarum, toivottavasti Mikko on ratkaisuun tyytyväinen. 

Miten Kakskerta olisi mennyt Suomessa toisin? On aika normaali tapa myös Suomessa purkaa yhteisomistus siten, että toinen lunastaa toisen ulos.

Erokorvaus olisi mennyt eri tavalla siksi, että itse avioero olisi taputeltu puolessa vuodessa ja Helena ei olisi ehtinyt kuluttaa koko summaa.

Erokorvaus ois menny ok, jos hellu ei ois sitä riit

Helena ei riirauttanut erokorvausta. Helena riitautti avioehdon ja silloin on kaksi vaihtoehtoa; se jää voimaan tai kumotaan. 

Tuo heidän erokorvauksensa oli oma erillinen sopimus korvauksesta ja sille oli maksuaikataulu. Tämä maksuaikataulun tulkinta oli se mistä olivat ja ovat erimieltä. Helena katsoi ettei senttiäkään ole maksettu, koska Mikko ei tehnyt yhtäkään tilisiirtoa ja Mikko haki oikeudelta päätöksen että hänen maksamansa rahat oli tätä korvausta. Mikon ajatus meni läpi. Tuo hokema tuosta varoittelusta on ihan naurettava. Juu, tuomari kertoi Helenalle että Mikko saattaa noin tehdä, se on täysin eri asia kuin se, että se tietenkin ja avioehdon mukaisesti meni niin. Erokorvaus ei ole avioehdon osa, koska avioehto määrittää omaisuuden avio-oikeuden ulkopuolelle, joten tuollainen korvaus ei täytä ehdon kriteereitä. Siksi se on ylimääräinen lisäys aina. 

Vierailija
21808/55669 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tais olla Nannan podi missä Helena näin sanoi. Heitti Mikon ulos !! 

Vierailija
21809/55669 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisella foorumilla oli juttua, että Helena on tällä viikolla liikkunut äitinsä ja tämän Mattilan kanssa Turussa. Onhan heillä kiirettä, jos laittavat Helenan uutta kämppää kuntoon (toivon mukaan!) Jossain he joka tapauksessa majailevat nyt Turussa.

Äiti puunaa ja raahaa huonekalut , Mattila laulaa vieressä ja Hellu somettaa jodelissa ja ylilaudalla

Vierailija
21810/55669 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopettakaa Nataliesta jauhaminen. Lisää lapsia heidän ei ole mikään pakko hankkia. Turha tätä on jauhaa, heidän oma asia.

Helenan tavarat on varmasti varastoitu jonnekin, Helena saa ne, kun kämpän hankkii. 

Lopetan heti kun Henan ja Lasten loukkaaminen loppuu.

Lopetan heti kun hellu lopettaa Mikon ja lasten häiriköimisen.

Ja tällä sitten oikeutat touhusi vai? Jaa jaa, ehkä pääset tämän perustelusi kertomaan käräjillä. 

Vierailija
21811/55669 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan kamalan ikävää on. 

Kauheeta! Itse en ainakaan haluaisi toimillani joutua mu.rhai.nfon sherlokkien ruodittavaksi. Onneksi käyttäydyn ihan normikansalaisen tavoin :)

Eihän se vaatisiki kuin muutaman trollin että sunkin väitettisiin tehneen vaikka mitä. Keskustelupalsta se on sekin. 

Olis silti aika järkyttävää olla päätähtenä murh.ainfo.ssa 😳

Siellä on kuitenkin tiukka moderointi ja asiaton länkytys poistetaan, toisin kuin täältä.

Nimenomaan . Aikamoisia tekoja pitää tehdä että saa oman ketjun minfolle.

Vierailija
21812/55669 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hellu ei omista puolta Kakskerrasta. Miten tämä ei mene jakeluun????

Sinäkö omistat

Vierailija
21813/55669 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikko väitti rakastavansa lapsiaan. Näkyi viime kesän videolla kun huultenvälipuhujan kanssa Kakskerrassa häiriköimässä äidin ja lasten yhteisiä hetkiä. Rakkautta osoitetaan teoin. Sanat eivät merkitse kun teot puhuvat niitä vastaan!

Se Kakskerta on MIKON KESÄHUVILA.

Helena siellä luvatta oli häiriköimässä.

Helena tuli häiriköimään, olisi pysynyt omalla reviirillä.

Vierailija
21814/55669 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika erikoista että vauva.fi kommentoijat tietävät paremmin kuinka oikeudenkäyntien pitäisi mennä ja minkälainen lopputuloksen tulisi olla.

Jokainen vastaa itse tekemistään valinnoista, siitä miten ja mihin mm. käyttää varansa. Jos riitauttaa jo hyväksymänsä sopimukset, asiat käsitellään oikeudessa ja tästäkin  lopputuloksesta on kannettava vastuu. Jos kuitenkin itsepintaisesti ja jääräpäisesti  pitää kiinni omista valinnoistaan eikä ota minkäänlaisia  sovittelutarjouksia vastaan niin näistäkin päätöksistä pitää itse kantaa vastuu. 

Vierailija
21815/55669 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistutan nyt kaikkia, että Helena itse halusi oikeuskäsittelyn sinne Amerikkaan. Ja tällainen tulos sillä haluamisella on.

Onneksi se ei mene ihan niin kun Helena haluaa. Että tämä asia menee Suomen lain mukaan ja tämä asia Amerikan. 

Ja tuo on ig on nyt suljettu, kun lasu on sanonut, että se pitää sulkea. Helena on nyt laitettu seinän rakoon ja alkaa vihdoin noudattaa normaalien ihmisten sääntöjä. Tietysti niitä seuraajia nyt tulee, kun on kiinni ja ihmiset haluavat kurkkia, miten pitkälle on valmis menemään. 

Helena, älä koskaan enää avaa iigeetäsi. Olen niin onnellinen, kun mun ei enää tarvitse katsoa niitä sun sekoiluita. 

No sehän meni just niin että USAn lakia ja Suomen lakia ristiin rastiin pitkin matkaa veivattiin. Ja Kakskerta on osoitus siitä että pieleen meni. Supportkin maksettiin USAn lain mukaan ja sitten vedittiin Suomen lakiin kun se laskettiin erokorvaukseen. Ei ole ihme, että Helena kokee että Mikon pussiin pelattiin, sinäkin olisit kokenut. 

Vierailija
21816/55669 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hakemuksesta kk

Vierailija
21817/55669 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ig-tiliä ole suljettu. Mitä höpötät?

Vierailija
21818/55669 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helena halusi käydä oikeutta Minnesotassa ja Mikko Suomessa.

Vierailija
21819/55669 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis KUKA se häiriköijä olikaan? Hellu ihan itse kuvasi tapahtumat omaan iigeeseen :D. Miten tyhmiä ihmiset ovat?

Vierailija kirjoitti:

Mikko väitti rakastavansa lapsiaan. Näkyi viime kesän videolla kun huultenvälipuhujan kanssa Kakskerrassa häiriköimässä äidin ja lasten yhteisiä hetkiä. Rakkautta osoitetaan teoin. Sanat eivät merkitse kun teot puhuvat niitä vastaan!

Vierailija
21820/55669 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa Kakskerta olisi eroteltu ja jos jostain syy

Suomessa toinen lunastaa talon jos on varaa. Ellei niin myydään ja jos toinenkin maksanut niin saa rahaa.

Ketju on lukittu.