Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei A-studioon kutsuta naisia selittämään, miksi suomalaiset miehet eivät enää kelpaa?

Vierailija
02.04.2025 |

Mielestäni voisi hyvin mennä persuvastaisena formaattina läpi.

Kommentit (96)

Vierailija
41/96 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi koska valtaosa suomalaisista naisista on edelleen parisuhteessa suomalaisten miesten kanssa.

Pk-seudulla näkee ulkomaalasmiehiä suomalaisnaisten kans muttei suomalaismiehiä ulkomaalaisnaisten kans. Mikäköhä sosiologinen ja sosiaalipsykologinen homma seki on?

No se, että persut pelkää naisia. Eniten suomalaisnaisia. Ja ne, joilla on tumma nainen, pitää sen piilossa koska ovat rasisteja ja häpeävät itseään. Esim Jani Mäkelä, Veikko Vallin, Pekka Kataja, Teuvo Hakkarainen (kaikki PS).

Vierailija
42/96 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhä useampi elää mieluiten sinkkuna. Lopuista yhä useampi elää mieluiten toisen naisen kanssa. Loput naiset taistelee niistä osasta miehistä jotka miehen haluavien naisten mieleen. Osa miehistä sellaisia joita kukaan nainen ei halua. Tämä viimeinen ryhmä sitten valittelee miksi suomalainen mies ei kelpaa. Eilen olivat "kilttimiehiä" jossakin keskustelussa ja tänään mennään yleistyksellä "suomalainen mies". Edelleen valtaosa suomalaisista miehistä on hyvinkin haluttuja suomalaisten naisten keskuudessa jos vain itse haluavat pariutua. Usein se on nimittäin mies jota ei kiinnosta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/96 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi koska valtaosa suomalaisista naisista on edelleen parisuhteessa suomalaisten miesten kanssa.

Pk-seudulla näkee ulkomaalasmiehiä suomalaisnaisten kans muttei suomalaismiehiä ulkomaalaisnaisten kans. Mikäköhä sosiologinen ja sosiaalipsykologinen homma seki on?

No se, että persut pelkää naisia. Eniten suomalaisnaisia. Ja ne, joilla on tumma nainen, pitää sen piilossa koska ovat rasisteja ja häpeävät itseään. Esim Jani Mäkelä, Veikko Vallin, Pekka Kataja, Teuvo Hakkarainen (kaikki PS).

Mut ei kai kaikki suomalaismiehet pk-seudulla oo persuja.

Vierailija
44/96 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olis varmaan mielenkiintoista katsoa ja kuunnella, ja pudistaa päätä samalla, kun en tunnistaisi itseäni heidän jutuistaan.

Mut sitä se teettää kun baarista haetaan mies ja sit luullaan että kaikki on sellaisia.

Sinä nyt et tunnista itseäsi edes poliisin tai psykologin iuvauksesta kun itsetunto, itsereflektio ja itsekritiikki puuttuu.

Maolaista itsekritiikkiä pitäsi harrastaa enemmänkin. Saataiskohan me kulttuurivallankumous tehtyä täälläkin?

Vierailija
45/96 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut 5 suomalaista miestä. Olen lempannut jokaisen heidän ryhdyttyään laiskoiksi juopoiksi elämään kustannuksellani. Itse olen raitis. Lyhin suhde kesti vuoden, pisin 26 vuotta.

Kenenkään kurkkuun ennä ole viinaa kaatanut. 

Miksi mies ei kestä elämää ja varsinkaan työelämää? Miksi minun on kestettävä enemmän?

N

Oletko miettinyt mistä johtuu että toistuvasti valitset tuollaisia miehiä? Yhdistävä tekijähän olet sinä.  

Yhdistävä tekijä on sukupuoli ja kansalaisuus.

Jep. Suomalaisilla on alkoholistigeeniä rikastuneena enemmän kuin planeetan muilla kansoilla. 

Nämäkin alustan ruikuttelijapojat juo kotonaan. 

Vierailija
46/96 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain työssäkäyvät.

Vierailija
47/96 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä ihmeestä tulee luulo, että suomalainen mies ei kelpaa? Kyllähän se selkeästi kelpaa, kun katselee miten paljon suomalaisia pariskuntia on suomessa. Miksi pitäisi jotain sitten tulla selittämään mikä ei ole totta. Se, että moni nainen ei ole parisuhteessa on sitten kokonaan eri juttu. Oma syyni on se, että ei kiinnosta. Sen pitää riittää vastaukseksi.

Tämäpä juuri. Muutenkin, ylipäätään se, että joku suomalainen nainen seurustelee ulkomaalaisen miehen kanssa, ei ole mikään julistus ettei suomalainen mies kelpaisi. Sopiva on vaan sattunut löytymään ulkomaalaisesta. Täysin absurdi ajatus, että joku suomalainen mies ylipäätänsä kuvittelee jonkun satunnaisen suomalaisen naisen parisuhteen liittyvän häneen yhtään millään tavalla.

Vierailija
48/96 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten helvetissä joku voisi puhua kaikkien suulla? Eiköhän syitä ole yhtä monta kuin on naisiakin.

Yle puhuu kaikkien suilla !

Vierailija
49/96 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen mies on niin tarpeeton, rakensi kyllä hienon tasa-arvoisen maan mutta nyt heitä ei enää tarvita.

Mieskö yksinään rakensi?

Haha 😂

Kyllä. Kaikki infra on miesten rakentamaa ja ylläpitämää.

Ai, ne jo uutenakin sisäilmaongelmaiset homehtuvat koulut ja asunnot, kuoppaiset tiet, pieleen menneet remontit?  Ihanaa!

Eri kulttuureista tulleet miehet ovat rakentaneet ne homekoulut !

Vierailija
50/96 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Ja paljon näkyy pareja, joissa rouva on tumma. Muttei varmaan siellä missä pikku rasisti liikkuu. Räkälöissä. Eihän niissä ole naisia muutenkaan.

Persut nyt ei ole minkään naisjoukon suosiossa koska ovat sovinisteja ja rasisteja ja aloittajakin osittain sen tajusi.

Vierailija
51/96 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen mies on niin tarpeeton, rakensi kyllä hienon tasa-arvoisen maan mutta nyt heitä ei enää tarvita.

Mieskö yksinään rakensi?

Haha 😂

Kyllä. Kaikki infra on miesten rakentamaa ja ylläpitämää.

Ai, ne jo uutenakin sisäilmaongelmaiset homehtuvat koulut ja asunnot, kuoppaiset tiet, pieleen menneet remontit?  Ihanaa!

Eri kulttuureista tulleet miehet ovat rakentaneet ne homekoulut !

Kukahan ne sinne on palkannut ja työn valvonut?

Vierailija
52/96 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olis varmaan mielenkiintoista katsoa ja kuunnella, ja pudistaa päätä samalla, kun en tunnistaisi itseäni heidän jutuistaan.

Mut sitä se teettää kun baarista haetaan mies ja sit luullaan että kaikki on sellaisia.

Sinä nyt et tunnista itseäsi edes poliisin tai psykologin iuvauksesta kun itsetunto, itsereflektio ja itsekritiikki puuttuu.

Maolaista itsekritiikkiä pitäsi harrastaa enemmänkin. Saataiskohan me kulttuurivallankumous tehtyä täälläkin?

Sitähän PS tekee hyökkäämällä suomalaista tiedettä, taidetta ja kulttuuria sekä mediaa vastaan. Ja suomalaisnaisia.

Vierailija
53/96 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Ja paljon näkyy pareja, joissa rouva on tumma. Muttei varmaan siellä missä pikku rasisti liikkuu. Räkälöissä.

Ihan suhteellisen joka puolella pk-seutua mä täällä liikun (oon asunu kaikis kolmes Hki, Espoo, Vantaa) julkisilla ja 27 vuoteen en oo Helsingissä nähny semmosta pariskuntaa jossa on välimerentumma nainen ja vaalea suomalaismies. Sukupuolet toisinpäin olevia näkyy päivittäin tai ainaki viikottain.  Niin saisko jotaki sosiologista analyysiä miks näin on.

Vierailija
54/96 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain työssäkäyvät.

Persuista sangen harva käy töissä (25%). (50% persuista elää sosiaaliturvalla ja 25% pk-yrittäjinä konkurssista toiseen.)

Suomalaisista 70%

Muuttotaustaisista 72%

Vierailija
55/96 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut 5 suomalaista miestä. Olen lempannut jokaisen heidän ryhdyttyään laiskoiksi juopoiksi elämään kustannuksellani. Itse olen raitis. Lyhin suhde kesti vuoden, pisin 26 vuotta.

Miksi mies ei kestä elämää ja varsinkaan työelämää? Miksi minun on kestettävä enemmän?

N

Oletko miettinyt mistä johtuu että toistuvasti valitset tuollaisia miehiä? Yhdistävä tekijähän olet sinä.  

Kyllä, ja sinä olet vain ajelehtiva uhri joka ei ole lainkaan vastuussa valinnoistaan. 

Vierailija
56/96 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N

Jep. Suomalaisilla on alkoholistigeeniä rikastuneena enemmän kuin planeetan muilla kansoilla. 

Nämäkin alustan ruikuttelijapojat juo kotonaan. 

Alkoholistigeeni, joita tuskin muuten on vain yksi, ei tarkoita sitä että automaattisesti ratkeasi ryyppäämään. Raitis n30

Vierailija
57/96 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N

Jep. Siksi päätinkin, että enää en juoppokansan miestä valitse 😂

Ap:llä ei järki riittänyt keksiä YHDISTÄVÄÄ TEKIJÄÄ.

Alkoholismi kehittyy vähitellen ja jokainen lasi tyhjennetään itse.

Minä en juota miesvauvoja tuttipullolla. 

Vierailija
58/96 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on yksilökohtaista. Eikä suomalaisuus ole syy kelpaamattomuteen. Suurin osa löytää puolison. Joko naisen tai miehen. 

Vierailija
59/96 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Ja paljon näkyy pareja, joissa rouva on tumma. Muttei varmaan siellä missä pikku rasisti liikkuu. Räkälöissä. Eihän niissä ole naisia muutenkaan.

Persut nyt ei ole minkään naisjoukon suosiossa koska ovat sovinisteja ja rasisteja ja aloittajakin osittain sen tajusi.

Voi höpsis. Tiedän eräänkin naisen, joka yrittää olla kirjailija ja kaiketi jonkinlainen humanisti. Kova hinku hänellä oli päästä naimisiin itseään lähes 30 vuotta vanhemman miehen kanssa, joka oli sekä persu että rasisti. Arvaatte varmaan, että mies oli varakas?

Että on ainakin tämä yksi naistyyppi, jonka suosio on rahalla taattu.

Vierailija
60/96 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä ihmeestä tulee luulo, että suomalainen mies ei kelpaa? Kyllähän se selkeästi kelpaa, kun katselee miten paljon suomalaisia pariskuntia on suomessa. Miksi pitäisi jotain sitten tulla selittämään mikä ei ole totta. Se, että moni nainen ei ole parisuhteessa on sitten kokonaan eri juttu. Oma syyni on se, että ei kiinnosta. Sen pitää riittää vastaukseksi.

Tämäpä juuri. Muutenkin, ylipäätään se, että joku suomalainen nainen seurustelee ulkomaalaisen miehen kanssa, ei ole mikään julistus ettei suomalainen mies kelpaisi. Sopiva on vaan sattunut löytymään ulkomaalaisesta. Täysin absurdi ajatus, että joku suomalainen mies ylipäätänsä kuvittelee jonkun satunnaisen suomalaisen naisen parisuhteen liittyvän häneen yhtään millään tavalla.

Se on sitä tollopersun absurdia reviiriajattelua. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan