Miksei A-studioon kutsuta naisia selittämään, miksi suomalaiset miehet eivät enää kelpaa?
Mielestäni voisi hyvin mennä persuvastaisena formaattina läpi.
Kommentit (96)
Vierailija kirjoitti:
Olis varmaan mielenkiintoista katsoa ja kuunnella, ja pudistaa päätä samalla, kun en tunnistaisi itseäni heidän jutuistaan.
Mut sitä se teettää kun baarista haetaan mies ja sit luullaan että kaikki on sellaisia.
Sinä nyt et tunnista itseäsi edes poliisin tai psykologin iuvauksesta kun itsetunto, itsereflektio ja itsekritiikki puuttuu.
Siksi koska valtaosa suomalaisista naisista on edelleen parisuhteessa suomalaisten miesten kanssa.
Tämän nimen voisi vaihtaa. Miehet ennen ja nyt:
Suomalqisten miesten pääasiallinen tehtävä on nyt vaan kuolla itärajalla, ja aseella uhataan molemmista suunnista.
Vierailija kirjoitti:
Siksi koska valtaosa suomalaisista naisista on edelleen parisuhteessa suomalaisten miesten kanssa.
Pk-seudulla näkee ulkomaalasmiehiä suomalaisnaisten kans muttei suomalaismiehiä ulkomaalaisnaisten kans. Mikäköhä sosiologinen ja sosiaalipsykologinen homma seki on?
RUINAAMINEN. Kylläpä kiihottaa. Ooooh!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen mies on niin tarpeeton, rakensi kyllä hienon tasa-arvoisen maan mutta nyt heitä ei enää tarvita.
Mieskö yksinään rakensi?
Haha 😂
Kyllä. Kaikki infra on miesten rakentamaa ja ylläpitämää.
Ai, ne jo uutenakin sisäilmaongelmaiset homehtuvat koulut ja asunnot, kuoppaiset tiet, pieleen menneet remontit? Ihanaa!
Tekniset laitteet itsensä tyydyttämiseksi on tehnyt miehistä tarpeettomia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen mies on niin tarpeeton, rakensi kyllä hienon tasa-arvoisen maan mutta nyt heitä ei enää tarvita.
Mieskö yksinään rakensi?
Haha 😂
Ai, ne jo uutenakin sisäilmaongelmaiset homehtuvat koulut ja asunnot, kuoppaiset tiet, pieleen menneet remontit? Ihanaa!
Ne on balttialaisten rakentamia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten helvetissä joku voisi puhua kaikkien suulla? Eiköhän syitä ole yhtä monta kuin on naisiakin.
Tämä ei mene näillä inceleillä jakeluun. Täälläkin valitetaan, kuinka on tehty kaikki mitä "naiset" haluavat, mutta silti ei tärppää. Kun "naiset" haluavat laatikkoleukalentäjäkirurgin...
Olisiko aika kohdata nainen ihan vain yksilönä?
Sinunkin mielestäsi tässä on siis ongelma, mies. Menisitkö A-studioon vuodattamaan ratkaisun?
Siinähän se ratkaisu tuli: Kohtaa nainen yksilönä.
Helsingin keskustan on kylläkin rakentaneet ihan muut!
Kyseessä on kansainvälinen ilmiö, ei mitenkään pelkästään suomalaismiehiä koskeva.
Mulla on ollut 5 suomalaista miestä. Olen lempannut jokaisen heidän ryhdyttyään laiskoiksi juopoiksi elämään kustannuksellani. Itse olen raitis. Lyhin suhde kesti vuoden, pisin 26 vuotta.
Kenenkään kurkkuun ennä ole viinaa kaatanut.
Miksi mies ei kestä elämää ja varsinkaan työelämää? Miksi minun on kestettävä enemmän?
N
Suomalaiset seurustelevat edelleen pääsääntöisesti toisten suomalaisten kanssa, mutta toki globalisaatio helpottaa myös muiden kansalaisuuksien vaihtoehtoihin tutustumista. Suomalainen mies on useammin naimisissa ulkomaalaistaustaisen naisen kanssa kuin suomalainen nainen ulkomaalaistaustaisen miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut 5 suomalaista miestä. Olen lempannut jokaisen heidän ryhdyttyään laiskoiksi juopoiksi elämään kustannuksellani. Itse olen raitis. Lyhin suhde kesti vuoden, pisin 26 vuotta.
Miksi mies ei kestä elämää ja varsinkaan työelämää? Miksi minun on kestettävä enemmän?
N
Oletko miettinyt mistä johtuu että toistuvasti valitset tuollaisia miehiä? Yhdistävä tekijähän olet sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieskö yksinään rakensi?
Haha 😂
Ne on balttialaisten rakentamia.
Ai naisten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieskö yksinään rakensi?
Haha 😂
Ja kukas teidät miehet synnyttää, kasvattaa ja ruuassa pitää? Ilman naisia ette edes olisi olemassa.
Mistä ihmeestä tulee luulo, että suomalainen mies ei kelpaa? Kyllähän se selkeästi kelpaa, kun katselee miten paljon suomalaisia pariskuntia on suomessa. Miksi pitäisi jotain sitten tulla selittämään mikä ei ole totta. Se, että moni nainen ei ole parisuhteessa on sitten kokonaan eri juttu. Oma syyni on se, että ei kiinnosta. Sen pitää riittää vastaukseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N
Oletko miettinyt mistä johtuu että toistuvasti valitset tuollaisia miehiä? Yhdistävä tekijähän olet sinä.
Yhdistävä tekijä on sukupuoli ja kansalaisuus.
Sinunkin mielestäsi tässä on siis ongelma, mies. Menisitkö A-studioon vuodattamaan ratkaisun?