Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisin menestyä ja muuttaa elämäni ihan täysin. En vain tiedä mitä tekisin, ahkera kyllä olen.

Vierailija
02.04.2025 |

Sisällä on sellainen olo että minussa olisi valtavasti potentiaalia tehdä työtä jossa menestyn. Tiedän, että pystyisin tekemällä saamaan paljon aikaiseksi omalla ahkeruudella. En vain tiedä mihin sen energian kohdistaisin. Olen miettinyt paljon. 

Olen miettinyt siivoamisalaa, ravintola-alaa tai muuta työntäyteistä työtä jossa tehdään eikä meinata. Siinä olen parhaimmillani. Minulla on myös kokemusta ja pärjännyt todella hyvin aina työelämässä mutta siihen on tullut henkilökohtaiset asiat väliin ja olen sittemmin uupunut. Nykyään tiedän jo mikä sen aiheutti enkä usko että enää uupuisin koska ymmärrän jo rajani sekä mitkä sabotoivat hyvinvointiani. 

Tosi kova palo sisällä. Rahaa ei ole yhtään vaan pitäisi aloittaa täysin tyhjältä pöydältä. Kun vain keksisin mitä kohti alan tämän palon kohdistamaan. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista miettimistäsi vaihtoehdoista ainakin siivousala on parempi koska todennäköisemmin työllistää pidemmäksikin aikaa toisin kuin jos vaikka perustaisit oman kahvilan/ravintolan niihin on tosi vaikea saada tuulta purjeisiin ja pulju kaatuu ennen aikojaan.

Vierailija
2/5 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis nainen ja no kevyt kenkäinen

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen ei ollut ap. 

Omaa ravintolaa tai yritystä en edes pysty perustamaan millään tapaa tässä elämän vaiheessa. Voisinpa kuitenkin jotenkin ansaita elantoani paremmin. Ehkä jos saisin luvat kotikeittiössä tekemiseen ja samaan aikaan tekisin myös palkkatyötä. Tiedä oikein. Jokin järkevä suunnitelma pitäisi keksiä tässä. Usko on vahva ja tulen suvusta jossa paljon yrittäjiä, ehkä se jotenkin on minussa se tekeminen tullut. Rakastan työntekoa. -ap 

Vierailija
4/5 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edellinen ei ollut ap. 

Omaa ravintolaa tai yritystä en edes pysty perustamaan millään tapaa tässä elämän vaiheessa. Voisinpa kuitenkin jotenkin ansaita elantoani paremmin. Ehkä jos saisin luvat kotikeittiössä tekemiseen ja samaan aikaan tekisin myös palkkatyötä. Tiedä oikein. Jokin järkevä suunnitelma pitäisi keksiä tässä. Usko on vahva ja tulen suvusta jossa paljon yrittäjiä, ehkä se jotenkin on minussa se tekeminen tullut. Rakastan työntekoa. -ap 

olin numero 2

- oikea ap

Vierailija
5/5 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko harkinnut kevytyrittäjyyttä?