Perinteinen puska on tekemässä paluun, toteaa gynekologi
https://www.iltalehti.fi/keho/a/e6c5e05c-005a-4884-9d34-4d4507e830e0
"Gynekologi uskoo evoluution säilyttäneen ihmisellä niitä ominaisuuksia, jotka ovat edelleen hyödyllisiä ja tarpeellisia. Uskon, että karvoilla on tarkoituksensa. Ne suojaavat alapään herkkää ihoa ja limakalvoja. Karvat tekevät niin sanotun suojaavan ilmamuurin, sanoo gynekologi Jatta Rautkorpi."
"Gynekologi Jatta Rautkorpi on tehnyt huomion, jonka mukaan perinteinen puska olisi tekemässä paluun. 25 vuoden kokemuksella hän arvioi, että tulossa on trendi, jossa ihannoidaan luonnollisuutta.
Tällä hetkellä ollaan menossa enemmän luonnollisempaan suuntaan niin kuin monessa muussakin asiassa. Se on mielestäni hyvä asia. On kiva, että nykyään hyväksytään moninaisuutta enemmän."
Kommentit (128)
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut aina luomu. Eivät miehetkään aja karvojaan. Epärealistiset keinotekoiset kauneusihanteet on luotu hallitsemaan ja alistamaan naista. Jos en luomuna kelpaa, antaa olla sitten. Kukapa pintaliitourpoa edes haluaisi elämäänsä.
Juuri näin. Miksi naisen pitää muokata itseään/ omaa kehoaan tavalla tai toisella ihan vain sen takia, että hän on miehen silmillä katsottuna " sopivan näköinen/-kokoinen." Mitään ei saa myöskään olla liikaa tai liian vähän.
Vierailija kirjoitti:
Eivät miehetkään aja karvojaan.
?
Vierailija kirjoitti:
Nainen saa ihan ite päättää, miltä alapää näyttää.
Ja minä saan ihan ite päättää, minkä näköistä nuolen.
Minä jätän suosiolla sheivatut, varatut ja sokeroidut muille. Luomua sen olla pitää.
M52
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä jätän suosiolla sheivatut, varatut ja sokeroidut muille. Luomua sen olla pitää.
M52
Puhut niinkuin hakisit naiset valintamyymälästä. Vai onko ne niitä postimyyntimorsiamia?
Vierailija kirjoitti:
Varatut ei varatut.
M52
Pirun autocorrect
Vahatut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M52
Puhut niinkuin hakisit naiset valintamyymälästä. Vai onko ne niitä postimyyntimorsiamia?
Valintamyymälöitähän nuo deittisovellukset ja tanssiravintolat ovat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höps, juurikin toissapäivänä vaimo kävi sokeroinnissa ja kyllä posliini on siistimpi. Niitä karvapehkoja pitäisi olla desifioimassa jokaisen pissaamisen jälkeen.
Virtsa on steriiliä.
Tämä on vale jota toistelee idiootit
Vain idiootti kirjoittaa noin. Et hallitse edes yksikköä ja monikkoa.
M48, guru
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M52
Sinä panet ihan jokaista, joka sulle sattuu antamaan.
Tuuheaan puskaan on ihana painaa tämän pojan pää. Enemmän puskia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M52
Totta. Pano on nykyään samanarvoista kuin kusellakäynti.
Perskarvoilla on myös suuri merkitys. Esteettinenkin. Älkää ajako pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höps, juurikin toissapäivänä vaimo kävi sokeroinnissa ja kyllä posliini on siistimpi. Niitä karvapehkoja pitäisi olla desifioimassa jokaisen pissaamisen jälkeen.
Virtsa on steriiliä.
Tämä on vale jota toistelee idiootit
Vain idiootti kirjoittaa noin. Et hallitse edes yksikköä ja monikkoa.
M48, guru
Saivartelu tekstin muotovirheistä on jo aikoja sitten hylätty keskusteluissa. Keskitytään itse asiaan eikä muotovirheisiin.
Vierailija kirjoitti:
Ryijyyn en koske !
Pedoilla onkin muut kiinnostuksen kohteet.
Ennen wanhaan vain huo*illa oli posliini, koska karvattomuuden ajateltiin estävän tautien leviämistä. Prostituoiduilla oli sitten alapääperuukkeja, jotta sulautuvat normiväestöön.
Jokainen saa päättää omasta kehostaan. En ymmärrä miksi pitää painostaa ajamaan karvat tai jättää ajamatta. Itse miehenä ole koskaan itseäni ajellut alakerrasta, vaimo ajelee itseään mutta en ole koskaan painostanut tai kieltänyt ajamasta tai jättää ajamatta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi vaimosi pissa leviää joka puolelle? Outoa...
Kyllä paperilla lähtee tarpeeksi se mitä lähikarvoissa on, eikä mitään syyt desinfiointiin ei ole, kusi ei ole vaarallista ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varatut ei varatut.
M52
Pirun autocorrect
Vahatut
Varatut oli parempi. Kaikkien pitäisi jättää varatut väliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M52
Totta. Pano on nykyään samanarvoista kuin kusellakäynti.
Osalle. Isolle osalle seksi on edelleen asia, jota harrastetaan vain tunnesuhteessa.
Olen ollut aina luomu. Eivät miehetkään aja karvojaan. Epärealistiset keinotekoiset kauneusihanteet on luotu hallitsemaan ja alistamaan naista. Jos en luomuna kelpaa, antaa olla sitten. Kukapa pintaliitourpoa edes haluaisi elämäänsä.