Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perinteinen puska on tekemässä paluun, toteaa gynekologi

Vierailija
01.04.2025 |

https://www.iltalehti.fi/keho/a/e6c5e05c-005a-4884-9d34-4d4507e830e0

"Gynekologi uskoo evoluution säilyttäneen ihmisellä niitä ominaisuuksia, jotka ovat edelleen hyödyllisiä ja tarpeellisia.  Uskon, että karvoilla on tarkoituksensa. Ne suojaavat alapään herkkää ihoa ja limakalvoja. Karvat tekevät niin sanotun suojaavan ilmamuurin, sanoo gynekologi Jatta Rautkorpi."

"Gynekologi Jatta Rautkorpi on tehnyt huomion, jonka mukaan perinteinen puska olisi tekemässä paluun. 25 vuoden kokemuksella hän arvioi, että tulossa on trendi, jossa ihannoidaan luonnollisuutta.

Tällä hetkellä ollaan menossa enemmän luonnollisempaan suuntaan niin kuin monessa muussakin asiassa. Se on mielestäni hyvä asia. On kiva, että nykyään hyväksytään moninaisuutta enemmän."

Kommentit (128)

Vierailija
81/128 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos karvat ajetaan pois niin mikä paikka on se mihin jää seksinhajut?

Haju on kuitenkin seksissä se kaikkein tärkein asia

Kuselta ne karvat haisee eikä seksiltä.

Vierailija
82/128 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko kuullut suihkusta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/128 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko kuullut suihkusta?

Ootko hiffannu, et karvat hampaiden välissä ja jättpuskasta tuheron etsiminen ei ole turn on. Posliini paras aikuisilla naisilla. Visuaalisestikin kiihottaa. Mutta tämä on suomimentaliteettia. Kaiken pitää olla tylsää ja rumaa. 

Vierailija
84/128 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullon palias kulli! 

Vierailija
85/128 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko kuullut suihkusta?

Olen, mutta usea nainen taas ei.

Vierailija
86/128 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

PAIKKANSA PITÄVÄÄ tieteellistä tutkimusta tehdään TIETEELLISIN MENETELMIN erityisissä tutkimuksissa, mutta ei hajahavaintoina lääkärinvastaanotolla. Silloin vain oma agenda muuttuu näennäistiedoksi, eikä mitään vinottoman otoksen vaatimusta noudateta.

Lääkärin usko omaan tietämykseensä saa niin villit muodot, että huutelevat kuka mitäkin, jos eivät pitäydy tutkimukseen, vaan omaan "kokemukseensa". Jos tällainen kokemus olisi oikeasti tietoa lisäävä, se olisi lääkäreille myös YHTEINEN. 

Vierailija
87/128 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PAIKKANSA PITÄVÄÄ tieteellistä tutkimusta tehdään TIETEELLISIN MENETELMIN erityisissä tutkimuksissa, mutta ei hajahavaintoina lääkärinvastaanotolla. Silloin vain oma agenda muuttuu näennäistiedoksi, eikä mitään vinottoman otoksen vaatimusta noudateta.

Lääkärin usko omaan tietämykseensä saa niin villit muodot, että huutelevat kuka mitäkin, jos eivät pitäydy tutkimukseen, vaan omaan "kokemukseensa". Jos tällainen kokemus olisi oikeasti tietoa lisäävä, se olisi lääkäreille myös YHTEINEN. 

Muistan tässä yhteydessä dosentti Mies Reenkolan joka toimi naistenklinikan ylilääkärinä. 

Hän oli erityisen viehättynyt lehteviin sisempiin häpyhuuliin ja mainitsi muistemissaan nimeltä erään klinikkansa sairaanhoitajan jolla oli hyvin runsas vulva. 

Tämä siis esimerkkinä lääkärin kokemuksesta. 

Vierailija
88/128 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höps, juurikin toissapäivänä vaimo kävi sokeroinnissa ja kyllä posliini on siistimpi. Niitä karvapehkoja pitäisi olla desifioimassa jokaisen pissaamisen jälkeen.

Höps, kun mä kusen posliinillani niin kusi kyllä roiskuu liikaa sinne pöntön etureunaan. Kyykkypissalla ei tosin ongelmia. Tai jos levitän huulia kustessa.

Vierailija
89/128 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posliini siistein ja hygieenisin.

Vierailija
90/128 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän paras uutinen!

Vierailija
91/128 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

rekka lasbot taas juhlii

Vierailija
92/128 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vaan niin on, että puska, hoidettu tai hoitamaton...on paljon parempi kuin se paljaaksi ajeltu pakastebroilerin näköinen alapää.

Ei mulla muuta.

Vierailija
93/128 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se vaan niin on, että puska, hoidettu tai hoitamaton...on paljon parempi kuin se paljaaksi ajeltu pakastebroilerin näköinen alapää.

Ei mulla muuta.

Nimimerkillä "ei mulla muuta" ynnä muutamilla samoin tuntevilla näyttää todella tekevän tiukkaa, että valtaosa miehistä, ja varsinkin nuorista miehistä, pitää täyssheivattua kaikkein kauneimpana. Vaikka kuinka sitä haukkuisi, mitä iljettävinkin sanoin, se ei muuta miksikään sitä, mitä suuri ENEMMISTÖ ajattelee.

Vierailija
94/128 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko kuullut suihkusta?

Olen, mutta usea nainen taas ei.

Jos sun tapailemat naiset eivät ole kuulleet suihkusta, niin ei se posliini sitä asiaa pelasta, ne pissanjämät ja töhnät on siellä joka tapauksessa. Ehkä kannattaa kiinnittää huomiota siihen, että minkälaisia naisia tapailee jos heidän hygienia on kautta linjan tuota luokkaa. Itsellä ei ole ikinä ollut moista ongelmaa.

Mä olen 55v ja ollut seksuaalisesti aktiivinen 16- vuotiaasta. Ikinä en ole jättänyt nuolematta tai panematta oli alapään karvatilanne mikä hyvänsä, koska se _nainen_ kokonaisuutena ratkaisee. Jos nainen kiihottaa mua niin en kiinnitä mitään huomiota siihen että onko karvoja vai ei. Ihan yhtä sujuvasti nuolen puskaa kuin karvatonta enkä tajua mitä ne karvat haittaa koska mua ei ole koskaan haitannut.

Karvat on minusta kiihottavat mutta poslari käy yhtä hyvin. Kunhan nainen itse on tyytyväinen.

Vierailija
95/128 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla muuta.

Nimimerkillä "ei mulla muuta" ynnä muutamilla samoin tuntevilla näyttää todella tekevän tiukkaa, että valtaosa miehistä, ja varsinkin nuorista miehistä, pitää täyssheivattua kaikkein kauneimpana. Vaikka kuinka sitä haukkuisi, mitä iljettävinkin sanoin, se ei muuta miksikään sitä, mitä suuri ENEMMISTÖ ajattelee.

Nykyiset nuoret miehet mitään tiedäkään pilluista. Harrastavat seksiä niin harvoin, paljon vähemmän kuin me konkarit. Luulevat selvästi, että pitää nuolla karvoja jos niitä pillussa on. Konkarit tietää, että sieltä mistä nuollaan ei ole karvoja luomullakaan,, varsinkaan kun pillu on jo saatu kiimaiseksi.

Vierailija
96/128 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi kuin hämmästellä sitä kiihkoa jota vanhukset tuntevat asiaan jolla ei ole enää pienintäkään merkitystä niiden omassa elämässä.

Jos nämä karvahullut ylipäätänsä vielä pääsevät jonkun kanssa sänkyyn niin on varma että se ei ole karvaisia paikkojaan siistinyt enää kasarin jälkeen. Hyvä jos edes pessyt.

Vierailija
97/128 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä nyt karvojenrepijäfirmojen omistajat kipuilevat.

Vierailija
98/128 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelevatkohan nämä mammat ja pappat tosiaan pääsevänsä vielä tässä elämässä sänkyyn sen ikäisen kanssa että sillä edes olisi mitään muuta kuin rehottava karvapuska?

Ei tajua tätä vaahtoamista karvoista aivan kuin näillä olisi isokin riski edes nähdä paljasta posliinia luonnossa saati sitten koskea sellaiseen. Paitsi tietenkin rikoslaissa mainituissa olosuhteissa.

Vierailija
99/128 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole oikein koskaan ymmärtänyt tätä täysposliinivillitystä. Siistitty malli on itselleni ok, mutta posliini ankea. Silloin kun sinkkuna tuli harrastettua yhdenyönjuttuja, omia fiiliksiä laski aina se jos naiselta paljastui täysin posliini.

Joskus oma naisystävä oli vahannut posliinin ja se oli ensimmäinen sekä toistaiseksi viimeinen kerta kun mitenkään esitin toiveen hänen ulkonäköönsä liittyen pyytäessäni antamaan karvojen jatkossa olla ainakin jossain määrin siellä missä niitä kuuluukin olla.

Vierailija
100/128 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvittelevatkohan nämä mammat ja pappat tosiaan pääsevänsä vielä tässä elämässä sänkyyn sen ikäisen kanssa että sillä edes olisi mitään muuta kuin rehottava karvapuska?

Ei tajua tätä vaahtoamista karvoista aivan kuin näillä olisi isokin riski edes nähdä paljasta posliinia luonnossa saati sitten koskea sellaiseen. Paitsi tietenkin rikoslaissa mainituissa olosuhteissa.

Jonnet ei kokemattomina ymmärrä, että me konkarit on nuoltu posliineja jo 80-luvulla ja kaikkea posliinin ja luomun välistä. Eilenkin silittelin vaimon  punertavaa pehmeää lyhytkarvaista siistittyä kikkarapäätä, ennen kuin aloin varovasti nuolemaan pillua. Nykyjonnet harrastaa niin vähän seksiä ettei pääse pillunnuolemisessa ikinä sellaisiin määriin kuin me konkarit. Eikä siinä taitokaan kehity, jos seksiä on liian harvoin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi