Tapailumies haluaa mieluummin lenkille kuin luokseni viettämään iltaa
Kertokaahan kokeneemmat mitä tästä pitäisi ajatella. Olemme 40+ vuotta ja itsellä takana pitkä avioliitto eikä kokemusta deittailusta tänä päivänä. Nyt sitten tapasin deittiapissa fiksun oloisen miehen. On nyt tavattu viisi kertaa kahviloissa, lenkillä, ravintolassa syöden.
En hae yhden yön suhteita ja kun tuo mies ei ole vielä mitään vonkaillut eikä edes yrittänyt pussatakaan niin olen ollut vain tyytyväinen. Nyt sitten kutsuin miehen kotiini kahville ja kokkaamaan. Ajatuksena että voisi keskustella vapaammin kuin julkisella paikalla ja tutustua paremmin. Mies ehdotti sen sijaan että mennään lenkkeilemään.
Olen nyt vähän hölmistynyt. Mulla ei ollut edes ajatuksena hypätä sänkyyn, jos mies sitä pelkää.
Mikä tämä juttu on? Millainen mies kieltäytyy kun nainen kutsuu kotiinsa kylään? Eikö sitä enää kiinnosta? Toisaalta hän itse ehdottaa että mennäänkin lenkille. En tajua.
Kommentit (281)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laskin just, mulla meni ton mun kumppanin kanssa neljä kuukautta seksin aloitukseen. Siis 4 kk. Eikä tasan tarkkaan ollut anatomiassa tai fysiologiassa mitään vikaa, päinvastoin, paras seksikumppani koskaan. Yksi syy tähän hitaaseen aloitukseen oli se, että kun mies tiesi että mulla on erosta aikaa alle vuosi niin hän halusi antaa mulle aikaa miettiä että haluanko oikeasti hänen kanssaan suhteeseen vai en. Ei halunnut päätyä miksikään nopeaksi kokeiluksi tms vaan tutustua rauhassa. Ja ei, ei tapaillut toisia naisia samaan aikaan vaan keskittyi minuun. Minä olisin halunnut seksiä vaikka jo toisella tapaamisella, mutta nyt olen todella kiitollinen siitä että mentiin miehen tahtiin. Oli kaiken odotuksen ja lämmittelyn arvoista.
Kai sitä nyt silti toisen luo voi mennä kylään istumaan iltaa ihan tutustumaan vaikka sitten kattomaan jotain elokuvaa tai syömään .. yms.. eihän se
Joo voi, mutta jos ovat tavanneet vasta 5 kertaa niin mies voi pitää liian nopeana. Kaikki ei heti tunge iholle ja se on ihan ok.
Hitaasti lämpiävä? Ei valmis enempään (vielä?).
Menisin, jos mies kiinnostaa ja kävely ihan ok hommaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä normimies olisi tuohon mennessä ehdottanut edes hartiahierontaa tai jotain muuta hiukan fyysistä.
Onko teillä edes kunnon keskusteluyhteyttä? Vaikuttaa siltä, ettei ole. Onko sinulla edes kivaa hänen kanssaan?
Toki keskustellaan koko ajan silloin kun nähdään. Ei ole kiusallisia hiljaisia hetkiä. Mutta kun on nähty vasta viisi kertaa niin keskustelut on yleisiä aiheita, kuulumisten kyselyä ja lähinnä tässä yrittää selvittää onko kyseessä normaali tervepäinen mies vai täysi sekopää mistä pitää päästä pikaisesti eroon.
Ei olla keskusteltu vielä parisuhdetoiveista ja intiimielämästä koska kuten jo kirjoitin, en halua ainakaan itse sellaisia puhua jossain ravintolassa kun muuta ihmisiä ympärillä. Ja tämä on syy miksi pyysin miestä luokseni kylään niin voisi tutustua syvem
Mistäpä minä tiedän miksi mies välttelee tilannetta missä olisi mahdollisuus tainpitäisi keskustella syvällisiä tai intiimejä.
Hän on ujo tai estynyt niissä asioissa?
Ei halua keskustella eikä halua edes pussailla, koska ei kiinnosta ja haluaa friendzonen?
Haluaa seksiä ja pelkää ettei pysty pitämään sormiaan erossa jos tulee kotiini?
Syy voi olla kai mikä vaan? Ja sen haluaisin selvittää.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laskin just, mulla meni ton mun kumppanin kanssa neljä kuukautta seksin aloitukseen. Siis 4 kk. Eikä tasan tarkkaan ollut anatomiassa tai fysiologiassa mitään vikaa, päinvastoin, paras seksikumppani koskaan. Yksi syy tähän hitaaseen aloitukseen oli se, että kun mies tiesi että mulla on erosta aikaa alle vuosi niin hän halusi antaa mulle aikaa miettiä että haluanko oikeasti hänen kanssaan suhteeseen vai en. Ei halunnut päätyä miksikään nopeaksi kokeiluksi tms vaan tutustua rauhassa. Ja ei, ei tapaillut toisia naisia samaan aikaan vaan keskittyi minuun. Minä olisin halunnut seksiä vaikka jo toisella tapaamisella, mutta nyt olen todella kiitollinen siitä että mentiin miehen tahtiin. Oli kaiken odotuksen ja lämmittelyn arvoista.
Kai sitä nyt silti toisen luo voi mennä kylään istumaan iltaa ihan tutustumaan vaikka sitten kattoma
Mitä iholle tunkemista se on jos menee vain syömään toisen luo kun toinen on laittanut jotain syötävää ja rennosti juttelemaan ilman hälinää🤔🤨😄..
Mulla oli sama tilanne. Vältteli tilanteita, joissa olisimme olleet jommankumman luona. Sain puheistaan käsityksen, että haluaa edetä hitaasti kun on tosissaan. Kunnes yhtäkkiä olikin ok tavata toisen luona, ja oli heti pyrkimässä sänkyyn. Kuulin sitten toista kautta, että vältteli lähikontaktia koska hoidatti sukupuolitautia!
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli sama tilanne. Vältteli tilanteita, joissa olisimme olleet jommankumman luona. Sain puheistaan käsityksen, että haluaa edetä hitaasti kun on tosissaan. Kunnes yhtäkkiä olikin ok tavata toisen luona, ja oli heti pyrkimässä sänkyyn. Kuulin sitten toista kautta, että vältteli lähikontaktia koska hoidatti sukupuolitautia!
Juu, niin varmaan.
Minun mielestä lenkkipolku kuullostaa hyvältä paikalta keskustella parisuhdetoiveista ja muista henkilökohtaisista asioista. Ympärillä ei ole muita kuuntelemassa ja samalla on jotakin tekemistä. Joillekin ihmisille voi olla vaikea puhua henkilökohtaisista asioista suoraan kasvokkain kotona istuen, joten kävelyn kaltainen rento oheistoiminto voi mahdollistaa paineettomamman keskustelun.
Olen nainen ja jos olisin tavannut miestä vasta viitisen kertaa ja mies ehdottaisi kokkailuiltaa kotonaan, pitäisin melkein selvänä, että miehellä on mielessä intiimimpää toimintaa. Niin se yleensä menee. Etenen mielelläni hitaasti ja haluan ensin tutustua toiseen ennen kuin seksi tulee mukaan kuvioihin. Jos toinen kutsuu kotiinsa eikä vihjaile mitään, on hiukan haastavaa sanoa loukkaamatta siinä kohtaa, että seksiä ei kannata odottaa. Siksi itsekin ehdottaisin jotain muuta tilalle. Myöhemmin ehkä helpompi ottaa puheeksi.
Onpas hankalaa näköjään olla ihminen, joka ei sano toiselle, mitä ajattelee. Itse olisin tuossa vaiheessa jo kysynyt ja puhunut kaiken olennaisen ja selvittänyt mikä hän on miehiään ja mitä meidän välillä on tai onko mitään. Kuitenkin jo VIISI kertaa tavattu. Jos kumpikaan ei riko jäätä, suhde jää etäisen kohteliaaksi.
Se tapailee myös jotain toista kenen kanssa on enemmän tosissaan tai johon on enemmän ihastunut. Panevat ehkä paljaalla, niin ei halua ottaa riskiä että tarttuisi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Onpas hankalaa näköjään olla ihminen, joka ei sano toiselle, mitä ajattelee. Itse olisin tuossa vaiheessa jo kysynyt ja puhunut kaiken olennaisen ja selvittänyt mikä hän on miehiään ja mitä meidän välillä on tai onko mitään. Kuitenkin jo VIISI kertaa tavattu. Jos kumpikaan ei riko jäätä, suhde jää etäisen kohteliaaksi.
Jep munkin mielestä viis kertaa on melko paljon jo. Luulis että siinä tutustuis ja ottaisi asioita esille , sellaisia mitkä on itselle tärkeitä ja tiedustelis että millainen mies on .. ja että kannattaako tässä nyt alkaa kehittelemään enempää.. miks halutaan pelata.. 🤨
Vierailija kirjoitti:
XDDDDDDDDD Olisi kyllä sellainen turn off että oksat pois ja rytinällä jorpakkoon XDDDD Ei liikunta, vaan tuo että pitää treffienkin sijasta mennä hikoilemaan jonnekin helvetin lenkkipolulle xddd älkääkä tulko lässyttämään mistään lenkkitreffeistä minulle XDDD kukaan täyspäinen jaksa sellaisia. Treffeillä kuuluu olla rauhassa, kuunnella musiikkia, syödä, matkoilla, katsella leffaa tai telkkaria, nauttia läheisyydestä. Ajella, käydä shoppailemassa, leffassa... Kaikki muu on pelkkää paskaa.
Sellainen kullankaivaja siellä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä normimies olisi tuohon mennessä ehdottanut edes hartiahierontaa tai jotain muuta hiukan fyysistä.
Onko teillä edes kunnon keskusteluyhteyttä? Vaikuttaa siltä, ettei ole. Onko sinulla edes kivaa hänen kanssaan?
Ihan hiton ärsyttävää joku hartiahieronnan ehdottelu muutaman tapaamisen jälkeen. Kuulostaa epätoivoiselta yritykseltä päästä lääppimään. Normimies nimenomaan ehdottelee mitä tahansa, että pääsisi iholle. Herrasmies ymmärtää, että ensin pitää olla se keskusteluyhteys.
Varmaan aavistaa, että haet vaan kaverisuhdetta.
Ei ole vielä valmis suhteessa lähentymiseen, lenkkeily on puolueettomalla maaperällä ja melko neutraali tapa tutustua.
Vierailija kirjoitti:
Miehellä on todistuvelvollisuus ettei ole raiskaamiseen taipuvainen ja hän haluaa ottaa varman päälle ettei tule turhia syytöksiä. Naiset ovat itse pelanneet itsensä ulos...
Minäkään en menisi naisen kanssa paikkaan, missä ei ole ulkopuolisia silminnäkijöitä (paitsi tyhjennykselle rehellisen huorran kanssa).
Lähes satavarmasti jokin syyte naisen taholta. Miehen sana vastaan naisen sana. Arvaa kumpi voittaa?
Sinun seurasi ei kiinnosta sitä juuri ollenkaan. Eikö ole selviö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki keskustellaan koko ajan silloin kun nähdään. Ei ole kiusallisia hiljaisia hetkiä. Mutta kun on nähty vasta viisi kertaa niin keskustelut on yleisiä aiheita, kuulumisten kyselyä ja lähinnä tässä yrittää selvittää onko kyseessä normaali tervepäinen mies vai täysi sekopää mistä pitää päästä pikaisesti eroon.
Ei olla keskusteltu vielä parisuhdetoiveista ja intiimielämästä koska kuten jo kirjoitin, en halua ainakaan itse sellaisia puhua jossain ravintolassa kun muuta ihmisiä ympärillä. Ja tämä on syy miksi pyysin
Sinä ap olet pelkkä trolli.
Voisin tarjota sille maksua vastaan, jos sitä todella kiinnostaa. Win-win ... AP
No mietipä nyt vähän miksei mies halua kanssasi tilanteisiin missä pitää vain levollisesti olla ja keskittyä toiseen ihmiseen ilman mitään oheistoimintoja kuten juokseminen ja pitäisi keskustella muutakin kuin jotain pinnallista.