Tapailumies haluaa mieluummin lenkille kuin luokseni viettämään iltaa
Kertokaahan kokeneemmat mitä tästä pitäisi ajatella. Olemme 40+ vuotta ja itsellä takana pitkä avioliitto eikä kokemusta deittailusta tänä päivänä. Nyt sitten tapasin deittiapissa fiksun oloisen miehen. On nyt tavattu viisi kertaa kahviloissa, lenkillä, ravintolassa syöden.
En hae yhden yön suhteita ja kun tuo mies ei ole vielä mitään vonkaillut eikä edes yrittänyt pussatakaan niin olen ollut vain tyytyväinen. Nyt sitten kutsuin miehen kotiini kahville ja kokkaamaan. Ajatuksena että voisi keskustella vapaammin kuin julkisella paikalla ja tutustua paremmin. Mies ehdotti sen sijaan että mennään lenkkeilemään.
Olen nyt vähän hölmistynyt. Mulla ei ollut edes ajatuksena hypätä sänkyyn, jos mies sitä pelkää.
Mikä tämä juttu on? Millainen mies kieltäytyy kun nainen kutsuu kotiinsa kylään? Eikö sitä enää kiinnosta? Toisaalta hän itse ehdottaa että mennäänkin lenkille. En tajua.
Kommentit (281)
Vierailija kirjoitti:
Impotentti?
Mahdollista hyvinkii. Tai epätavallisen pieni elin, ei siis normi ns pinei, vaan niitä joissa kehitys jäänyt ikäänkuin lapsen kokoon,jopa pienempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan se olla liikunta-addikti. Syömishäiriö, ei halua kokkauksia?
Muutasehän söi ravintolassa kuitenkin. No ap kero mitä se söi, miten maksut meni jne. Jos maksaakin, niin silloin ei pelkää tuliaisten maksavan. Itse epäilen jokin kupru alapäässä, vaikeuksia joko hnekisesti tai fyysisesti lähestyä fyysisesti. Onks se uskonnollinen ,lestaadio?
Ihan normaalia lämmintä ruokaa söi ravintolassa, ei erityisruokavalioita.
Kumpikin maksetaan oma osuutemme ravintoloissa ja kahviloissa.
Olin omassa päässä ajatellut että oltaisiin käyty yhdessä kaupassa ennen kokkaamista ja maksettu ostokset suurinpiirtein puoliksi. Eikä mitään superkallista vaan parilla kympillä saa ihan hyvät ainekset.
Mies ei ole koskaan vihjannut millään tavalla että olisi uskonnollinen.
ap
Nyt ihan oikeasti jäitä hattuun, mies haluaa rauhassa tutustua ja täällä ehdotellaan ja selitellään ties mitä. Ihan vaan koska ehdotti lenkkeilyä, kun ilmeisesti se edellinenkin lenkki oli ollut mukava juttu yhdessä tehtäväksi. Ihan uskomatonta, sen kerran kun mies haluaa edetä rauhassa niin kuvitellaan ihan kummia asioita.
Vierailija kirjoitti:
Nyt ihan oikeasti jäitä hattuun, mies haluaa rauhassa tutustua ja täällä ehdotellaan ja selitellään ties mitä. Ihan vaan koska ehdotti lenkkeilyä, kun ilmeisesti se edellinenkin lenkki oli ollut mukava juttu yhdessä tehtäväksi. Ihan uskomatonta, sen kerran kun mies haluaa edetä rauhassa niin kuvitellaan ihan kummia asioita.
Tää viesti oli oikeasti tosi kiva. Kiitos.
Tää netti on täynnä tarinoita missä miehet leimataan seksipedoiksi, joita naisten täytyy vältellä ja juosta karkuun. Ja jos miehen kanssa edes erehtyy tervehtimään niin se on lupaus seksistä ja siksi miehiin päin ei voi edes katsoa. Ja jos siltikin tervehdit niin tiedät että vähintään pitää suudella, suurella todennäköisyydellä antaa.
Ja nyt kun itsellä on tämä deittimies niin ei sekään tunnu olevan hyvä ja ihan varmasti siinä on jotain vikaa mitä en vaan vielä tiedä.
ap
Kyllä normimies olisi tuohon mennessä ehdottanut edes hartiahierontaa tai jotain muuta hiukan fyysistä.
Onko teillä edes kunnon keskusteluyhteyttä? Vaikuttaa siltä, ettei ole. Onko sinulla edes kivaa hänen kanssaan?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä normimies olisi tuohon mennessä ehdottanut edes hartiahierontaa tai jotain muuta hiukan fyysistä.
Onko teillä edes kunnon keskusteluyhteyttä? Vaikuttaa siltä, ettei ole. Onko sinulla edes kivaa hänen kanssaan?
Jep , ehkä mies ajattelee heidän olevan vain hyviä ystäviä. 🤔 Tai en nyt oikein tiedä sitäkään .. ystävien kanssa yleensä puhutaan.. ehkä mies haluaa vaan lenkkeily kaverin.. ja sitä nyt mentiin kohteliaisuus syistä ravintolaan. Onko teidän välillä minkäänlaista vetoa? Miten hän katsoo sua? Elekielestä yleensä voi aika paljon päätellä
Vierailija kirjoitti:
Toki keskustellaan koko ajan silloin kun nähdään. Ei ole kiusallisia hiljaisia hetkiä. Mutta kun on nähty vasta viisi kertaa niin keskustelut on yleisiä aiheita, kuulumisten kyselyä ja lähinnä tässä yrittää selvittää onko kyseessä normaali tervepäinen mies vai täysi sekopää mistä pitää päästä pikaisesti eroon.
Ei olla keskusteltu vielä parisuhdetoiveista ja intiimielämästä koska kuten jo kirjoitin, en halua ainakaan itse sellaisia puhua jossain ravintolassa kun muuta ihmisiä ympärillä. Ja tämä on syy miksi pyysin miestä luokseni kylään niin voisi tutustua syvemmin ja keskustella mistä vain.
Onko meillä hauskaa? Mielestäni viihdytään yhdessä. Mutta ei mitään kikatusta ja sitä ehkä kaipaisin kun olen itse tosi iloinen perusluonteeltani.
ap
Olisit tyytyväinen jos joku kutsuu lenkille. Ruoka on kallista ja olisi varmaan ollut paksua hk sinistä tai herra snelmannia tarjolla
Tapailin kerran tuollaista naista, paljastui että hän on aseksuaali.
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt. Mies pitää haukkua aina, siis ihan aina, oli siihen syytä tai ei. Mies etenee joko liian nopeasti tai liian histaasti jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki keskustellaan koko ajan silloin kun nähdään. Ei ole kiusallisia hiljaisia hetkiä. Mutta kun on nähty vasta viisi kertaa niin keskustelut on yleisiä aiheita, kuulumisten kyselyä ja lähinnä tässä yrittää selvittää onko kyseessä normaali tervepäinen mies vai täysi sekopää mistä pitää päästä pikaisesti eroon.
Ei olla keskusteltu vielä parisuhdetoiveista ja intiimielämästä koska kuten jo kirjoitin, en halua ainakaan itse sellaisia puhua jossain ravintolassa kun muuta ihmisiä ympärillä. Ja tämä on syy miksi pyysin miestä luokseni kylään niin voisi tutustua syvemmin ja keskustella mistä vain.
Onko meill
Onko hän sellainen rento ja avoin ? Että jos kertoisit jonkun hauskan jutun niin hän reagoisi siihen aidosti🤔 ymmärrän tuon ei ravintolassa halua puhua mitään kovin syvällistä.. kuitenkin ympärillä on sitä hälinää.. vaikka kuinka mies haluis olla kohtelias niin on se outoa ettei toisen kotiin voi tulla ihan vain kuin ihminen toisen luo kylään menee..
Laskin just, mulla meni ton mun kumppanin kanssa neljä kuukautta seksin aloitukseen. Siis 4 kk. Eikä tasan tarkkaan ollut anatomiassa tai fysiologiassa mitään vikaa, päinvastoin, paras seksikumppani koskaan. Yksi syy tähän hitaaseen aloitukseen oli se, että kun mies tiesi että mulla on erosta aikaa alle vuosi niin hän halusi antaa mulle aikaa miettiä että haluanko oikeasti hänen kanssaan suhteeseen vai en. Ei halunnut päätyä miksikään nopeaksi kokeiluksi tms vaan tutustua rauhassa. Ja ei, ei tapaillut toisia naisia samaan aikaan vaan keskittyi minuun. Minä olisin halunnut seksiä vaikka jo toisella tapaamisella, mutta nyt olen todella kiitollinen siitä että mentiin miehen tahtiin. Oli kaiken odotuksen ja lämmittelyn arvoista.
Ei siis mitään fyysistä, ei suudelmaa, ei kädestä pitelyä, ei mitään?
Varmaan johtuu että sukupuolitat hänet. Hän on tapailuhenkilö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt. Mies pitää haukkua aina, siis ihan aina, oli siihen syytä tai ei. Mies etenee joko liian nopeasti tai liian histaasti jne.
Spekulointi on aina sallittua.
Vierailija kirjoitti:
Laskin just, mulla meni ton mun kumppanin kanssa neljä kuukautta seksin aloitukseen. Siis 4 kk. Eikä tasan tarkkaan ollut anatomiassa tai fysiologiassa mitään vikaa, päinvastoin, paras seksikumppani koskaan. Yksi syy tähän hitaaseen aloitukseen oli se, että kun mies tiesi että mulla on erosta aikaa alle vuosi niin hän halusi antaa mulle aikaa miettiä että haluanko oikeasti hänen kanssaan suhteeseen vai en. Ei halunnut päätyä miksikään nopeaksi kokeiluksi tms vaan tutustua rauhassa. Ja ei, ei tapaillut toisia naisia samaan aikaan vaan keskittyi minuun. Minä olisin halunnut seksiä vaikka jo toisella tapaamisella, mutta nyt olen todella kiitollinen siitä että mentiin miehen tahtiin. Oli kaiken odotuksen ja lämmittelyn arvoista.
Kai sitä nyt silti toisen luo voi mennä kylään istumaan iltaa ihan tutustumaan vaikka sitten kattomaan jotain elokuvaa tai syömään .. yms.. eihän se nyt mitään seksiä automaattisesti tarkoita.
Mies on ehkä jollain tavalla estynyt? Kyseenalaistaisin samalla sen, onko hän todellakin kiinnostunut sinusta vai ei. Itse estyneenä miehenä en pysty mitenkään ottamaan kontaktia niihin naisiin, jotka saavat sykkeen nousemaan 150:een pelkästään katsomalla minua silmiin. Olen aina vain ollut naisten kanssa, jotka eivät ole kiinnostaneet muuten kuin fyysisesti.
M43
Vierailija kirjoitti:
Noissa mikropenisjutuissa ei ole mitään hauskaa. Toivoisin, että kaikki katkarapuhuutelu ja messuhallihekottelu loppuisi palstalla ja kaikkialla muuallakin.
Oma kumppanini kuuluu miehiin, jotka eivät halua seksiä ennen kunnollista tutustumista. Onneksi hän osasi pukea asian sanoiksi. Peniksen koolla ei ollut mitään osuutta asiaan.
N
Miesten seksuaalinen sheimaaminen on nyt palstafeministien tyypillinen vallankäytön muoton. Seksuaalisen kyvykkyyden epäily ja incel- huutelu on se, mihin palstamammat pystyy. Sitten he taputtavat itseään selkään, kun ovat taas olleet niin nokkelia.
Vierailija kirjoitti:
Voihan se olla liikunta-addikti. Syömishäiriö, ei halua kokkauksia?
Vai että jos haluaa käydä mielummin lenkillä kuin löhötä sohvalla herkutellen on oltava liikunta-addikti ja syömishäiriöinen. :D On kyllä taas ihme aloitus, tällaisestakin asiasta yritetään rivien välistä etsiä syvempiä merkityksiä.
Muutasehän söi ravintolassa kuitenkin. No ap kero mitä se söi, miten maksut meni jne. Jos maksaakin, niin silloin ei pelkää tuliaisten maksavan. Itse epäilen jokin kupru alapäässä, vaikeuksia joko hnekisesti tai fyysisesti lähestyä fyysisesti. Onks se uskonnollinen ,lestaadio?