Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailumies haluaa mieluummin lenkille kuin luokseni viettämään iltaa

Vierailija
01.04.2025 |

Kertokaahan kokeneemmat mitä tästä pitäisi ajatella. Olemme 40+ vuotta ja itsellä takana pitkä avioliitto eikä kokemusta deittailusta tänä päivänä. Nyt sitten tapasin deittiapissa fiksun oloisen miehen. On nyt tavattu viisi kertaa kahviloissa, lenkillä, ravintolassa syöden.

En hae yhden yön suhteita ja kun tuo mies ei ole vielä mitään vonkaillut eikä edes yrittänyt pussatakaan niin olen ollut vain tyytyväinen. Nyt sitten kutsuin miehen kotiini kahville ja kokkaamaan. Ajatuksena että voisi keskustella vapaammin kuin julkisella paikalla ja tutustua paremmin. Mies ehdotti sen sijaan että mennään lenkkeilemään.

Olen nyt vähän hölmistynyt. Mulla ei ollut edes ajatuksena hypätä sänkyyn, jos mies sitä pelkää.

Mikä tämä juttu on? Millainen mies kieltäytyy kun nainen kutsuu kotiinsa kylään? Eikö sitä enää kiinnosta? Toisaalta hän itse ehdottaa että mennäänkin lenkille. En tajua.

Kommentit (281)

Vierailija
61/281 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikropenis. 

Sitä minäkin veikkaan..

Vierailija
62/281 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet haksahtanut kilttimieheen :'(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/281 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet haksahtanut kilttimieheen :'(

... jolla on micropenis. ;(

Vierailija
64/281 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

XDDDDDDDDD Olisi kyllä sellainen turn off että oksat pois ja rytinällä jorpakkoon XDDDD Ei liikunta, vaan tuo että pitää treffienkin sijasta mennä hikoilemaan jonnekin helvetin lenkkipolulle xddd älkääkä tulko lässyttämään mistään lenkkitreffeistä minulle XDDD kukaan täyspäinen jaksa sellaisia. Treffeillä kuuluu olla rauhassa, kuunnella musiikkia, syödä, matkoilla, katsella leffaa tai telkkaria, nauttia läheisyydestä. Ajella, käydä shoppailemassa, leffassa... Kaikki muu on pelkkää paskaa.

Samaa mieltä. Kun halutaan tutustua niin ei lenkkeilyä. Lenkkeilyn voi tehdä muina aikoina.

Vierailija
65/281 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä jos mies tuo heti esille oman elämän todellisuutta eikä esitä tutustumisvaiheessa jotain mitä hän ei todellisuudessa ole. Jos liikunnallinen mies ei ole sinun makuusi niin sitten ei ole ja sillä hyvä.

Vierailija
66/281 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halusi lenkille.

Näinä. Naisille kommunikaatio on aina piilomerkityksiä, viestejä ja taka-ajatuksia. Sitten ne väittää, ettei miehet puhu, kun eivät pysty avamaan näiden oletusten verkostoa, jonka naiset ovat itse keksineet. 

Vierailija
67/281 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan lähde baarista kenenkään mukaan toisen kotiin jos ei ollu ajatuksena harrastaa seksiä? Jos nukkua haluaa nii mennään kotiin. 

Miksi ei? Voi jatkaa iltaa. Jutella ja kuunnella musaa. Seksiä ei tarvi olla.

Vierailija
68/281 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otatko kaikesta tuolla tavalla itseesi?

Et ole hirveästi tainnut deittailla naisia?

Vierailija
69/281 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on viidet treffit menneet, eikä aktia ole tapahtunut, niin olette pelkästään kavereita.

M41

Tämä. Heikon itsetuntemuksen omaavat ihmiset valehtelevat itselleen viimeiseen asti. Yli nelikymppinen nainen ymmärtää jo heteronaisten ja -miesten väliset kommunikaatioerot, miehen kanssa on helppoa kun asiat ovat miltä ne näyttävät ja kuulostavat.

Vierailija
70/281 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hetkinen, aloituksen mukaan te olette jo aiemmin käyneet lenkillä? Eli miehen mielestä lenkkeily sun kanssa oli mukavaa ja haluaisi jatkaa yhteisen aktiviteetin kanssa? Haluaisi ehkä että siitä tulisi yhteinen vakiojuttu mitä tehdään? 

Pakko tosin myöntää että mulle itselleni tuli yllätyksenä se, että maailmassa on ihan oikeita herrasmiehiä. Siis sellaisia, jotka haluaa oikeasti tavata monta kertaa ja keskustella asioista ennen kuin edes yrittävät mitään halailua tai poskisuukkoa kummempaa. Mulla ikää 45v ja nyt eka kertaa tällaisen miehen kanssa tekemisissä. Toiset treffit oli just nimenomaan lenkkeilytreffit, nyt ollaan oltu yli puoli vuotta yhdessä ja intiimi vaihdekin löytynyt..

Kyllä, on käyty jo aiemmin kävelylenkillä luontopolulla ja se oli miehen ehdotus. Tämä seuraava lenkkiehdotuskin on luontopolulle eikä keskustan asvalttiviidakkoon.

<

Nyt ole tarkkana! Mä luulin tosi pitkään just tismalleen näin tästä mun kumppanista. Friendzone jne, ei ole kiinnostunut tms. Tämä tulkinta EI pitänyt paikkaansa. Meillä meni ihan oikeasti useampi kuukausi siihen että aloitettiin seksi. Mutta jukranpujut se oli odottamisen arvoista! Sulla saattaa olla todellinen kultakimpale ulottuvilla, älä sössi sitä!

Vierailija
71/281 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissa mikropenisjutuissa ei ole mitään hauskaa. Toivoisin, että kaikki katkarapuhuutelu ja messuhallihekottelu loppuisi palstalla ja kaikkialla muuallakin. 

Oma kumppanini kuuluu miehiin, jotka eivät halua seksiä ennen kunnollista tutustumista. Onneksi hän osasi pukea asian sanoiksi. Peniksen koolla ei ollut mitään osuutta asiaan. 

N

Vierailija
72/281 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

XDDDDDDDDD Olisi kyllä sellainen turn off että oksat pois ja rytinällä jorpakkoon XDDDD Ei liikunta, vaan tuo että pitää treffienkin sijasta mennä hikoilemaan jonnekin helvetin lenkkipolulle xddd älkääkä tulko lässyttämään mistään lenkkitreffeistä minulle XDDD kukaan täyspäinen jaksa sellaisia. Treffeillä kuuluu olla rauhassa, kuunnella musiikkia, syödä, matkoilla, katsella leffaa tai telkkaria, nauttia läheisyydestä. Ajella, käydä shoppailemassa, leffassa... Kaikki muu on pelkkää paskaa.

No helvetin hyvä että sä sekopää tiedät mitä kaikkien treffeillä kuuluu tehdä ja mitä ei.

Voi kuule, maailma on täynnä just näitä tyyppejä. On yksi ainoa tapa olla ja tehdä ja se on heidän tapansa. Lisäksi kaikkien pitää tietää tämä eli väärä treffipaikkaehdotus ja homma on sinä. Siinä sivussa haukutaan kaveritkin, jotka deittailee väärin. 

Vierailija
73/281 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä jos mies tuo heti esille oman elämän todellisuutta eikä esitä tutustumisvaiheessa jotain mitä hän ei todellisuudessa ole. Jos liikunnallinen mies ei ole sinun makuusi niin sitten ei ole ja sillä hyvä.

Tässä ei nyt ole siitä, vaan töksähtäen tehdystä osittaisesta torjunnasta.

Vierailija
74/281 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä täällä taas valitetaan? Halutaan sellaista aktiivista miestä ja joka tekee muutakin kuin katsoo televisiota.

Sitten, kun sellainen löytyy niin valitetaan, että huomio ei ole 100% sinussa ja sitä ei kestetä. Pysykää vahvat naiset sinkkuina.

Vierailija
75/281 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

... jatkan vielä. Mies on siis DI ja hyvä tuloinen. Iso omakotitalo mitä olen Google Mapsista katsonut. Kertoi osoitteen kun kysyin. Että vähän sillain kiinnostelee.

Ap

Oliko tämä nyt ap vai palstan DI- trolli vai onko ne samat tyypit. 

Vierailija
76/281 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkennus: tarkoittaako hän juoksulenkkiä vai kävelylenkkiä? Minusta kävelylenkki on ihana, kun voi jutella eikä tule hiki. Juoksulenkistä tulee mieleen, että hän haluaa juosta pakoon.

Kävelylenkille sanoi haluavansa ja ehdotti tiettyä reittiä.

Mä olin ehdottanut että mies tulisi mun luo kahvittelemaan ja kokkaamaan.

ap

Vapauttaisin miehen luontoon lenkkeilemään. Vähintään sosiaalisesti kömpelö, kun ei ole tajunnut tai ei välitä siitä, että kutsustasi kieltäytyminen on perääntymisen ele. Sitä pitäisi paikata puheella, jos tapailun jatkuminen kiinnostaa. 

Jos hän on mielestäsi todella viehättävä, voit tietysti mennä kävelemään. On myös miehiä, jotka haluavat seksiä vasta kunnoll

Mä en ole koskaan tajunnut, ettei ravintolassa voi puhua kahden kesken mistä vaan? Jos joku haluaa kuunnella, se on hänen asiansa. Yleensä kyllä ihmiset juttelee ja on läsnä oman seurueensa kanssa ja keskittyy siihen.

Vierailija
77/281 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies olisi kutsunut minut hänen luokseen kahvittelemaan, olisin ehdottomasti suostunut.

Ajattelen nyt, että en aio kinuta miestä mun luo enkä ehdota uudelleen mun luo tuloa. Odotan jos hän pyytää minut hänen kotiinsa jossain vaiheessa (jos tämä tapailu jatkuu).

ap

Vierailija
78/281 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies olisi kutsunut minut hänen luokseen kahvittelemaan, olisin ehdottomasti suostunut.

Ajattelen nyt, että en aio kinuta miestä mun luo enkä ehdota uudelleen mun luo tuloa. Odotan jos hän pyytää minut hänen kotiinsa jossain vaiheessa (jos tämä tapailu jatkuu).

ap

Varaudu lenkkeilemään maailman tappiin. 

Jos mies kiinnostaa, puhu. 

Vierailija
79/281 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normi nykymies, tykkää enemmän kävelystä/juoksemisesta kuin panemisesta. Siihen on syynsä miksi syntyvyys on laskenut 1,75 tuohon 1,25/ lasta per naisoletettu. Tämä on tapahtunut 15 vuoden aikana, mikä on käsittämättömän suuri lasku hyvin lyhyessä aikajaksossa.

Vierailija
80/281 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sillä ongelma alapäässä,jotain fyysistä tai henkistä häikkää ja olettaa jossain vaiheessa kuuluisi edetä teidänkin suhteessanne. ukothan on yleensä liiankin kuumina, onhan tää nyt vähän outoa kuten itsekin aloit epäilemään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi