Ansiokkain ja menestyneesi ketju AV:lla? Provo, trolli, hupi- tai asiaketju, anything goes!
Kommentit (9)
Toinen aika hyvä oli jokunen vuosi sitten kun sain lasten kengät ilmaiseksi koska kassa mokasi. Siitä sitten tuli kinastelua mikä on moraalisesti oikein, huomauttaa kassalle asiasta vai olla hiljaa vaan...
ihan kettuillakseni (koska olette niin toopeja) aloitan tasaisin väliajoin ketjun
FAKTA: sektio ei ole synnytys
ja katselen kuinka kauan siinä jaksetaan riidellä
sitten tunnen sall ylemmyydentuntoa siitä että itselleni tehtiin suunniteltu sektio eikä pilde levinnyt
Ei tässä nyt mitään akatemiapalkintoa haeta sillä ansioitumisella!
Ne tuottivat hupia monille ja meille pääsyn Ilta-Sanomien lööppiin ja juttuun lainausten kera.
Itse en päässyt osallistumaan, kun kokoukset olivat aina iltaisin, mutta hihittelin jutuille aamukahvia juodessani. Klubi sisälsi kaikenlaista kohun tuotteistamisesta eroottisiin hupinovelleihin asti. Ehdottomia palstalegendoja. Eli kiitos sinulle Klubin jäsen näin jälkikäteenkin!
ap kysyi tosissaan ja minä olin vasta eka vastaaja.
Itse nauran vieläkin sille keskustelulle, missä kirjoittajan isä ei suostunut ympärileikkaukseen, vaikka tytär oli muslimin kanssa naimisissa. Terveiset sille ap:lle :D
" Takapihallamme on hirmuinen trafiikki" -ketju.
Mutta ArmiSanterin äippä on ollut paras luomukseni. ArmiSanterin äippä kirjoitteli koululaisia -palstalla. Myöhemmin kehiin ilmestyi ArmiSamulin äippä, joka kirjoitteli vain AV:lla.
" Voinko silti viedä lapset pikkujouluihin vaikka kutsuja kieltää?" . Lopulta talon emäntä aikoi tarjota perheellemme mehut ennen varsinaisia juhlia. Luonnollisesti en saanut kannatusta käytökselleni, mutta sepä oli hyvä. Juttu kun ei ollut provo, vaan ihan oikea miehen työkaverin vaimo, joka päätti aloittaa ensituttavuuden näin persoonallisin komennoin.
olen täällä keskustellakseni ja viettämässä aikaa. En ole koskaan seurannut ketjuja niiden " ansioitumisen" näkökulmasta