naisilla "muodissa olevat" löysät farkut turn off.
Sillä saa kyllä vehkeen laskemaan jos jollain. Ihan oikeasti.
Kommentit (404)
Ei näytä olevan turn off, hyvin näyttää vientiä olevan 🤭 Boomerit täällä vaan huutelee..
Leveät lahkeet näyttääkin hyvältä hoikan päällä. Ja yläosa voi olla tiukka.
Farkku kaupoilla aina välttelen myyjän tyrkyttämiä leveämpi lahkeisia farkkuja. Liian pillitkään ei saa olla, mutta kunhan jalkoja myötäilee.
Vierailija kirjoitti:
Leveät lahkeet näyttääkin hyvältä hoikan päällä. Ja yläosa voi olla tiukka.
Eikö populaarimusiikin esittäjät usein esiinnyt leveälahkeisissa - mutuna heitän Elvis, Michael Monroe, ABBA :D .. näyttää hyvältä ja lahkeiden alle voi piilottaa vaikka buutsit.
Farkut yleensä on törnöff. Ei siinä farkun malli auta eikä vaikuta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi yhdenkään naisen pitäisi olla vastuussa ap:n vehkeen nousista ja laskuista?
Koska olen saalis. Itsekin pidän kireitä farkkuja joissa etumukseni muodot erottaa oikein hyvin. Sinullekin varmasti kelpaisi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi yhdenkään naisen pitäisi olla vastuussa ap:n vehkeen nousista ja laskuista?
Koska olen saalis. Itsekin pidän kireitä farkkuja joissa etumukseni muodot erottaa oikein hyvin. Sinullekin varmasti kelpaisi!
Vai että oikein "saalis"...
Minä pidän siitå kun miehet katselee, tosin olen sinkku nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et kelpaa. Käytät sukkaa kuitenkin.
Saisinkohan katseita miehiltä, jos laitan leggingdit jalksan kafulle.
Vierailija kirjoitti:
Saisinkohan katseita miehiltä, jos laitan leggingdit jalksan kafulle.
Mitäh
Parasta on pimu, joka on ahtautunut supertiukkoihin leggingseihin, jotka menevät syvälle persauksiin, leggingsien rypytyksen imitoiden peräaukon anatomiaa lähes täydellisesti. Etupuolella paistavan kamelinvarpaan keskellä kulkee sauma, ja häpykumpu korostuu julkeasti. Nam!
Vierailija kirjoitti:
Parasta on pimu, joka on ahtautunut supertiukkoihin leggingseihin, jotka menevät syvälle persauksiin, leggingsien rypytyksen imitoiden peräaukon anatomiaa lähes täydellisesti. Etupuolella paistavan kamelinvarpaan keskellä kulkee sauma, ja häpykumpu korostuu julkeasti. Nam!
Tämä olisi unelma
Vierailija kirjoitti:
En laite leggareita edes salille pervojen kiusaksi
Oot varmaan kahisevissa housuissa siellä.
Vierailija kirjoitti:
Tollasen löysin farkkujen sisällä on kädellä tilaa puuhastelua.
Ymmärtämättömät poikaset täällä kitisee. Jos se on noin pienestä kiinni ja siitä ettei tajua hyödyntää tilaisuutta, niin antaa lurpahtaa. Se on parempi näin naisellekki.
Mahtuu muutama big mac
En ymmärrä että miksi naiset täällä niin alapeukuttaa :D jos miehen mielestä leveä lahkeiset housut on turn off niin mitä sitten. Hiillyttekö miehillenne noin kotonakin js kaikki sanomiset menee ihon alle? Käytän itse lenkkihousuina leggingsejä ja muuten vapaa ajalla ohkasia farkkuja. En minäkään ymmärrä nyky muodin päälle yhtään, mutta ei minulla sentään ihon alle menisi.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä että miksi naiset täällä niin alapeukuttaa :D jos miehen mielestä leveä lahkeiset housut on turn off niin mitä sitten. Hiillyttekö miehillenne noin kotonakin js kaikki sanomiset menee ihon alle? Käytän itse lenkkihousuina leggingsejä ja muuten vapaa ajalla ohkasia farkkuja. En minäkään ymmärrä nyky muodin päälle yhtään, mutta ei minulla sentään ihon alle menisi.
Oon samaa mieltä sun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään aika herkkä hipiäistä porukkaa. Se on kai nykyaikaa että menee tunteisiin heti.
Eihän noi farkut mikään maailman seksikkäin asuste ole. Joten turhaa keskustelua.
Kaupassa tuli vastaan nainen jolla oli semmoset överileveät lahkeet, tarkoituksella oli tehty liian leveät... hyi helev........